Jaquote:
Ik doe wel meequote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind Cali ook een verdomd stoer wijf.
Zullen we tegelijk doen? Jij gaat je woensdag weer wegen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind Cali ook een verdomd stoer wijf.
Zullen we tegelijk doen? Jij gaat je woensdag weer wegen?
niet de baby laten vallen hequote:Op zondag 20 juni 2010 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga zo met mn katerige kop op kraambezoek
Wende is Franstalig of in een Franstalig land opgevoed ofzo, die zou geen accent moeten hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef P.F het volgende:
Oooh ik vind het NLse accent van Anouk opeens irritant, net als het NLse accent van Wende, tijdens haar chansonssss. Niet dat ik Frans versta, maar ik erger mij er toch aan.Ik denk het te horen of ligt het aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Merel het volgende:
hoezo kun je het aan niemand vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval, het leek me zo leuk te gaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaah. Sund!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Merel het volgende:
En het gaat ook heel leuk Nynke. Maar de onoplosbare dingen die ondertussen onderhuids spelen worden steeds groter.
Anyway, van liefdesverdriet val ik altijd af. Handig zo vlak voor de zomer dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het zijn mijn zaken niet Merel, maarHmmmm, ik begrijp het wel hoor. Als het zaken zijn die heel privé van hem zijn zou ik het ook niet op een openbaar forum bespreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O zo. Ja met een vriendin wel ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, niet op een openbaar forum. maar wel met een vriendin ofzo. Of desnoods met een vreemde in de trein.
DAD, wat doe je!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.
Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!
Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur.. En ik was net 60,0, mooi rond getal. [sub]Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen?
.[/sub]
Lau!!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
DAD, wat doe je!Alle lurkers slaan nu spontaan aan het fappen
![]()
En Wende Snijders, bah. Theo Nijland heeft haar heel leuk op de hak genomen, met een gevoelig chanson op de tekst van een Frans vissoeprecept
Pief!! Ga erboven staan! Of bel dat je in de bus zit.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef P.F het volgende:
ik: nou wat fijn dat je je vermaakt en dat je allemaal nieuwe mensen leert kennen waar het zo mee klikt en dat dat vooral allemaal meisjes zijnecht su-per
have fun!
Ja ik heb dus die cd een keer geluisterd (staat op mn computer) en ik hoor toch wel een Nederlands accent, dus ik mag haar ook nietquote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Lau!!Eindelijk een mede-Wende haatster!!
Ik ben eigenlijk vooral chagrijnig dat ik nog 2 weken moet leren, ik vind het alleen maar leuk dat ie nieuwe mensen leert kennen etc. En leuke dingen doet. (Nee eigenlijk baal ik heel erg, als ik moet lijden, moet iedereen lijdenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Pief!! Ga erboven staan! Of bel dat je in de bus zit.
Het stelt ook niets voor maar hij moet niet denken dat hij met haar leukere dingen kan doen dan met mij nquote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Laureline het volgende:
Nouja, als het echt wat voorstelde met Kim zou hij er niet zo normaal over praten, toch?
Maar goed, ik ben nooit zo bijdehand in dit soort zaken. Terwijl ik toch door mijn beide exen ben verlaten voor/bedrogen met achtereenvolgens 1. een hippe Indische 2. een mooie roodharige 3. een wijze blondine. En ik ben nog steeds helemaal nooit achterdochtig![]()
Ahahahaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef P.F het volgende:
Want het zijn altijd van die enorme schapen waar hij zo goed mee klikt, die ik het liefst de trap af duw als ze even niet kijken.
En ze zijn vooral zo aaaaaaardig. En geinteresseerd in mij ook. Gadver
Ja het is niet dat ik achterdochtig ben maar hij moet ook niet denken dat ie met ieder meisje dat ie ontmoet zomaar naar het museum kan gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Laureline het volgende:
Nouja, als het echt wat voorstelde met Kim zou hij er niet zo normaal over praten, toch?
Maar goed, ik ben nooit zo bijdehand in dit soort zaken. Terwijl ik toch door mijn beide exen ben verlaten voor/bedrogen met achtereenvolgens 1. een hippe Indische 2. een mooie roodharige 3. een wijze blondine. En ik ben nog steeds helemaal nooit achterdochtig![]()
O god het eerstvolgende feestje wordt nog leuk.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ahahaha![]()
"Prijs ze regelrecht het graf in." (Wim Sonneveld)
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Het stelt ook niets voor maar hij moet niet denken dat hij met haar leukere dingen kan doen dan met mij n![]()
Ah. Een meisje. Ah. Met z'n tweeen dus. HA EEN DATE
'uh.. ja zo had ik het nog niet bekeken' 'zo klinkt het wel naar.. eh'
HA! Nou. Veel plezier
Ik doe of ik hem niet ziequote:Op zondag 20 juni 2010 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had gegoogeld op groen monster, maar deze is té lief gewoon!!
quote:
Ik ben als jij. Maar het hoeft voor hem niet gemaakt te zijn hoor. Je hebt mensen die echt van mensen houden! Ik kan het me ook niet voorstellen, maar ti's wel zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:12 schreef P.F het volgende:
Het is vooral dat hij zo gemaakt aardig en vol belangstelling kan zitten. Bij mensen die niet leuk zijn. Of wel leuk zijn maar ik ben gewoon niet zo. Ik ga je echt niet iets vragen als ik geen interesse in het antwoord heb. [maar soms ook wel, en je ziet de mensen er van opleveren en glunderen]
Vandaar dat hij wel heel aardig wordt gevonden en ik niet. Denk ik.
Ja ik gebruik glunderen want glunderen is echt eenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat woord vind ik zo erg. Net zo erg als jullie Wende Snijders (ken dat hele kind niet. de laatste DWDD-sensatie?)
Nah, hij vraagt het alleen omdat ie weet dat mensen 't leuk vinden als hij vragen stelt binnen hun interesse gebied. Het interesseert hem ook bar weinig. Huichelaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben als jij. Maar het hoeft voor hem niet gemaakt te zijn hoor. Je hebt mensen die echt van mensen houden! Ik kan het me ook niet voorstellen, maar ti's wel zo.En ik denk ook dat die mensen die van mensen houden het gemakkelijker hebben in het leven, maar hee, wat doe je eraan.
Misschien is Kim wel heel fugly. Ze heeft in ieder geval haar naam niet mee.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef P.F het volgende:
Als ik nou ooit eens een blommetje kreeg was het een heel ander verhaal!
Dat lijkt op het bloemstuk dat ik ooit eens heb mogen krijgen (volgens mij zelfs 2 xquote:
Wat denk je zelluf?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt op het bloemstuk dat ik ooit eens heb mogen krijgen (volgens mij zelfs 2 x).
Waarom geven mannen bloemen die op erecte piemels lijken?
Vind het meer een grafstukquote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt op het bloemstuk dat ik ooit eens heb mogen krijgen (volgens mij zelfs 2 x).
Dat zijn echt hele dure bloemen. Dat is nog het ergstequote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef neen het volgende:
Prbly het goedkoopst.
Of ze blijven gewoon lang goed dus die kun je altijd even bij het tankstation kopen.
Ze denken: ik neem de duurste dan zit ik altijd goed!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn echt hele dure bloemen. Dat is nog het ergste
O ja, dan zijn ze te lui om na te denken. Duur is goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn echt hele dure bloemen. Dat is nog het ergste
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
Als het een seksueel probleem ofzo zou zijn zou ik dat toch echt niet doen.quote:
60 km voor in het weekend is echt een babyrondje vind ikquote:Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel wat sneu dat het niet werkt zeg!
60 km, mens wat een end, respect Cali!!
Heerlijk Lau, lekker wandelen zo met je meneer en mini
Dat dus!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
nog niet teruggelezen, maar wende is afschuwelijk!
Hee mop, wast gezellig?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:16 schreef Goodbye het volgende:
Meldt zich voor een positief positiever zelfbeeldDat gaat al beter de laatste tijd, maar een beetje positiviteit erbij kan geen kwaad
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:21 schreef conleche het volgende:
OOOOH!!!![]()
Het is niet voor niets dat ik hier al 3 jaar rondhang!!!
Ja, het was leuk!quote:
Ik heb helemaal geen idee wie Wende is.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat iedereen Wende leuk schijnt te vinden, behalve hier in Slank. Doh.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee wie Wende is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen idee wie Wende is.
Volgens mij gaat het niet zozeer om haar snufferd.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef neen het volgende:
Ik gebruik straks google afbeeldingen om een mening te vormen
Ja hàllo uniekhoorn! Even opletten:quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:15 schreef Laureline het volgende:
Uniek, dat je nog op een verjaardag gaat zitten met je gewonde heup![]()
Dat kan ècht niet hoor! Hop, naar de weekenddienst nog vanavond!
Hoe zit het nu met die CI dan? Je kon toch wel naar muziek luisteren? Hoewel ik je Wende afraad dus.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het niet zozeer om haar snufferd.
Ik ken Wende wel, maar ik heb haar nog nooit horen zingen. Lang leve doof zijn?.
Jawel, ik kan naar muziek luisteren, maar ik heb m'n CI thuis nooit opquote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met die CI dan? Je kon toch wel naar muziek luisteren? Hoewel ik je Wende afraad dus.
Op jouw leeftijd moet je je niet meer aan dat soort taferelen wagen.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik probeer eens smailies met de code's. Valt het op?
Hersengymnastiek?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, ik probeer eens smailies met de code's. Valt het op?
Ik weet er best veel. Maar degenen die ik nooit gebruik, of zelden, die niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:44 schreef Laureline het volgende:
Als ik een PM verstuur kan ik ze niet anders typen dan in codes, dus ik moet ze wel gaan leren
Ha, die lukt alEn die
![]()
Ik ken het woord Krach niet,maar kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Komt mijn man net de kamer binnen en vraagt: 'Was ist das denn fuer ein Krach?'
Nou. Wende Snijders dus.
Die tandjesquote:Op zondag 20 juni 2010 19:35 schreef Merel het volgende:
Ik kan Wendes muziek wel waarderen. Maar het is wel een eng mens.
"Wat is dit voor krachtige en vurige muziek?" -> "Wat is dit voor een krachtige, vurige, vol passie gezongen heerlijke chanson die op fantastische wijze is gezongen?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ken het woord Krach niet,maar kan me er iets bij voorstellen
Hahaha neen!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:37 schreef neen het volgende:
[..]
"Wat is dit voor krachtige en vurige muziek?" -> "Wat is dit voor een krachtige, vurige, vol passie gezongen heerlijke chanson die op fantastische wijze is gezongen?
Dat is dus positief
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahaha neen!![]()
hoe ist met jouw evy/hardlopen?
Dat klinkt alsof je een nieuw doel nodig hebt!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:41 schreef neen het volgende:
[..]nu ik die 5k heb gelopen in de stad is de drang om te gaan erg laag, m'n schoenen enzo wel in m'n kamer liggen en deze week moet ik ook echt weer eens gaan
Als iedereen nou pas weer post als zijn zelfbeeld positief is,dan lukt het wel in 1 topicquote:Op zondag 20 juni 2010 19:46 schreef anna82 het volgende:
Wende, ik zie haar weleens in ons buurtkroegje, raar mens, en Uniek, als je haar wilt leren kennen moet je op uitzendinggemist "24 uur met... "en dan met haar dus kijken!
Verder wil ik ook graag een positiever zelfbeeld! Kan dat in 1 topic? k vind mezelf de laatste tijd zo ontevreden. Met mezelf, met vriendje, met mijn huis, mijn baan, mijn leven. Het gras in mijn tuintje ziet er uit alsof er een regiment soldaten op heeft gekampeerd. Buh.
Ja, eigenlijk wel hequote:Op zondag 20 juni 2010 19:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een nieuw doel nodig hebt!
10 km bijvoorbeeld
te laat gelezen. anders had ik niet gepost!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als iedereen nou pas weer post als zijn zelfbeeld positief is,dan lukt het wel in 1 topic![]()
[/flauw]
Oh Blurred, hoe is het nu dan met de ex-meneer. Is er nog contact (geweest)? En waarom hou je zo van zelfkwelling!?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:57 schreef Blurred86 het volgende:
urgh, sex and the city is echt deprimerend als je pas gedumpt bentDat heb ik eerder echt nooit zo ervaren, ik zou denk ik zelfs niet gedacht hebben dat dat mogelijk zou zijn.
En toch ben ik al bij dvd-box 3 sinds de breuk, waarom?
Raar is het he? Jij hebt er trouwens wel werk van gemaakt!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou veel negatiever kan het niet worden
Anna,heel herkenbaar hoor... is dit alles terwijl je weet dat je blij mag zijn met alles wat je hebt!.
Had ik ook, dus ik ben: van baan veranderd, gescheiden, geopereerd aan mijn ogen zodat ik geen bril meer nodig had, gestopt met roken, 30 kg afgevallen...
Allemaal binnen 2 jaar en wat denk je?? Ik blijf mijzelf met een knagend gevoel, het lijkt wel of het nooit goed genoeg is.
Er was een overstroming in Zuid-Frankrijk!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik ben al sinds donderdag thuis en ik zet nu pas voor het eerst de TV aan.Dat weet ik omdat ik hem van de sluimer had gedaan voordat ik wegging. Heb gisteren in de galerie wel het voetbal gezien en op de laptop een afl. van True blood, maar toch. Journaal, anyone?
Je was me voor, dit wilde ik ook schrijven.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
ik word echt een beetje verdrietig van al die negatieve zelfbeelden hier.. Jullie hebben allemaal zoveel mooie eigenschappen, waarom is het zo moeilijk om te waarderen wie je bent? (niet dat ik het zelf altijd zo goed doe hoor..) Zo zonde, ik vind jullie allemaal prachtmeiden en wens iedereen toe dat je jezelf zo kunt zien, zoals de mensen in je omgeving die van jullie houden dat ook doen....
Vind de naam stom, maar zou d'r niet herkennen als ik naast haar stond. Telt dat ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat iedereen Wende leuk schijnt te vinden, behalve hier in Slank. Doh.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh Blurred, hoe is het nu dan met de ex-meneer. Is er nog contact (geweest)? En waarom hou je zo van zelfkwelling!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en wat de zelfkwelling betreft: toen het net uit was ben ik begonnen met seizoen 1 omdat ik dacht dat het wel lekker luchtig zou zijn, niet al te veel emotioneel gedoe, en nu ben ik hookedhet is ook wel best leuk hoor om het na zoveel tijd weer eens te kijken, maar er zit wel erg veel afwijzing en mislukte relatie in..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dat, jaquote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor, dit wilde ik ook schrijven.
Verder sluit ik me bij conleche aan, al ben ik ook wel kritisch op mijn eigen funtioneren. Gezien mijn capaciteiten zou ik veel meer bereikt moeten hebben![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Er was een overstroming in Zuid-Frankrijk!
Bij mij ook! Ik heb wel veel verantwoordelijkheidsgevoel, dus als ik voor iemand werk ben ik de beste werknemer ter wereld, maar ik ben eigen baas. En ik doe precies genoeg en niks meer. Best zonde.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat, jaMaar dat wijt ik dan weer aan mijn grenzeloze luiheid. Die hoofdzonde staat bij mij met stip op één.
Met mijn letterlijke zelfbeeld is ook niks mis, ik kan zo 10 dingen opnoemen waarmee ik buitengewoon in mijn nopjes ben aan mijn uiterlijk. Negatief: hoogstens twee dingen ofzo?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Chicolate het volgende:
Ok koken op een gasfornhuis is echt doodeng. Durf er echt niet bij weg te lopen (bij inductie/elektrisch wel). Mn vlees was nog bevroren dus dat is alvast een succes. Nu even kijken waar de kat is en of ze niet mn vlees jat.
@merel: wat zou het jammer zijn als het nu misloopt met de meneer.
oh en azerty typen is echt wennen, dus ik reageer even wat minder
Zelfs Sarkozy zei er nog iets overquote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zooitje luie voetballers?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat..Maar even onder een spoiler, het is ook een beetje een lang verhaal geworden..
Dat hij het er heel moeilijk mee heeft, maakt dat jou ook nog enigszins hoopvol? Je schrijft "alweer" een maand, terwijl het eigenlijk "nog maar' een maand is. Volgens mij is dat nog wel erg vroeg voor vrienschaps-gevoelens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en wat de zelfkwelling betreft: toen het net uit was ben ik begonnen met seizoen 1 omdat ik dacht dat het wel lekker luchtig zou zijn, niet al te veel emotioneel gedoe, en nu ben ik hookedhet is ook wel best leuk hoor om het na zoveel tijd weer eens te kijken, maar er zit wel erg veel afwijzing en mislukte relatie in..
Edit: Wat Kwak zegt dus![]()
Goeie vraag. Misschien als je dingen graag wilt, of je van jezelf het idee hebt dat je ze aankunt?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Chicolate het volgende:
Hoe weet je of je een goed/slecht zelfbeeld hebt? Zou niet weten wat het mijne is, alleen dat ik niet tevreden ben.
Amen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef Laureline het volgende:
Nog even een tip voor de net-verbroken-relaties: Als het pijnlijk was, vermijd dan zoveel mogelijk het contact! Echt, alleen wanneer het niet anders kan, als je bijvoorbeeld je gordijnroedeschroeven er niet in krijgt![]()
Maar anders: niet doen. Het is hopeloos, frustrerend, en je kan na iedere ontmoeting wéér van voren af aan beginnen met het terugwinnen van je gemoedsrust.
Niks te "quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Als ik niet zo lui zou zijn zou ik ook veel meer kunnen doen. Ik hecht alleen zoveel aan mijn vrije tijd en die het liefst opvullen met dingen die helemaal niet noodzakelijk zijn voor werk/studie.
Maar verder vind ik mezelf tha bomb![]()
()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:04 schreef conleche het volgende:
Oh, ik mag blijven posten, want met mijn zelfbeeld is niks mis. If anything, leid ik soms aan zelfoverschatting. Ik denk altijd dat ik alles kan en ben echt verbaasd als soms iets niet lukt.
Ha, oh wat liefquote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Niks te ""!
Ik zag je net op de foto met Greys, en je bent echt![]()
![]()
Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existentiële crisis.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vraag. Misschien als je dingen graag wilt, of je van jezelf het idee hebt dat je ze aankunt?
Ik heb trouwens van m'n vriendje een Spotify Premium-abonnement voor m'n verjaardag gekregen, ik ben er zo blij mee!
Oh ja? Ik zou hullie dan stom vinden, (en burgerlijk en saai en vervelend en ik zou ze zo min mogelijk willen zien) maar niet gaan twijfelen aan mijn >10 paar schoenen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existentiële crisis.
Verder: Wat is SP?
Maar dat geldt alleen maar als je ze eigenlijk nog niet als ex zou willen!! Of was dat zo?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Dat heb ik dan goed gedaan altijd. Bij twee van mijn exen heb ik ze echt nóóit meer gezien na the break-upBlij toe, overigens.
Ja, het kuiken kan ik heel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ha, oh wat lief![]()
En heb je deze smilies zelf getikt, ja?
Nou, in één van de gevallen was ik gedumpt. Maar ik realiseerde me al héél snel dat dat eigenlijk maar goed was ookquote:Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen maar als je ze eigenlijk nog niet als ex zou willen!! Of was dat zo?
Het helpt ook als ze in plaatsen wonen waar je normaal nooit komtquote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Dat heb ik dan goed gedaan altijd. Bij twee van mijn exen heb ik ze echt nóóit meer gezien na the break-upBlij toe, overigens.
Meid, volgens mij heb je te weinig schoenenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existentiële crisis.
Hij ging bijna goedddd!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het kuiken kan ik heel goed![]()
![]()
Nu nog die leren:.:O ojee
Ik denk "Ik heb een gewei en probeer het te verbergen door mijn haar groen te verven"quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef conleche het volgende:Die snap ik niet echt, wat wil dat ding nu zeggen? Ik ben bambi?
Ik vind het heel erg lijken op inductie eigenlijk. koud zodra je het uitzet enzo. ik vind vuur alleen nogal eng (en er loopt een kat rond die ik liever niet geroosterd zie worden). mar het is gelukt uiteindelijk, mn vlees was gaar en de kat leeft nog. jammer dat ik mn bord niet leeg kreeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]koken op gas is de bom! superhandig. ik vind elektrisch en inductie echt irritant...
je kan ook echt makkelijk weglopen hoor. zacht = zacht. eventueel een sudderplaatje/vlamverdeler eronder...
oh en ik baal van die stomme rare voetbqaluitslagen. ik sta kansloos laag in de poule..
Dat helpt erg goed mee, ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het helpt ook als ze in plaatsen wonen waar je normaal nooit komt
Maar dat zijn allemaal dingen die ik juist tof zou vinden!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oja, dat was mijn project voor de kerstvacantie van anderhalf jaar geleden! Er ligt nu nog steeds een woest verfrommeld lapje (oefenen van 'steeltjes' ) met bolletje katoen in de kast, achter het inspirerende boekwerk: Hip Gehaakt, Zelf Gemaakt!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde vandaag haken leren maar was zo stom om aan mijn moeder te vragen of ze het me wilde leren. Was even de vorige 10x vergeten dat we dat probeerden. Ook deze keer vloog de naald al snel het bolletje klotewol achternaHad vroeger hetzelfde met wiskunde en mijn vader.
Ze kunnen gewoon niet goed uitleggenaan een perfectionistje met weinig geduld
Volgens mij is die een kruising tussenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef conleche het volgende:
Die snap ik niet echt, wat wil dat ding nu zeggen? Ik ben bambi?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef neen het volgende:
Als je als vrouw <10 paar hebt moet je je zorgen maken
oh oh...maar ik heb dan ook te grote voeten. Alhoewel, toen ik vanuit duitsland vertrok voor een weekje zweden had ik wel 4 paar bij me: sandalen, gympen, nette schoenen voor m'n gesprek en hardloopschoenen. Nu gaan er straks 5 paar mee terug, ook nog een paar slippers.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef neen het volgende:
Als je als vrouw <10 paar hebt moet je je zorgen maken
Mijn meneer noemt mij vaak: "stom hert", dus ik begrijp hem als: dit ben ik. Kan dus bij alles wat ik typ!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef conleche het volgende:Die snap ik niet echt, wat wil dat ding nu zeggen? Ik ben bambi?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, dat was mijn project voor de kerstvacantie van anderhalf jaar geleden! Er ligt nu nog steeds een woest verfrommeld lapje (oefenen van 'steeltjes' ) met bolletje katoen in de kast, achter het inspirerende boekwerk: Hip Gehaakt, Zelf Gemaakt!![]()
Oh joy, over twee weken komen ze een midweek langs!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh ja? Ik zou hullie dan stom vinden, (en burgerlijk en saai en vervelend en ik zou ze zo min mogelijk willen zien) maar niet gaan twijfelen aan mijn >10 paar schoenen.
Dat van dat topic weet ik, ik heb twee haakboeken: Haaktechnieken: een geillustreerde handleiding voor de traditionele en eigentijdse technieken en Haakpatronen: 200 inspirerende patronen voor eigentijdse toepassingen. En een bol paarse wol en een haaknaald van de Wibra. Beiden nog in verpakking.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:38 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oja, dat was mijn project voor de kerstvacantie van anderhalf jaar geleden! Er ligt nu nog steeds een woest verfrommeld lapje (oefenen van 'steeltjes' ) met bolletje katoen in de kast, achter het inspirerende boekwerk: Hip Gehaakt, Zelf Gemaakt!![]()
Ik ben ook nog links, dat werkt helemaal niet met mensen die het voordoen en dan alleen maar zo:zitten. Er is wel een heel leuk haaktopic op fok, die hebben ook een aantal linkjes naar handige filmpjes. En Kwak is natuurlijk onze haakkoningin hier
ik heb nét een vriendinnetje deze mail gestuurd (ze is ook net begonnen)quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde vandaag haken leren maar was zo stom om aan mijn moeder te vragen of ze het me wilde leren. Was even de vorige 10x vergeten dat we dat probeerden. Ook deze keer vloog de naald al snel het bolletje klotewol achternaHad vroeger hetzelfde met wiskunde en mijn vader.
Ze kunnen gewoon niet goed uitleggenaan een perfectionistje met weinig geduld
Stuur ze eens bij mij langs?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh joy, over twee weken komen ze een midweek langs!En dan doen ze mijn afwas, lappen ze mijn ramen, maken ze mijn koelkast schoon en boenen ze mijn vloer, want ja op zo'n lichte houten vloer moet je dat wel bijhouden.
Lastig hoor! Aan de ene kant geweldig als ze je iets leuks aanbieden, dat ze je willen hebben, maar aan de andere kant is het makkelijker kiezen als het gewoon niks is. Hoe zit het eigenlijk met alternatieven in andere landen, hoe groot is de druk om dit te nemen als ze je iets aanbieden?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
[..]
oh oh...maar ik heb dan ook te grote voeten. Alhoewel, toen ik vanuit duitsland vertrok voor een weekje zweden had ik wel 4 paar bij me: sandalen, gympen, nette schoenen voor m'n gesprek en hardloopschoenen. Nu gaan er straks 5 paar mee terug, ook nog een paar slippers.
Zo eens in de stad een biertje drinken. morgen heb ik een gesprek met een professor over eventuele phd posities, en hoor ik ook of ik aangenomen ben voor de onderzoeksassistent baan. Morgen middag heb ik een boel nadenken te doen!
Ik had al zwaar moeite met het eerste lusje dat je moet maken met een knup die geen knoop is maar een lusje oid dat groter en kleiner kan. En daarna deden mijn vingers spastische dingen met de draadquote:Op zondag 20 juni 2010 20:44 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb nét een vriendinnetje deze mail gestuurd (ze is ook net begonnen)
Ik heb t mezelf geleerd via onderstaande linkjes:
http://www.hookandneedles.com/2008/03/22/amigurumi-tutorial-1/
http://www.hookandneedles.com/2008/03/22/amigurumi-tutorial-2/
http://www.hookandneedles.com/2008/03/22/amigurumi-tutorial-3/
overzicht en voorbeeldfilmpjes van steken:
http://www.knitwitch.com/crochet%20videos.htm
http://www.nexstitch.com/v_crochet_videos.html
http://www.youtube.com/results?search_query=how+to+crochet&search_type=
onzichtbaar verminderen:
http://falwyn.wordpress.com/2007/12/30/invdectutorial/
een lijstje om de termen tussen UK/US en NL te verduidelijken
[ afbeelding ]
En deze linkjes staan heel veel patroontje van poppetjes enzo!
http://www.aliciakachmar.com/blog/craft/i-spy-a-pi/
http://www.coatsandclark.(...)57+Pomp-a-Poodle.htm
http://arminas-aminals.bl(...)itty-in-jammies.html (heel veel gratis patroontjes op die site!!)
http://attic24.typepad.com/weblog/ leuke blog met links allemaal linkjes naar patroontjes en tutorials (meer dekentjes en tassen enzo)
http://www.squidoo.com/crocheteddolls
http://amigurumipatterns.blogspot.com/search/label/patterns
http://bittersweetblog.wordpress.com/free-patterns/
http://freeamigurumipatterns.blogspot.com/
http://www.crochetville.org/forum/showthread.php?t=27530 eendje en kipje
http://www.myhq.com/public/c/r/crochetpoet/ heeeeeeeeeel veel linkjes
http://patterns.web-log.n(...)gon_dante/index.html baby draakje <3
http://www.rheatheylia.com/index.php?page=patterns&id=3
http://crochetme.com/media/p/95254.aspx mijn allereerste projectje!!
en dan nog de site Ravelry, met groepen, forums en heel veel patronen (betaald en gratis allebei) wel even registreren...
www.ravelry.com (ik ben fwoukje op ravelry)
op picasaweb kun je ook zoeken, daar scannen mensen vaak boeken in met haak en brei patronen!
Nee, bestaat die echt?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En heb je het boek: Punn ik of Punn jij? Ook?![]()
Ik begreep eerst nooit hoe het kan dat mensen niet overweg kunnen met hun schoonouders als ze hun kind wel leuk vinden, maar tegenwoordig vind ik het eerder een groot raadsel hoe sommige mensen zo vreselijk kunnen zijn en toch zulke leuke mannen kunnen produceren.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh joy, over twee weken komen ze een midweek langs!En dan slapen ze in mijn bed, doen ze mijn afwas, lappen ze mijn ramen (want zin 1 bij binnenkomt is: Oh, de ramen mogen ook wel weer eens gelapt worden"), maken ze mijn koelkast schoon en boenen ze mijn vloer, want ja op zo'n lichte houten vloer moet je dat wel bijhouden.
En door dit alles vind ik mijn vriendje ook stom want hij is immers uit ze ontstaan.
ik heb dus eigenlijk geen slecht zelfbeeld. Ik heb gewoon vervelende, saaie en burgerlijke schoonouders.
Denk het niet maar ja je weet het niet, heb vaak genoeg meegedaan aan de "bierdaagse"quote:Op zondag 20 juni 2010 20:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Nee, bestaat die echt?![]()
Ik herinner me uit de 'Gezellig-Thuis-Club'-bladen van mijn oma nog wel de Punnikmachine, dat leek mij als achtjarige réuze praktisch!
Ze wonen vlakbij Duitsland! En ze zijn ook best lief en het is allemaal goed bedoeld, dat weet ik ook wel. Alleen is het, voor mij, heel vermoeiend en naar dat ik mezelf en mijn levensstijl constant moet verdedigen en dat alles wat ik doe als raar of apart of onnodig wordt gezien. Maar nu is het off my chestquote:
Ja, dat cursusboek heb ik ook nog in de kast liggen. (de vlotte teenslippers! de incestpopjes!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Denk het niet maar ja je weet het niet, heb vaak genoeg meegedaan aan de "bierdaagse)
Dus je weet het niet
Creatief met kurk bestaat en was geniaal... Passie en Adriaan
quote:
Het berichtje staat m.i. vol fouten, maar volgens mij komt het er op neer dat we mooi weer krijgen.quote:Temperatuur schiet volgende week omhoog
AMSTERDAM – Na een paar koude dagen met veel bewolking en hier en daar wat regen lijkt de zomer volgende week toch echt te beginnen.
© NU.nl/Els BaxHet KNMI voorspelt voor maandagochtend nog bewolking en in het zuidwesten lichte regen. In de middag zal de zon er echter op steeds meer plekken bij komen.
De dagen daarna wordt het alleen maar mooier. Moesten we het zaterdag aan de noordkust nog doen met maximaal 13 graden, loopt de temperatuur loopt woensdag en donderdag op naar zo’n 22 graden.
Lange termijn
Vrijdag kan het maximaal 25 graden worden en zaterdag loopt het kwik op tot zo’n 28 graden. Er wordt geen neerslag verwacht.
Zelfs voor de lange termijn verwacht de meteorologiedienst goed weer. “Van zondag 27 juni tot en met 24 juni is er een grote kans op rustig weer met temperaturen ruim boven normaal en ongeveer 30 procent kans op buien”, aldus het KNMI op de website.
Structurele verandering
Ook Meteo Consult verwacht een ‘groots herstel’ met zomerse waarden vanaf donderdag. “En er zijn aanwijzingen dat op zeer lange termijn iets structureels zou kunnen gaan veranderen.”
Volgens de meteorologiedienst is het namelijk mogelijk dat er iets gaat veranderen in de stromingen boven Europa, waardoor we in Nederland langer van mooi weer zouden kunnen genieten.
Hittegolf eind juni
Een paar berekeningen waarover Meteo Consult op de site bericht, geven aan dat er een hittegolf aan komt in de laatste dagen van juni. Dat zou betekenen dat het vijf dagen aaneen warmer wordt dan 25 graden en drie dagen zelfs warmer dan 30 graden.
Toch acht de meteorologiedienst de kans dat het zo heet gaat worden klein. “Zeker aangezien er voor eind juni ook een flink aantal koelere berekeningen zijn.”
De laatste hittegolf in Nederland had plaats in juli 2006. Toen werd het zestien dagen achtereen 25 graden of meer.
quote:
Fijn!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het berichtje staat m.i. vol fouten, maar volgens mij komt het er op neer dat we mooi weer krijgen.
Juistem. Leef naar je ondertitelquote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef Blurred86 het volgende:
yay voor mooi weer!
(al ben ik minder blij met 28 graden op zaterdag, ik loop niet zo fijn als het warm is.. Het is ook nooit goed)
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het berichtje staat m.i. vol fouten, maar volgens mij komt het er op neer dat we mooi weer krijgen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten graag.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Daarom zei ik ook dat ik een slecht voorbeeld ben. Wij doen dit al vanaf het begin, als het na jaren opeens gebeurt is het toch een ander verhaal denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:37 schreef Blurred86 het volgende:
pfoe mini, dat soort dingen kun je mij nu juist beter niet vertellen
mag ik vragen waarom jullie dan steeds uit elkaar gingen? Was het iedere keer om dezelfde reden? En hadden jullie dan wel het idee dat het dit keer echt definitief was? (vooral niet antwoorden hoor, als je vind dat ik te nieuwsgierig ben!)
Ik heb nu min of meer voor mezelf besloten dat ik binnenkort bij hem langs ga om mijn spullen op te halen en afscheid te nemen en dan iig voor de rest van de zomer geen contact meer. Het kost me te veel energie om mezelf iedere keer weer op te moeten vegen als we contact gehad hebben.
Zo schattig, dat vacantie van jou altijdquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 22:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het niet eens zo moeilijk, om m'n ex te zien. De eerste keer dat hij alleen naar huis ging en ik hier bleef was wel even janken, maar nu heb ik er eigenlijk niet echt moeite mee. Het scheelt dat ik het hier eigenlijk wel naar m'n zin heb, alleen.Echt goed dat je het naar je zin hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten graag.
Dat andere is ook een bekend probleem... Lukt het wel om er verstandig mee om te gaan?
Ik ken trouwens de meeste smilies wel omdat ik vaak de QuickReply gebruik. Oh, en omdat ik gewoon al veel te lang en veel te vaak op FOK! zit, natuurlijk.
Are you pondering what I'm pondering?
Mjah, ligt eraan wat je verstandig vindt.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Echt goed dat je het naar je zin hebt!
Dat andere is ook een bekend probleem... Lukt het wel om er verstandig mee om te gaan?
Ik ken trouwens de meeste smilies wel omdat ik vaak de QuickReply gebruik. Oh, en omdat ik gewoon al veel te lang en veel te vaak op FOK! zit, natuurlijk.
Op een manier die jou geen pijn doet.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mjah, ligt eraan wat je verstandig vindt..
ik ook nietquote:Op zondag 20 juni 2010 23:01 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op een manier die jou geen pijn doet.
Maar dat statement vraagt natuurlijk wel om nadere uitleg (eventueel via PM).
Perruche: ik heb nog nooit in m'n leven 5 keer per week gesport, dus ik zou het echt niet kunnen zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..quote:Op zondag 20 juni 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lastig hoor! Aan de ene kant geweldig als ze je iets leuks aanbieden, dat ze je willen hebben, maar aan de andere kant is het makkelijker kiezen als het gewoon niks is. Hoe zit het eigenlijk met alternatieven in andere landen, hoe groot is de druk om dit te nemen als ze je iets aanbieden?
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..
Ik wou toch even weten of we voor je moeten duimen. Toch maar wel dus?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..
Ze hebben vijf mensen uitgenodigd voor 3 posities. Mijn scriptie gaat over een van de vakgebieden, ik heb ervaring met het werk en kon ze op nieuwe ideeen brengen tijdens het gesprek. hoewel ik niet zeker weet of ik de baan aanneem ben ik zeker weten teleurgesteld als ik hem niet krijg morgen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Minor detail!
maar lastige keus hoor, succes bij het knoopdoorhakken!
Duimen is altijd goed lijkt me, want dan kan ze sowieso kiezen of ze wil!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wou toch even weten of we voor je moeten duimen. Toch maar wel dus?
Lastig hè, volwassen zijn en dit soort belangrijke beslissingen moeten maken. Succes met kiezen...
Puff: dan zijn we bijna even oud! Goed jaar.
het zou zo fijn zijn om wat dichter bij de duutser te zijn. We doen het bij elkaar zoveel beter dan long distance...dat vindd ik wel lastig soms...maar goed, als ik meer geld verdien kan ik ook meer tickets betalen..quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wou toch even weten of we voor je moeten duimen. Toch maar wel dus?
Lastig hè, volwassen zijn en dit soort belangrijke beslissingen moeten maken. Succes met kiezen...
Puff: dan zijn we bijna even oud! Goed jaar.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb geen exen dus ook geen mogelijkheden tot sex met exen
bikram yoga is heul wel een sportquote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zou ook gaan voor 3x lopen en 2x yoga, maar ik vind yoga stiekem dan ook geen sport (oohh wat zeg ik nu, met al die yoga/pilates fans hier..!)
Dankzij P.Fquote:Op zondag 20 juni 2010 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die tandjes![]()
Maar goed, dankzij Wende heb ik net Jacques Brel weer herontdekt
Ik ga het wel een keer doen, en pas dan kan ik er echt over oordelen en tot die tijd geef ik je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
bikram yoga is heul wel een sportik vind hatha yoga ofzo ook niet echt sport, wel heel fijn maar niet sport. Bikram val je van af, je verbrandt calorieën en je zweet heul veul (vind ik lekker
)
Luilakquote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ga het wel een keer doen, en pas dan kan ik er echt over oordelen en tot die tijd geef ik je het voordeel van de twijfel
ooo en nu ga ik ECHT even opruimen/afwas doen/een was er in gooien want dat moet ik al de hele dag doen;')
En hij? Want nu ga jij steeds naar Duitsland zo te horen, maar als jij straks ook aan het promoveren bent kun je misschien ook minder makkelijk weg, of niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het zou zo fijn zijn om wat dichter bij de duutser te zijn. We doen het bij elkaar zoveel beter dan long distance...dat vindd ik wel lastig soms...maar goed, als ik meer geld verdien kan ik ook meer tickets betalen..
Waarschijnlijk wel. Dan moeten we maar weer kijken hoe het op te lossen is. Er is op dit moment niet echt een lange termijn plan aan te knopen, hoe lastig ik dat ook vind. Of ja, het is er wel, maar dan moet ik enorme concessies doen, die m'n carriere niet ten goede zullen komen. Dus op dit moment moet ik voor mezelf kiezen..quote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En hij? Want nu ga jij steeds naar Duitsland zo te horen, maar als jij straks ook aan het promoveren bent kun je misschien ook minder makkelijk weg, of niet?
Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:29 schreef Mini_rulez het volgende:
De beste manier om erachter te komen is om weer normaal te gaan eten en te kijken of je klachten dan weer overgaan. Zulke diëten zijn eigenlijk nooit echt gezond, dus ik zou er sowieso mee stoppen!
Als je tips zoekt over gezondere manieren om af te vallen zijn er hier genoeg mensen die je kunnen helpen.
Je moet ook genoeg gezond voedsel eten hè. Je lichaam draait niet op water.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.
Ga morgen alles even doorlezen wat hier gegeten en getipt wordt
Oh, dan vind je voornamelijk geklets over andere zaken.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.
Ga morgen alles even doorlezen wat hier gegeten en getipt wordt
Volgens mij wel hoor, ik merkte ook al heel snel verschil! Wel jammer dat ik voor ik begon niet gemeten heb.. Ik ga het nu alsnog doen, dan kan ik kijken of het verder nog verandert..quote:Op maandag 21 juni 2010 08:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb al een paar dagen het idee dat mjin buik platter is, dus ik dacht;laat ik er eens een cm omheen leggen (doe ik niet zo vaak,1x per zoveel weken) De vorige paar keer was het steeds 76 cm, maar nu was het 73maar ik denk dus dat dit van het hardlopen komt, kan dat ZO snel gaan? Ik heb pas 3x gerend (daarnaast natuurlijk wel nog steeds fietsen/spinning)
gaat je lukkenquote:Op maandag 21 juni 2010 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik schrok me wezenloos van de weegschaal gisteravond, dus ik moet die knop nu echt gaan vinden.
Vandaag aan m'n vakopdrachten werken, maar eerst even douchen.
Gelukkig dat er geen koffie is, anders was je probleem groter geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn begin van de maandagochtend trouwens... ze zijn van het weekend aan het breken geweest in de wc op de begane grond.. alleen.. nu hebben we geen water. En dus ook geen koffie. En dus ook geen mogelijkheid tot toiletbezoek.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig dat er geen koffie is, anders was je probleem groter geweest.
Ik sluit mij weer bij jou aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor, dit wilde ik ook schrijven.
Verder sluit ik me bij conleche aan, al ben ik ook wel kritisch op mijn eigen funtioneren. Gezien mijn capaciteiten zou ik veel meer bereikt moeten hebben
Sinds wanneer in de geschiedenis denk jij dat een man het vervelend vindt als een schone jongedame een smsje stuurt?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Exemplarisch voor mijn zelfbeeld: ik heb het telefoonnummer van Baardmans, maar no way dat ik contact op ga nemen. Ik heb geen zin om uitgelachen te worden.
En ik heb net op de weegschaal gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |