Thanks man, ik ben graag apart en spring overal tussen uitquote:Op maandag 28 juni 2010 13:05 schreef Koepert het volgende:
Heb ik nou dit hele topic gemist?
Turq : Gaaf dat t je toch 'gelukt' is om m rijden en (min of meer) compleet te krijgen ondanks all tegenslag (en gebash)
eerlijkheidshalve moet ik zeggen; Niet elke keuze die je maakt sta ik achter, en sommige beslissingen/ reacties begrijp ik niet waarom, maar dat is allemaal geweest, en dit is ook niet bedoeld om weer te bashen ofzo.
K vind t mooi dat je iig m aan de praat hebt, en wens je er toch veel succes mee. Pas alleen op dat je m niet door domme acties kwijt raakt (het zij aan de politie hetzij aan een boom) Nofi verder
Turbo-lagquote:Op maandag 28 juni 2010 14:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Turbokit wordt vertraagd over 2 3 weken max.
Beginnen zonder Turbo, dus de filter direct op het spruitstuk, dat de turbo niet aangesloten is op het spruitstuk..quote:
Nee nee nee, geen wit ofzo..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:23 schreef Koepert het volgende:
Ik zou t met carbon doen, daar wordtie sneller van![]()
Nee zonder gekheid.. Wat wil je ermee? Beetje voor de gein iets aparts, of mooi uniek? K zou vooral oppassen met vlekken/stof/rommel van buiten, dat het niet te snel vlek op je dash..
Ik ben heel erg fan van, je moet iets goed doen, of niet doen.. Dus bijvoorbeeld je dash in de kleur wit van buiten, maar dan ook je complete 'voorinterieur' witten. Niet je radio+ instrumenten+ de rest, maar alleen de rest, waar geen knopjes zitten zeg maar..
Maar dan niet je huidige dash wit laten spuiten maar bijvoorbeeld van t zelfde materiaal als ze vaak die show-installs voor audio van maken. Strak glad materiaal iig.
Maar vooral iets doen wat je zelf tof vind..
Komt een klasse 4 alarmsysteem opquote:Op vrijdag 2 juli 2010 01:50 schreef invine het volgende:
Zoals die mercedes ziet er goed uit! Zeker in combi met die lak keuze, maar aangezien jij wit wilt (als lak) is dan gewoon niet een mooie zwart lederen interieur met houtinleg (origineel!) niet de beste keus? Lijkt mij het mooist en het minst opvallends (ivm diefstal etc.)
Is dat niet wat overdrevenquote:
Krijg ik ook betaaldquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Is dat niet wat overdrevenik denk dat er sowieso weinig gestolen wordt uit E36's, tenminste dat is mijn ervaring.
Persoonlijk zou ik donker (zwart/grijs) met misschien wat geborsteld rvs accenten (richtingsloos uiteraard) fraai vinden, zo'n crème interieur met hout vind ik meer iets voor een vadsige Duitser met Tabbert tandemascaravan achter zijn E 320 CDI dan voor een jonge gozert.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar daar gaat het nu ff niet over, ff tips & adviezen over kleur, stof design etc.. etc..
Welke kleur tapijt zou ik nemen met een beige dashboard en stoelen bijv?
Nou wat een toeval dat ik een Duitser rij, dus een creme interieur met hout klink als muziek in de orenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik donker (zwart/grijs) met misschien wat geborsteld rvs accenten (richtingsloos uiteraard) fraai vinden, zo'n crème interieur met hout vind ik meer iets voor een vadsige Duitser met Tabbert tandemascaravan achter zijn E 320 CDI dan voor een jonge gozert.
Maar goed, dat is dus mijn persoonlijke smaak.
Rijden in een Duitser is niet hetzelfde als een vadsige Duitser zijn, Turqdinges.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:37 schreef Turquaz52 het volgende:
Nou wat een toeval dat ik een Duitser rij, dus een creme interieur met hout klink als muziek in de oren
Maakt nietzoveel uit, we delen dezelfde interieurquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Rijden in een Duitser is niet hetzelfde als een vadsige Duitser zijn, Turqdinges.
Gewoon voor gaan. Of het nou de keuze is van een dikke mof of niet, zodra ze naar de bestuurder kijken zien ze toch een Turk in plaats van n dikke mofquote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Maakt nietzoveel uit, we delen dezelfde interieur![]()
Hij met een braadworst in zijn hand en ik met mijn Sigaretje.
Ieder jaar betaald opnieuw laten certificeren he ... anders is die klasse 4 certificatie niet meer geldig (zelfde geldt voor 3 en 3+).quote:
Is gewoon in car de ECU aanpassen voor de beste performancequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je hebt een laptop vast gelijmd aan de handrem? met notepad waarbij je je verbruik bijhoudt?
Tijd voor en soep-wedstrijdje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar daar gaat het nu ff niet over, ff tips & adviezen over kleur, stof design etc.. etc..
Welke kleur tapijt zou ik nemen met een beige dashboard en stoelen bijv?
Ja, leukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tijd voor en soep-wedstrijdje?Post jij een bruikbare foto van je interieur en gaan de enthousiastelingen hun suggesties visualiseren.
245 op teller en liep nog langzaam op, maar werdt me beetje te veelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, het is een M50B25 met 192 pk. De automaat vertraagt natuurlijk een hoop dus ik zou zeggen zo'n 9 sec. naar de 100. Natuurlijk heeft Turk nog andere mods gedaan maar dat zal vast niet veel uitmaken. Qua topsnelheid zal 240 toch wel haalbaar moeten zijn, op de teller
Arm steunquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je hebt een laptop vast gelijmd aan de handrem? met notepad waarbij je je verbruik bijhoudt?
Coming right up! (vanavond dan)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tijd voor en soep-wedstrijdje?Post jij een bruikbare foto van je interieur en gaan de enthousiastelingen hun suggesties visualiseren.
PS.: Creme met hout past gewoon niet bij een BWM... zeker niet een 3 serie.
Het hangt helemaal van de auto af welke kleuren / materialen er goed bij staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:39 schreef tupolev141 het volgende:
Past bordeaux rood interieur bij een wit exterieur? Ik vind van wel
Met een leuk perforatie patroon.
http://www.hans-reinke.com/nl/produkten/autoleer/perforaties.html
Dit dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het hangt helemaal van de auto af welke kleuren / materialen er goed bij staan.
Bordeux rood + (creme) wit is een combo die het beste staat bij een cabrio, imo.
Een balans tussen exterieur en interieur is wel het mooist, natuurlijk ... dus als de buitenkant sportiviteit uitstraalt zou ik die lijn binnen in de auto doorzetten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Fotosoep *hier* mijn bimmer!! Inside & Outside..
Neequote:
Turq... wat betreft interieur... dat kun je ook laten bespuiten met een soort stof / suede spul ( http://zilvia.net/f/tech-(...)give-suede-look.html )..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee![]()
iig..
Toffe suggesties Googol & Koepert.. (Dat centrale vergrendeling sprak me wel aan, maar wil toch iets richting sfeerverlichting etc..)
Zal eens ff brainstormen
Heb de autohoes er overheen gehaald en hij slaapt in de tuin.. Ben opzoek naar een e36 erbij voor onderdelen etc..quote:
OMG...quote:Voordat je reageert
Turquaz52 bashen is uit de mode en wordt niet gewaardeerd. Hou het gezellig!
Post Count +1!quote:
E36 325 kopen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb de autohoes er overheen gehaald en hij slaapt in de tuin.. Ben opzoek naar een e36 erbij voor onderdelen etc..
Ja, eigenlijk wel.. Coupe?quote:
Zwerven als het goed is ook nog filmpjes rond van die E30 tegen een E92 M3. Kwamen van M5board.com dacht ik. Overigens zijn er meer vette E30 projectenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |