Inderdaad, dus iedereen kan natuurlijk veel beter naar Chris Cook luisterenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:35 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Net maar ff Steve Reynolds opgezocht, idd leuke manier van spelen, maar dat zingen doet mij echt niks, veel te standaard
Nee dat is handig, heb je niet de laatste post en maak je wel het nieuwe topicquote:Op maandag 21 juni 2010 11:38 schreef Sloggi het volgende:
Heeft paste niet meer.
[..]
Inderdaad, dus iedereen kan natuurlijk veel beter naar Chris Cook luisteren.
Sorry, daar ga ik nooit vanuit. De meeste mensen zijn namelijk opeens weg als er een nieuw topic moet worden aangemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Nee dat is handig, heb je niet de laatste post en maak je wel het nieuwe topicNu heb ik er ook al 1 gemaakt.
Neuh, laat die andere maar weer openen en deze sluiten. Lijkt me veel beter.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:41 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
nee ik heb die al laten sluiten, dus dit wordt het nieuwe topic
Je kan ook een mod vragen of 'ie de topictitel wil veranderen als je op je pik getrapt bentquote:Op maandag 21 juni 2010 11:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neuh, laat die andere maar weer openen en deze sluiten. Lijkt me veel beter.
Jij had ten slotte ook de lapo.
Ga jij in het gesloten topic verder?quote:
Net of ik me iets van een TT aantrek.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je kan ook een mod vragen of 'ie de topictitel wil veranderen als je op je pik getrapt bent.
Garpjequote:Op maandag 21 juni 2010 11:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net of ik me iets van een TT aantrek.
Je bent een vrouw, kan je niks aan doenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef Ayca het volgende:
Ik ben echt stommoest gewoon op F5 drukken om uit fullscreen mode te gaan
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
Even een kleine foto-impressie van het terrein van Sonisphere
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je komt die Conorachshirts ook werkelijk overal tegen.![]()
[ afbeelding ]
Zoek de witte(!) sneaker.
Die gast is idd erg goed, ik word er weer mee geconfronteerd dat ik nog een capo moet kopenquote:
Mudslingersquote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er 3 omdat ik ze steeds kwijt raak en dan zijn ze onvindbaar en als ik dan met een nieuwe terugkom uit de winkel kom ik er achter dat die op de meest logisch plek ligtquote:Op maandag 21 juni 2010 12:06 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Die gast is idd erg goed, ik word er weer mee geconfronteerd dat ik nog een capo moet kopen
Being?quote:Op maandag 21 juni 2010 12:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb er 3 omdat ik ze steeds kwijt raak en dan zijn ze onvindbaar en als ik dan met een nieuwe terugkom uit de winkel kom ik er achter dat die op de meest logisch plek ligt
Guitar Rig 2 of Guitar Rig 4?quote:Op zondag 20 juni 2010 22:36 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dat is van mijn besturingssysteem zelf heHeeft verder niks met Guitarrig te maken
Heeft iemand hier Guitar Rig op windows? Die voor Ayca kan kijken waar hij de instellingen kan vinden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet maar dit is dan ook meer een tvp.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:50 schreef genakt het volgende:
zondag 15 augustus baroeg rotterdam
The Black Dahlia Murder
Despised Icon )
Trigger The Bloodshed
Stigma
wie gaat er nog meer ?
Wie is een goede gitarist en de uiteenlopende meningen daarover van verschillende forumleden.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Metalfreak het volgende:
Wie kan even het vorige topic samenvatten? Ben weekendje weg geweest naar België
Dat is juist de kracht van opnemen. Als je om de zoveel tijd dingen opneemt, dan hoor je veel beter je eigen slordigheden en daar leer je dan ook wel weer heel veel vanquote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil binnenkort eens wat nummers opnemen. Maak alleen altijd zo veel fouten als ik mezelf opneem
Dat hoort. Dat heeft iedereenquote:Op maandag 21 juni 2010 15:17 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wil binnenkort eens wat nummers opnemen. Maak alleen altijd zo veel fouten als ik mezelf opneem
Metal Church, zeker de eerste twee albums zijn veel beter dan ze gebruikelijk credit voor krijgen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips voor metal? Ik begin steeds meer naar metal te luisteren, mijn muzieksmaak verbreedt zich nogal de laatste tijd. Keuze tot nu toe: Rammstein, Megadeth, Iron Maiden. Grunten houd ik niet van dus dan valt er al veel af.
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dat is juist de kracht van opnemen. Als je om de zoveel tijd dingen opneemt, dan hoor je veel beter je eigen slordigheden en daar leer je dan ook wel weer heel veel van
Maar het is wel demotiverendquote:
Waarom dacht je dat sommige artiesten een jaar in de studio zaten? Omdat ze het binnen vijf minuten op plaat hadden staan en daarna zijn gaan feesten?quote:
Haha, nee! Nooit echt over nagedacht trouwensquote:Op maandag 21 juni 2010 16:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat sommige artiesten een jaar in de studio zaten? Omdat ze het binnen vijf minuten op plaat hadden staan en daarna zijn gaan feesten?.
Oh wacht...
Conorach.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips voor metal? Ik begin steeds meer naar metal te luisteren, mijn muzieksmaak verbreedt zich nogal de laatste tijd. Keuze tot nu toe: Rammstein, Megadeth, Iron Maiden. Grunten houd ik niet van dus dan valt er al veel af.
Teringquote:Op maandag 21 juni 2010 11:55 schreef brother52 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
P.O.D., Korn, Metallica idd zoals Dean al zei, Dream Theater, Pantera, Rob Zombie.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
John Mayer.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:15 schreef Sloggi het volgende:
Er was laatst iemand op gitaarnet die dacht dat Bruce Springsteen metal maakte, vandaar.
Geen Snoop Doggquote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Dorisch hetzelfde als Aeolisch met een verhoogde 6?
Heathen, Judas Priest, Forbidden, Annihilator (met name het album 'Never, Neverland'), Testament (vermijd de albums waar Alex Skolnick niet op zit, die zijn minder en death metalligerquote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Hadden we hun inkomsten maarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die maken toch van die efteling metal
Skolnick buiten Testament om vond ik ook niet zo spannend trouwens.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heathen, Judas Priest, Forbidden, Annihilator (met name het album 'Never, Neverland'), Testament (vermijd de albums waar Alex Skolnick niet op zit, die zijn minder en death metalliger), Evile (geen grunt, wel rauwe vocalen), Iced Earth..poe, zoveel
.
TSO vind ik niet zo, want daar hoor ik hem te weinigquote:Op maandag 21 juni 2010 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Skolnick buiten Testament om vond ik ook niet zo spannend trouwens.
die 10 euro per maandquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Dorisch hetzelfde als Aeolisch met een verhoogde 6?
Lekkere jamtrackquote:
quote:
quote:
Zolang je je loon maar krijgt, he gijs!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Is de Efteling in financiële problemen waar ik niks van weet dan?.
Ruik ik een tvp?quote:
BELSEN!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
vandaag afgestudeerd HBO informatica yeey!
Dus nu kun je professioneel gaan fokken?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Constant Motionquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums? We willen onze drummer verder trainen. Ik heb net 'The Real Me' van The Who genoteerd en ben nog op zoek naar een goede Dream Theater kandidaat
.
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed beginquote:
Misschien wat Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed begin. Heb er ook al Rush op staan en... The Alex Skolnick Trio. Fusion drummen, biatch!
.
Niet belachelijk moeilijk, maar ongetwijfeld wel een goede oefening. Genesis - Apocalypse in 9/8 (uit Supper's Ready).quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums?
ik krijg morgen me uitslagquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Kom bij ons werken! Veel gratis bierquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Niet gecharmeerd van Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Witchfynder het volgende:
Het moeten wel de goede invloeden zijn.
Deze doe ik er dan weer bij. Lekker swingen.
Kon je King Crimson beter hebben?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van Tool.
Wat ookalweer?quote:
3 Single Coil elementenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat ookalweer?
Ik hoop dat ze morgen mijn pickupcovers verzenden, en snaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |