John Mayer.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:15 schreef Sloggi het volgende:
Er was laatst iemand op gitaarnet die dacht dat Bruce Springsteen metal maakte, vandaar.
Geen Snoop Doggquote:
Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Dorisch hetzelfde als Aeolisch met een verhoogde 6?
Heathen, Judas Priest, Forbidden, Annihilator (met name het album 'Never, Neverland'), Testament (vermijd de albums waar Alex Skolnick niet op zit, die zijn minder en death metalligerquote:Op maandag 21 juni 2010 16:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Tips voor metal? Ik begin steeds meer naar metal te luisteren, mijn muzieksmaak verbreedt zich nogal de laatste tijd. Keuze tot nu toe: Rammstein, Megadeth, Iron Maiden. Grunten houd ik niet van dus dan valt er al veel af.
Hadden we hun inkomsten maarquote:Op maandag 21 juni 2010 16:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die maken toch van die efteling metal
Skolnick buiten Testament om vond ik ook niet zo spannend trouwens.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heathen, Judas Priest, Forbidden, Annihilator (met name het album 'Never, Neverland'), Testament (vermijd de albums waar Alex Skolnick niet op zit, die zijn minder en death metalliger), Evile (geen grunt, wel rauwe vocalen), Iced Earth..poe, zoveel
.
TSO vind ik niet zo, want daar hoor ik hem te weinigquote:Op maandag 21 juni 2010 17:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Skolnick buiten Testament om vond ik ook niet zo spannend trouwens.
die 10 euro per maandquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Is Dorisch hetzelfde als Aeolisch met een verhoogde 6?
Lekkere jamtrackquote:
quote:
quote:
Zolang je je loon maar krijgt, he gijs!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef Witchfynder het volgende:
Is de Efteling in financiële problemen waar ik niks van weet dan?.
Ruik ik een tvp?quote:
BELSEN!quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
vandaag afgestudeerd HBO informatica yeey!
Dus nu kun je professioneel gaan fokken?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Constant Motionquote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums? We willen onze drummer verder trainen. Ik heb net 'The Real Me' van The Who genoteerd en ben nog op zoek naar een goede Dream Theater kandidaat
.
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed beginquote:
Misschien wat Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah, mooi! Niet heel moeilijk voor onze drummer, maar goed begin. Heb er ook al Rush op staan en... The Alex Skolnick Trio. Fusion drummen, biatch!
.
Niet belachelijk moeilijk, maar ongetwijfeld wel een goede oefening. Genesis - Apocalypse in 9/8 (uit Supper's Ready).quote:Op maandag 21 juni 2010 21:23 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand nog wat nummers aanraden met lekker moeilijke drums?
ik krijg morgen me uitslagquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Kom bij ons werken! Veel gratis bierquote:Op maandag 21 juni 2010 19:56 schreef Patrijz het volgende:
Niet gecharmeerd van Tool?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:44 schreef Witchfynder het volgende:
Het moeten wel de goede invloeden zijn.
Deze doe ik er dan weer bij. Lekker swingen.
Kon je King Crimson beter hebben?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:15 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg hoofdpijn van Tool.
Wat ookalweer?quote:
3 Single Coil elementenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat ookalweer?
Ik hoop dat ze morgen mijn pickupcovers verzenden, en snaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |