Raar is het he? Jij hebt er trouwens wel werk van gemaakt!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou veel negatiever kan het niet worden
Anna,heel herkenbaar hoor... is dit alles terwijl je weet dat je blij mag zijn met alles wat je hebt!.
Had ik ook, dus ik ben: van baan veranderd, gescheiden, geopereerd aan mijn ogen zodat ik geen bril meer nodig had, gestopt met roken, 30 kg afgevallen...
Allemaal binnen 2 jaar en wat denk je?? Ik blijf mijzelf met een knagend gevoel, het lijkt wel of het nooit goed genoeg is.
Er was een overstroming in Zuid-Frankrijk!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef conleche het volgende:
Ik ben al sinds donderdag thuis en ik zet nu pas voor het eerst de TV aan.Dat weet ik omdat ik hem van de sluimer had gedaan voordat ik wegging. Heb gisteren in de galerie wel het voetbal gezien en op de laptop een afl. van True blood, maar toch. Journaal, anyone?
Je was me voor, dit wilde ik ook schrijven.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
ik word echt een beetje verdrietig van al die negatieve zelfbeelden hier.. Jullie hebben allemaal zoveel mooie eigenschappen, waarom is het zo moeilijk om te waarderen wie je bent? (niet dat ik het zelf altijd zo goed doe hoor..) Zo zonde, ik vind jullie allemaal prachtmeiden en wens iedereen toe dat je jezelf zo kunt zien, zoals de mensen in je omgeving die van jullie houden dat ook doen....
Vind de naam stom, maar zou d'r niet herkennen als ik naast haar stond. Telt dat ook?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou dat iedereen Wende leuk schijnt te vinden, behalve hier in Slank. Doh.
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh Blurred, hoe is het nu dan met de ex-meneer. Is er nog contact (geweest)? En waarom hou je zo van zelfkwelling!?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en wat de zelfkwelling betreft: toen het net uit was ben ik begonnen met seizoen 1 omdat ik dacht dat het wel lekker luchtig zou zijn, niet al te veel emotioneel gedoe, en nu ben ik hookedhet is ook wel best leuk hoor om het na zoveel tijd weer eens te kijken, maar er zit wel erg veel afwijzing en mislukte relatie in..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Dat, jaquote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor, dit wilde ik ook schrijven.
Verder sluit ik me bij conleche aan, al ben ik ook wel kritisch op mijn eigen funtioneren. Gezien mijn capaciteiten zou ik veel meer bereikt moeten hebben![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Er was een overstroming in Zuid-Frankrijk!
Bij mij ook! Ik heb wel veel verantwoordelijkheidsgevoel, dus als ik voor iemand werk ben ik de beste werknemer ter wereld, maar ik ben eigen baas. En ik doe precies genoeg en niks meer. Best zonde.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat, jaMaar dat wijt ik dan weer aan mijn grenzeloze luiheid. Die hoofdzonde staat bij mij met stip op één.
Met mijn letterlijke zelfbeeld is ook niks mis, ik kan zo 10 dingen opnoemen waarmee ik buitengewoon in mijn nopjes ben aan mijn uiterlijk. Negatief: hoogstens twee dingen ofzo?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:13 schreef Chicolate het volgende:
Ok koken op een gasfornhuis is echt doodeng. Durf er echt niet bij weg te lopen (bij inductie/elektrisch wel). Mn vlees was nog bevroren dus dat is alvast een succes. Nu even kijken waar de kat is en of ze niet mn vlees jat.
@merel: wat zou het jammer zijn als het nu misloopt met de meneer.
oh en azerty typen is echt wennen, dus ik reageer even wat minder
Zelfs Sarkozy zei er nog iets overquote:Op zondag 20 juni 2010 20:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zooitje luie voetballers?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Daar vraag je me wat..Maar even onder een spoiler, het is ook een beetje een lang verhaal geworden..
Dat hij het er heel moeilijk mee heeft, maakt dat jou ook nog enigszins hoopvol? Je schrijft "alweer" een maand, terwijl het eigenlijk "nog maar' een maand is. Volgens mij is dat nog wel erg vroeg voor vrienschaps-gevoelens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en wat de zelfkwelling betreft: toen het net uit was ben ik begonnen met seizoen 1 omdat ik dacht dat het wel lekker luchtig zou zijn, niet al te veel emotioneel gedoe, en nu ben ik hookedhet is ook wel best leuk hoor om het na zoveel tijd weer eens te kijken, maar er zit wel erg veel afwijzing en mislukte relatie in..
Edit: Wat Kwak zegt dus![]()
Goeie vraag. Misschien als je dingen graag wilt, of je van jezelf het idee hebt dat je ze aankunt?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:17 schreef Chicolate het volgende:
Hoe weet je of je een goed/slecht zelfbeeld hebt? Zou niet weten wat het mijne is, alleen dat ik niet tevreden ben.
Amen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef Laureline het volgende:
Nog even een tip voor de net-verbroken-relaties: Als het pijnlijk was, vermijd dan zoveel mogelijk het contact! Echt, alleen wanneer het niet anders kan, als je bijvoorbeeld je gordijnroedeschroeven er niet in krijgt![]()
Maar anders: niet doen. Het is hopeloos, frustrerend, en je kan na iedere ontmoeting wéér van voren af aan beginnen met het terugwinnen van je gemoedsrust.
Niks te "quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Als ik niet zo lui zou zijn zou ik ook veel meer kunnen doen. Ik hecht alleen zoveel aan mijn vrije tijd en die het liefst opvullen met dingen die helemaal niet noodzakelijk zijn voor werk/studie.
Maar verder vind ik mezelf tha bomb![]()
()
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:04 schreef conleche het volgende:
Oh, ik mag blijven posten, want met mijn zelfbeeld is niks mis. If anything, leid ik soms aan zelfoverschatting. Ik denk altijd dat ik alles kan en ben echt verbaasd als soms iets niet lukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |