Ik ben pas 16 bijna 17 hequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef genakt het volgende:
[..]
nou voor dat bedrag had ik lekker in me bed blijven liggen
Dan kom ik volgend jaar wel even solicitatie doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Sjonge, als jullie straks 18+ zijn en eerstejaars geweest zijn (en in de buurt van Delft, A'dam, Eindhoven, Utrecht of Enschede zitten) kunnen jullie beter voor ons komen werken zie ik al.
Hebben jullie in de regio Eindhoven nog mensen nodig toevallig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Sjonge, als jullie straks 18+ zijn en eerstejaars geweest zijn (en in de buurt van Delft, A'dam, Eindhoven, Utrecht of Enschede zitten) kunnen jullie beter voor ons komen werken zie ik al.
Ik geloof het welquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hebben jullie in de regio Eindhoven nog mensen nodig toevallig?
Gezelligquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Dan kom ik volgend jaar wel even solicitatie doen
Daar hebben Dribbel_ en ik heel goede ideeën overquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:57 schreef blckbb het volgende:
Ook een beetje mainstream (liefst wat iedereen kent)
Dat is ook zo'n beetje de bedoeling... Maar welke nummers?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Daar hebben Dribbel_ en ik heel goede ideeën over.
Maak eigen arrangementen van bekende popliedjes. Dat is leuk en toffer dan dat je een akeostische hit 1 op 1 naspeelt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:06 schreef Witchfynder het volgende:
Hop, reageren jullie! http://forum.fok.nl/topic/148077
quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Pokerface? Iets van ABBA? Doe wat fouts als 'Daddy Cool' van Boney M erbij. En ja, voor de hand liggende dingen als Amy McDonald is altijd leukquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje de bedoeling... Maar welke nummers?
Die gaan we spelen morgenquote:The Beatles - Come Together
The Beatles - We Can Work it Out
The Beatles - Blackbird
Paul McCartney - Jenny Wren
Michael Jackson - Billy Jean
CCR - Have You Ever Seen the Rain
Paolo Nutini - New Shoes
Coldplay - The Scientist
Eventueel:
U2 - One
Ach het is een geinig publiekspakkertjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Gitaarmat het volgende:
Geen U2. Voor de rest leuke nummers wel.
Misschien Sweet Goodbyes van Krezip? Dat nummer is wel leuk om te spelen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ach het is een geinig publiekspakkertje
Het is voor school tijdens een inzamelingsdag. Ikzelf eet morgen vanaf 14.00 24 uur niet![]()
We gaan waarschijnlijk in de hal van de school optreden, hopelijk haalt dat ook nog een beetje geld op
Hmmm daar zeg je me wat, dat deuntje speelde de zangeres/gitarist wel eens tijdens de repetities. Die hou ik nog even bij eventueelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:05 schreef Vanilleyoghurt het volgende:
[..]
Misschien Sweet Goodbyes van Krezip? Dat nummer is wel leuk om te spelen.
Heb jij daar een goede tab van? Al die tabs zeggen namelijk iets anders over dat snelle stukje na die powerchordsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef genakt het volgende:
The metal van tenacious D
ken ik sinds van de week
wel goed nummer om hammersons en pull offs te leren.
als je hem eenmaal doorheb is hij super makkelijk
Zodra ik weer tijd heb, trust mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gast ik geef je net een gouden tip!
Doe er wat mee
heb thuis guitar pro zal je vanaaf wel even linkje sturenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb jij daar een goede tab van? Al die tabs zeggen namelijk iets anders over dat snelle stukje na die powerchords
ikke lekker 14quote:
Maar ik loop de hele dag te hovenieren in de zon en naar kortgerokte meisjes te kijkenquote:
Pics or did not happen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik loop de hele dag te hovenieren in de zon en naar kortgerokte meisjes te kijken
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik loop de hele dag te hovenieren in de zon en naar kortgerokte meisjes te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |