Ieder jaar betaald opnieuw laten certificeren he ... anders is die klasse 4 certificatie niet meer geldig (zelfde geldt voor 3 en 3+).quote:
Is gewoon in car de ECU aanpassen voor de beste performancequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je hebt een laptop vast gelijmd aan de handrem? met notepad waarbij je je verbruik bijhoudt?
Tijd voor en soep-wedstrijdje?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:28 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar daar gaat het nu ff niet over, ff tips & adviezen over kleur, stof design etc.. etc..
Welke kleur tapijt zou ik nemen met een beige dashboard en stoelen bijv?
Ja, leukquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tijd voor en soep-wedstrijdje?Post jij een bruikbare foto van je interieur en gaan de enthousiastelingen hun suggesties visualiseren.
245 op teller en liep nog langzaam op, maar werdt me beetje te veelquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja, het is een M50B25 met 192 pk. De automaat vertraagt natuurlijk een hoop dus ik zou zeggen zo'n 9 sec. naar de 100. Natuurlijk heeft Turk nog andere mods gedaan maar dat zal vast niet veel uitmaken. Qua topsnelheid zal 240 toch wel haalbaar moeten zijn, op de teller
Arm steunquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je hebt een laptop vast gelijmd aan de handrem? met notepad waarbij je je verbruik bijhoudt?
Coming right up! (vanavond dan)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Tijd voor en soep-wedstrijdje?Post jij een bruikbare foto van je interieur en gaan de enthousiastelingen hun suggesties visualiseren.
PS.: Creme met hout past gewoon niet bij een BWM... zeker niet een 3 serie.
Het hangt helemaal van de auto af welke kleuren / materialen er goed bij staan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:39 schreef tupolev141 het volgende:
Past bordeaux rood interieur bij een wit exterieur? Ik vind van wel
Met een leuk perforatie patroon.
http://www.hans-reinke.com/nl/produkten/autoleer/perforaties.html
Dit dusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het hangt helemaal van de auto af welke kleuren / materialen er goed bij staan.
Bordeux rood + (creme) wit is een combo die het beste staat bij een cabrio, imo.
Een balans tussen exterieur en interieur is wel het mooist, natuurlijk ... dus als de buitenkant sportiviteit uitstraalt zou ik die lijn binnen in de auto doorzetten
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 17:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Fotosoep *hier* mijn bimmer!! Inside & Outside..
Neequote:
Turq... wat betreft interieur... dat kun je ook laten bespuiten met een soort stof / suede spul ( http://zilvia.net/f/tech-(...)give-suede-look.html )..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee![]()
iig..
Toffe suggesties Googol & Koepert.. (Dat centrale vergrendeling sprak me wel aan, maar wil toch iets richting sfeerverlichting etc..)
Zal eens ff brainstormen
Heb de autohoes er overheen gehaald en hij slaapt in de tuin.. Ben opzoek naar een e36 erbij voor onderdelen etc..quote:
OMG...quote:Voordat je reageert
Turquaz52 bashen is uit de mode en wordt niet gewaardeerd. Hou het gezellig!
Post Count +1!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |