Hij is verzekerd EN van schorsing afgehaald..quote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef vannelle het volgende:
Zeg eens eerlijk.
Is ie nou al gekeurd? Denk het niet anders had je het wel vermeld en dat is ook de reden dat ik op gestrand project heb gestemd. Je kunt het ook zien dat je poll te vroeg kwam.
Belangrijker........is ie nou al verzekerd?
Is niet als bashen bedoeld maar begin ajb bij de belangrijkste dingen, je werkt jezelf anders flink in de problemen en dat gun ik je niet.
Ja had het ergens wel verwacht dat je het zou afmakenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Poll: Had je ooit verwacht dat dit gare hok weer zou rijden?Dacht dat dat ding o.a. op de sloop lag! Dacht weer een gestrand 'Project'.. Jawel, maar eerder met zijn originele blok Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
eerlijk? Of zeg je dat zomaar..?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:07 schreef invine het volgende:
[..]
Ja had het ergens wel verwacht dat je het zou afmaken
quote:
Nee eerlijk, je moet die mensen hier toch een keer ongelijk gevenquote:
Als we zo beginnen is ie nooit af..quote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef vannelle het volgende:
Het is nog niet af, de poll is te vroeg.
I Hope so.. & Thanks voor je vertrouwen manquote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef invine het volgende:
[..]
Nee eerlijk, je moet die mensen hier toch een keer ongelijk gevensowieso vroeg of laat maak je een project wat wel goed gaat en dat dat deze word is niet zo gek
no offence!
Ene is van een Polo en de ander van een Peugeotquote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef bietelboer het volgende:
Wth is er met jou knipperlichten? van een non-M?![]()
[ afbeelding ]
Hoooo shit, hooooooo shitquote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik verwacht nog een reactie van Oxy, Alexxxx, 2CV (), en alle andere oldscool PTA'ers in mijn topic..
heb goede zin..
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ene is van een Polo en de ander van een Peugeot![]()
quote:
ik mis de optie; ik vind het ontzettend dom dat je zoveel geld uitgeeft aan die meuk. leer eens sparen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Poll: Had je ooit verwacht dat dit gare hok weer zou rijden?Dacht dat dat ding o.a. op de sloop lag! Dacht weer een gestrand 'Project'.. Jawel, maar eerder met zijn originele blok Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Komt btw goed vooruit Turqquote:Op maandag 21 juni 2010 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel, ik kon toch niet wachten totdat ik knipperlichten hadDus gelijk uit de rek gepleurd, tape en tiewraps en weg op
Als het mee zit eerste beste Vrijrijden aanwezigquote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt btw goed vooruit TurqHoop je hem voor het einde van de zomer af te hebben of? Dan kom ik wel eens in het Noorden van Limburg een kijkje nemen
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik mis de optie; ik vind het ontzettend dom dat je zoveel geld uitgeeft aan die meuk. leer eens sparen.
Behalve dan met een ongekeurde auto rondrijden.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:41 schreef Klonk het volgende:
die mis ik dan weer niet, er zijn te weinig mensen als Turq, gewoon doen waar je zin in hebt zolang je er niemand mee lastig valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |