Dat is dan weer jammer héquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:19 schreef TeringHenkie het volgende:
Ik neem aan dat je 'm nu helemaal zwart gaat spuiten? Want nu is het een soort van hybride tussen een kamper en sjonniebak.
Ja wat, moet een mooie slot hebben toch?quote:
Als je er een E46 M3 blok in had gelegd was dat wel gepast geweest, nu nietquote:Op zondag 20 juni 2010 18:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja wat, moet een mooie slot hebben toch?
Ja en dat als daily gebruiken?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:27 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Als je er een E46 M3 blok in had gelegd was dat wel gepast geweest, nu niet
Tja.. laat hem na 7 maanden stilstaanquote:Op zondag 20 juni 2010 18:28 schreef Klonk het volgende:
ik reed laatst door je straat en wist gewoon dat ie van jou moest zijn
ding ziet er niet echt florisant uit
Klonk aub.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:30 schreef Klonk het volgende:
maar gaat dat nu ook echt gebeuren of is dat een van je plannen waar je niets mee doet en over een tijdje een Lada uit Nigeria haalt om daar een limo van te maken
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Maaaaaaar kom je nu wel over drempels
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Klonk aub.![]()
Kijk eens wat ik heb gedaan, mijn auto RIJDT weer na 7 maanden.. Ook nog eens direct een 2.5i 24v ipv 1.9 16v..![]()
Of is dit iets wat je om de dag doet?
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:33 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als klonk door mijn straat heeft gereden dan kan hij de grote diepe krassen wat in de drempels zit ook in details vertellen, want onopvallend is het niet
Dit als daily auto gebruiken? Oe lekker comfortabel danquote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja en dat als daily gebruiken?Krijg ik een Tankpas van jou met het verbruik van 1 op 2/3/4?
![]()
Ga na huis aub..![]()
Yep comfortabel ondanks ie zo laag is met schroefset..quote:Op zondag 20 juni 2010 18:35 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dit als daily auto gebruiken? Oe lekker comfortabel dan
Hoop dat je in een drempelvrij stad woont dan
En ik ben al thuis, BTW.
Dit is wel het soort sleutelwerk wat ik apprecieer. Onderhuids, alleen vind ik dat 316 logo jammer daar hou ik persoonlijk niet van. Van überhaupt geen logo eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 19:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Yes. Ophanging komt overeen.. maar veel mix werk achteraf![]()
Uiteindelijk ligt er 2500 euro onder de auto, maar er boven is alles nog stock
Hoezo jammer..? Beter dan een 328 of M3 logo wat je op tig 316jes ofzo terug vind...quote:Op zondag 20 juni 2010 19:20 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dit is wel het soort sleutelwerk wat ik apprecieer. Onderhuids, alleen vind ik dat 316 logo jammer daar hou ik persoonlijk niet van. Van überhaupt geen logo eigenlijk(Maar ik kan het wel begrijpen
)
Wanneer laat je de auto spuiten, de voorkant is geen gezicht.
Mijn voorkeur gaat uit naar helemaal geen logo, dat vind ik in 99% van de gevallen mooierquote:Op zondag 20 juni 2010 19:24 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo jammer..? Beter dan een 328 of M3 logo wat je op tig 316jes ofzo terug vind...
Kan ook enkele uitlaat maar hoe zal ik het je uitleggen?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:42 schreef YoshiBignose het volgende:
Oooh ja, ik zag niet duidelijk op de foto of je ook een dubbele uitlaat had. Moet dat bij een 325i, of kan het in principe ook met een enkele uitlaat?
Nee, laten we zeggen dat voorkomen beter is dan genezenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar helemaal geen logo, dat vind ik in 99% van de gevallen mooierMaar inderdaad wat jij zegt is ook behoorlijk triest
Gezien de waarschuwing bij dit topic heb ik een behoorlijke rel gemist?![]()
Ja oke, maar dat vroeg ik me juist af. In hoeverre belemmer je dat dan? Tot welk aantal pk zou je in principe 1 pijp kunnen gebruiken, of hangt dat ook van andere factoren af? M3 en Porsches bijv. hebben soms 4 uitlaatpijpen, maar ik neem aan dat twee toch al voldoende is in principe?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:55 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik KAN wel vanaf de Lambdasonde (dat X stukje) 1 buis na achteren trekken, maar zo belemer ik allen maar de flow, dit kon alleen maar in mijn tegendeel werken, dus lekker 2 holle buizen na die X stuk en alleen einddemper..![]()
Hangt vnl. af van de hoeveelheid verbrandingsgassen=cylinderinhoudquote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vroeg ik me juist af. In hoeverre belemmer je dat dan? Tot welk aantal pk zou je in principe 1 pijp kunnen gebruiken, of hangt dat ook van andere factoren af? ...
Ja pff.. Laat ik het zo zeggen dat ik ooit van plan ben om een RVS Custom uitlaat op maat laat maken..quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat vroeg ik me juist af. In hoeverre belemmer je dat dan? Tot welk aantal pk zou je in principe 1 pijp kunnen gebruiken, of hangt dat ook van andere factoren af? M3 en Porsches bijv. hebben soms 4 uitlaatpijpen, maar ik neem aan dat twee toch al voldoende is in principe?
De enige reden dat ik tellerbak van een 320 heb genomen is voor de toerenteller.. anders zie je dit:quote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef Hyperdude het volgende:
Alle foto's op 1 plek.
Faperdefap
De accu moet nog wel "even" naar achteren. Anders klopt de balans niet meer zoals meneer BMW dat ooit heeft bedacht.
Goed dat je de electronische handel aan de praat hebt gekregen.![]()
Hoe werkt het eigenlijk met de snelheidsmeter ed? Bij de E30 kon je een stekker verwisselen om de meters aan te passen aan de verschillende motoren/eindoverbrengingen ed.het. Zit bij de e36 anders, toch? Lamaar; zie dat je een 320 tellerbak hebt gepakt. Klopt die een beetje?
Dat staat toch helemaal nietquote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hangt vnl. af van de hoeveelheid verbrandingsgassen=cylinderinhoud
Of je neemt een dikke pijp![]()
[ afbeelding ]
Dan heb jij echt geen leven als je maar 14 dames in je leven hebt gebaldquote:Op zondag 20 juni 2010 20:32 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik wil mezelf niet als een kneus laten voorkomen hoor, maar volgens mij heb jij al meer auto's gehad dan dat ik met verschillende dames de lat heb ingeschoven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef kikoooooo het volgende:
Het valt me 100% mee dat je hem aan t rijden hebt. Waar is de Golf?
Thanks Invine,quote:Op zondag 20 juni 2010 21:42 schreef invine het volgende:
Het werd tijd turqmaar hij ziet er wel lekker shabby uit, vind het wel tof!
Ik vind je uiterlijk wel vet nu! Maar is niet iets wat je altijd wil hebben ja.. zo'n rat look is leuk voor even.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar is me golf![]()
[..]
Thanks Invine,![]()
Hij zag er een stukie erger uit.. maar het komt goed.. Grootste stap is gezet met de motor.. Nu nog me uiterlijk
ohh ik d8 dat het al bekend was..quote:Op zondag 20 juni 2010 21:57 schreef Klonk het volgende:
Wat heb je daar meegedaan dan![]()
iets met een lantaarnpaal en een tekort aan rijtalent of iets anders
Nou dit noem ik ratlook:quote:Op zondag 20 juni 2010 22:28 schreef invine het volgende:
[..]
Ik vind je uiterlijk wel vet nu! Maar is niet iets wat je altijd wil hebben ja.. zo'n rat look is leuk voor even.
Och ik weet niet.. ergens paar keer verteld..quote:Op zondag 20 juni 2010 22:58 schreef garnage-patrick het volgende:
Hehe, je hebt een auto afnaja motorisch dan!
waar kunnen we teruglezen van je golf dat je daar een salto mee hebt gemaakt?!
Nou aan de buitenkant nog even wat opknappen, en dan word het uiteindelijk toch nog wel wat!
Hij wordt opnieuw gespoten dus in de kleur van de nieuwe Toyota's; Pearl White Metallic:quote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef bietelboer het volgende:
Het zou fucking tijd worden dat die bmw eens rijdt!![]()
Maare ik zou hem wit laten!
Hij is verzekerd EN van schorsing afgehaald..quote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef vannelle het volgende:
Zeg eens eerlijk.
Is ie nou al gekeurd? Denk het niet anders had je het wel vermeld en dat is ook de reden dat ik op gestrand project heb gestemd. Je kunt het ook zien dat je poll te vroeg kwam.
Belangrijker........is ie nou al verzekerd?
Is niet als bashen bedoeld maar begin ajb bij de belangrijkste dingen, je werkt jezelf anders flink in de problemen en dat gun ik je niet.
Ja had het ergens wel verwacht dat je het zou afmakenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Poll: Had je ooit verwacht dat dit gare hok weer zou rijden?Dacht dat dat ding o.a. op de sloop lag! Dacht weer een gestrand 'Project'.. Jawel, maar eerder met zijn originele blok Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
eerlijk? Of zeg je dat zomaar..?quote:Op maandag 21 juni 2010 00:07 schreef invine het volgende:
[..]
Ja had het ergens wel verwacht dat je het zou afmaken
quote:
Nee eerlijk, je moet die mensen hier toch een keer ongelijk gevenquote:
Als we zo beginnen is ie nooit af..quote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef vannelle het volgende:
Het is nog niet af, de poll is te vroeg.
I Hope so.. & Thanks voor je vertrouwen manquote:Op maandag 21 juni 2010 00:12 schreef invine het volgende:
[..]
Nee eerlijk, je moet die mensen hier toch een keer ongelijk gevensowieso vroeg of laat maak je een project wat wel goed gaat en dat dat deze word is niet zo gek
no offence!
Ene is van een Polo en de ander van een Peugeotquote:Op maandag 21 juni 2010 00:32 schreef bietelboer het volgende:
Wth is er met jou knipperlichten? van een non-M?![]()
[ afbeelding ]
Hoooo shit, hooooooo shitquote:Op maandag 21 juni 2010 00:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik verwacht nog een reactie van Oxy, Alexxxx, 2CV (), en alle andere oldscool PTA'ers in mijn topic..
heb goede zin..
quote:Op maandag 21 juni 2010 00:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ene is van een Polo en de ander van een Peugeot![]()
quote:
ik mis de optie; ik vind het ontzettend dom dat je zoveel geld uitgeeft aan die meuk. leer eens sparen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:27 schreef Turquaz52 het volgende:
Poll: Had je ooit verwacht dat dit gare hok weer zou rijden?Dacht dat dat ding o.a. op de sloop lag! Dacht weer een gestrand 'Project'.. Jawel, maar eerder met zijn originele blok Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Komt btw goed vooruit Turqquote:Op maandag 21 juni 2010 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel, ik kon toch niet wachten totdat ik knipperlichten hadDus gelijk uit de rek gepleurd, tape en tiewraps en weg op
Als het mee zit eerste beste Vrijrijden aanwezigquote:Op maandag 21 juni 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt btw goed vooruit TurqHoop je hem voor het einde van de zomer af te hebben of? Dan kom ik wel eens in het Noorden van Limburg een kijkje nemen
quote:Op maandag 21 juni 2010 12:45 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik mis de optie; ik vind het ontzettend dom dat je zoveel geld uitgeeft aan die meuk. leer eens sparen.
Behalve dan met een ongekeurde auto rondrijden.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:41 schreef Klonk het volgende:
die mis ik dan weer niet, er zijn te weinig mensen als Turq, gewoon doen waar je zin in hebt zolang je er niemand mee lastig valt
Komt een M3 bumper voor..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:40 schreef invine het volgende:
maar ga je er nou een andere voorkant opzetten? of blijft die zo en spuit je hem alleen?
heb ik alquote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef fathank het volgende:
Kun je niet ergens het chassis nr van een 6-cil regelen? Hoeft ook ie niet omgekeurd te worden
Nou heb ik geen autotechniek gestudeerd, maar volgens mij hoort een chassis ook niet óp, maar ónder een auto.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
heb ik al![]()
Maar die ga ik niet monteren op mijn auto, dan is het geen 318i meer..
Volgens mij heb jij ook geen begrijpend lezen gehad op school?quote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou heb ik geen autotechniek gestudeerd, maar volgens mij hoort een chassis ook niet óp, maar ónder een auto.
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Behalve dan met een ongekeurde auto rondrijden..
Maar toch, respect voor het werk in ieder geval en goed dat je verder bent gegaan, Turqdinges.
Nee, die kreeg ik in school.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:21 schreef Turquaz52 het volgende:
Volgens mij heb jij ook geen begrijpend lezen gehad op school?
En voorts: zie ook PI.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
Is dat keuringtechnisch niet gewoon makkelijker?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb ik al![]()
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, die kreeg ik in school..
[..]
En voorts: zie ook PI.
Nummer, dus niet het chassis zelf, maar alleen dat nummer etc..quote:Op maandag 21 juni 2010 14:45 schreef fathank het volgende:
Kun je niet ergens het chassis nr van een 6-cil regelen? Hoeft ook ie niet omgekeurd te worden
Maakt wel uit.. Vriend van me is sinds maandje of 2 Keuring meester en hij vertelde me zelf dat het afkeur was..quote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef casejunkie het volgende:
Volgens maakt het sinds vorig jaar niet meer uit hoeveel cilinders op papier staan en hoeveel cilinders de auto daadwerkelijk heeft voor de APK.
Ik zou dat puntje eens goed nakijken als ik jou was.
Net andersom, dat maakt sinds afgelopen jaar juist wel uitquote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef casejunkie het volgende:
Volgens maakt het sinds vorig jaar niet meer uit hoeveel cilinders op papier staan en hoeveel cilinders de auto daadwerkelijk heeft voor de APK.
Ik zou dat puntje eens goed nakijken als ik jou was.
550KM met een volle tank (60L) V-Power Racing 100 octaan in duitsland (95 euro ofzo)..quote:Op maandag 21 juni 2010 17:54 schreef x3ro het volgende:
Wat doet die 325'er trouwens qua verbruik met die automaat?
Heb niks anders dan deze:quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef Turquaz52 het volgende:
(kleine drift in het begin en snelheid richting 220)
Of deze (mijn favoriet persoonlijk)
Zou met dit soort opmerkingen consequent zijn en ook de nummerborden van de eerste foto's wissenquote:Op maandag 21 juni 2010 18:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
550KM met een volle tank (60L) V-Power Racing 100 octaan in duitsland (95 euro ofzo)..
1 op 9-9,5.. dit is incl. snelweg trappen en cruisen & Stad trappen en cruisen..
Heb 3x moeten over lezen om te begrijpen met wat je bedoelde, but i get it.. Heb hem al gewistquote:Op maandag 21 juni 2010 18:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zou met dit soort opmerkingen consequent zijn en ook de nummerborden van de eerste foto's wissen
edit : met die filpmjes ook(fenks)
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb 3x moeten over lezen om te begrijpen met wat je bedoelde, but i get it.. Heb hem al gewist![]()
Wist dat ik IETS vergat maar wat kwam maar niet op..![]()
Like the movie?
WTFquote:Voordat je reageert Turquaz52 bashen is uit de mode en wordt niet gewaardeerd. Hou het gezellig!
--------------------------------------------------------------------------------
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook "Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!" gestemd
ik kreeg aan de bovenkant niet dicht gelast, dit is de dag er na wel goed gedaanquote:Op maandag 21 juni 2010 20:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nicevoor iets dat net weer rijdt, zeker. Klinkt nog wel een beetje brakjes maar ik begreep dat er geen complete uitlaat onder zit? (dempers bedoel ik)
ik heb maar van 3 BMW's motorisch/aandrijving gebruikt:quote:Op maandag 21 juni 2010 20:52 schreef Bowny het volgende:
Hey Turq! Soms ben je een fucking idioot, maar had wel ijdele hoop dat je hem weer rijdend kreeg, vooral na al het geld dat je er al in had gestoken. Ik heb dus gestemd: "Yes.. Ik wist wel dat Turq het in zich had!"
Respect hoe je van 28 (non)BMW's 1 hele kunt maken! Doe ik je niet na.
Nu alles netjes maken en laten herkeuren.....mafkees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |