ik ga porberen een samenvattende post te schrijven met reacties

@DaD

bij mij ging precies dezelfde alarmbel rinkelen als bij Calimero, dus pas echt goed op jezelf, ga je gewicht niet gebruiken als controlemiddel (omhoog of omlaag, allebei). je hebt zoveel om trots op te zijn

@Mo: chronische stress zorgt dat je niet afvalt. alleen van cute stress val je wel af. heeft te maken met de verschillende hormonen die erbij betrokken zijn. mensen met een te hoog cortisolniveau (chronische stress) komen vaak aan en vallen zéker niet zomaar af. daarnaast is je lichaam misschien wel gewoon even klaar met afvallen. dat klinkt lullig, en dat voelt lullig, maar misshcien was die 68-70 alleen te behouden door op dat moment heel veel te sporten, en nu er een klein beetje bij is zegt je lijf op hetzelfde sportniveau "nee sorry, dit is wel prima zo"...die halve kilo na die pizza van gisteren is natuurlijk gewoon poep

@uniek: ben je al bij de dokter???
zo... ik heb een kater niet normaal

gala was wel echt ontzettend leuk, de avond is voorbij gevlogen. geloof dat ik wel een hele sigaret gerookt heb, in de keuken van het restaurant, waar t rookhok was.

einde van de avond is een beetje wazig. maar ik heb niet eens mn zere voeten reserveschoenen hoeven aandoen!