Onbetaald zwoegen, 5 dagen per week. Maar de eerste maand zit er op, nog twee te gaan en ik heb 2 weken vrijquote:
September! Omdat die week iedereen weer begint en het sowieso druk heeft. En ik vind het niet leuk om alleen wakker te wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig dan! en hoezo heb je geen zin?
Hou es op!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef P.F het volgende:
Ik vond het tot 21 leuk maar 22 vond ik al erg. En nu 23. Daarna 24 en dan ben ik alweer bijna 100
Ik ben te goed in dingen door te draven in mijn hoofd. Met wat alcohol op denk ik wat minder en doe ik wat meer. Vandaar dat de neiging er is om te studeren met een biertje er bij, dan gaat het serieus beterquote:Op zondag 20 juni 2010 12:22 schreef conleche het volgende:
Pief. Ga maar vast in je graf liggen dan.
Soms denk ik dat jij adhd hebt!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben te goed in dingen door te draven in mijn hoofd. Met wat alcohol op denk ik wat minder en doe ik wat meer. Vandaar dat de neiging er is om te studeren met een biertje er bij, dan gaat het serieus beter
Nou niet serieusquote:
neequote:Op zondag 20 juni 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
Leuk Kwak!!! Was je nu uiteindelijk met Mcvindhemleukerdangoedvoormeis gegaan? Ik ben volgens mij net op vakantie gegaan, toen hij nog moest antwoorden.
het viel mee! hij had een thaise hoeds gesloopt en pompoms en wollen draadjes aan armbandjes van een full-moon party gebonden. draagbaar en niet heel genantquote:
Whehe, dat heb ik vaak met thee. Als nachtwacht het tosti-ijzer gebruikt, vergeet hij na afloop vaak de stekker van de waterkoker er weer in te doen, waardoor ik regelmatig m'n kopje volgiet met koud waterquote:Op zondag 20 juni 2010 12:47 schreef Tinkepink het volgende:Wacht al een uur op een ovenschotel, heb ik de oven verkeer ingesteld waardoor ik al een uur voor niets wacht. De oven is nog koud
Maar 60 is toch een mooier getalquote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.
Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!
Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur.. En ik was net 60,0, mooi rond getal. Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen?
.
Oh ja ik ook! Echt gaaf!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik wilde nog even 'tof' roepen tegen Maria!
Heb ik net binnen een minuut meer dan 500kcal naar binnen geschroktquote:1 Packung (200 g)
Brennwert 4504 kJ
Kalorien 1076 kcal
Fett 62,8 g
Kohlenhydrate 118 g
Protein 10 g
ja, maar het is echt 50% chocola zo'n ding!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:11 schreef P.F het volgende:
O gadver dat eet ik nooit meer
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/hosta_nippon_choco/index.html
[..]
Heb ik net binnen een minuut meer dan 500kcal naar binnen geschroktIk wist wel dat het er geen 100 waren, maar het zijn rijstwafels, come on!!!!
Rijstwafels is ook 400 kcal per 100 gram ofzo hoor! Ze zijn alleen luchtig, maar er zit niet genoeg water in om weinig kcal te bevatten.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:11 schreef P.F het volgende:
O gadver dat eet ik nooit meer
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/hosta_nippon_choco/index.html
[..]
Heb ik net binnen een minuut meer dan 500kcal naar binnen geschroktIk wist wel dat het er geen 100 waren, maar het zijn rijstwafels, come on!!!!
O oke.. Nou ja, die hoef ik niet meer, ik zou denk ik wel 600 gram achter elkaar op kunnen eten =4500 kcal..quote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rijstwafels is ook 400 kcal per 100 gram ofzo hoor! Ze zijn alleen luchtig, maar er zit niet genoeg water in om weinig kcal te bevatten.
Oh dat klinkt leuk, dat boek! Zal het onthouden (waarschijnljik ga ik binnenkort vragen naar 'wie had er ook al weer een boekentip over hardlopen?' als ik 'm wil gaan kopen :'')quote:Op zondag 20 juni 2010 13:00 schreef Blurred86 het volgende:
Zo. Net weer 5 km hardgelopen! Voor mijn gevoel ging het een stuk beter dan afgelopen keer (toen dacht ik halverwege al dat ik dood neer zou vallen) maar mijn tijd was slechterKan misschien ook wel te maken hebben met de biertjes gisteravond en de weinige slaap die daar het gevolg van was
Maar goed, ondanks dat ik de 30 min net niet gehaald heb ben ik toch blij dat ik even lekker gelopen heb
Oh en voor de mede-hardlopers en boekennerds hier; what I talk about when I talk about running van Haruki Murakami is echt super <3 en erg herkenbaar ook vind ik, echt een aanrader!
Nu ga ik een welverdiende tosti maken en eten!
ik denk dat jij hetzelfde moet doen als ik: stoppen met zoveel wegen en daarop fixeren. het ging bij mij de afgelopen weken goed, tot ik terugkwam uit Frankrijk,en nu heb ik inmiddels weer 2 dagen niet gewogen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.
Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!
Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur.. En ik was net 60,0, mooi rond getal. Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen?
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:38 schreef Blurred86 het volgende:
Cali, ik heb echt bewondering voor je instelling en je wijze woorden steeds! En ik heb er helemaal vertrouwen in dat je het super zult doen zaterdag, met jouw conditie en doorzettingsvermogen gaat dat je echt wel lukken
Als ik weer geld heb (teveel retailtherapy de laatste tijd) ga ik dat boek dat je aanraadt eens bekijken, klinkt interessant! Ik ben zelf ook best wel bezig met positief proberen te denken.
Als ik het topic sluit wil iemand dan een nieuwe voor me openen? Ik zit op mijn telefoon (heb nog altijd geen internet)
ah wat lief zeg van diegene!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef neen het volgende:
Stond ik net voor een brug die open stond, ging hij weer rustig naar beneden met zon gezellig tringelingeling, rijdt op dat moment de trein weg. Een collectieve zucht was het gevolg
Toen ging ik met mijn versleten pinpas waar ik al een 0 zie verschijnen achter did strip en met een half losse chipknip een kaartje proberen te halen maar dat ging niet, genoeg kleingeld had ik natuurlijk ook niet dus kocht iemand anders voor mij een kaartje
En tinkepink, je moet zeker een keer gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |