abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 juni 2010 @ 20:29:57 #176
211002 Goodbye
Awesome!
pi_83069191
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Niks te " "!
Ik zag je net op de foto met Greys, en je bent echt
Ha, oh wat lief

En heb je deze smilies zelf getikt, ja?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83069199
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Goeie vraag. Misschien als je dingen graag wilt, of je van jezelf het idee hebt dat je ze aankunt?

Ik heb trouwens van m'n vriendje een Spotify Premium-abonnement voor m'n verjaardag gekregen, ik ben er zo blij mee!
Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existenti๋le crisis.

Verder: Wat is SP?
pi_83069210
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:

[..]

Amen.
Second that.
pi_83069227
Ik wilde vandaag haken leren maar was zo stom om aan mijn moeder te vragen of ze het me wilde leren. Was even de vorige 10x vergeten dat we dat probeerden. Ook deze keer vloog de naald al snel het bolletje klotewol achterna Had vroeger hetzelfde met wiskunde en mijn vader.

Ze kunnen gewoon niet goed uitleggen aan een perfectionistje met weinig geduld
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 20 juni 2010 @ 20:31:25 #180
211002 Goodbye
Awesome!
pi_83069271
Dat heb ik dan goed gedaan altijd. Bij twee van mijn exen heb ik ze echt n๓๓it meer gezien na the break-up Blij toe, overigens.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_83069291
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef anna82 het volgende:

[..]

Inderdaad een goede vraag! Op mijn werk vind ik mezelf eigenlijk wel een van de beste en leukste werknemers. Maar zoals vandaag, als mijn ubernormale/degelijke schoonouders er zijn, die het raar vinden dat ik >10 paar schoenen heb, die het raar vinden dat ik gevulde pasta koop bij de AH, die het raar vinden dat ik een paar pakken in mijn kast heb hangen en die ons huis "best aardig" vinden voor "amsterdamse begrippen" geraak ik in een existenti๋le crisis.

Oh ja? Ik zou hullie dan stom vinden, (en burgerlijk en saai en vervelend en ik zou ze zo min mogelijk willen zien) maar niet gaan twijfelen aan mijn >10 paar schoenen.
  zondag 20 juni 2010 @ 20:32:27 #182
229513 Blurred86
Live Positive
pi_83069328
En echt loslaten vind ik heel moeilijk, al zie ik wel in dat dat vast beter is. Hij wil dat ook niet, wat het nog moeilijker maakt. En inderdaad, stiekem heb ik ook nog wel een beetje hoop en het contact versterkt ook, ondanks dat ik zo mijn best doe om het mezelf uit mijn hoofd te praten.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_83069357
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Dat heb ik dan goed gedaan altijd. Bij twee van mijn exen heb ik ze echt n๓๓it meer gezien na the break-up Blij toe, overigens.
Maar dat geldt alleen maar als je ze eigenlijk nog niet als ex zou willen!! Of was dat zo?
pi_83069399
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ha, oh wat lief

En heb je deze smilies zelf getikt, ja?
Ja, het kuiken kan ik heel goed
Nu nog die leren: .:O ojee
  zondag 20 juni 2010 @ 20:34:19 #185
211002 Goodbye
Awesome!
pi_83069424
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar dat geldt alleen maar als je ze eigenlijk nog niet als ex zou willen!! Of was dat zo?
Nou, in ้้n van de gevallen was ik gedumpt. Maar ik realiseerde me al h้้l snel dat dat eigenlijk maar goed was ook Maar inderdaad, deze situatie is niet te vergelijken met bijvoorbeeld die van Blurred of DaD.
pi_83069442
Die snap ik niet echt, wat wil dat ding nu zeggen? Ik ben bambi?
pi_83069447
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Het helpt ook als ze in plaatsen wonen waar je normaal nooit komt
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? zondag 20 juni 2010 @ 20:35:05 #188
70532 loveli
N
pi_83069471
quote:

[..]

Meid, volgens mij heb je te weinig schoenen
crap in = crap out
  zondag 20 juni 2010 @ 20:35:06 #189
211002 Goodbye
Awesome!
pi_83069472
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ja, het kuiken kan ik heel goed
Nu nog die leren: .:O ojee
Hij ging bijna goedddd!

Weet je welke ik heel vaak gebruik en uit mijn hoofd ken? Ik vind 'm zo grappig
pi_83069502
Ik ken er maar weinig uit mijn hoofd. wel!
  zondag 20 juni 2010 @ 20:35:58 #191
211002 Goodbye
Awesome!
pi_83069504
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef conleche het volgende:
Ik denk "Ik heb een gewei en probeer het te verbergen door mijn haar groen te verven"

zondag 20 juni 2010 @ 20:36:07 #192
171890 Chicolate
Chemicals
pi_83069516
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:18 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

koken op gas is de bom! superhandig. ik vind elektrisch en inductie echt irritant...

je kan ook echt makkelijk weglopen hoor. zacht = zacht. eventueel een sudderplaatje/vlamverdeler eronder...

oh en ik baal van die stomme rare voetbqaluitslagen. ik sta kansloos laag in de poule..
Ik vind het heel erg lijken op inductie eigenlijk. koud zodra je het uitzet enzo. ik vind vuur alleen nogal eng (en er loopt een kat rond die ik liever niet geroosterd zie worden). mar het is gelukt uiteindelijk, mn vlees was gaar en de kat leeft nog. jammer dat ik mn bord niet leeg kreeg.

Ik zou wat nuttigs moeten doen, maar ik heb geen eigen pc en ben alleen dus ik kijk wel weer tv.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 20 juni 2010 @ 20:36:22 #193
211002 Goodbye
Awesome!
pi_83069525
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het helpt ook als ze in plaatsen wonen waar je normaal nooit komt
Dat helpt erg goed mee, ja!
  zondag 20 juni 2010 @ 20:36:25 #194
236335 neen
schone schijn
pi_83069527
Als je als vrouw <10 paar hebt moet je je zorgen maken
het lijkt niet wat het is
pi_83069580
quote:

[..]

Maar dat zijn allemaal dingen die ik juist tof zou vinden! Je wilt toch niet zijn zoals zij, of wel?

Ik heb trouwens wel de laatste jaren dat ik ga nadenken wat voor iemand ik zou willen zijn, en inmiddels heb ik ook wel stappen genomen om ook echt meer zo te worden (zoals naar Amerika gaan). Dat is wel goed voor je zelfbeeld.

Spotify is een programma waarmee je via internet muziek kunt luisteren, het is gratis als je in Nederland woont (dan mag je 20 uur per week luisteren geloof ik) maar in de VS bestaat het nog niet dus ik heb nu een betaald abo via een Nederlandse creditcard, dan kan het wel. Met de premium-versie kun je ook liedjes downloaden om te luisteren als je niet online bent, wat wel handig is omdat de snelheid van het netwerk hier soms echt om te huilen is. Er is heel veel verschillende muziek te vinden en ik begon mijn collectie van thuis enorm te missen, dus voor mij is het echt een uitkomst. Ik bedenk steeds nieuwe dingen die ik altijd nog een keer wilde leren kennen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_83069612
Ik wil mijn nieuwe auto en dat mijn ouders toch maar niet 2 weken naar Schotland gaan, maar 2 weken naar Twente met de hond ofzo. Ipv ik twee weken hondzitten
pi_83069632
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:30 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde vandaag haken leren maar was zo stom om aan mijn moeder te vragen of ze het me wilde leren. Was even de vorige 10x vergeten dat we dat probeerden. Ook deze keer vloog de naald al snel het bolletje klotewol achterna Had vroeger hetzelfde met wiskunde en mijn vader.

Ze kunnen gewoon niet goed uitleggen aan een perfectionistje met weinig geduld
Oja, dat was mijn project voor de kerstvacantie van anderhalf jaar geleden! Er ligt nu nog steeds een woest verfrommeld lapje (oefenen van 'steeltjes' ) met bolletje katoen in de kast, achter het inspirerende boekwerk: Hip Gehaakt, Zelf Gemaakt!
Ik ben ook nog links, dat werkt helemaal niet met mensen die het voordoen en dan alleen maar zo: zitten. Er is wel een heel leuk haaktopic op fok, die hebben ook een aantal linkjes naar handige filmpjes. En Kwak is natuurlijk onze haakkoningin hier
  zondag 20 juni 2010 @ 20:39:06 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_83069644
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:34 schreef conleche het volgende:
Volgens mij is die een kruising tussen en en
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 20 juni 2010 @ 20:40:09 #199
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83069696
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef neen het volgende:
quote:
Op zondag 20 juni 2010 20:36 schreef neen het volgende:
oh oh...maar ik heb dan ook te grote voeten. Alhoewel, toen ik vanuit duitsland vertrok voor een weekje zweden had ik wel 4 paar bij me: sandalen, gympen, nette schoenen voor m'n gesprek en hardloopschoenen. Nu gaan er straks 5 paar mee terug, ook nog een paar slippers.

Zo eens in de stad een biertje drinken. morgen heb ik een gesprek met een professor over eventuele phd posities, en hoor ik ook of ik aangenomen ben voor de onderzoeksassistent baan. Morgen middag heb ik een boel nadenken te doen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83069698
Bestaat Spotify nog niet in de US?!
Ik heb alleen de graties versie, maar mss dat ik toch een abbo ga nemen, want mijn nieuwe auto heeft een radio/mp3-speler Wel nog ouderwetsch met schijfjes, maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')