Jaquote:
Ik doe wel meequote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind Cali ook een verdomd stoer wijf.
Zullen we tegelijk doen? Jij gaat je woensdag weer wegen?
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind Cali ook een verdomd stoer wijf.
Zullen we tegelijk doen? Jij gaat je woensdag weer wegen?
niet de baby laten vallen hequote:Op zondag 20 juni 2010 14:32 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga zo met mn katerige kop op kraambezoek
Wende is Franstalig of in een Franstalig land opgevoed ofzo, die zou geen accent moeten hebben.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef P.F het volgende:
Oooh ik vind het NLse accent van Anouk opeens irritant, net als het NLse accent van Wende, tijdens haar chansonssss. Niet dat ik Frans versta, maar ik erger mij er toch aan.Ik denk het te horen of ligt het aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Merel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:53 schreef Merel het volgende:
hoezo kun je het aan niemand vertellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in ieder geval, het leek me zo leuk te gaan!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaaah. Sund!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:58 schreef Merel het volgende:
En het gaat ook heel leuk Nynke. Maar de onoplosbare dingen die ondertussen onderhuids spelen worden steeds groter.
Anyway, van liefdesverdriet val ik altijd af. Handig zo vlak voor de zomer dus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:20 schreef Tinkepink het volgende:
Het zijn mijn zaken niet Merel, maarHmmmm, ik begrijp het wel hoor. Als het zaken zijn die heel privé van hem zijn zou ik het ook niet op een openbaar forum bespreken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O zo. Ja met een vriendin wel ja.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, niet op een openbaar forum. maar wel met een vriendin ofzo. Of desnoods met een vreemde in de trein.
DAD, wat doe je!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.
Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!
Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur.. En ik was net 60,0, mooi rond getal. [sub]Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen?
.[/sub]
Lau!!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:55 schreef Laureline het volgende:
[..]
DAD, wat doe je!Alle lurkers slaan nu spontaan aan het fappen
![]()
En Wende Snijders, bah. Theo Nijland heeft haar heel leuk op de hak genomen, met een gevoelig chanson op de tekst van een Frans vissoeprecept
Pief!! Ga erboven staan! Of bel dat je in de bus zit.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:57 schreef P.F het volgende:
ik: nou wat fijn dat je je vermaakt en dat je allemaal nieuwe mensen leert kennen waar het zo mee klikt en dat dat vooral allemaal meisjes zijnecht su-per
have fun!
Ja ik heb dus die cd een keer geluisterd (staat op mn computer) en ik hoor toch wel een Nederlands accent, dus ik mag haar ook nietquote:Op zondag 20 juni 2010 15:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Lau!!Eindelijk een mede-Wende haatster!!
Ik ben eigenlijk vooral chagrijnig dat ik nog 2 weken moet leren, ik vind het alleen maar leuk dat ie nieuwe mensen leert kennen etc. En leuke dingen doet. (Nee eigenlijk baal ik heel erg, als ik moet lijden, moet iedereen lijdenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Pief!! Ga erboven staan! Of bel dat je in de bus zit.
Het stelt ook niets voor maar hij moet niet denken dat hij met haar leukere dingen kan doen dan met mij nquote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Laureline het volgende:
Nouja, als het echt wat voorstelde met Kim zou hij er niet zo normaal over praten, toch?
Maar goed, ik ben nooit zo bijdehand in dit soort zaken. Terwijl ik toch door mijn beide exen ben verlaten voor/bedrogen met achtereenvolgens 1. een hippe Indische 2. een mooie roodharige 3. een wijze blondine. En ik ben nog steeds helemaal nooit achterdochtig![]()
Ahahahaquote:Op zondag 20 juni 2010 16:04 schreef P.F het volgende:
Want het zijn altijd van die enorme schapen waar hij zo goed mee klikt, die ik het liefst de trap af duw als ze even niet kijken.
En ze zijn vooral zo aaaaaaardig. En geinteresseerd in mij ook. Gadver
Ja het is niet dat ik achterdochtig ben maar hij moet ook niet denken dat ie met ieder meisje dat ie ontmoet zomaar naar het museum kan gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef Laureline het volgende:
Nouja, als het echt wat voorstelde met Kim zou hij er niet zo normaal over praten, toch?
Maar goed, ik ben nooit zo bijdehand in dit soort zaken. Terwijl ik toch door mijn beide exen ben verlaten voor/bedrogen met achtereenvolgens 1. een hippe Indische 2. een mooie roodharige 3. een wijze blondine. En ik ben nog steeds helemaal nooit achterdochtig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |