Oh, dan vind je voornamelijk geklets over andere zaken.quote:Op maandag 21 juni 2010 00:37 schreef princess-a het volgende:
[..]
Kan inderdaad wel even een paar dagen normaal gaan eten en zien wat er dan gebeurt. Dit leek me wel gezond omdat je alleen maar gezond voedsel eet, maar de schijf van 5 komt niet elke dag langs dus iets anders is vast slimmer.
Ga morgen alles even doorlezen wat hier gegeten en getipt wordt
Volgens mij wel hoor, ik merkte ook al heel snel verschil! Wel jammer dat ik voor ik begon niet gemeten heb.. Ik ga het nu alsnog doen, dan kan ik kijken of het verder nog verandert..quote:Op maandag 21 juni 2010 08:40 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik heb al een paar dagen het idee dat mjin buik platter is, dus ik dacht;laat ik er eens een cm omheen leggen (doe ik niet zo vaak,1x per zoveel weken) De vorige paar keer was het steeds 76 cm, maar nu was het 73maar ik denk dus dat dit van het hardlopen komt, kan dat ZO snel gaan? Ik heb pas 3x gerend (daarnaast natuurlijk wel nog steeds fietsen/spinning)
gaat je lukkenquote:Op maandag 21 juni 2010 08:45 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik schrok me wezenloos van de weegschaal gisteravond, dus ik moet die knop nu echt gaan vinden.
Vandaag aan m'n vakopdrachten werken, maar eerst even douchen.
Gelukkig dat er geen koffie is, anders was je probleem groter geweest.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fijn begin van de maandagochtend trouwens... ze zijn van het weekend aan het breken geweest in de wc op de begane grond.. alleen.. nu hebben we geen water. En dus ook geen koffie. En dus ook geen mogelijkheid tot toiletbezoek.
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Gelukkig dat er geen koffie is, anders was je probleem groter geweest.
Ik sluit mij weer bij jou aan.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:07 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je was me voor, dit wilde ik ook schrijven.
Verder sluit ik me bij conleche aan, al ben ik ook wel kritisch op mijn eigen funtioneren. Gezien mijn capaciteiten zou ik veel meer bereikt moeten hebben
Sinds wanneer in de geschiedenis denk jij dat een man het vervelend vindt als een schone jongedame een smsje stuurt?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Exemplarisch voor mijn zelfbeeld: ik heb het telefoonnummer van Baardmans, maar no way dat ik contact op ga nemen. Ik heb geen zin om uitgelachen te worden.
En ik heb net op de weegschaal gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |