O god het eerstvolgende feestje wordt nog leuk.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:06 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ahahaha![]()
"Prijs ze regelrecht het graf in." (Wim Sonneveld)
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Het stelt ook niets voor maar hij moet niet denken dat hij met haar leukere dingen kan doen dan met mij n![]()
Ah. Een meisje. Ah. Met z'n tweeen dus. HA EEN DATE
'uh.. ja zo had ik het nog niet bekeken' 'zo klinkt het wel naar.. eh'
HA! Nou. Veel plezier
Ik doe of ik hem niet ziequote:Op zondag 20 juni 2010 16:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had gegoogeld op groen monster, maar deze is té lief gewoon!!
quote:
Ik ben als jij. Maar het hoeft voor hem niet gemaakt te zijn hoor. Je hebt mensen die echt van mensen houden! Ik kan het me ook niet voorstellen, maar ti's wel zo.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:12 schreef P.F het volgende:
Het is vooral dat hij zo gemaakt aardig en vol belangstelling kan zitten. Bij mensen die niet leuk zijn. Of wel leuk zijn maar ik ben gewoon niet zo. Ik ga je echt niet iets vragen als ik geen interesse in het antwoord heb. [maar soms ook wel, en je ziet de mensen er van opleveren en glunderen]
Vandaar dat hij wel heel aardig wordt gevonden en ik niet. Denk ik.
Ja ik gebruik glunderen want glunderen is echt eenquote:Op zondag 20 juni 2010 16:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat woord vind ik zo erg. Net zo erg als jullie Wende Snijders (ken dat hele kind niet. de laatste DWDD-sensatie?)
Nah, hij vraagt het alleen omdat ie weet dat mensen 't leuk vinden als hij vragen stelt binnen hun interesse gebied. Het interesseert hem ook bar weinig. Huichelaar.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben als jij. Maar het hoeft voor hem niet gemaakt te zijn hoor. Je hebt mensen die echt van mensen houden! Ik kan het me ook niet voorstellen, maar ti's wel zo.En ik denk ook dat die mensen die van mensen houden het gemakkelijker hebben in het leven, maar hee, wat doe je eraan.
Misschien is Kim wel heel fugly. Ze heeft in ieder geval haar naam niet mee.
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:18 schreef P.F het volgende:
Als ik nou ooit eens een blommetje kreeg was het een heel ander verhaal!
Dat lijkt op het bloemstuk dat ik ooit eens heb mogen krijgen (volgens mij zelfs 2 xquote:
Wat denk je zelluf?quote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt op het bloemstuk dat ik ooit eens heb mogen krijgen (volgens mij zelfs 2 x).
Waarom geven mannen bloemen die op erecte piemels lijken?
Vind het meer een grafstukquote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat lijkt op het bloemstuk dat ik ooit eens heb mogen krijgen (volgens mij zelfs 2 x).
Dat zijn echt hele dure bloemen. Dat is nog het ergstequote:Op zondag 20 juni 2010 16:35 schreef neen het volgende:
Prbly het goedkoopst.
Of ze blijven gewoon lang goed dus die kun je altijd even bij het tankstation kopen.
Ze denken: ik neem de duurste dan zit ik altijd goed!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn echt hele dure bloemen. Dat is nog het ergste
O ja, dan zijn ze te lui om na te denken. Duur is goed.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat zijn echt hele dure bloemen. Dat is nog het ergste
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
Als het een seksueel probleem ofzo zou zijn zou ik dat toch echt niet doen.quote:
60 km voor in het weekend is echt een babyrondje vind ikquote:Op zondag 20 juni 2010 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel wat sneu dat het niet werkt zeg!
60 km, mens wat een end, respect Cali!!
Heerlijk Lau, lekker wandelen zo met je meneer en mini
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |