Maar een soundquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:38 schreef KaMo het volgende:
http://www.thomann.de/nl/engl_invader_100.htm
Zoiets heeft iemand die ik ken...
Gewoon niet meer normaal!
Ja, die soundclips van thomann zijn niet bepaald toereikend, daar klink elke amp hetzelfde...quote:
Marshall 210 ofzo? Dat is de 50W versie van die Jurgen heeft. Moet genoeg zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha ja... dat ligt niet iets buiten mijn budget denk ik
Nou zijn de meesten van ons iets groter natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:42 schreef KaMo het volgende:
Het ding blaast je letterlijk en figuurlijk weg
Waar haal ik 1200 euro vandaanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Marshall 210 ofzo? Dat is de 50W versie van die Jurgen heeft. Moet genoeg zijn.
Ja, dat is uiteraard wel iets waar ik ook over nadenk hoor... maar dingen als een JCM800 of 900 zijn tweedehands best te doen... en daar kan je ook best nog wel even mee vooruit lijkt mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:49 schreef Witchfynder het volgende:
Oh ja. Het is dat hij 2 kanalen heeft ipv 4. Maar hey; wil je je duurverdiende geld uit gaan geven aan een dikke versterker waar je mee vooruit kan of wil je goedkoper uit zijn voor iets wat maar mwoah is uiteindelijk?
De keuze tussen een jcm800 of 900 is niet zo moeilijk. Een 900 is erg leuk en valt ook goed geluid uit te krijgen maar een 800 klinkt stukken beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, dat is uiteraard wel iets waar ik ook over nadenk hoor... maar dingen als een JCM800 of 900 zijn tweedehands best te doen... en daar kan je ook best nog wel even mee vooruit lijkt mij.
Maar die JVM's zijn echt
Lijkt me ook niet zo verstandig, iets kopen omdat anderen het van horen/zeggen kennen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:07 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga uiteraard uitgebreid testen komende tijd. Ga niet willekeurig iets alleen omdat het een goede versterker schijnt te zijn via internet bestellen
Bouw er dan gelijk 2quote:En anders bouw ik gewoon zelf iets.
Ik heb ze wel meegemaaktquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo verstandig, iets kopen omdat anderen het van horen/zeggen kennen.
[..]
Bouw er dan gelijk 2
Ja, ik ken er ook wel een paar. Een week later waren ze winkels aan het aflopen om toch maar andere te gaan testen en hun eigen, nieuwe amp stond op marktplaats.quote:
Dat bedoel ik. Afschrijving van heb ik jou daarquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik ken er ook wel een paar. Een week later waren ze winkels aan het aflopen om toch maar andere te gaan testen en hun eigen, nieuwe amp stond op marktplaats.
Voor effecten of zo wil ik er nog wel op gokken. Gitaar en/of amp moet je zelf spelen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo verstandig, iets kopen omdat anderen het van horen/zeggen kennen.
Ja man, sinds een maand of tweequote:
Hangt een beetje van het effect af. Een redelijk goedkoop en vrij 'standaard' effect wel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voor effecten of zo wil ik er nog wel op gokken. Gitaar en/of amp moet je zelf spelen.
Bummerquote:
Je kan altijd nog naar Tonika en Westerhaven in Groningen.quote:Binnenkort maar eens met de LP naar de Feedback ofzo... even een middagje in zo'n sauna.
Oh ja immers!!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bummer![]()
[..]
Je kan altijd nog naar Tonika en Westerhaven in Groningen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nou zijn de meesten van ons iets groter natuurlijk....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |