abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 23:11:24 #251
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_83079563
mijn negatieve kanten zijn wel echt Heel nare eigenschappen, die tellen veel zwaarder dan de positieve: ik ben aartslui eigenlijk, maar probeer dat te verhullen ik ben soms veel te egoistisch, en ik ben veel te gevoelig maar dit zijn ook eigenschappen die ik ga veranderen de komende tijd (althans, dat is de bedoeling)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 20 juni 2010 @ 23:11:47 #252
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83079580
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:46 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lastig hoor! Aan de ene kant geweldig als ze je iets leuks aanbieden, dat ze je willen hebben, maar aan de andere kant is het makkelijker kiezen als het gewoon niks is. Hoe zit het eigenlijk met alternatieven in andere landen, hoe groot is de druk om dit te nemen als ze je iets aanbieden?
als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 20 juni 2010 @ 23:12:33 #253
277802 _Calimero_
pi_83079623
O en ik doe uit principe NOOIT aan sex-met-je-ex. Daar komt alleen maar narigheid van. Ik zoek wel een lekkere vent voor 1 nacht, of meer als hij leuk genoeg is
  zondag 20 juni 2010 @ 23:12:41 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83079631
Haiii!

Weer een gezellige dag gehad die eindigde bij de wok met een heeeel groot bord met wokgroenten en garnalen en champignons

Tevens doe ik mee met de TT want ik voelde me vrijdag @ lezing / bruiloftsfeestje best wel purdy

Verder vind ik GeeBee inderdaad een prachtige mademoiselle En altijd als ik Greys zie (of Co!) dan denk ik: joh, '18' zijn/worden is helemaal niet zo eng Lammakomme.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 20 juni 2010 @ 23:13:32 #255
277802 _Calimero_
pi_83079687
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

als ik in Europa zou willen promoveren, is Uppsala de beste positie. Als ik een baan in m'n vakgebeid wil krijgen die niet academisch is, xdan zal ik vast heel lang moeten wachten. Zeker aangezien ik steeds zekerder wordt dat ik wil promoveren is dit eigenlijk een hele goede kans. Ik hang dus ook steeds meer naar het doen. Maar goed, eigenlijk weet ik niet zo goed of ik hier wil blijven. En of ik de baan uberhaput krijg..

Minor detail!

maar lastige keus hoor, succes bij het knoopdoorhakken!
pi_83079961
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:11 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik wou toch even weten of we voor je moeten duimen. Toch maar wel dus?
Lastig hè, volwassen zijn en dit soort belangrijke beslissingen moeten maken. Succes met kiezen...

Puff: dan zijn we bijna even oud! Goed jaar.
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 20 juni 2010 @ 23:18:55 #257
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83079975
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Minor detail!

maar lastige keus hoor, succes bij het knoopdoorhakken!
Ze hebben vijf mensen uitgenodigd voor 3 posities. Mijn scriptie gaat over een van de vakgebieden, ik heb ervaring met het werk en kon ze op nieuwe ideeen brengen tijdens het gesprek. hoewel ik niet zeker weet of ik de baan aanneem ben ik zeker weten teleurgesteld als ik hem niet krijg morgen.

Oh, ik heb nog nooit seks met de eks gehad. Wel toen we op het punt stonden om uit elkaar te gaan, en dat was fijn!

Lastig lijkt me dat, zeg!
  zondag 20 juni 2010 @ 23:19:31 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83080033
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Lastig hè, volwassen zijn en dit soort belangrijke beslissingen moeten maken. Succes met kiezen...

Duimen is altijd goed lijkt me, want dan kan ze sowieso kiezen of ze wil!
  zondag 20 juni 2010 @ 23:19:58 #259
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83080063
Oh en ik heb geen exen dus ook geen mogelijkheden tot sex met exen
  zondag 20 juni 2010 @ 23:22:11 #260
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83080213
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

het zou zo fijn zijn om wat dichter bij de duutser te zijn. We doen het bij elkaar zoveel beter dan long distance...dat vindd ik wel lastig soms...maar goed, als ik meer geld verdien kan ik ook meer tickets betalen..
pi_83080361
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik heb geen exen dus ook geen mogelijkheden tot sex met exen

Nynke, succes met het gesprek en ook succes met kiezen! Je klinkt er wel posiiever over dan een tijdje terug ben benieuwd!!
pi_83080443
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef _Calimero_ het volgende:
ik zou ook gaan voor 3x lopen en 2x yoga, maar ik vind yoga stiekem dan ook geen sport (oohh wat zeg ik nu, met al die yoga/pilates fans hier..!)
bikram yoga is heul wel een sport ik vind hatha yoga ofzo ook niet echt sport, wel heel fijn maar niet sport. Bikram val je van af, je verbrandt calorieën en je zweet heul veul (vind ik lekker )
pi_83080481
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Die tandjes

Maar goed, dankzij Wende heb ik net Jacques Brel weer herontdekt
Dankzij P.F
  zondag 20 juni 2010 @ 23:27:15 #264
331 Merel
Be here now.
pi_83080537
Positief zelfbeeld, wat is dat?

En als ik McSex als een ex mag beschouwen.. Z'n timing qua smsen is weer geweldig. En neeeeee ik ga er niet op in, maar het lijkt wel of hij het ruikt als ik kwetsbaar ben.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_83080570
En nu is m'n zelfbeeld goed, in vergelijking met eerder vandaag bij mij fluctueert het nogal. Maar nu ga ik slapen, ik wil morgen vroeg opstaan want naar de bank, aan de studie, yoga, en ik wil graag naar de toko om lekkere Japanse dingen te halen om lekkere lunches mee te maken zodat ik studie ontwijkend gedrag kan vertonen ... truste!
  zondag 20 juni 2010 @ 23:29:19 #266
277802 _Calimero_
pi_83080660
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:25 schreef Perruche het volgende:

[..]

bikram yoga is heul wel een sport ik vind hatha yoga ofzo ook niet echt sport, wel heel fijn maar niet sport. Bikram val je van af, je verbrandt calorieën en je zweet heul veul (vind ik lekker )
Ik ga het wel een keer doen, en pas dan kan ik er echt over oordelen en tot die tijd geef ik je het voordeel van de twijfel

ooo en nu ga ik ECHT even opruimen/afwas doen/een was er in gooien want dat moet ik al de hele dag doen;')
  zondag 20 juni 2010 @ 23:31:55 #267
236335 neen
schone schijn
pi_83080783
Zelfbeeld
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik ga het wel een keer doen, en pas dan kan ik er echt over oordelen en tot die tijd geef ik je het voordeel van de twijfel

ooo en nu ga ik ECHT even opruimen/afwas doen/een was er in gooien want dat moet ik al de hele dag doen;')
Luilak
het lijkt niet wat het is
pi_83081028
Trusten!
  zondag 20 juni 2010 @ 23:38:31 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83081084
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Trusten!
Van dattum
pi_83081437
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:22 schreef AKnynke het volgende:

[..]

het zou zo fijn zijn om wat dichter bij de duutser te zijn. We doen het bij elkaar zoveel beter dan long distance...dat vindd ik wel lastig soms...maar goed, als ik meer geld verdien kan ik ook meer tickets betalen..
En hij? Want nu ga jij steeds naar Duitsland zo te horen, maar als jij straks ook aan het promoveren bent kun je misschien ook minder makkelijk weg, of niet?
  zondag 20 juni 2010 @ 23:55:16 #271
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83081867
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

En hij? Want nu ga jij steeds naar Duitsland zo te horen, maar als jij straks ook aan het promoveren bent kun je misschien ook minder makkelijk weg, of niet?
Waarschijnlijk wel. Dan moeten we maar weer kijken hoe het op te lossen is. Er is op dit moment niet echt een lange termijn plan aan te knopen, hoe lastig ik dat ook vind. Of ja, het is er wel, maar dan moet ik enorme concessies doen, die m'n carriere niet ten goede zullen komen. Dus op dit moment moet ik voor mezelf kiezen..

anyways, ik kruip ook m'n bedje in! Weltrusten allemaal!
pi_83083201
Weet niet of ik mn vraag hier in het goede topic stel, maar wie weet, hier zitten tenslotte de ervaringsdeskundigen (toch?)

Afgelopen Maandag ben ik met een dieet begonnen dat een vriendin van mijn moeder volgt. Hoe het heet weet ik zo niet, maar ik heb allemaal eetschema's met wat er per dag gegeten moet worden. De ene dag eet je alleen maar fruit, salades en vlees, de andere dag mag je wel wat normaals zolang er maar geen vet of teveel suiker in zit. Sinds gister voel ik me echt heel naar, het is net of steeds het licht uitgaat in mijn hoofd en of ik steeds momenten 'out' ga. Dan moet ik me echt vasthouden ergens aan want ook zittend gaat het niet goed.
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? Ik heb ooit gesonjabakkert (raar woord) en heb daarbij nergens last van gehad, behalve van honger dan, maar dit voelt écht niet goed. Zou het aan het dieet kunnen liggen? Dat er toch dingen in missen?
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83083297
De beste manier om erachter te komen is om weer normaal te gaan eten en te kijken of je klachten dan weer overgaan. Zulke diëten zijn eigenlijk nooit echt gezond, dus ik zou er sowieso mee stoppen!

Als je tips zoekt over gezondere manieren om af te vallen zijn er hier genoeg mensen die je kunnen helpen.
pi_83083548
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:29 schreef Mini_rulez het volgende:
De beste manier om erachter te komen is om weer normaal te gaan eten en te kijken of je klachten dan weer overgaan. Zulke diëten zijn eigenlijk nooit echt gezond, dus ik zou er sowieso mee stoppen!

Als je tips zoekt over gezondere manieren om af te vallen zijn er hier genoeg mensen die je kunnen helpen.
Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.

Ga morgen alles even doorlezen wat hier gegeten en getipt wordt
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_83083707
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef princess-a het volgende:

[..]

Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.

Ga morgen alles even doorlezen wat hier gegeten en getipt wordt
Je moet ook genoeg gezond voedsel eten hè. Je lichaam draait niet op water.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')