Ik weet er best veel. Maar degenen die ik nooit gebruik, of zelden, die niet.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:44 schreef Laureline het volgende:
Als ik een PM verstuur kan ik ze niet anders typen dan in codes, dus ik moet ze wel gaan leren
Ha, die lukt alEn die
![]()
Ik ken het woord Krach niet,maar kan me er iets bij voorstellenquote:Op zondag 20 juni 2010 19:33 schreef Tinkepink het volgende:
Komt mijn man net de kamer binnen en vraagt: 'Was ist das denn fuer ein Krach?'
Nou. Wende Snijders dus.
Die tandjesquote:Op zondag 20 juni 2010 19:35 schreef Merel het volgende:
Ik kan Wendes muziek wel waarderen. Maar het is wel een eng mens.
"Wat is dit voor krachtige en vurige muziek?" -> "Wat is dit voor een krachtige, vurige, vol passie gezongen heerlijke chanson die op fantastische wijze is gezongen?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:36 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ken het woord Krach niet,maar kan me er iets bij voorstellen
Hahaha neen!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:37 schreef neen het volgende:
[..]
"Wat is dit voor krachtige en vurige muziek?" -> "Wat is dit voor een krachtige, vurige, vol passie gezongen heerlijke chanson die op fantastische wijze is gezongen?
Dat is dus positief
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:39 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahaha neen!![]()
hoe ist met jouw evy/hardlopen?
Dat klinkt alsof je een nieuw doel nodig hebt!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:41 schreef neen het volgende:
[..]nu ik die 5k heb gelopen in de stad is de drang om te gaan erg laag, m'n schoenen enzo wel in m'n kamer liggen en deze week moet ik ook echt weer eens gaan
Als iedereen nou pas weer post als zijn zelfbeeld positief is,dan lukt het wel in 1 topicquote:Op zondag 20 juni 2010 19:46 schreef anna82 het volgende:
Wende, ik zie haar weleens in ons buurtkroegje, raar mens, en Uniek, als je haar wilt leren kennen moet je op uitzendinggemist "24 uur met... "en dan met haar dus kijken!
Verder wil ik ook graag een positiever zelfbeeld! Kan dat in 1 topic? k vind mezelf de laatste tijd zo ontevreden. Met mezelf, met vriendje, met mijn huis, mijn baan, mijn leven. Het gras in mijn tuintje ziet er uit alsof er een regiment soldaten op heeft gekampeerd. Buh.
Ja, eigenlijk wel hequote:Op zondag 20 juni 2010 19:42 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je een nieuw doel nodig hebt!
10 km bijvoorbeeld
te laat gelezen. anders had ik niet gepost!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als iedereen nou pas weer post als zijn zelfbeeld positief is,dan lukt het wel in 1 topic![]()
[/flauw]
Oh Blurred, hoe is het nu dan met de ex-meneer. Is er nog contact (geweest)? En waarom hou je zo van zelfkwelling!?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:57 schreef Blurred86 het volgende:
urgh, sex and the city is echt deprimerend als je pas gedumpt bentDat heb ik eerder echt nooit zo ervaren, ik zou denk ik zelfs niet gedacht hebben dat dat mogelijk zou zijn.
En toch ben ik al bij dvd-box 3 sinds de breuk, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |