Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 18:16 |
GEEN GEFLAME GEEN GEBASH OF GEÏRRITEER Anders post ik NIKS meer en bloed deze topic gewoon dood. Verpest het gewoon niet voor de mensen die wel benieuwd zijn na hoe en wat. In iedergeval, Ehwaa aan iedereen zoals jullie weten ben ik Turquaz52.. Of gewoon Turq ![]() Auto zag er bij aankoop zo uit: ![]() ![]() * Veel geblaat * Motor opgeblazen, diff kapot tegelijk.. * blaat * Auto in garage box gezet en motor + bak er uit gehaald (ik was met het gedachten dat de bak kapot was ipv diff): ![]() ![]() ![]() ![]() En dit zou er in komen, een M44B19 blok: Oftwel 318IS 1.9 16v: ![]() maar omdat deze niet met de automaatbak om kon gaan (ZF 5HP18) heb ik hem aan de kant gezet want......... tja.. *blaaat* Ik ben verraden door die gast en is tot aan de lampen fittingen gestolen (laat staan me Xenon of Audio installatie).. ![]() Agressie is opgewekt maar op een manier van een echte Gentleman wraak genomen. Lees verder.. * Blaat * Auto verhuist naar Garage B. en heeft een kleine half jaartje daar zo bij gestaan: ![]() ![]() ![]() ![]() (de rode station was ook van mij) Uiteindelijk was het goed genoeg geweest, ik miste me meisje.. Ik moest haar weer op het weg krijgen om mijn wraak te nemen op de gasten wat mijn auto zo hebben mishandeld. (Olie door bekleding heen gegooid, Xenon etc.. gestolen, Speaker kabeltjes ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is gewoon Uber ziellig imo, dus terugpakken door hun hardyschijf los te draaien of remmen doorknippen zijn ze niet waard, me auto weer laten rijden zal nog harder aankomen ![]() In IEDERgeval..: Auto naar binnen geduwd.. ![]() Rechts oude blok, Links me nieuwe motortje ![]() ![]() Oude: ![]() Nieuwe: ![]() Bak van blok gescheiden.. (automaat is wat groter/lomper om zo in te bouwen): ![]() Schroefje laten vallen ![]() ![]() En hij ligt er in: ![]() ![]() ![]() Schroefset + Steelies in tha house ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Eerste dag buiten: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Soo.. En na nog een paar daagjes zag ie er zo uit: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En na een weekje of 2 heb ik hem lekker gepolijst/gewaxt + Facelift nierenhouder+nieren op gezet, ze waren chrome maar ik heb hem eerste instantie zwart gespoten, en omdat de complete nierenhouder toch wit wordt gespoten ook ff iets creatiefs gedaan zodat het op een afstandje lijkt alsof het een E46 look motorkap is (dat het 1 is met de nieren): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nouja dus.. Wat is er allemaal vervangen en veranderd? - M50B25, dus 2.5 24v 6 cilinder in lijn (Zonder startonderbreker) - ZF 5HP18, 5 traps automaatbak - Voorste deel van Cardan as komt van 325 of 328i automaat, achterste deel van 325i - Complete achteras met diff, remmerij etc.. van 325i - Accu pool gemaakt onder motorkap - ECU's van 325i automaat - Brandstof filter verplaatst van chasis naar motorsteun (origineel 325i) - Uitlaat zelf gemaakt, ik heb enkel een einddemper. (Kat & middendemper zijn vervangen door 2 buizen) - Versnellingsbak oliekoeller leidingen kwamen niet overeen, hebben ala TurQa style gefixt met flexibele slangen.. - Schroefset Voor & Achter (duhh) - Steelies, nu vervangen door Style *iets* velgen van de nieuwe M3.. -Face Lift nieren + nierenhouder - Nieuwe motorkap - Nieuwe spatbord, en nu alweer verneukt... ![]() - 316i logo achterop - 320i km Teller (ivm. toerenteller) - AC Schnitzer Selector pook - Hout inleg - Nog veel dingen wat nu niet bij me opkomt.. Yaa'll Kiss My Ass! ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Turquaz52 op 21-06-2010 18:45:45 ] | |
TeringHenkie | zondag 20 juni 2010 @ 18:19 |
Ik neem aan dat je 'm nu helemaal zwart gaat spuiten? Want nu is het een soort van hybride tussen een kamper en sjonniebak. | |
smegmanus | zondag 20 juni 2010 @ 18:22 |
quote:Dat is dan weer jammer hé ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 18:26 |
quote: ![]() quote:Ja wat, moet een mooie slot hebben toch? ![]() | |
smegmanus | zondag 20 juni 2010 @ 18:27 |
quote:Als je er een E46 M3 blok in had gelegd was dat wel gepast geweest, nu niet ![]() | |
Klonk | zondag 20 juni 2010 @ 18:28 |
ik reed laatst door je straat en wist gewoon dat ie van jou moest zijn ![]() ding ziet er niet echt florisant uit ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 18:28 |
Om ff terug te komen op TeringHenk: Dak wordt zwart gefolied incl. bovenstuk van me kofferbak, auto zelf wordt gespoten in de kleur van de nieuwe Toyota Prius/Auris/IQ etc: Pearl White Metalic ![]() ![]() | |
DutchErrorist | zondag 20 juni 2010 @ 18:29 |
Maaaaaaar kom je nu wel over drempels ![]() | |
Klonk | zondag 20 juni 2010 @ 18:30 |
maar gaat dat nu ook echt gebeuren of is dat een van je plannen waar je niets mee doet en over een tijdje een Lada uit Nigeria haalt om daar een limo van te maken | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 18:31 |
quote:Ja en dat als daily gebruiken? ![]() ![]() Ga na huis aub.. ![]() quote:Tja.. laat hem na 7 maanden stilstaan ![]() 't is geen auto uit 2007 ofzo ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 18:32 |
quote:Klonk aub. ![]() Kijk eens wat ik heb gedaan, mijn auto RIJDT weer na 7 maanden.. Ook nog eens direct een 2.5i 24v ipv 1.9 16v.. ![]() Of is dit iets wat je om de dag doet? ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 18:33 |
quote: ![]() ![]() | |
Klonk | zondag 20 juni 2010 @ 18:34 |
quote: nee ik ken mijn talenten maar vroeg het me gewoon af ![]() | |
Klonk | zondag 20 juni 2010 @ 18:35 |
quote: jij bent gewoon verantwoordelijk voor dat stuk beroerde wegdek aan een kant van de straat ![]() | |
smegmanus | zondag 20 juni 2010 @ 18:35 |
quote:Dit als daily auto gebruiken? Oe lekker comfortabel dan ![]() Hoop dat je in een drempelvrij stad woont dan ![]() En ik ben al thuis, BTW. | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 18:44 |
quote:Yep comfortabel ondanks ie zo laag is met schroefset.. en nu met de 18ers is ie weer beetje omhoog geschroefd.. ![]() | |
Herkauwer | zondag 20 juni 2010 @ 18:52 |
Past zo'n 2,5 blok er gewoon in zonder al te veel maatwerk? | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 19:17 |
Yes. Ophanging komt overeen.. maar veel mix werk achteraf ![]() Uiteindelijk ligt er 2500 euro onder de auto, maar er boven is alles nog stock ![]() | |
Herkauwer | zondag 20 juni 2010 @ 19:20 |
quote:Dit is wel het soort sleutelwerk wat ik apprecieer. Onderhuids, alleen vind ik dat 316 logo jammer daar hou ik persoonlijk niet van. Van überhaupt geen logo eigenlijk ![]() ![]() Wanneer laat je de auto spuiten, de voorkant is geen gezicht. | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 19:24 |
quote:Hoezo jammer..? Beter dan een 328 of M3 logo wat je op tig 316jes ofzo terug vind... | |
YoshiBignose | zondag 20 juni 2010 @ 19:33 |
tvp. 316i erop is juist wel leuk, maar de kenner zal het snel genoeg horen ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 19:37 |
Of zien aan de dubbele uitlaat (origineel 325i/328/M3) of de schijven (318is tot 325i) op de achter as ![]() | |
YoshiBignose | zondag 20 juni 2010 @ 19:42 |
Oooh ja, ik zag niet duidelijk op de foto of je ook een dubbele uitlaat had. Moet dat bij een 325i, of kan het in principe ook met een enkele uitlaat? | |
Herkauwer | zondag 20 juni 2010 @ 19:42 |
quote:Mijn voorkeur gaat uit naar helemaal geen logo, dat vind ik in 99% van de gevallen mooier ![]() ![]() Gezien de waarschuwing bij dit topic heb ik een behoorlijke rel gemist? ![]() | |
Anne | zondag 20 juni 2010 @ 19:44 |
Voorzorgsmaatregelen, Herkauwer. | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 19:55 |
quote:Kan ook enkele uitlaat maar hoe zal ik het je uitleggen? Mijn uitlaat ziet er zo uit: ![]() (sorry me paintskilszzz zijn niet zo advanced) Ik KAN wel vanaf de Lambdasonde (dat X stukje) 1 buis na achteren trekken, maar zo belemer ik allen maar de flow, dit kon alleen maar in mijn tegendeel werken, dus lekker 2 holle buizen na die X stuk en alleen einddemper.. ![]() quote:Nee, laten we zeggen dat voorkomen beter is dan genezen ![]() | |
YoshiBignose | zondag 20 juni 2010 @ 20:03 |
quote:Ja oke, maar dat vroeg ik me juist af. In hoeverre belemmer je dat dan? Tot welk aantal pk zou je in principe 1 pijp kunnen gebruiken, of hangt dat ook van andere factoren af? M3 en Porsches bijv. hebben soms 4 uitlaatpijpen, maar ik neem aan dat twee toch al voldoende is in principe? | |
Hyperdude | zondag 20 juni 2010 @ 20:06 |
Alle foto's op 1 plek. Faperdefap ![]() De accu moet nog wel "even" naar achteren. Anders klopt de balans niet meer zoals meneer BMW dat ooit heeft bedacht. ![]() Goed dat je de electronische handel aan de praat hebt gekregen. ![]() [ Bericht 17% gewijzigd door Hyperdude op 20-06-2010 20:13:19 ] | |
Hyperdude | zondag 20 juni 2010 @ 20:12 |
quote:Hangt vnl. af van de hoeveelheid verbrandingsgassen=cylinderinhoud Of je neemt een dikke pijp ![]() ![]() | |
ellevehC86 | zondag 20 juni 2010 @ 20:32 |
Ik wil mezelf niet als een kneus laten voorkomen hoor, maar volgens mij heb jij al meer auto's gehad dan dat ik met verschillende dames de lat heb ingeschoven. | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 20:34 |
quote:Ja pff.. Laat ik het zo zeggen dat ik ooit van plan ben om een RVS Custom uitlaat op maat laat maken.. Ik denk dat ik zo nu wel het beste zit. Ik ben er tevreden mee, alleen hij hangt wel een beetje laag.. ![]() quote:De enige reden dat ik tellerbak van een 320 heb genomen is voor de toerenteller.. anders zie je dit: (kleine drift in het begin en snelheid richting 220) Of deze (mijn favoriet persoonlijk) quote:Dat staat toch helemaal niet ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 20:35 |
quote:Dan heb jij echt geen leven als je maar 14 dames in je leven hebt gebald ![]() SPOILER | |
invine | zondag 20 juni 2010 @ 21:42 |
Het werd tijd turq ![]() | |
kikoooooo | zondag 20 juni 2010 @ 21:42 |
Het valt me 100% mee dat je hem aan t rijden hebt. Waar is de Golf? | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 21:53 |
quote: ![]() ![]() Daar is me golf ![]() quote:Thanks Invine, ![]() Hij zag er een stukie erger uit.. maar het komt goed.. Grootste stap is gezet met de motor.. Nu nog me uiterlijk ![]() | |
Klonk | zondag 20 juni 2010 @ 21:57 |
Wat heb je daar meegedaan dan ![]() iets met een lantaarnpaal en een tekort aan rijtalent of iets anders ![]() | |
kikoooooo | zondag 20 juni 2010 @ 21:59 |
![]() Dat meen je niet. Watskeburt | |
Klonk | zondag 20 juni 2010 @ 22:00 |
quote: de auto is tegen de lantaarnpaal gereden ![]() | |
invine | zondag 20 juni 2010 @ 22:28 |
quote:Ik vind je uiterlijk wel vet nu! Maar is niet iets wat je altijd wil hebben ja.. zo'n rat look is leuk voor even. | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 22:29 |
quote:ohh ik d8 dat het al bekend was.. ![]() ik ben 3x over de kop gevlogen met dat ding.. | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 22:39 |
quote:Nou dit noem ik ratlook: ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 22:40 |
Of Nou ja, ROTlook ![]() | |
garnage-patrick | zondag 20 juni 2010 @ 22:58 |
Hehe, je hebt een auto af ![]() ![]() waar kunnen we teruglezen van je golf dat je daar een salto mee hebt gemaakt?! Nou aan de buitenkant nog even wat opknappen, en dan word het uiteindelijk toch nog wel wat! ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 23:02 |
quote:Och ik weet niet.. ergens paar keer verteld.. M3 voorbumper word volgende week besteld incl. LED achterlichten(al worden deze weer rood gespoten, maar dannog) ![]() | |
invine | zondag 20 juni 2010 @ 23:03 |
Dat bedoelde ik ook turq ![]() | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 23:10 |
ff een poll maken ![]() maar ik verwacht wel dat er EERLIJK wordt gereageerd ![]() | |
bietelboer | zondag 20 juni 2010 @ 23:11 |
Het zou fucking tijd worden dat die bmw eens rijdt! ![]() Maare ik zou hem wit laten! | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 23:14 |
-poll verplaats na volgende pagina- [ Bericht 96% gewijzigd door Turquaz52 op 20-06-2010 23:28:22 ] | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 23:24 |
quote:Hij wordt opnieuw gespoten dus in de kleur van de nieuwe Toyota's; Pearl White Metallic: ![]() Echt een prachtig kleur ![]() Dak en achterklep wordt zwart gefolied.. ![]() | |
vannelle | zondag 20 juni 2010 @ 23:25 |
Zeg eens eerlijk. Is ie nou al gekeurd? Denk het niet anders had je het wel vermeld en dat is ook de reden dat ik op gestrand project heb gestemd. Je kunt het ook zien dat je poll te vroeg kwam. Belangrijker........is ie nou al verzekerd? Is niet als bashen bedoeld maar begin ajb bij de belangrijkste dingen, je werkt jezelf anders flink in de problemen en dat gun ik je niet. | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 23:27 |
Poll: Had je ooit verwacht dat dit gare hok weer zou rijden? Tussenstand: Ook een poll maken? Klik hier | |
Turquaz52 | zondag 20 juni 2010 @ 23:28 |
quote:Hij is verzekerd EN van schorsing afgehaald.. Ik krijg hem alleen niet gekeurd door dat ik 2 cilindertjes extra heb ![]() Ik ga zowiezoo nog mijn complete front er af halen en alles weer opnieuw opbouwen, want me lampen zijn ook niet goed afgesteld op dit moment.. Keuren komt nog wel.. ![]() | |
bietelboer | zondag 20 juni 2010 @ 23:55 |
Pfff er zijn genoeg keuring stations die daar niet op letten. Ik ken zelfs een verhaal van een keurings station welke niet eens een motorkap los doet ![]() | |
Unreal88 | maandag 21 juni 2010 @ 00:05 |
Turq, respect. Wat klinkt dat goed ![]() | |
invine | maandag 21 juni 2010 @ 00:07 |
quote:Ja had het ergens wel verwacht dat je het zou afmaken ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 00:08 |
quote:eerlijk? Of zeg je dat zomaar..? ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 00:11 |
quote: ![]() Krijg je serieus een harde plasser van ![]() ![]() ![]() Echt, eens 6 cilinder.. ik wil echt niet anders meer ![]() | |
vannelle | maandag 21 juni 2010 @ 00:12 |
Het is nog niet af, de poll is te vroeg. | |
invine | maandag 21 juni 2010 @ 00:12 |
quote:Nee eerlijk, je moet die mensen hier toch een keer ongelijk geven ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 00:17 |
quote: Er ligt een blok & bak in, en complete onderstel.. hij rijdt, blaast en heeft al zijn 5e volle tank leeg dus.. Dat was me vraag helemaal niet eens, me vraag was: 'Had je ooit verwacht dat dit gare hok weer zou rijden?' ![]() quote:I Hope so.. & Thanks voor je vertrouwen man ![]() [ Bericht 6% gewijzigd door Turquaz52 op 21-06-2010 00:22:14 ] | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 00:21 |
Ik verwacht nog een reactie van Oxy, Alexxxx, 2CV ( ![]() heb goede zin.. ![]() | |
bietelboer | maandag 21 juni 2010 @ 00:32 |
Wth is er met jou knipperlichten? van een non-M? ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 00:39 |
quote:Ene is van een Polo en de ander van een Peugeot ![]() Je moet wat legaals toch? ![]() | |
bietelboer | maandag 21 juni 2010 @ 00:43 |
Whahahaha zo ken ik jou weer ![]() | |
x3ro | maandag 21 juni 2010 @ 12:03 |
quote:Hoooo shit, hooooooo shit ![]() ![]() Verplichte tvp ![]() Succes dr mee Turq ![]() | |
kikoooooo | maandag 21 juni 2010 @ 12:27 |
quote: ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 12:38 |
quote: ![]() Ik moest wel, ik kon toch niet wachten totdat ik knipperlichten had ![]() ![]() | |
Het_Biertje | maandag 21 juni 2010 @ 12:45 |
quote:ik mis de optie; ik vind het ontzettend dom dat je zoveel geld uitgeeft aan die meuk. leer eens sparen. | |
x3ro | maandag 21 juni 2010 @ 12:59 |
quote:Komt btw goed vooruit Turq ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 13:23 |
quote:Als het mee zit eerste beste Vrijrijden aanwezig ![]() | |
invine | maandag 21 juni 2010 @ 14:40 |
maar ga je er nou een andere voorkant opzetten? of blijft die zo en spuit je hem alleen? | |
Klonk | maandag 21 juni 2010 @ 14:41 |
quote: die mis ik dan weer niet, er zijn te weinig mensen als Turq, gewoon doen waar je zin in hebt zolang je er niemand mee lastig valt | |
fathank | maandag 21 juni 2010 @ 14:45 |
Kun je niet ergens het chassis nr van een 6-cil regelen? Hoeft ook ie niet omgekeurd te worden ![]() | |
JohnnyKnoxville | maandag 21 juni 2010 @ 14:53 |
quote:Behalve dan met een ongekeurde auto rondrijden. ![]() Maar toch, respect voor het werk in ieder geval en goed dat je verder bent gegaan, Turqdinges. | |
#ANONIEM | maandag 21 juni 2010 @ 14:55 |
Dit kan nog eens een heel gaaf project bakkie worden, ik ga je zeker volgen Turq! | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 14:55 |
quote:Komt een M3 bumper voor.. ![]() E46 front en E90 achterlichten waren allemaal troll acties ![]() ![]() Ook komen er heldere smoke knipperlichten voor ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 14:59 |
quote:heb ik al ![]() Maar die ga ik niet monteren op mijn auto, dan is het geen 318i meer.. ![]() | |
JohnnyKnoxville | maandag 21 juni 2010 @ 15:07 |
quote:Nou heb ik geen autotechniek gestudeerd, maar volgens mij hoort een chassis ook niet óp, maar ónder een auto. | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 15:21 |
quote:Volgens mij heb jij ook geen begrijpend lezen gehad op school? ![]() | |
Klonk | maandag 21 juni 2010 @ 15:21 |
quote: dat valt dan wel weer in de categorie domme dingen ![]() | |
JohnnyKnoxville | maandag 21 juni 2010 @ 15:32 |
quote:Nee, die kreeg ik in school. ![]() quote:En voorts: zie ook PI. | |
x3ro | maandag 21 juni 2010 @ 15:49 |
quote:Is dat keuringtechnisch niet gewoon makkelijker? | |
casejunkie | maandag 21 juni 2010 @ 16:20 |
Volgens maakt het sinds vorig jaar niet meer uit hoeveel cilinders op papier staan en hoeveel cilinders de auto daadwerkelijk heeft voor de APK. Ik zou dat puntje eens goed nakijken als ik jou was. | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 17:05 |
quote: quote:Nummer, dus niet het chassis zelf, maar alleen dat nummer etc.. ![]() quote:Maakt wel uit.. Vriend van me is sinds maandje of 2 Keuring meester en hij vertelde me zelf dat het afkeur was.. ![]() | |
Nexie | maandag 21 juni 2010 @ 17:53 |
Goed bezig! Ik zou wel ff zorgen dat je papierwerk netjes geregeld is en dan genieten! (en deze niet over de kop gooien). | |
x3ro | maandag 21 juni 2010 @ 17:54 |
Wat doet die 325'er trouwens qua verbruik met die automaat? | |
bietelboer | maandag 21 juni 2010 @ 18:13 |
quote:Net andersom, dat maakt sinds afgelopen jaar juist wel uit ![]() | |
bietelboer | maandag 21 juni 2010 @ 18:14 |
Turk, hoe oud is die bak? van voor 98? dan zorgen dat alles goed zit en dan lekker voor 50 euro een herkeuring doen ![]() | |
Googolplexian | maandag 21 juni 2010 @ 18:18 |
aksie-filmpje? | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 18:20 |
quote:550KM met een volle tank (60L) V-Power Racing 100 octaan in duitsland (95 euro ofzo).. 1 op 9-9,5.. dit is incl. snelweg trappen en cruisen & Stad trappen en cruisen.. | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 18:23 |
quote:Heb niks anders dan deze: quote: | |
Googolplexian | maandag 21 juni 2010 @ 18:23 |
quote:Zou met dit soort opmerkingen consequent zijn en ook de nummerborden van de eerste foto's wissen ![]() edit : met die filpmjes ook ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 18:50 |
quote:Heb 3x moeten over lezen om te begrijpen met wat je bedoelde, but i get it.. Heb hem al gewist ![]() Wist dat ik IETS vergat maar wat kwam maar niet op.. ![]() Like the movie? ![]() | |
Googolplexian | maandag 21 juni 2010 @ 20:00 |
quote: Nice ![]() | |
Bowny | maandag 21 juni 2010 @ 20:52 |
Hey Turq! Soms ben je een fucking idioot, maar had wel ijdele hoop dat je hem weer rijdend kreeg, vooral na al het geld dat je er al in had gestoken. Ik heb dus gestemd: "Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!" Respect hoe je van 28 (non)BMW's 1 hele kunt maken! Doe ik je niet na. Nu alles netjes maken en laten herkeuren.....mafkees ![]() | |
YoshiBignose | maandag 21 juni 2010 @ 21:07 |
Ik heb ook "Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!" gestemd ![]() | |
invine | maandag 21 juni 2010 @ 21:43 |
Ik was niet de enige met een beetje hoop ![]() | |
Draganta | maandag 21 juni 2010 @ 21:47 |
quote:WTF ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 juni 2010 @ 22:11 |
Ik heb nog niet gestemd. Het project is nog niet klaar, die minibike op campinggas had ook 3 pufjes en 2 slagen gemaakt ![]() Maarem, gaaf dat hij weer rijdt Turq! | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 22:12 |
quote: ![]() quote:ik kreeg aan de bovenkant niet dicht gelast, dit is de dag er na wel goed gedaan ![]() quote:ik heb maar van 3 BMW's motorisch/aandrijving gebruikt: 1: E34 525i motor & Bak. 2: E36 cardan as eerste stuk 328i automaat. 3: E36 Complete achteras van 325i handgeschakeld. en dan kan ik je nog wel nog een paar andere Bimmers opnoemen waarvan ik bijvoorbeeld de binnen verlichting van een e46 (echt gruwelijk vet!!!) vandaan heb, de A en C stijlen in het zwart origineel, hout inleg en selector hendel + mechanisme ![]() Laat zijn, zit zeker op de 15 verschillende bimmers ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 22:13 |
quote:Lees de Poll nog es! ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 juni 2010 @ 22:14 |
quote:Ik vind dat je pas mag stellen dat je "het in je hebt" als dat ding netjes gespoten en volledig afgebouwd op de stoep staat. Maar zoals ik al zei, het is hoe dan ook gaaf dat hij rijdt met een 6-cilinder er in! | |
Turquaz52 | maandag 21 juni 2010 @ 22:21 |
quote:En dat vroeg ik: Had je ooit verwacht dat dit gare hok weer zou rijden? Niet had je ooit verwacht dat ie af zou zijn? Want dat is ie toch nooit.. ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 juni 2010 @ 23:10 |
quote:Dan ga je die 3 geeltjes van Oshiro dus nooit krijgen ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 00:47 |
oops | |
#ANONIEM | dinsdag 22 juni 2010 @ 16:57 |
Mooi,weer een eigen topic. Ik volg het met intresse en eerlijk is eerlijk,netjes dat de wagen loopt,heel mooi dat je die ombouw aan de achterkant achterwege laat. Die Face-lift grille met bliklijst is een goede upgrade. | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 20:06 |
quote:Thanks. Enige wat achter gedaan wordt zijn de E46 M3 look uitlaat.. Lichten blijven rood (in de toekomst mss nog LED), schade wordt hersteld en daar blijft het bij ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 22 juni 2010 @ 20:16 |
quote: ![]() | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 20:37 |
Jaaa dat ook ![]() dat was ff simpel een opsomming wat er met het kontje zou gebeuren ![]() Als we zo gaan beginnen: Bovenkant van kofferbak wordt gewrapt, Komt een M3 spoilertje achterop (zo'n dunne strip) E46 M3 look uitlaten schade wordt hersteld LED achterlichten maar wel Rood gespoten, en alle 4 de wielkasten worden uitgeklopt & gerold.. Auto wordt Pearl White Metalic gespoten.. bla bla bla.. nog veel te doen | |
infinity_737 | dinsdag 22 juni 2010 @ 22:04 |
Respect turq, ik had dit niet verwacht en velen met mij denk ik. Ik hoop dat je weer volop bezig gaat met het project en ik ben benieuwd naar het eindresultaat! | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 22:28 |
quote:Thanks Dude.. ![]() Ik ben van plan om mijn complete interieur er uit te rukken en de tapijt uit te halen omdat er uit vandalisme destijds toen ie stil stond, olie door de hele bekleding is gegooid.. ![]() Ik wil het direct goed aanpakken, wat voor stof en wat voor kleur zal ik nemen? Mijn hemel en ABC stijlen zijn zwart, mijn bekleding wordt Rood leer.. ![]() Graag tips en adviezen, want wil het ZELF doen (originele [ Bericht 17% gewijzigd door Turquaz52 op 22-06-2010 22:37:48 ] | |
slashyou | dinsdag 22 juni 2010 @ 22:29 |
wat is er mis met de vering? | |
invine | dinsdag 22 juni 2010 @ 22:31 |
quote:Kan je op de sloop geen interieur vinden? | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 22:36 |
Dat was mijn vraag niet.. Ik wil mijn Tapijt vervangen/ander stof.. Mijn interieur bedoelde ik me zetels voor en bank achter ivm. loshalen van me tapijt.. ![]() | |
Prince-Naseem | dinsdag 22 juni 2010 @ 22:47 |
Maak er geen sjonnie bak van.. voor de rest Nice... | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 23:25 |
quote:Wat is er mis mee dan? | |
Turquaz52 | dinsdag 22 juni 2010 @ 23:27 |
quote:Sjonniebak of niet, hij is sneller dan elk ander gemiddeld 316 of 318 met tupperware.. ![]() | |
fathank | dinsdag 22 juni 2010 @ 23:28 |
Rood hoogpolig tapijt ![]() ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 22 juni 2010 @ 23:29 |
quote:Sporten? ![]() [/retorische vraag] | |
Gkhn | dinsdag 22 juni 2010 @ 23:44 |
Ik zou persoonlijk een zwarte of witte interieur kiezen met rode accenten. Staat naar mijn mening veel sportiever en netter dan helemaal rood. | |
bietelboer | dinsdag 22 juni 2010 @ 23:57 |
quote:Ghehe ![]() Turk, wanneer ben je weer op zandvoort? ![]() | |
bietelboer | dinsdag 22 juni 2010 @ 23:57 |
quote:Das ook niet zo raar he.. ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 00:08 |
quote:Ik meen het ![]() quote:Ik heb een witte auto, met knalrode achterlichten, wil ook graag beetje oldscool blijven en me interieur knalrood leer.. quote:Als het mee zit In Augustus.. ![]() Dan is er weer vrijrijden ![]() Wil wel tot die tijd ff auto laten uitlezen, uitlijnen en ff onderhoud plegen, nieuwe bandjes om de steelies en gaan met de banaan ![]() ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 00:08 |
quote:Hoezo? Ik heb tot de 100 verloren van een e36 M40 318 ![]() | |
Gkhn | woensdag 23 juni 2010 @ 00:27 |
quote:Nou dan zou ik al helemaal gaan voor wit leer met rode stitches ofzo ![]() | |
bietelboer | woensdag 23 juni 2010 @ 00:30 |
quote:Een 325 heeft wel meet vermogen als een 316/318 ![]() Maar wel jammer dat je straks klop krijgt van een B18 ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 02:21 |
![]() Je mag langs me komen staan met een gangetje van 120-140 en dan flatout.. ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 02:22 |
quote:Betaal jij? ![]() | |
Gkhn | woensdag 23 juni 2010 @ 02:27 |
quote:Canın Sağolsun. | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 02:46 |
quote:Eyvallah.. Wat ik wilde zeggen was dat zo iets zo goed als custom moet zijn, en dan betaal je al gauw 1500+.. Ik heb nu een compleet interieur incl. hoedenplank alles gevonden voor 4 meijers.. dat is een groot verschil.. ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 02:47 |
Ik ben al een heeeeeeel groot bedrag kwijt aan de ombouw en alles wat er bij kwam kijken, dus zo'n dingen is echt -op dit moment- niet te doen. ![]() | |
Gkhn | woensdag 23 juni 2010 @ 03:02 |
quote:Begrijp ik ![]() Hoe ben je eigenlijk aan de kennis gekomen om zo'n ombouw te realiseren? | |
Googolplexian | woensdag 23 juni 2010 @ 07:09 |
quote:B16 ook wel ... D16 ook wel ![]() | |
DutchErrorist | woensdag 23 juni 2010 @ 07:46 |
quote:Blijft ook zo lekker schoon... | |
slashyou | woensdag 23 juni 2010 @ 09:59 |
quote:Lijkt wel of ie er doorheen gezakt is. | |
DoimeN | woensdag 23 juni 2010 @ 10:40 |
Lache man ![]() Maar ergens snap ik de logica niet om hem om te bouwen. Je had eerst die 325 maar die zoop teveen toch? Deze zuipt toch ongeveer net zoveel? | |
x3ro | woensdag 23 juni 2010 @ 10:44 |
quote:Die Polenbak was volgens moi een 328i? | |
DoimeN | woensdag 23 juni 2010 @ 10:44 |
Die gele toch? | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 10:51 |
quote:ja vraag me niet hoe of wa. maar deze zuipt echt een heel stuk minderdan me gele. maar vergeet ook niet, de gele is een 323i 2.5 met geknepen inlaatspruitstuk. die heeft ook maar 170pk ofzo. | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 10:56 |
quote:gemotiveerd geraakt door mensen die me liefst zagen falen dan resultaat behalen. is me eerste 4 naar 6 cilinder swap en waar een wil is is een weg... kennis had ik al in me kop, de rest kwam vanzelf | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 10:58 |
quote:schroefset.... ![]() | |
x3ro | woensdag 23 juni 2010 @ 10:58 |
quote:Dat is wel heel erg vreemd 0.o Nog andere verschillen tussen die 2 blokken wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn geweest? | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 11:17 |
quote:de witte is een non-vanos m50. de gele een vanos m52. nou als je vanos verslijt dan doet hij zyn werk niet zoals het hoort. plus dat een onbegrensd motor altijd zuiniger is dan een begrensd motor. vooral als je de beide inlaatspruitstukken | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 11:19 |
met elkaar vergelijkt. (sorry, zit met de psp op fok) | |
x3ro | woensdag 23 juni 2010 @ 11:33 |
quote:Oah weer iets opgestoken hier ![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 11:53 |
quote:a73 richting roermond zijn de filmpjes opgenomen.. en ik zou zeggen push me maar, maar ik zal never nooit aan de kant gaan voor een benz ![]() | |
Googolplexian | woensdag 23 juni 2010 @ 11:57 |
quote:Ook niet voor die wit met rood en blauwe? | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 12:01 |
quote: ![]() ![]() | |
x3ro | woensdag 23 juni 2010 @ 12:01 |
quote:Dan hebben we nog een rechter rijstrook ![]() ![]() Ha wist t wel ![]() ![]() | |
x3ro | woensdag 23 juni 2010 @ 12:01 |
quote:Enlighten us? ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 12:08 |
quote:ik ga geen levens verhaal hier dumpen want typen met een psp iskut. kan je wel zeggen dat de 2e dag dat de bmw op de weg was dat ik achtervolging had en me had afgeschud maar toen werd me auto ook in beslag genomen. had hem wel de dag erna terug. | |
x3ro | woensdag 23 juni 2010 @ 12:17 |
quote: ![]() ![]() | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 12:27 |
quote:nou ja het is niet ietswaar ik trots op ben :p wel tof om irl gta te spelen wahahaha :p | |
YoshiBignose | woensdag 23 juni 2010 @ 20:04 |
![]() | |
fathank | woensdag 23 juni 2010 @ 21:04 |
Nu weet ik 't zeker, Turqie is een drugsrunner. | |
DoimeN | woensdag 23 juni 2010 @ 21:24 |
Hij voldoet wel aan het profiel ja, wegscheuren voor de politie, wegscheuren en daarbij een auto tegen een lantaarnpaal crashen. Turqie enlighten us? Wat doen die pure vingers daar in het zuiden nu tegen groothandelsprijs? | |
Sounddragon | woensdag 23 juni 2010 @ 21:36 |
quote: | |
Turquaz52 | woensdag 23 juni 2010 @ 22:39 |
quote: quote:Ik ben echt GEEEN drugsrunner ![]() ![]() wahahahhaa, reden dat ik weg reed was omdat ik van op de hoogte was dat ik geen knipperlichten had en me auto op dat moment nog min of meer geschorst was ![]() ![]() En toen trokken ze dat na en ree ik dus weg.. en ja achtervolgd, in beslag genomen maar omdat het onterechte aanhouding was heb ik me auto de volgende dag al terug gekregen ![]() En me Golf was al eens eerder verteld hoe dat was gebeurd, en dat hoort hier dus niet thuis ![]() | |
invine | woensdag 23 juni 2010 @ 23:57 |
Turq je blijft me verbazen ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 24 juni 2010 @ 02:54 |
Nope, heb wat ik behaald heb ![]() Ik weet nu niet waar ik na school kan, geen eindje meer want daar is het kut. Gilde wilt me niet ![]() Tja, wat nog meer in Limboland? | |
x3ro | donderdag 24 juni 2010 @ 09:23 |
quote:Leeuwenborgh heb je nog voor MBO en Hogeschool Zuyd voor HBO ![]() Beide hebben ook een locatie in Sittard wat misschien nog wel goed te doen is voor je qua afstand ![]() | |
Maharbal | donderdag 24 juni 2010 @ 10:23 |
quote:Geen APK en toch rijden betekent dat de verzekering kan weigeren om uit te keren. Met andere woorden: in feite ben je nog steeds niet verzekerd. | |
Googolplexian | donderdag 24 juni 2010 @ 12:36 |
quote:Turq kennende weet ik niet of hij APK bedoelt ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 24 juni 2010 @ 13:01 |
quote:APK what else? ![]() | |
Googolplexian | donderdag 24 juni 2010 @ 13:06 |
quote:Tellen ze het aantal cilinders bij je APK? ![]() | |
x3ro | donderdag 24 juni 2010 @ 13:29 |
quote:Staat op een van de vorige pagina's als t goed is, Turq had het bij een keurmeester nagevraagd naar mijn weten. | |
invine | donderdag 24 juni 2010 @ 14:37 |
quote:Zouden ze wel moeten geloof ik ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 24 juni 2010 @ 14:38 |
Heb met 3 a 4 keuringsmeesters gevraagd, varierend van 10 jaar tot 2 maanden werk APK ervaring, geen een wilt hem goedkeuren... Heb hem ook stiekem er heen gebracht zonder iets te zeggen over het blok ![]() Toen belde de beste man mij lachend op dat ik hem mocht komen ophalen en dat ie perfecte staat was op de banden (expres ivm. aandacht trekken) en de motor na ![]() De ander werd zo boos dat ik vuur zag in zijn ogen, begon hij te zeiken dat hij me auto BIJNA wou goedkeuren, maar omdat hij de chassis nummer wou checken of iets (ik weet niet wat) zag hij dat er een 6 cilinder onder de motorkap lag ![]() ![]() ![]() | |
JohnnyKnoxville | donderdag 24 juni 2010 @ 14:40 |
Moet je niet eerst herkeuren bij de RDW naar 6 cilinder en dan een nieuwe APK erop? En alles netjes met autoambulance. | |
Turquaz52 | donderdag 24 juni 2010 @ 14:49 |
![]() | |
x3ro | donderdag 24 juni 2010 @ 14:52 |
quote:Dat zeg ik, Turq's mechanical adventures ![]() ![]() | |
Googolplexian | donderdag 24 juni 2010 @ 15:25 |
quote:Ik begin je punt te zien. ![]() | |
invine | donderdag 24 juni 2010 @ 16:41 |
Ik zou het kopen ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 24 juni 2010 @ 18:29 |
quote:Als jij een ebook/boek wilt uitbrengen wil ik wel wat schrijven.. ![]() | |
bietelboer | donderdag 24 juni 2010 @ 18:38 |
quote:Dat kost geld.. | |
Turquaz52 | donderdag 24 juni 2010 @ 18:44 |
quote:Wauw, 50 euro ![]() | |
Herkauwer | donderdag 24 juni 2010 @ 19:04 |
quote:Serieus 50 euro? Waar wordt er dan allemaal naar gekeken? | |
#ANONIEM | donderdag 24 juni 2010 @ 19:11 |
quote:blijkbaar dus niet..mijn Volvo 850 is origineel een 2.0 turbo 4-cyl en nou een 2.5 5 cyl...nooit omgekeurd en komt al een paar jaar zonder probleem door de APK heen..bij een Volvo dealer...op de rdw site (kenteken check) staat ie nog als 4-cyl. geregistreerd. | |
YoshiBignose | donderdag 24 juni 2010 @ 19:14 |
Volgens mij kijken ze bij de APK niet meer naar het aantal cilinders, maar moet je dit officieel zelf aangeven bij de RDW. Het lijkt me zinniger om het te bespreken met de verzekering want als je een ongeluk krijgt kunnen die moeilijk gaan doen. [ Bericht 100% gewijzigd door YoshiBignose op 24-06-2010 19:20:50 ] | |
bietelboer | donderdag 24 juni 2010 @ 19:37 |
quote:Nou ik zat mij later te bedenken of het ook nog zo makkelijk is als je naar een ander aantal cillinders gaat? ![]() Als hetzelfde aantal cillinders blijft dan is het idd 50 euro. | |
bietelboer | donderdag 24 juni 2010 @ 19:37 |
quote:Een APK keurmeester kan/mag dat ook niet, dat is een klusje voor de RDW ![]() | |
bietelboer | donderdag 24 juni 2010 @ 19:39 |
quote:De APK keurmeester moet dat wel controlleren, als jij in één keer 2 cillinders meer in jou auto hebt dan op papier staat en de man keurt hem goed dan is hij in overtredingen ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 26 juni 2010 @ 00:38 |
Plan Change.. No Supercharger meer. ![]() Het wordt Direct stage 2 Turbo ![]() ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 26 juni 2010 @ 00:57 |
Een supercharger ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 26 juni 2010 @ 07:48 |
Je moet er maar aan geloven, had de keuze in een Paintjob en Turbo, of Supercharger en geen Paintjob.. Keuze is snel gemaakt.. Sponsor is geen Rockafella ![]() En het feit dat de een S/C na een tijd gaat irriteren met dat gezoem, wat in het begin ongetwijfeld kk geil zou zijn ![]() | |
YoshiBignose | zaterdag 26 juni 2010 @ 09:26 |
quote:Je hebt gelijk, het aantal cilinders moet overeenkomen. Mijn fout ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 26 juni 2010 @ 10:40 |
quote:Turbo zou ook mijn keuze zijn...qua kick..maar hou er aub wel rekening mee dat een turbo ombouw veel gevoeliger is..km-stand,staat van het blok,electronica enz... Ik heb ooit een Mosselmann Turbo conversie laten doen op een 528i (E39) met net onder de 2 ton op de klok bij Braspenning..binnen een maand naar de kl@ten gelopen en is naderhand vervangen door een Alpina B10 blok. (was een klantenauto) Een SC is een veiligere keuze door de gelijkmatigere opbouw van de interne stress van het blok. Ik weet niet wat de km-stand van jouw blok is? | |
Maharbal | zaterdag 26 juni 2010 @ 10:54 |
quote:Ik zou het ook niet zomaar doen op een blok dat je "zomaar" even hebt gekocht. Een revisie van een aantal gevoelige onderdelen is op z'n minst op z'n plaats. | |
Sounddragon | zaterdag 26 juni 2010 @ 11:05 |
quote:Ah OK, budgettaire beslissing dus ![]() Ik vind een blower juist een úbergeil geluid geven, dat kattengejank is gewoon vet ![]() Plús natuurlijk het voordeel van altijd instant power ipv eerst moeten spoolen na het schakelen ![]() Het állergeilste is natuurlijk om gewoon het complete injectie gebeuren te vervangen voor throttlebody's met een DTA systeem ofzo, blijft nog langer heel ook ,alleen zuipt het als een ketter ![]() oeh.. offf.. TB's, DTA én een SC ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 26 juni 2010 @ 12:19 |
quote:Idd ubergeil..helemaal icm met throttlebody's..geluid is gewoon om klaar te komen als autofanaat zijnde...maar met deze benzineprijzen niet meer te doen...daarintegen een goede turbo setup met een goede bov klinkt ook heerlijk...het aanzuigen,aanvolgend de turbo horen loeien en dan de bov horen afblazen. Maar dit is meer SC,idd | |
Turquaz52 | zaterdag 26 juni 2010 @ 14:45 |
quote:Ben vergeten te melden dat ik inlaatspruitstuk krijg van Alpina ![]() quote:Me km stand is niet echt aan de hoge kant, maar ook niet aan de lage.. (200.000) Me blok komt uit een 525i die voornamelijk alleen snelwegkm's heeft gemaakt.. Dus dat is weer een pluspunt Wat was er kapot gelopen van de 528 dan? Wat raad je me aan te reviseren? quote:Hoeveel bar kan ik max draaien op een stock motor? (ik meen 0,5 toch?) En ik weet dat ik eerst zonder de Turbo slang moet rijden, just to be safe.. Daarna 0,0 bar, 0,1 bar, 0,2 bar, etc.. | |
Turquaz52 | zaterdag 26 juni 2010 @ 14:54 |
![]() ![]() | |
invine | zaterdag 26 juni 2010 @ 15:23 |
Ziet er goed uit, al besteld ? Misschien leuk om je blok ook mooi te maken, ziet er dan wat beter uit als alles netjes is ipv alleen de turbo set ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 26 juni 2010 @ 15:25 |
quote:Not Yet, dat laat ik aan hun over.. ![]() | |
Googolplexian | zondag 27 juni 2010 @ 04:53 |
Eerst zien, dan geloven ![]() Zie het als een Motivational Comment. | |
vannelle | zondag 27 juni 2010 @ 05:12 |
Mwah, ik denk dat het wel goed komt. In 1e instantie had ik m'n twijfels moet ik eerlijk zeggen maar hoe langer ik dit topic volg, hoe meer vertrouwen ik er in krijg. Tuurlijk is het nog niet klaar, heeft tijd nodig. Nog een lange weg te gaan maar voor het eerst: Turq, goed bezig en maak het af! Ben ik zomaar positief.....die gozer verdient het. | |
Turquaz52 | zondag 27 juni 2010 @ 11:08 |
Thanks heren ![]() Gaat de goede kant op, zowel optisch als technisch.. ![]() | |
Barcaconia | zondag 27 juni 2010 @ 19:03 |
Heb je die turbokit besteld of is dat de kit die je wilt hebben? Ziet er wel gaaf uit met die glimmende onderdelen, maar je moet inderdaad wel de rest ook even meepoetsen ![]() | |
Turquaz52 | zondag 27 juni 2010 @ 20:18 |
quote:Not yet, ga uit van volgende week ![]() | |
x3ro | zondag 27 juni 2010 @ 23:16 |
quote:Dat klinkt al vrij snel ![]() ![]() | |
Turquaz52 | zondag 27 juni 2010 @ 23:46 |
![]() nevermind.. (Mods, niet terug plaatsen aub) ![]() | |
Sounddragon | maandag 28 juni 2010 @ 00:03 |
![]() ![]() ![]() | |
Turquaz52 | maandag 28 juni 2010 @ 00:15 |
quote: ![]() En ik meen het ![]() | |
Koepert | maandag 28 juni 2010 @ 13:05 |
Heb ik nou dit hele topic gemist? Turq : Gaaf dat t je toch 'gelukt' is om m rijden en (min of meer) compleet te krijgen ondanks all tegenslag (en gebash) eerlijkheidshalve moet ik zeggen; Niet elke keuze die je maakt sta ik achter, en sommige beslissingen/ reacties begrijp ik niet waarom, maar dat is allemaal geweest, en dit is ook niet bedoeld om weer te bashen ofzo. K vind t mooi dat je iig m aan de praat hebt, en wens je er toch veel succes mee. Pas alleen op dat je m niet door domme acties kwijt raakt (het zij aan de politie hetzij aan een boom) Nofi verder | |
Turquaz52 | maandag 28 juni 2010 @ 14:20 |
quote:Thanks man, ik ben graag apart en spring overal tussen uit ![]() Turbokit wordt vertraagd over 2 3 weken max. ![]() | |
Googolplexian | maandag 28 juni 2010 @ 14:23 |
quote:Turbo-lag ![]() | |
Turquaz52 | maandag 28 juni 2010 @ 14:48 |
quote: ![]() ![]() | |
smegmanus | maandag 28 juni 2010 @ 19:13 |
Hoeveel bar druk ga je erop zetten? | |
Herkauwer | maandag 28 juni 2010 @ 19:44 |
quote: ![]() | |
Turquaz52 | maandag 28 juni 2010 @ 21:37 |
quote:Beginnen zonder Turbo, dus de filter direct op het spruitstuk, dat de turbo niet aangesloten is op het spruitstuk.. dan op 0,0 bar met turbo aangesloten, na een tijdje 0,1 bar, daarna 0,2 bar, 0,3bar en tot slot denk ik 0,4/0,5bar.. Als ik verder wil gaan moet ik de compressie gaan verlagen dacht ik maar dat staat nu niet in de planning ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 00:12 |
Maar ik zit te denken he? Ik wil hem zo luxe en elegant mogelijk inrichten qua kleuren en stoffen. Hemel wordt zwart gestoffeerd, dat wil ik zelf doen, zelfs schuim op plakken in repen en dan er tussen stikken.. ZAL ik ook mijn dashboard bekleden met stof? Zo ja, welk stof kan ik het beste gebruiken als ik echt een indruk wil geven van wtf ? Of een beige dashboard vinden en die monteren (dus geen stof maar origineel materiaal)? Ik dacht ook aan leer, of skyleer met een aparte motief.. oid.. Mensen enig idee..? Huidige stats: ![]() | |
Koepert | vrijdag 2 juli 2010 @ 00:23 |
Ik zou t met carbon doen, daar wordtie sneller van ![]() Nee zonder gekheid.. Wat wil je ermee? Beetje voor de gein iets aparts, of mooi uniek? K zou vooral oppassen met vlekken/stof/rommel van buiten, dat het niet te snel vlek op je dash.. Ik ben heel erg fan van, je moet iets goed doen, of niet doen.. Dus bijvoorbeeld je dash in de kleur wit van buiten, maar dan ook je complete 'voorinterieur' witten. Niet je radio+ instrumenten+ de rest, maar alleen de rest, waar geen knopjes zitten zeg maar.. Maar dan niet je huidige dash wit laten spuiten maar bijvoorbeeld van t zelfde materiaal als ze vaak die show-installs voor audio van maken. Strak glad materiaal iig. Maar vooral iets doen wat je zelf tof vind.. | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 00:34 |
quote:Nee nee nee, geen wit ofzo.. Beige kleur, zand kleur.. Eerste beste zoekresultaten: ![]() Of toch iets in deze richting?: ![]() En met wtf bedoel ik van: Wtf, zoveel luxe/Elegantie in een e36? Ja, ik zit IN de auto en ik heb een witte auto dus wil hem niet racy ombouwen maar luxe/elegant.. ![]() En ja ik hou van dat houtinleg (voor sommigen vloeken in de kerk) en ik hou van opvallend maar luxe tegelijk dus beige.. Me A en C stijlen zijn al zwart stof, niet zelf gespoten maar stof.. ![]() | |
invine | vrijdag 2 juli 2010 @ 01:50 |
Zoals die mercedes ziet er goed uit! Zeker in combi met die lak keuze, maar aangezien jij wit wilt (als lak) is dan gewoon niet een mooie zwart lederen interieur met houtinleg (origineel!) niet de beste keus? Lijkt mij het mooist en het minst opvallends (ivm diefstal etc.) | |
Googolplexian | vrijdag 2 juli 2010 @ 05:03 |
Mooi donkergrijs + lichtgrijs is niet lelijk ![]() | |
eevebe | vrijdag 2 juli 2010 @ 06:06 |
in mijn e39 heb ik lichtgrijs leer+lichtgrijs dashboard met donkergrijze sierstrips. vind ik persoonlijk een geslaagde combinatie ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 09:58 |
quote:Komt een klasse 4 alarmsysteem op ![]() | |
YoshiBignose | vrijdag 2 juli 2010 @ 10:20 |
quote:Is dat niet wat overdreven ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 10:27 |
quote:Krijg ik ook betaald ![]() En GPS tracker, waarom? Omdat het leuk is ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 10:28 |
Maar daar gaat het nu ff niet over, ff tips & adviezen over kleur, stof design etc.. etc.. Welke kleur tapijt zou ik nemen met een beige dashboard en stoelen bijv? | |
JohnnyKnoxville | vrijdag 2 juli 2010 @ 10:31 |
quote:Persoonlijk zou ik donker (zwart/grijs) met misschien wat geborsteld rvs accenten (richtingsloos uiteraard) fraai vinden, zo'n crème interieur met hout vind ik meer iets voor een vadsige Duitser met Tabbert tandemascaravan achter zijn E 320 CDI dan voor een jonge gozert. Maar goed, dat is dus mijn persoonlijke smaak. | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 10:37 |
quote:Nou wat een toeval dat ik een Duitser rij, dus een creme interieur met hout klink als muziek in de oren ![]() | |
JohnnyKnoxville | vrijdag 2 juli 2010 @ 10:39 |
quote:Rijden in een Duitser is niet hetzelfde als een vadsige Duitser zijn, Turqdinges. En nog even serieus: als ik jou was zou ik toch een redelijk origineel interieur houden, misschien kijken in oude foldertjes wat er allemaal leverbaar was voor jouw type. | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 10:44 |
quote:Maakt nietzoveel uit, we delen dezelfde interieur ![]() Hij met een braadworst in zijn hand en ik met mijn Sigaretje. ![]() | |
x3ro | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:02 |
quote:Gewoon voor gaan. Of het nou de keuze is van een dikke mof of niet, zodra ze naar de bestuurder kijken zien ze toch een Turk in plaats van n dikke mof ![]() | |
Het_Biertje | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:08 |
quote:je hebt een laptop vast gelijmd aan de handrem? met notepad waarbij je je verbruik bijhoudt? | |
Googolplexian | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:26 |
quote:Ieder jaar betaald opnieuw laten certificeren he ... anders is die klasse 4 certificatie niet meer geldig (zelfde geldt voor 3 en 3+). | |
x3ro | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:27 |
quote:Is gewoon in car de ECU aanpassen voor de beste performance ![]() ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:28 |
quote:Tijd voor en soep-wedstrijdje? ![]() PS.: Creme met hout past gewoon niet bij een BWM... zeker niet een 3 serie. | |
Anne | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:31 |
quote:Ja, leuk ![]() ![]() | |
Oksel | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:32 |
Maaruhm, hoeveel vermogen heeft 'ie nou, en hoesnel is'ie? | |
YoshiBignose | vrijdag 2 juli 2010 @ 11:37 |
Tja, het is een M50B25 met 192 pk. De automaat vertraagt natuurlijk een hoop dus ik zou zeggen zo'n 9 sec. naar de 100. Natuurlijk heeft Turk nog andere mods gedaan maar dat zal vast niet veel uitmaken. Qua topsnelheid zal 240 toch wel haalbaar moeten zijn, op de teller ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 12:08 |
quote:245 op teller en liep nog langzaam op, maar werdt me beetje te veel ![]() quote:Arm steun ![]() En ik had hem aangesloten op me radio voor music ![]() quote:Coming right up! (vanavond dan) | |
tupolev141 | vrijdag 2 juli 2010 @ 12:39 |
Past bordeaux rood interieur bij een wit exterieur? Ik vind van wel ![]() Met een leuk perforatie patroon. http://www.hans-reinke.com/nl/produkten/autoleer/perforaties.html [ Bericht 39% gewijzigd door tupolev141 op 02-07-2010 12:58:51 ] | |
Googolplexian | vrijdag 2 juli 2010 @ 13:30 |
quote:Het hangt helemaal van de auto af welke kleuren / materialen er goed bij staan. Bordeux rood + (creme) wit is een combo die het beste staat bij een cabrio, imo. Een balans tussen exterieur en interieur is wel het mooist, natuurlijk ... dus als de buitenkant sportiviteit uitstraalt zou ik die lijn binnen in de auto doorzetten ![]() | |
invine | vrijdag 2 juli 2010 @ 13:54 |
quote:Dit dus ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 2 juli 2010 @ 14:09 |
Alcantara kan ook mooi op je dashboard. Niet goedkoop en ik geloof niet zo makkelijk om netjes zelf te doen. Ik heb zelf een licht, champagne heet het geloof ik, vind ik nog steeds mooi. En net niet over the top. ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 17:20 |
Fotosoep *hier* mijn bimmer!! Inside & Outside..![]() | |
Googolplexian | vrijdag 2 juli 2010 @ 22:41 |
quote: ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 2 juli 2010 @ 23:04 |
Check mijn E46 interieur verlichting:![]() Links knop is voor de beide leeslampjes, de middelste is nog niet functioneel, rechterste is mijn special Switch.. Dan gaat me Romatische sfeertje aan ![]() ![]() Waar kan ik de middelste voor gebruiken? ![]() | |
Googolplexian | zaterdag 3 juli 2010 @ 00:29 |
Plaatjes zijn zo groot dat ze de eerste keer niet helemaal in beeld komen. Convert dit soort foto's effe naar een kleiner formaat ... tut: http://www.pixlr.com/editor/ Open Image from computer (open de foto) Menu > Image > Image Size ... Zorg dat 'Constrain Proportions' aanstaat Verander de breedte in 500 pixels Menu > File > Save ... Rest spreekt voor zich (niet over de oude file schrijven want dan ben je de originele resolutie kwijt!) OT: Die middelste knop ... ehm ... - antenna retract? (Indrukken om de antenne in te trekken) - je kunt een paar led-strips mooi in het interieur verbergen (gewoon wit) als vloerverlichting en die knop als schakelaar maken - je kunt je class 4 alarm ledje / knopje daar maken (anders komt er een lelijk knopje /lampje op je stuurkolom) ... lekker in het zicht ook - je kunt het knopje in een gericht kaartlees lampje (reflector led) veranderen of een - USB / Serial poort zodat je je iPod / MP3 player in de zonneklep kunt opbergen - met een beetje knutselen een camera erin (forward facing of draaibaar) ... dat je niet meer dan een dopje ziet daar ![]() | |
Koepert | zaterdag 3 juli 2010 @ 00:30 |
Je Alarm aanzetten? Volledige vergrendeling? Zoiets? Of wil je echt iets 'lampgerelateerd' ? in dat geval: Geen idee ![]() | |
green_power | zaterdag 3 juli 2010 @ 00:42 |
Turq... doet ie het al?????? ![]() | |
Turquaz52 | zaterdag 3 juli 2010 @ 00:51 |
quote:Nee ![]() iig.. Toffe suggesties Googol & Koepert.. (Dat centrale vergrendeling sprak me wel aan, maar wil toch iets richting sfeerverlichting etc..) Zal eens ff brainstormen ![]() | |
green_power | zaterdag 3 juli 2010 @ 01:03 |
quote:Turq... wat betreft interieur... dat kun je ook laten bespuiten met een soort stof / suede spul ( http://zilvia.net/f/tech-(...)give-suede-look.html ).. Verder zou ik in een E36 kiezen voor wat RVS / Carbon met zwart / grijs Kwa hout zou je ook kunnen kiezen voor pianolak (glanzend zwart). Stoelen zou ik dan voor kiezen om ze alcantra te laten bekleden (antraciet grijs). Maarre... heads up voor het rijdend maken swa! [edit] http://www.rallysport.nl/forum/viewtopic.php?t=2003&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=58bf0cbdf4d0eca8b360716131fc9d4a [/edit] 75 euro voor je dashboard te laten flocken... koopje turq!! [ Bericht 13% gewijzigd door green_power op 03-07-2010 01:12:17 ] | |
junkiexp | donderdag 8 juli 2010 @ 14:09 |
Dashboard met leder bekleden is echt heel mooi, maar dat gaat denk iets te veel geld kosten ben ik bang. Verder is een licht leder interieur met hout wel echt heel gaaf. Maar dan wel echt hout hé ![]() | |
Het_Biertje | maandag 26 juli 2010 @ 07:27 |
al klaar? | |
Turquaz52 | maandag 26 juli 2010 @ 13:12 |
quote:Heb de autohoes er overheen gehaald en hij slaapt in de tuin.. Ben opzoek naar een e36 erbij voor onderdelen etc.. ![]() | |
mighty_myte | zaterdag 7 augustus 2010 @ 22:57 |
quote:OMG... ![]() | |
Turquaz52 | zondag 8 augustus 2010 @ 13:16 |
quote:Post Count +1! Wauw, nog een paar nutteloze posts en je hebt er nog een paar er bij ![]() | |
invine | zondag 8 augustus 2010 @ 14:27 |
Any news turq? | |
Intelligence | woensdag 11 augustus 2010 @ 11:24 |
quote:E36 325 kopen? ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 12 augustus 2010 @ 15:56 |
quote:Ja, eigenlijk wel.. Coupe? | |
Googolplexian | maandag 23 augustus 2010 @ 14:05 |
Leuk projectje voor jou, Turq? | |
x3ro | dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:59 |
quote:Zwerven als het goed is ook nog filmpjes rond van die E30 tegen een E92 M3. Kwamen van M5board.com dacht ik. Overigens zijn er meer vette E30 projecten ![]() ![]() Hoe staat het intussen met de bimmer Turq? | |
Intelligence | dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:20 |
quote:Nee geen Coupe | |
Turquaz52 | vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:24 |
quote:Cabrio? | |
Turquaz52 | vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:33 |
quote:Ik heb de hele bouw project gezien, echt respect.. ![]() | |
fathank | vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:26 |
quote:Met dit weer..? | |
DoimeN | vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:28 |
quote:Zomer 2011 staat hij waarschijnlijk net klaar dan, hoeft alleen nog opnieuw gekeurd te worden omdat er weer 4 verschillende motoren in zijn geweest. ![]() Turq, hoe rijd dat nou zo'n e36? ivm een standaard golfje 5 ofzo. | |
Turquaz52 | vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:04 |
quote:Een E36 rijdt heerlijk, alleen ik rij nu op een schroefset waardoor mijn onderstel toch iets sportiever aanvoelt dan de originele vering wat uberzacht is.. De 4 pitters zijn niks, nooit geweest ook na mijn mening (mijn blok & diff ging maar 3 weken mee ![]() De Sedan heeft betere wegligging maar de Coupe heeft toch die ene langere neus, het is waar je van houdt.. Qua verbruik valt het ook reuze mee, met mijn 115PK 1.8 8v 4traps automaatbak haalde ik 380-440km met een volle tank, met mijn 200PK 2.5 24v 5traps automaatbak in de zelfde chassis haal ik 550km.. En dat is incl. stampen en rustig rijden ![]() Wel heeft een E36 meer neiging tot onderstuur, maar met een 6 pitter en een clutchkick kun je hem aardig dwars gooien.. Niet te verglijken met zijn driftking broer de e30, maar goed.. de E36 is geen drifter maar een cruiser ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:05 |
quote:Heb je een 325i cabrio ja of nee ![]() LS6 swap ftw ![]() | |
JohnnyKnoxville | vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:09 |
Een clutchkick bij een automaat? ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:31 |
quote:Het is hoe je het opvat ![]() ![]() quote: ![]() | |
fathank | vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:39 |
quote:En hoe groot waren die tanks? | |
YoshiBignose | vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:46 |
Een E36 een cruiser ga toch weg man. Nooit in een E34 of E39 gereden zeker, dat zijn cruisers. De E36 heeft altijd last van de fuseekogels en de draagarmrubbers en is vaak hard (en standaard verlaagd ![]() ![]() Een geef mij een voordeel van de 320i ten opzichte van de 318is. Niks mis met de 4-pitters hoor, alhoewel de 316i wel heel erg traag is ja. Jouw verbruik slaat nergens op, dat is nooit te halen met een 325i automaat. Of zit er 65l tank in de 6-pitters? Voor zover ik weet kan er in de 318is maar 55 liter. | |
fathank | dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:06 |
Is je turbokit er al? | |
Turquaz52 | dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:57 |
quote:Wat voor ga toch weg? Ik rij er toch zelf een, denk dat ik wel achter mijn mening sta of niet? En ik heb zeer zeker e34 of E39 gereden, beide 520i's en 1 540i.. Een E36 is geen driftking of een oncomfortabele boodschappen auto.. En zelfs met mijn schroefset waardoor ie bijna de grond kust rij ik nog o zo comfortabel.. Weet niet op welke kameel jij gereden hebt? ![]() En van mijn Fuseekogels heb ik geen last van, en mijn draagarmrubbers? ook niks mis mee, danwel te bedenken dat mijn auto 290.xxxkm gelopen heeft en afkomstig is van ooit een keer JetCars in Rotterdam ![]() En voordeel van 320i vs. 318IS? Simpel, de een heeft een lekkere 6 in lijn, terwijl de andere moet krijsen om vooruit te gaan, plus het feit dat die M42 & M44 blokjes dus niet betrouwbaar zijn, een M50 daarentegen? Onverwoestbaar. En over mijn verbruik? Nou, ik weet als de dag van gisteren dat me auto sputterde, tankte hem voor 95 euro vol (V-Power Racing 100) in duitsland en kocht er een pakje parliament er bij voor 5 euro, 100 euro in totaal. Tank is iets van 65liter ofzo, of je nou een 318i hebt of 328i.. Ik heb dus een 318i. En mijn verbruik klop 100%. Mijn 2.5 motor zuipt wel DEGELIJK minder dan mijn 1.8je wat er in lag.. ![]() Sla je slag nog eens.. | |
Mikkie | dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:18 |
quote: quote:Je teller hier zegt iets anders? Loop je er nu al mee te knoeien? ![]() Wel een goede radio trouwens, ik had in mijn vorige auto dezelfde maar dan met USB-aansluiting ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:50 |
quote:Goeie radio ? d'r staat JVC op potvolblomme! ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:33 |
quote:Wat is er nou weer mis met JVC? Kun je niet mee patsen omdat er geen ander merkje op zit? | |
Sounddragon | dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:29 |
quote:Alles wat geen Alpine is vind ik 'minder' ![]() | |
junkiexp | dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:38 |
Wel mooi dat bij BMW altijd de console naar de bestuurder toestaat ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:46 |
quote:Gaat je om het merkje dus ![]() Jammer ... want met een Pioneer heb je vaak betere kwaliteit dan een Alpine en JVC staat alom hoog aangeschreven als een top-merk in die prijsklasse. Mijn grootste probleem met Alpine is dat alles eruit ziet alsof het voor tieners is gemaakt (zie ook Sony Xplod ... meukspul btw) ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:49 |
quote:Ik hoor al dat je er verstand van hebt ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:10 |
quote:Hooguit hobby ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:27 |
Voor mij ook ![]() Ik heb denk ik voor een kleine 10.000 ¤ aan die meuk uitgegeven en 70% daarvan net zo lang 'mishandeld' tot het kapot ging, sommige dingen (meestal radio's) weer verkocht als ik weer het laatste nieuwe had gekocht, net zolang tot ik een set had die niet te slopen was.. nou ja.. bijna dan ![]() Alpine is imho met geen mogelijkheid te vergelijken met JVC, echt niet ![]() ![]() Toen je het over uiterlijk van het spul begon moest ik serieus lachen, magoed, dat kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:46 |
quote:D'r zat ( ![]() ![]() ![]() Enne ... Kenwood = JVC, btw ![]() | |
Sounddragon | dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:10 |
quote:Ok dan, da's misschien dan nog de redding van JVC, misschien wordt het nog wat . ![]() Ik heb een alpine CDA 9855R, al wat gedateerd (2005), maar hij is goed, en ik heb alles erop en eraan, inclusief multimediahub, Ipod aansluiting, the works.. wéreldding ![]() Achterin ligt alleen maar RF, da's het enige wat heel blijft ![]() | |
mighty_myte | woensdag 15 september 2010 @ 10:27 |
Ligt de turbo er al in? | |
Turquaz52 | woensdag 15 september 2010 @ 12:54 |
quote:Nee.. Ik wil toch Supercharger ![]() | |
fathank | woensdag 15 september 2010 @ 16:05 |
Doe gewoon allebei ![]() | |
Turquaz52 | donderdag 16 september 2010 @ 12:15 |
quote:Hoe ver wil je dat me kleppen/zuigers worden gelanceerd? ![]() Maar om een Turbo + Supercharger veilig gemonteerd te hebben moet ik zowiezoo intern alles vervangen!! Kost me beetje te veel, qua tijd en moeite ![]() | |
invine | donderdag 16 september 2010 @ 12:40 |
Typisch turq.. smoesjes enzo ![]() | |
Nexie | donderdag 16 september 2010 @ 12:45 |
quote:Volgens mij bedoelde 'ie in bovenstaande post de combi turbo/supercharger en komt die supercharger er nog gewoon in... denk ik ![]() Zijn er al nieuwe pics?! | |
Turquaz52 | donderdag 16 september 2010 @ 19:55 |
quote:Nee ik bedoelde van Turbo + Supercharger = te veel druk wat mijn drijfstangen en zuigers niet aan kunnen.. Ik wil toch liever een supercharger omdat een Turbo moet opspoelen en dat duurt icm. een automaat veelste lang ![]() En wil je foto's zien dan? ![]() [ Bericht 5% gewijzigd door Turquaz52 op 16-09-2010 20:20:18 ] | |
Turquaz52 | vrijdag 17 september 2010 @ 02:00 |
Mijn visie op mijn interieur ![]() ![]() ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 17 september 2010 @ 02:02 |
quote:Heb je ook een foto van de huidige staat? | |
Turquaz52 | vrijdag 17 september 2010 @ 02:22 |
quote:Huidige staat zou je niet willen zien want me achterbank heb ik er al een tijdje er uit net zoals mijn hemel.. ![]() Zo zag/ziet ie iig wel uit: ![]() | |
Klonk | vrijdag 17 september 2010 @ 06:09 |
Het begint toch zo langzamerhand weer een turq topic te worden, grote plannen en weinig gebeuren. Ik gok toch dat je binnenkort een Lada uit Nigeria gaat ombouwen en daar een limousine van gaat maken ![]() | |
fathank | vrijdag 17 september 2010 @ 10:05 |
quote:Daarom Supercharger en turbo. Supercharger tot 3000 rpm ofzo totdat je turbo vol inslaat en het overneemt. Is dat eigenlijk mogelijk een supercharger te bypassen? Want dan is het ideaal. Geen turbogat meer ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 17 september 2010 @ 12:54 |
quote:Geduld is een schone zaak.. Ik ben vol op bezig en zoals ik al een keer zei komt er ook een E36 Cabrio er bij (328i) voor een LSx swap.. Ik heb niet de portomonee of bankrekening van dhr. Bill Gates, dus alles 1 voor 1 ![]() SC vinden wat binnen mijn budget past is niet zo simpel (ik wil een complete kit), en dan wacht ik nu ook op mijn carbon motorkap, nieuwe zijschermen en M3 voorbumper.. ![]() | |
Turquaz52 | vrijdag 17 september 2010 @ 13:38 |
quote:Joh, dit is geen racer, maar een Cruiser.. ![]() De Cabbie gaat flink onder handen genomen worden ![]() ![]() | |
bietelboer | zondag 19 september 2010 @ 13:01 |
Lekker die SC er op en klaar, voor een duo setup ben je veul meer geld tijd en engerie kwijt dan je lief is(aangezien je er waarschijnlijk de ballen verstand van het om het ook goed en betrouwbaar werkend te krijgen) | |
Turquaz52 | zondag 19 september 2010 @ 14:45 |
quote:Dat is het punt niet, ik ga ff na een bedrijfje toe waar ik best lang heb stage gelopen en hun kunnen mij tot het laatste puntje alles finetunen etc.. Maar dat hoeft niet.. ![]() ![]() | |
bietelboer | zondag 19 september 2010 @ 16:12 |
zuinig met een SC? ![]() | |
roepdeman | zondag 19 september 2010 @ 18:00 |
Het wordt weer een geweldig project om te volgen ![]() Heb je al een tijdsplanning voor jezelf en de auto gemaakt? Of hangt het allemaal af van een budget? | |
Turquaz52 | zondag 19 september 2010 @ 22:42 |
quote:Budget is er al.. maar ik verander dagelijks mijn gedachten net als de huidige koersen.. ![]() | |
vannelle | zondag 19 september 2010 @ 23:18 |
quote:Je hebt geen planning dus, alleen maar wilde gedachtes. | |
Turquaz52 | zondag 19 september 2010 @ 23:19 |
Planning is meer van wat ik op dat moment leuk vind en goedgekeurd word ![]() | |
OxygeneFRL | dinsdag 21 september 2010 @ 20:44 |
EN mag ![]() |