abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85641735
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 15:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel.. Coupe?
Nee geen Coupe
pi_85763067
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef Intelligence het volgende:

[..]

Nee geen Coupe
Cabrio?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_85763287
quote:
Ik heb de hele bouw project gezien, echt respect.. _O_
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:26:36 #259
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85769090
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:24 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Cabrio?
Met dit weer..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:28:43 #260
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_85769160
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Met dit weer..?
Zomer 2011 staat hij waarschijnlijk net klaar dan, hoeft alleen nog opnieuw gekeurd te worden omdat er weer 4 verschillende motoren in zijn geweest. :P

Turq, hoe rijd dat nou zo'n e36? ivm een standaard golfje 5 ofzo.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_85772865
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef DoimeN het volgende:

[..]

Zomer 2011 staat hij waarschijnlijk net klaar dan, hoeft alleen nog opnieuw gekeurd te worden omdat er weer 4 verschillende motoren in zijn geweest. :P

Turq, hoe rijd dat nou zo'n e36? ivm een standaard golfje 5 ofzo.
Een E36 rijdt heerlijk, alleen ik rij nu op een schroefset waardoor mijn onderstel toch iets sportiever aanvoelt dan de originele vering wat uberzacht is..

De 4 pitters zijn niks, nooit geweest ook na mijn mening (mijn blok & diff ging maar 3 weken mee ;( ). ALS je een E36 in gedachte hebt dan moet je denken aan MINIMAAL een 320i Sedan of Coupe.
De Sedan heeft betere wegligging maar de Coupe heeft toch die ene langere neus, het is waar je van houdt..

Qua verbruik valt het ook reuze mee, met mijn 115PK 1.8 8v 4traps automaatbak haalde ik 380-440km met een volle tank, met mijn 200PK 2.5 24v 5traps automaatbak in de zelfde chassis haal ik 550km.. En dat is incl. stampen en rustig rijden ^O^

Wel heeft een E36 meer neiging tot onderstuur, maar met een 6 pitter en een clutchkick kun je hem aardig dwars gooien.. Niet te verglijken met zijn driftking broer de e30, maar goed.. de E36 is geen drifter maar een cruiser 8-)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_85772923
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Met dit weer..?
Heb je een 325i cabrio ja of nee 8-)

LS6 swap ftw :9~
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_85773086
Een clutchkick bij een automaat? :@.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_85776086
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een clutchkick bij een automaat? :@.
Het is hoe je het opvat :P Ik had het over de E36 in het algemeen, als ik mijn E36 aanduidde dan had ik wel mijn E36 getypt.. of niet :*

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Turquaz52 het volgende:

Een E36 rijdt heerlijk, alleen ik rij nu op een schroefset waardoor mijn onderstel toch iets sportiever aanvoelt dan de originele vering wat uberzacht is..

........

Wel heeft een E36 meer neiging tot onderstuur, maar met een 6 pitter en een clutchkick kun je hem aardig dwars gooien.. Niet te verglijken met zijn driftking broer de e30, maar goed.. de E36 is geen drifter maar een cruiser 8-)
:+
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:39:02 #265
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85786350
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Een E36 rijdt heerlijk, alleen ik rij nu op een schroefset waardoor mijn onderstel toch iets sportiever aanvoelt dan de originele vering wat uberzacht is..

De 4 pitters zijn niks, nooit geweest ook na mijn mening (mijn blok & diff ging maar 3 weken mee ;( ). ALS je een E36 in gedachte hebt dan moet je denken aan MINIMAAL een 320i Sedan of Coupe.
De Sedan heeft betere wegligging maar de Coupe heeft toch die ene langere neus, het is waar je van houdt..

Qua verbruik valt het ook reuze mee, met mijn 115PK 1.8 8v 4traps automaatbak haalde ik 380-440km met een volle tank, met mijn 200PK 2.5 24v 5traps automaatbak in de zelfde chassis haal ik 550km.. En dat is incl. stampen en rustig rijden ^O^

Wel heeft een E36 meer neiging tot onderstuur, maar met een 6 pitter en een clutchkick kun je hem aardig dwars gooien.. Niet te verglijken met zijn driftking broer de e30, maar goed.. de E36 is geen drifter maar een cruiser 8-)
En hoe groot waren die tanks?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85789842
Een E36 een cruiser ga toch weg man. Nooit in een E34 of E39 gereden zeker, dat zijn cruisers. De E36 heeft altijd last van de fuseekogels en de draagarmrubbers en is vaak hard (en standaard verlaagd :') ). Tenzij je nog een originele E36 kunt vinden op MP :')

Een geef mij een voordeel van de 320i ten opzichte van de 318is. Niks mis met de 4-pitters hoor, alhoewel de 316i wel heel erg traag is ja. Jouw verbruik slaat nergens op, dat is nooit te halen met een 325i automaat.

Of zit er 65l tank in de 6-pitters? Voor zover ik weet kan er in de 318is maar 55 liter.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:06:54 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_85903981
Is je turbokit er al?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_85907311
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Een E36 een cruiser ga toch weg man. Nooit in een E34 of E39 gereden zeker, dat zijn cruisers. De E36 heeft altijd last van de fuseekogels en de draagarmrubbers en is vaak hard (en standaard verlaagd :') ). Tenzij je nog een originele E36 kunt vinden op MP :')

Een geef mij een voordeel van de 320i ten opzichte van de 318is. Niks mis met de 4-pitters hoor, alhoewel de 316i wel heel erg traag is ja. Jouw verbruik slaat nergens op, dat is nooit te halen met een 325i automaat.

Of zit er 65l tank in de 6-pitters? Voor zover ik weet kan er in de 318is maar 55 liter.
Wat voor ga toch weg? Ik rij er toch zelf een, denk dat ik wel achter mijn mening sta of niet?
En ik heb zeer zeker e34 of E39 gereden, beide 520i's en 1 540i.. Een E36 is geen driftking of een oncomfortabele boodschappen auto.. En zelfs met mijn schroefset waardoor ie bijna de grond kust rij ik nog o zo comfortabel.. Weet niet op welke kameel jij gereden hebt? :?

En van mijn Fuseekogels heb ik geen last van, en mijn draagarmrubbers? ook niks mis mee, danwel te bedenken dat mijn auto 290.xxxkm gelopen heeft en afkomstig is van ooit een keer JetCars in Rotterdam ;)

En voordeel van 320i vs. 318IS? Simpel, de een heeft een lekkere 6 in lijn, terwijl de andere moet krijsen om vooruit te gaan, plus het feit dat die M42 & M44 blokjes dus niet betrouwbaar zijn, een M50 daarentegen? Onverwoestbaar.

En over mijn verbruik? Nou, ik weet als de dag van gisteren dat me auto sputterde, tankte hem voor 95 euro vol (V-Power Racing 100) in duitsland en kocht er een pakje parliament er bij voor 5 euro, 100 euro in totaal.
Tank is iets van 65liter ofzo, of je nou een 318i hebt of 328i.. Ik heb dus een 318i. En mijn verbruik klop 100%. Mijn 2.5 motor zuipt wel DEGELIJK minder dan mijn 1.8je wat er in lag.. ;)

Sla je slag nog eens..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:18:42 #269
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_85917150
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:57 schreef Turquaz52 het volgende:
En van mijn Fuseekogels heb ik geen last van, en mijn draagarmrubbers? ook niks mis mee, danwel te bedenken dat mijn auto 290.xxxkm gelopen heeft en afkomstig is van ooit een keer JetCars in Rotterdam ;)
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 00:12 schreef Turquaz52 het volgende:

Je teller hier zegt iets anders? Loop je er nu al mee te knoeien? :D

Wel een goede radio trouwens, ik had in mijn vorige auto dezelfde maar dan met USB-aansluiting :7
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:50:25 #270
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85920585
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:18 schreef Mikkie het volgende:

[..]


[..]

Je teller hier zegt iets anders? Loop je er nu al mee te knoeien? :D

Wel een goede radio trouwens, ik had in mijn vorige auto dezelfde maar dan met USB-aansluiting :7
Goeie radio ? d'r staat JVC op potvolblomme! o|O
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85924577
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef Sounddragon het volgende:

Goeie radio ? d'r staat JVC op potvolblomme! o|O
Wat is er nou weer mis met JVC?

Kun je niet mee patsen omdat er geen ander merkje op zit?
Calm down, please!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:29:47 #272
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85926939
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met JVC?

Kun je niet mee patsen omdat er geen ander merkje op zit?
Alles wat geen Alpine is vind ik 'minder' :Y)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85927321
Wel mooi dat bij BMW altijd de console naar de bestuurder toestaat :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_85927682
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Sounddragon het volgende:

Alles wat geen Alpine is vind ik 'minder' :Y)
Gaat je om het merkje dus :)
Jammer ... want met een Pioneer heb je vaak betere kwaliteit dan een Alpine en JVC staat alom hoog aangeschreven als een top-merk in die prijsklasse.

Mijn grootste probleem met Alpine is dat alles eruit ziet alsof het voor tieners is gemaakt (zie ook Sony Xplod ... meukspul btw) :{ (en het schelle geluid in vergelijking).
Calm down, please!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:49:20 #275
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85927799
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Gaat je om het merkje dus :)
Jammer ... want met een Pioneer heb je vaak betere kwaliteit dan een Alpine en JVC staat alom hoog aangeschreven als een top-merk in die prijsklasse.

Mijn grootste probleem met Alpine is dat alles eruit ziet alsof het voor tieners is gemaakt (zie ook Sony Xplod ... meukspul btw) :{ (en het schelle geluid in vergelijking).
Ik hoor al dat je er verstand van hebt ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85928871
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:49 schreef Sounddragon het volgende:

Ik hoor al dat je er verstand van hebt ^O^
Hooguit hobby :@
Calm down, please!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 22:27:42 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85929874
Voor mij ook ;)

Ik heb denk ik voor een kleine 10.000 ¤ aan die meuk uitgegeven en 70% daarvan net zo lang 'mishandeld' tot het kapot ging, sommige dingen (meestal radio's) weer verkocht als ik weer het laatste nieuwe had gekocht, net zolang tot ik een set had die niet te slopen was.. nou ja.. bijna dan :+

Alpine is imho met geen mogelijkheid te vergelijken met JVC, echt niet :N , Pioneer misschien een beetje,maar Sony en JVC zitten wat mij betreft in dezelfde klasse, misschien JVC dan iets boven Sony, maar mijlenver verwijderd van de échte jongens zoals Kenwood, Clarion, Pioneer en Alpine ;)
Toen je het over uiterlijk van het spul begon moest ik serieus lachen, magoed, dat kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_85931019
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
Voor mij ook ;)

Ik heb denk ik voor een kleine 10.000 ¤ aan die meuk uitgegeven en 70% daarvan net zo lang 'mishandeld' tot het kapot ging, sommige dingen (meestal radio's) weer verkocht als ik weer het laatste nieuwe had gekocht, net zolang tot ik een set had die niet te slopen was.. nou ja.. bijna dan :+

Alpine is imho met geen mogelijkheid te vergelijken met JVC, echt niet :N , Pioneer misschien een beetje,maar Sony en JVC zitten wat mij betreft in dezelfde klasse, misschien JVC dan iets boven Sony, maar mijlenver verwijderd van de échte jongens zoals Kenwood, Clarion, Pioneer en Alpine ;)
Toen je het over uiterlijk van het spul begon moest ik serieus lachen, magoed, dat kan een kwestie van smaak zijn natuurlijk ;)
D'r zat ( :( ) voor een dikke 5000 euro aan spul in één van m'n eerste auto's tot het er minder-dan-vakkundig voor me uitgehaald is door één of andere junk. Sindsdien heb ik een dik Clifford alarm en alleen een HU in de auto :') (DEH-P77MP trouwens) ... En speakers natuurlijk :D

Enne ... Kenwood = JVC, btw :) (sinds 2008)
Calm down, please!
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:10:39 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_85932173
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 22:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

D'r zat ( :( ) voor een dikke 5000 euro aan spul in één van m'n eerste auto's tot het er minder-dan-vakkundig voor me uitgehaald is door één of andere junk. Sindsdien heb ik een dik Clifford alarm en alleen een HU in de auto :') (DEH-P77MP trouwens) ... En speakers natuurlijk :D

Enne ... Kenwood = JVC, btw :) (sinds 2008)
Ok dan, da's misschien dan nog de redding van JVC, misschien wordt het nog wat . _O-

Ik heb een alpine CDA 9855R, al wat gedateerd (2005), maar hij is goed, en ik heb alles erop en eraan, inclusief multimediahub, Ipod aansluiting, the works.. wéreldding _O_
Achterin ligt alleen maar RF, da's het enige wat heel blijft ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86452770
Ligt de turbo er al in?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_86457282
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:27 schreef mighty_myte het volgende:
Ligt de turbo er al in?
Nee.. Ik wil toch Supercharger _O-
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  woensdag 15 september 2010 @ 16:05:18 #282
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_86464261
Doe gewoon allebei _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_86493521
quote:
Op woensdag 15 september 2010 16:05 schreef fathank het volgende:
Doe gewoon allebei _O_
Hoe ver wil je dat me kleppen/zuigers worden gelanceerd? 8-)

Maar om een Turbo + Supercharger veilig gemonteerd te hebben moet ik zowiezoo intern alles vervangen!! Kost me beetje te veel, qua tijd en moeite :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:40:06 #284
182073 invine
blablabla etc.
pi_86494302
Typisch turq.. smoesjes enzo :O
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  donderdag 16 september 2010 @ 12:45:35 #285
157411 Nexie
Tempted to touch
pi_86494471
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:40 schreef invine het volgende:
Typisch turq.. smoesjes enzo :O
Volgens mij bedoelde 'ie in bovenstaande post de combi turbo/supercharger en komt die supercharger er nog gewoon in... denk ik :P

Zijn er al nieuwe pics?!
Every super woman needs a superman; here I am.
pi_86509644
quote:
Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Nexie het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelde 'ie in bovenstaande post de combi turbo/supercharger en komt die supercharger er nog gewoon in... denk ik :P

Zijn er al nieuwe pics?!
Nee ik bedoelde van Turbo + Supercharger = te veel druk wat mijn drijfstangen en zuigers niet aan kunnen..

Ik wil toch liever een supercharger omdat een Turbo moet opspoelen en dat duurt icm. een automaat veelste lang :(

En wil je foto's zien dan? ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Turquaz52 op 16-09-2010 20:20:18 ]
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86524162
Mijn visie op mijn interieur O+ O+
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86524177
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 02:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn visie op mijn interieur O+ O+
[ afbeelding ]
Heb je ook een foto van de huidige staat?
pi_86524355
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 02:02 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Heb je ook een foto van de huidige staat?
Huidige staat zou je niet willen zien want me achterbank heb ik er al een tijdje er uit net zoals mijn hemel.. :D
Zo zag/ziet ie iig wel uit:
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 17 september 2010 @ 06:09:37 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86524952
Het begint toch zo langzamerhand weer een turq topic te worden, grote plannen en weinig gebeuren. Ik gok toch dat je binnenkort een Lada uit Nigeria gaat ombouwen en daar een limousine van gaat maken :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 17 september 2010 @ 10:05:13 #291
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_86527634
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:55 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Nee ik bedoelde van Turbo + Supercharger = te veel druk wat mijn drijfstangen en zuigers niet aan kunnen..

Ik wil toch liever een supercharger omdat een Turbo moet opspoelen en dat duurt icm. een automaat veelste lang :(

En wil je foto's zien dan? ;)
Daarom Supercharger en turbo. Supercharger tot 3000 rpm ofzo totdat je turbo vol inslaat en het overneemt. Is dat eigenlijk mogelijk een supercharger te bypassen? Want dan is het ideaal. Geen turbogat meer :P. Of een turbo met variabele geometrie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_86533109
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 06:09 schreef Klonk het volgende:
Het begint toch zo langzamerhand weer een turq topic te worden, grote plannen en weinig gebeuren. Ik gok toch dat je binnenkort een Lada uit Nigeria gaat ombouwen en daar een limousine van gaat maken :Y
Geduld is een schone zaak..
Ik ben vol op bezig en zoals ik al een keer zei komt er ook een E36 Cabrio er bij (328i) voor een LSx swap.. Ik heb niet de portomonee of bankrekening van dhr. Bill Gates, dus alles 1 voor 1 :P
SC vinden wat binnen mijn budget past is niet zo simpel (ik wil een complete kit), en dan wacht ik nu ook op mijn carbon motorkap, nieuwe zijschermen en M3 voorbumper.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86534820
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:05 schreef fathank het volgende:

[..]

Daarom Supercharger en turbo. Supercharger tot 3000 rpm ofzo totdat je turbo vol inslaat en het overneemt. Is dat eigenlijk mogelijk een supercharger te bypassen? Want dan is het ideaal. Geen turbogat meer :P. Of een turbo met variabele geometrie.
Joh, dit is geen racer, maar een Cruiser.. :P
De Cabbie gaat flink onder handen genomen worden O+ Deze blijft denk ik gewoon op 250PK als de S/C op zit, is meer als zat ^O^
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86597279
Lekker die SC er op en klaar, voor een duo setup ben je veul meer geld tijd en engerie kwijt dan je lief is(aangezien je er waarschijnlijk de ballen verstand van het om het ook goed en betrouwbaar werkend te krijgen)
pi_86600895
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef bietelboer het volgende:
Lekker die SC er op en klaar, voor een duo setup ben je veul meer geld tijd en engerie kwijt dan je lief is(aangezien je er waarschijnlijk de ballen verstand van het om het ook goed en betrouwbaar werkend te krijgen)
Dat is het punt niet, ik ga ff na een bedrijfje toe waar ik best lang heb stage gelopen en hun kunnen mij tot het laatste puntje alles finetunen etc..
Maar dat hoeft niet.. :P Ik wil deze alleen SC er op en klaar.. Hoef geen extreme shit er op, wil het ook enigzins betrouwbaar en zuinig houden.. hoef geen 1 op 3 te rijden met 450+ PK's.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86603768
zuinig met een SC? :D
pi_86607169
Het wordt weer een geweldig project om te volgen :)

Heb je al een tijdsplanning voor jezelf en de auto gemaakt? Of hangt het allemaal af van een budget?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_86619552
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:00 schreef roepdeman het volgende:
Het wordt weer een geweldig project om te volgen :)

Heb je al een tijdsplanning voor jezelf en de auto gemaakt? Of hangt het allemaal af van een budget?
Budget is er al.. maar ik verander dagelijks mijn gedachten net als de huidige koersen.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86620846
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:42 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Budget is er al.. maar ik verander dagelijks mijn gedachten net als de huidige koersen.. :P
Je hebt geen planning dus, alleen maar wilde gedachtes.
pi_86620870
Planning is meer van wat ik op dat moment leuk vind en goedgekeurd word :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_86687975
EN mag :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')