Ruik ik een tvp?quote:
BELSEN!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
vandaag afgestudeerd HBO informatica yeey!
Dus nu kun je professioneel gaan fokken?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Constant Motionquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums? We willen onze drummer verder trainen. Ik heb net 'The Real Me' van The Who genoteerd en ben nog op zoek naar een goede Dream Theater kandidaat
.
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed beginquote:
Misschien wat Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed begin. Heb er ook al Rush op staan en... The Alex Skolnick Trio. Fusion drummen, biatch!
.
Niet belachelijk moeilijk, maar ongetwijfeld wel een goede oefening. Genesis - Apocalypse in 9/8 (uit Supper's Ready).quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums?
ik krijg morgen me uitslagquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Kom bij ons werken! Veel gratis bierquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Niet gecharmeerd van Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Witchfynder het volgende:
Het moeten wel de goede invloeden zijn.
Deze doe ik er dan weer bij. Lekker swingen.
Kon je King Crimson beter hebben?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van Tool.
Wat ookalweer?quote:
3 Single Coil elementenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat ookalweer?
Ik hoop dat ze morgen mijn pickupcovers verzenden, en snaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |