abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 13:44:24 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83052555
Het vorige deel: Slank # 1067 - Met mannen met borsthaar :9~

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door _Calimero_ op 20-06-2010 13:51:36 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 20 juni 2010 @ 13:45:25 #2
236335 neen
schone schijn
pi_83052597
Tvp want telefoon!
het lijkt niet wat het is
  zondag 20 juni 2010 @ 14:02:45 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83053275
Ik heb de sleutels van m'n nieuwe huisje voor de komende week opgehaald. Nu ga ik snel alles schoonmaken en inpakken hier, en die kant op. Zo fijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83053735
Wat blijft het stil!
pi_83053894
Ik vind Cali ook een verdomd stoer wijf.

Zullen we tegelijk doen? Jij gaat je woensdag weer wegen?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:21:47 #6
236335 neen
schone schijn
pi_83053969
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:42 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ah wat lief zeg van diegene!
Ja en m'n busrit was net ook gratis en nu ik het me bedenk, op de heenreis kwam ik met een gast in gesprek die een Oerol paspoort om bij sommige dingen binnen te komen over had en die heb ik toen ook al gekregen
Wel teveel geld uitgegeven verder natuurlijk
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik doe wel mee
het lijkt niet wat het is
  zondag 20 juni 2010 @ 14:22:12 #7
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83053987
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ja, goed plan! Woensdag wegen, en dan maandag weer
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_83054320
Ha, dit topic gaat weer heel langzaam, mwhehe.

Neen, wat leuk al die lieve mensen. Zoiets kan je dag echt maken!!

Nynke, ga je de baan in Zweuden accepteren?
  zondag 20 juni 2010 @ 14:32:23 #9
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_83054348
ik ga zo met mn katerige kop op kraambezoek
Kwak
pi_83054468
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga zo met mn katerige kop op kraambezoek
niet de baby laten vallen he

ik ga weer verder met den scriptie, tot later
pi_83054676
Tip van flip, gratis naar de sauna! (Dinsdag is het badkledingdag )

http://zwaluwhoeve.nl/sms
pi_83054722
Oooh ik vind het NLse accent van Anouk opeens irritant, net als het NLse accent van Wende, tijdens haar chansonssss. Niet dat ik Frans versta, maar ik erger mij er toch aan.

Ik denk het te horen of ligt het aan mij?
  zondag 20 juni 2010 @ 14:44:01 #13
331 Merel
Be here now.
pi_83054806
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 20 juni 2010 @ 14:45:33 #14
331 Merel
Be here now.
pi_83054869
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef P.F het volgende:
Oooh ik vind het NLse accent van Anouk opeens irritant, net als het NLse accent van Wende, tijdens haar chansonssss. Niet dat ik Frans versta, maar ik erger mij er toch aan.

Ik denk het te horen of ligt het aan mij?
Wende is Franstalig of in een Franstalig land opgevoed ofzo, die zou geen accent moeten hebben.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83054976
Dan is het denk ik ingebeeld.
pi_83055167
Ik haat Wende. Wat een maniertjes.

Whehehhe.

/haatsmurf
  zondag 20 juni 2010 @ 14:53:20 #17
331 Merel
Be here now.
pi_83055194
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83055236
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Merel het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  zondag 20 juni 2010 @ 14:54:40 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83055253
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Merel het volgende:
SPOILER
hoezo kun je het aan niemand vertellen? in ieder geval, het leek me zo leuk te gaan!
pi_83055269
SPOILER
pi_83055312
Ik heb een niet stinkende zelfbruiner! Ik wist dat dus niet, ik dacht dat het gewoon een lotion was en smeerde mij er iedere dag mee in. Nu snap ik waarom ik een kleur heb
  zondag 20 juni 2010 @ 14:56:08 #22
331 Merel
Be here now.
pi_83055313
Nee dat kan ik dus niet maken ten opzichte van de meneer. Te privé
  zondag 20 juni 2010 @ 14:58:03 #23
331 Merel
Be here now.
pi_83055397
En het gaat ook heel leuk Nynke. Maar de onoplosbare dingen die ondertussen onderhuids spelen worden steeds groter.

Anyway, van liefdesverdriet val ik altijd af. Handig zo vlak voor de zomer dus!
  zondag 20 juni 2010 @ 14:58:10 #24
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83055399
merel
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83055419
Je maakt het jezelf ook niet makkelijk poes!
  zondag 20 juni 2010 @ 14:59:12 #26
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83055430
wat shit zeg!

Ik word zo vrolijk van die heerlijke Afrikaanse muziek op de radio 1, tussen de wedstrijden door..Doet me zo aan Zimbabwe denken!
pi_83055566
O en Anouk vind ik minder leuk dan vroegah, ze was vroegah, ik was 10, mijn idool. (Gedeelde plaats met Lauryn Hill) Maar kweet nie, ze is niet meer geloofwaardig of zo..
  zondag 20 juni 2010 @ 15:03:44 #28
331 Merel
Be here now.
pi_83055568
Pief:

Wende werd uit Nederlandse ouders geboren in Engeland. Ze verhuisde op haar zesde naar Guinee-Bissau, waar ze een Franse school bezocht. Ze verhuisde naar Nederland toen ze negen jaar oud was en raakte op haar drieëntwintigste op de Amsterdamse Kleinkunst Academie geïnteresseerd in het Franse lied. "Ik heb in Afrika Frans geleerd. Het is mijn kindertaal, de taal waarin je vriendjes maakt en leert schrijven. Het gaan zingen van Franse chansons komt niet door mijn opvoeding, ik ben eerder opgevoed met klassieke muziek. Maar toen ik 'La foule' van Piaf had gezongen in een workshop bij Ruut Weissman had ik voor het eerst het gevoel dat ik in de fik stond. Dat het lijkt alsof er van die energiebalen aan je vingers zitten."
http://www.wende.nu/page/biografie/full
pi_83055624
Nou ja ik kan er niet bij weg zwijmelen, niet zoals bij JB..
pi_83055671
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Merel het volgende:
En het gaat ook heel leuk Nynke. Maar de onoplosbare dingen die ondertussen onderhuids spelen worden steeds groter.

Anyway, van liefdesverdriet val ik altijd af. Handig zo vlak voor de zomer dus!
Aaaaah. Sund!

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 20 juni 2010 @ 15:20:37 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83056179
Het zijn mijn zaken niet Merel, maar
SPOILER
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:22:56 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83056257
Daglijstje
o. 3 plakken melkbrood met boter en jam
t. banaan
l. kip en gemengde groente uit de römertopf + glas rose

En verder weet ik het niet. Beetje sloom dagje vandaag. Was eignelijk van plan om een middag weg te gaan met een van de mini's, maar ik ben sloom. En heb last van uitslag op mijn gezich waardoor ik eigenlijk niet de deur uit wil. En morgen moet ik pasfoto's maken voor een nieuw paspoort
pi_83056475
Mereltje, wat naar weer ellende met de meneer. Zijn het weer die lange termijn dingen?

Ik heb vandaag een kut dag. Voel me on-nuttig, dik en saai. Bweh. En met de scriptie wil het ook niet vlotten.
pi_83056527
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het zijn mijn zaken niet Merel, maar
SPOILER
Hmmmm, ik begrijp het wel hoor. Als het zaken zijn die heel privé van hem zijn zou ik het ook niet op een openbaar forum bespreken.
  zondag 20 juni 2010 @ 15:31:52 #35
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83056572
Nee, niet op een openbaar forum. maar wel met een vriendin ofzo. Of desnoods met een vreemde in de trein.
pi_83056667
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, niet op een openbaar forum. maar wel met een vriendin ofzo. Of desnoods met een vreemde in de trein.
O zo. Ja met een vriendin wel ja.
pi_83057480
quote:
Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.

Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!

Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur. . En ik was net 60,0, mooi rond getal. [sub]Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen? .[/sub]
DAD, wat doe je! Alle lurkers slaan nu spontaan aan het fappen

En Wende Snijders, bah. Theo Nijland heeft haar heel leuk op de hak genomen, met een gevoelig chanson op de tekst van een Frans vissoeprecept
pi_83057491
Ik bel de BF:

hoi
ja hoi waar ben je
ja in de rij voor een museumdinges
met wie
ja met kim, die van dat feestje vrijdag, die toen met die andere 2 mensen die ik ook nooit eerder gezien had die bij mij thuis waren

dus ik zo. o leuk een date. nou veel plezier
pi_83057550
En hij: ja bel als je in de bus zit dan kom ik naar je toe
Ik: nou, doe maar rustig aan, ik wil je date niet verstoren
pi_83057583
ik: nou wat fijn dat je je vermaakt en dat je allemaal nieuwe mensen leert kennen waar het zo mee klikt en dat dat vooral allemaal meisjes zijn echt su-per have fun!
pi_83057597
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:55 schreef Laureline het volgende:

[..]

DAD, wat doe je! Alle lurkers slaan nu spontaan aan het fappen

En Wende Snijders, bah. Theo Nijland heeft haar heel leuk op de hak genomen, met een gevoelig chanson op de tekst van een Frans vissoeprecept
Lau!! Eindelijk een mede-Wende haatster!!
pi_83057646
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef P.F het volgende:
ik: nou wat fijn dat je je vermaakt en dat je allemaal nieuwe mensen leert kennen waar het zo mee klikt en dat dat vooral allemaal meisjes zijn echt su-per have fun!
Pief!! Ga erboven staan! Of bel dat je in de bus zit.
pi_83057654
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Lau!! Eindelijk een mede-Wende haatster!!
Ja ik heb dus die cd een keer geluisterd (staat op mn computer) en ik hoor toch wel een Nederlands accent, dus ik mag haar ook niet
pi_83057711
quote:
Op zondag 20 juni 2010 15:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Pief!! Ga erboven staan! Of bel dat je in de bus zit.
Ik ben eigenlijk vooral chagrijnig dat ik nog 2 weken moet leren, ik vind het alleen maar leuk dat ie nieuwe mensen leert kennen etc. En leuke dingen doet. (Nee eigenlijk baal ik heel erg, als ik moet lijden, moet iedereen lijden !!)

O en dat ik smste een half uur geleden, maar duurde mij te lang dus ik bellen.

HA DAAROM SMS JE NIET TERUG
omdat je met ene Kim aan het vozen ben in de rij voor het museum op de Wallen!

I KNEW IT!
pi_83057796
En ik vind mezelf stom dat ik altijd vraag: wat ben je aan het doen? ALLEEN? Met wie? HA EEN MEISJE! IK WIST HET

'Ja er waren nog wat mensen bij mij thuis' Wie dan? En wie nog meer? En wie nog meer? EN ZEKER OOK EEN MEISJE? HA! IK WIST HET!
pi_83057830
Nouja, als het echt wat voorstelde met Kim zou hij er niet zo normaal over praten, toch?

Maar goed, ik ben nooit zo bijdehand in dit soort zaken. Terwijl ik toch door mijn beide exen ben verlaten voor/bedrogen met achtereenvolgens 1. een hippe Indische 2. een mooie roodharige 3. een wijze blondine. En ik ben nog steeds helemaal nooit achterdochtig
pi_83057850
Want het zijn altijd van die enorme schapen waar hij zo goed mee klikt, die ik het liefst de trap af duw als ze even niet kijken.

En ze zijn vooral zo aaaaaaardig. En geinteresseerd in mij ook. Gadver
pi_83057902
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Laureline het volgende:
Nouja, als het echt wat voorstelde met Kim zou hij er niet zo normaal over praten, toch?

Maar goed, ik ben nooit zo bijdehand in dit soort zaken. Terwijl ik toch door mijn beide exen ben verlaten voor/bedrogen met achtereenvolgens 1. een hippe Indische 2. een mooie roodharige 3. een wijze blondine. En ik ben nog steeds helemaal nooit achterdochtig
Het stelt ook niets voor maar hij moet niet denken dat hij met haar leukere dingen kan doen dan met mij n

Ah. Een meisje. Ah. Met z'n tweeen dus. HA EEN DATE
'uh.. ja zo had ik het nog niet bekeken' 'zo klinkt het wel naar.. eh'

HA! Nou. Veel plezier
pi_83057955
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef P.F het volgende:
Want het zijn altijd van die enorme schapen waar hij zo goed mee klikt, die ik het liefst de trap af duw als ze even niet kijken.

En ze zijn vooral zo aaaaaaardig. En geinteresseerd in mij ook. Gadver
Ahahaha
"Prijs ze regelrecht het graf in." (Wim Sonneveld )
pi_83057960
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Laureline het volgende:

Ja het is niet dat ik achterdochtig ben maar hij moet ook niet denken dat ie met ieder meisje dat ie ontmoet zomaar naar het museum kan gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')