Owja, je wilde nieuwe pickups!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef blckbb het volgende:
[..]
3 Single Coil elementen
Alleen passen ze op millimeters na niet in mn slagplaat, word dus een beetje bijschuren
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Owja, je wilde nieuwe pickups!
Ik hoop dat ze een beetje gaan bevallen
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ook
bedrading is een beetje anders tvv mijn andere elementen. De nieuwe hebben een witte en een zwarte draad en ik zie wel waar dat heen moet.
Een van de 3 heeft een rode en een zwarte, moet ik die iets anders aansluiten? en waarop sluit ik m'n output aan (die is losgeraakt na demontage slagplaat), iemand (Dean
) die het me kan vertellen?
Wat voor werk doe je, en welke gitaar wil je?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
Nog 140 uur werken tot ik een nieuwe gitaar kan kopen![]()
min. loon FTW
Gefeliciteerd nogquote:Op maandag 21 juni 2010 22:56 schreef blckbb het volgende:
Ik ben trouwens ''gewoon'' over voor school
Wat krijg je dan in godsnaam betaaldquote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Ayca het volgende:
Nog 140 uur werken tot ik een nieuwe gitaar kan kopen![]()
min. loon FTW
Kebabquote:Op maandag 21 juni 2010 22:57 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft een kebabzaak dus daar werk ik nu tijdelijk![]()
Een telewelke precies weet ik nog niet, misschien een ja 90, of baja kan ook
Dankjequote:
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb nu 2 banen zelfsKan ik mooi nadat ik m'n vakantie eens heb betaald sparen voor nieuw gitaarspul
Ja ik werk nu ook practisch voor minimum loon maar voor mij is dat 7,50 dus dat scheelt nogquote:Op maandag 21 juni 2010 23:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ook
In de vakantie ga ik hopelijk zo'n 30 uur per week werken als vakkenvullert á 5/5,50 euro per uur () en ik heb nog een postwijk wat me zo'n 20 euro per week (afhankelijk van hoeveelheid post) oplevert
Oh en ik werk voor allebei zo'n 5 weken dus zo'n 800 euro zit er best inDaarna een (semi-)hollow gitaar kopen
Blanesquote:Op maandag 21 juni 2010 23:19 schreef KaMo het volgende:
Ja, uitgaan vooral... Ik ga naar blanes namelijk
Kom dat hier zeggen...Ik sloop jequote:Op maandag 21 juni 2010 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Blanes![]()
Dat is toch iets voor 16 jarige ki...... oh wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |