E36 325 kopen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb de autohoes er overheen gehaald en hij slaapt in de tuin.. Ben opzoek naar een e36 erbij voor onderdelen etc..
Ja, eigenlijk wel.. Coupe?quote:
Zwerven als het goed is ook nog filmpjes rond van die E30 tegen een E92 M3. Kwamen van M5board.com dacht ik. Overigens zijn er meer vette E30 projectenquote:
Cabrio?quote:
Ik heb de hele bouw project gezien, echt respect..quote:
Met dit weer..?quote:
Zomer 2011 staat hij waarschijnlijk net klaar dan, hoeft alleen nog opnieuw gekeurd te worden omdat er weer 4 verschillende motoren in zijn geweest.quote:
Een E36 rijdt heerlijk, alleen ik rij nu op een schroefset waardoor mijn onderstel toch iets sportiever aanvoelt dan de originele vering wat uberzacht is..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Zomer 2011 staat hij waarschijnlijk net klaar dan, hoeft alleen nog opnieuw gekeurd te worden omdat er weer 4 verschillende motoren in zijn geweest.![]()
Turq, hoe rijd dat nou zo'n e36? ivm een standaard golfje 5 ofzo.
Heb je een 325i cabrio ja of neequote:
Het is hoe je het opvatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een clutchkick bij een automaat?.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Turquaz52 het volgende:
Een E36 rijdt heerlijk, alleen ik rij nu op een schroefset waardoor mijn onderstel toch iets sportiever aanvoelt dan de originele vering wat uberzacht is..
........
Wel heeft een E36 meer neiging tot onderstuur, maar met een 6 pitter en een clutchkick kun je hem aardig dwars gooien.. Niet te verglijken met zijn driftking broer de e30, maar goed.. de E36 is geen drifter maar een cruiser
En hoe groot waren die tanks?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Een E36 rijdt heerlijk, alleen ik rij nu op een schroefset waardoor mijn onderstel toch iets sportiever aanvoelt dan de originele vering wat uberzacht is..
De 4 pitters zijn niks, nooit geweest ook na mijn mening (mijn blok & diff ging maar 3 weken mee). ALS je een E36 in gedachte hebt dan moet je denken aan MINIMAAL een 320i Sedan of Coupe.
De Sedan heeft betere wegligging maar de Coupe heeft toch die ene langere neus, het is waar je van houdt..
Qua verbruik valt het ook reuze mee, met mijn 115PK 1.8 8v 4traps automaatbak haalde ik 380-440km met een volle tank, met mijn 200PK 2.5 24v 5traps automaatbak in de zelfde chassis haal ik 550km.. En dat is incl. stampen en rustig rijden![]()
Wel heeft een E36 meer neiging tot onderstuur, maar met een 6 pitter en een clutchkick kun je hem aardig dwars gooien.. Niet te verglijken met zijn driftking broer de e30, maar goed.. de E36 is geen drifter maar een cruiser
Wat voor ga toch weg? Ik rij er toch zelf een, denk dat ik wel achter mijn mening sta of niet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Een E36 een cruiser ga toch weg man. Nooit in een E34 of E39 gereden zeker, dat zijn cruisers. De E36 heeft altijd last van de fuseekogels en de draagarmrubbers en is vaak hard (en standaard verlaagd). Tenzij je nog een originele E36 kunt vinden op MP
![]()
Een geef mij een voordeel van de 320i ten opzichte van de 318is. Niks mis met de 4-pitters hoor, alhoewel de 316i wel heel erg traag is ja. Jouw verbruik slaat nergens op, dat is nooit te halen met een 325i automaat.
Of zit er 65l tank in de 6-pitters? Voor zover ik weet kan er in de 318is maar 55 liter.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:57 schreef Turquaz52 het volgende:
En van mijn Fuseekogels heb ik geen last van, en mijn draagarmrubbers? ook niks mis mee, danwel te bedenken dat mijn auto 290.xxxkm gelopen heeft en afkomstig is van ooit een keer JetCars in Rotterdam![]()
Je teller hier zegt iets anders? Loop je er nu al mee te knoeien?quote:
Goeie radio ? d'r staat JVC op potvolblomme!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Je teller hier zegt iets anders? Loop je er nu al mee te knoeien?
Wel een goede radio trouwens, ik had in mijn vorige auto dezelfde maar dan met USB-aansluiting
Wat is er nou weer mis met JVC?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef Sounddragon het volgende:
Goeie radio ? d'r staat JVC op potvolblomme!
Alles wat geen Alpine is vind ik 'minder'quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met JVC?
Kun je niet mee patsen omdat er geen ander merkje op zit?
Gaat je om het merkje dusquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:29 schreef Sounddragon het volgende:
Alles wat geen Alpine is vind ik 'minder'
Ik hoor al dat je er verstand van hebtquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Gaat je om het merkje dus
Jammer ... want met een Pioneer heb je vaak betere kwaliteit dan een Alpine en JVC staat alom hoog aangeschreven als een top-merk in die prijsklasse.
Mijn grootste probleem met Alpine is dat alles eruit ziet alsof het voor tieners is gemaakt (zie ook Sony Xplod ... meukspul btw)(en het schelle geluid in vergelijking).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |