Ha, oh wat liefquote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Niks te ""!
Ik zag je net op de foto met Greys, en je bent echt![]()
![]()
Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existenti๋le crisis.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie vraag. Misschien als je dingen graag wilt, of je van jezelf het idee hebt dat je ze aankunt?
Ik heb trouwens van m'n vriendje een Spotify Premium-abonnement voor m'n verjaardag gekregen, ik ben er zo blij mee!
Oh ja? Ik zou hullie dan stom vinden, (en burgerlijk en saai en vervelend en ik zou ze zo min mogelijk willen zien) maar niet gaan twijfelen aan mijn >10 paar schoenen.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existenti๋le crisis.
Verder: Wat is SP?
Maar dat geldt alleen maar als je ze eigenlijk nog niet als ex zou willen!! Of was dat zo?quote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Dat heb ik dan goed gedaan altijd. Bij twee van mijn exen heb ik ze echt n๓๓it meer gezien na the break-upBlij toe, overigens.
Ja, het kuiken kan ik heel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ha, oh wat lief![]()
En heb je deze smilies zelf getikt, ja?
Nou, in ้้n van de gevallen was ik gedumpt. Maar ik realiseerde me al h้้l snel dat dat eigenlijk maar goed was ookquote:Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dat geldt alleen maar als je ze eigenlijk nog niet als ex zou willen!! Of was dat zo?
Het helpt ook als ze in plaatsen wonen waar je normaal nooit komtquote:Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Dat heb ik dan goed gedaan altijd. Bij twee van mijn exen heb ik ze echt n๓๓it meer gezien na the break-upBlij toe, overigens.
Meid, volgens mij heb je te weinig schoenenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existenti๋le crisis.
Hij ging bijna goedddd!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, het kuiken kan ik heel goed![]()
![]()
Nu nog die leren:.:O ojee
Ik denk "Ik heb een gewei en probeer het te verbergen door mijn haar groen te verven"quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef conleche het volgende:Die snap ik niet echt, wat wil dat ding nu zeggen? Ik ben bambi?
Ik vind het heel erg lijken op inductie eigenlijk. koud zodra je het uitzet enzo. ik vind vuur alleen nogal eng (en er loopt een kat rond die ik liever niet geroosterd zie worden). mar het is gelukt uiteindelijk, mn vlees was gaar en de kat leeft nog. jammer dat ik mn bord niet leeg kreeg.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]koken op gas is de bom! superhandig. ik vind elektrisch en inductie echt irritant...
je kan ook echt makkelijk weglopen hoor. zacht = zacht. eventueel een sudderplaatje/vlamverdeler eronder...
oh en ik baal van die stomme rare voetbqaluitslagen. ik sta kansloos laag in de poule..
Dat helpt erg goed mee, ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het helpt ook als ze in plaatsen wonen waar je normaal nooit komt
Maar dat zijn allemaal dingen die ik juist tof zou vinden!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oja, dat was mijn project voor de kerstvacantie van anderhalf jaar geleden! Er ligt nu nog steeds een woest verfrommeld lapje (oefenen van 'steeltjes' ) met bolletje katoen in de kast, achter het inspirerende boekwerk: Hip Gehaakt, Zelf Gemaakt!quote:Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde vandaag haken leren maar was zo stom om aan mijn moeder te vragen of ze het me wilde leren. Was even de vorige 10x vergeten dat we dat probeerden. Ook deze keer vloog de naald al snel het bolletje klotewol achternaHad vroeger hetzelfde met wiskunde en mijn vader.
Ze kunnen gewoon niet goed uitleggenaan een perfectionistje met weinig geduld
Volgens mij is die een kruising tussenquote:Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef conleche het volgende:
Die snap ik niet echt, wat wil dat ding nu zeggen? Ik ben bambi?
quote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef neen het volgende:
Als je als vrouw <10 paar hebt moet je je zorgen maken
oh oh...maar ik heb dan ook te grote voeten. Alhoewel, toen ik vanuit duitsland vertrok voor een weekje zweden had ik wel 4 paar bij me: sandalen, gympen, nette schoenen voor m'n gesprek en hardloopschoenen. Nu gaan er straks 5 paar mee terug, ook nog een paar slippers.quote:Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef neen het volgende:
Als je als vrouw <10 paar hebt moet je je zorgen maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |