als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..quote:Op zondag 20 juni 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Lastig hoor! Aan de ene kant geweldig als ze je iets leuks aanbieden, dat ze je willen hebben, maar aan de andere kant is het makkelijker kiezen als het gewoon niks is. Hoe zit het eigenlijk met alternatieven in andere landen, hoe groot is de druk om dit te nemen als ze je iets aanbieden?
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..
Ik wou toch even weten of we voor je moeten duimen. Toch maar wel dus?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef AKnynke het volgende:
[..]
als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..
Ze hebben vijf mensen uitgenodigd voor 3 posities. Mijn scriptie gaat over een van de vakgebieden, ik heb ervaring met het werk en kon ze op nieuwe ideeen brengen tijdens het gesprek. hoewel ik niet zeker weet of ik de baan aanneem ben ik zeker weten teleurgesteld als ik hem niet krijg morgen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Minor detail!
maar lastige keus hoor, succes bij het knoopdoorhakken!
Duimen is altijd goed lijkt me, want dan kan ze sowieso kiezen of ze wil!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wou toch even weten of we voor je moeten duimen. Toch maar wel dus?
Lastig hè, volwassen zijn en dit soort belangrijke beslissingen moeten maken. Succes met kiezen...
Puff: dan zijn we bijna even oud! Goed jaar.
het zou zo fijn zijn om wat dichter bij de duutser te zijn. We doen het bij elkaar zoveel beter dan long distance...dat vindd ik wel lastig soms...maar goed, als ik meer geld verdien kan ik ook meer tickets betalen..quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik wou toch even weten of we voor je moeten duimen. Toch maar wel dus?
Lastig hè, volwassen zijn en dit soort belangrijke beslissingen moeten maken. Succes met kiezen...
Puff: dan zijn we bijna even oud! Goed jaar.
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb geen exen dus ook geen mogelijkheden tot sex met exen
bikram yoga is heul wel een sportquote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zou ook gaan voor 3x lopen en 2x yoga, maar ik vind yoga stiekem dan ook geen sport (oohh wat zeg ik nu, met al die yoga/pilates fans hier..!)
Dankzij P.Fquote:Op zondag 20 juni 2010 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die tandjes![]()
Maar goed, dankzij Wende heb ik net Jacques Brel weer herontdekt
Ik ga het wel een keer doen, en pas dan kan ik er echt over oordelen en tot die tijd geef ik je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef Perruche het volgende:
[..]
bikram yoga is heul wel een sportik vind hatha yoga ofzo ook niet echt sport, wel heel fijn maar niet sport. Bikram val je van af, je verbrandt calorieën en je zweet heul veul (vind ik lekker
)
Luilakquote:Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik ga het wel een keer doen, en pas dan kan ik er echt over oordelen en tot die tijd geef ik je het voordeel van de twijfel
ooo en nu ga ik ECHT even opruimen/afwas doen/een was er in gooien want dat moet ik al de hele dag doen;')
En hij? Want nu ga jij steeds naar Duitsland zo te horen, maar als jij straks ook aan het promoveren bent kun je misschien ook minder makkelijk weg, of niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
het zou zo fijn zijn om wat dichter bij de duutser te zijn. We doen het bij elkaar zoveel beter dan long distance...dat vindd ik wel lastig soms...maar goed, als ik meer geld verdien kan ik ook meer tickets betalen..
Waarschijnlijk wel. Dan moeten we maar weer kijken hoe het op te lossen is. Er is op dit moment niet echt een lange termijn plan aan te knopen, hoe lastig ik dat ook vind. Of ja, het is er wel, maar dan moet ik enorme concessies doen, die m'n carriere niet ten goede zullen komen. Dus op dit moment moet ik voor mezelf kiezen..quote:Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
En hij? Want nu ga jij steeds naar Duitsland zo te horen, maar als jij straks ook aan het promoveren bent kun je misschien ook minder makkelijk weg, of niet?
Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:29 schreef Mini_rulez het volgende:
De beste manier om erachter te komen is om weer normaal te gaan eten en te kijken of je klachten dan weer overgaan. Zulke diëten zijn eigenlijk nooit echt gezond, dus ik zou er sowieso mee stoppen!
Als je tips zoekt over gezondere manieren om af te vallen zijn er hier genoeg mensen die je kunnen helpen.
Je moet ook genoeg gezond voedsel eten hè. Je lichaam draait niet op water.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.
Ga morgen alles even doorlezen wat hier gegeten en getipt wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |