U spreekt uit ervaring?quote:
jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
WTF !
http://www.dumpert.nl/med(...)nieuw_istrument.html
best wel gaaf
Stoerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
WTF !
http://www.dumpert.nl/med(...)nieuw_istrument.html
best wel gaaf
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil dit jaar nog een full tube head halen... tips?
Incl. standaard brom zeker, nee dankje.quote:
Blackstar HT5quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
De tops van Bugera schijnen best redelijk te zijn en ook nog behoorlijk betaalbaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:08 schreef The_Dean het volgende:
Gaarne iets meer dan 25 watt... 50 minimaal, maar liever op naar de 100quote:
Ja, mits daar inmiddels de kinderziektes uit zijn... de eerste series ploften bij bosjes uit elkaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
De tops van Bugera schijnen best redelijk te zijn en ook nog behoorlijk betaalbaar.
Ja, maar die heeft de zanger ook al [sinds kort] en ik wil liever iets anders. Zekers supervet ding, klinkt heel erg goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kan je nog steeds een valveking aanraden ik blijf het een supervet ding vinden
Vernon Reid gebruikt ze ook, ik neem aan dat hij niet iets gebruikt wat zichzelf opblaast.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, mits daar inmiddels de kinderziektes uit zijn... de eerste series ploften bij bosjes uit elkaar.
Dat zijn goede berichten...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vernon Reid gebruikt ze ook, ik neem aan dat hij niet iets gebruikt wat zichzelf opblaast.
M'n neefje heeft een Peavey 6505 supervet ding, maar kost dan ook watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, maar die heeft de zanger ook al [sinds kort] en ik wil liever iets anders. Zekers supervet ding, klinkt heel erg goed.
Haha ja... dat ligt niet iets buiten mijn budget denk ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
M'n neefje heeft een Peavey 6505 supervet ding, maar kost dan ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |