Ik ook niet, ik dacht echt serieus dat je WK volledig met hoofdletters zou schrijvenquote:
11 jaar ouder dan mij en dan vind ik het terecht dat je jezelf nog jong vindt. Opzeker.quote:
maar ok dat naar de klote kan ik ms nog wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, maar het komt hier nou ook steeds vaker voor...
Ik vrees voor een complot
Ik ben vier jaar jonger dan jij dus ik heb het recht je te verbeteren: het is 'dan ik', niet 'dan mij'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
11 jaar ouder dan mij en dan vind ik het terecht dat je jezelf nog jong vindt. Opzeker.
Kally
Slaap ze!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Nu ga ik écht pitte. Dus dag dag iedereen en tot morgen ( vandaag dus )![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dacht echt serieus dat je WK volledig met hoofdletters zou schrijven!
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben vier jaar jonger dan jij dus ik heb het recht je te verbeteren: het is 'dan ik', niet 'dan mij'.
nu echt trusten dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
![]()
Ja slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
![]()
banaan zet ik IRL achter heel wat woorden...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ok dat naar de klote kan ik ms nog wel iets bij voorstellen
maar banaan?
versuftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Doe maar jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.quote:
hehe ah k.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
banaan zet ik IRL achter heel wat woorden...
(waarom weet ik niet)
maar dat deed ik 1x hier typen en nou krijg ik dit...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.quote:
rest zwaait ook ffquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
Ocharme.quote:
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefen.
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzo
Ga jij maar lekker dromen over mooie meisjes enzulksquote:
Je hebt een stuk in de hakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Veadige het volgende:
Jammer dat Oranje al zo vroeg moet, nu heb ik om 16 uur al een stuk in de hakken...
wk is kunst, kunst met de hoofdletter Kquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoor![]()
aaah...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:03 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij was ik de enige die onder die categorie viel
Ah ok. De formica rufa copulantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzo
Zal ik zeker gaan doen Kally.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dromen over mooie meisjes enzulks![]()
Slaap lekker![]()
Straks om 16uur, als je goed leestquote:
Dat weet ik tochquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoor![]()
Als ik nuchter ben lijkt me een slim planquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. De formica rufa copulant
Waar blijft je pm?
Een stuk in de kloten, weet je het dan??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat las ik maar wat bedoel je daarmee?
Komt goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zal ik zeker gaan doen Kally.![]()
Jij ook héérlijk slapen Kally.
hehe maar die kwam later. rest kreeg later dus pas uitbreidingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veadige hoort trouwens ook bij de rest... ben je toch niet alleen
ahw, ik wilde je alleen wat moed (enz) insprekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar die kwam later. rest kreeg later dus pas uitbreiding
Ja maar ik hoopte op tietenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben lijkt me een slim plan
en daar voel ik me dan weer wel wat beter doorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
ahw, ik wilde je alleen wat moed (enz) inspreken
Verrot, dronken, naar de kloten? Bedoel je datquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef Veadige het volgende:
[..]
Een stuk in de kloten, weet je het dan??
Ja oke maar dat lukt ook niet als ik niet nuchter benquote:
Dat hij om 4 uur dronken is jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verrot, dronken, naar de kloten? Bedoel je dat?
om 16uur, niet om 4uur...quote:
nah we gaan gewoon 7x winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:09 schreef Veadige het volgende:
Dat Oranje maar 2e wordt in de groep, want een kwartfinale op zaterdag avond heb ik liever dan een op vrijdag middag, zo sprak de werkende
gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:08 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar voel ik me dan weer wel wat beter door
mja, voor de sfeer zou dat inderdaad toffer zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:09 schreef Veadige het volgende:
Dat Oranje maar 2e wordt in de groep, want een kwartfinale op zaterdag avond heb ik liever dan een op vrijdag middag, zo sprak de werkende
O neem me niet kwalijk, dat was meer typenquote:
Huh? Het was toch maandag of dinsdag?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:09 schreef Veadige het volgende:
idd maandag als ze 1e wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Het was toch maandag of dinsdag?
juist ja, ik had het over kwartfinale.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:11 schreef gomi het volgende:
ah kwartfinale, remlof wij hebben t over de achtste finales
Ik ook maar zo jaquote:
Slaap lekker Bennyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Tot later vandaag
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:15 schreef Rauzer het volgende:
Als je nu Kalmaphroderos had geheten had "Slaap lekker Kally" veel toffer geklonken
Dat is goed want ik ben ook incrowdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, Kally klinkt echt als een afkortwoord voor incrowd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
We gebruikenn hier toch geen spaarlampen hequote:
quote:Van der Vaart: „Ich bin immer der Sündenbock“
Angespannte Stimmung im Lager der Holländer. Trotz des Auftaktsieges gegen Dänemark (2:0) gibt es vor der morgigen Partie in Durban gegen Japan (13.30 Uhr) Ärger.
Im Mittelpunkt: Rafael van der Vaart (27).
Der Mittelfeld-Star: „Ich bin immer der Sündenbock. Viele zweifeln an mir. Das ist frustrierend. Vielleicht ist es einfach so, dass ich nie unumstritten bin.“
Gegen die Asiaten wird van der Vaart wegen Arjen Robbens Verletzung (Muskelfaserriss) eine neue Chance bekommen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het zwembad (niet in het water)...
Broertje moet afzwemmen!![]()
![]()
Dat is heul wel logisch jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:09 schreef Cee het volgende:
goedemorgen!
Mooi badritueelpost, D.
Ik sliep te laat vannacht en ben alweer te vroeg wakker. Maar ik wil/kan niet meer slapen want ik moet nog te veel doen voordat het voetbal begint.
Dus daarom zit ik in bed te internetten, logisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik heb er zin in, zo gauw even boodschappen doen, en dan zijn we er klaar voor![]()
![]()
"Je bent het zwemmen"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het zwembad (niet in het water)...
Broertje moet afzwemmen!![]()
![]()
Ja ik zag het die regenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga ook zo nog even boodschappen doen!
Bah het regent!!!
nog 2 tellen, mens is weer aande telefoon met der moederquote:
Wel goedemorgen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
Als de kinderen nu meewerken met aankleden gaat het vast sneller
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wat jij met je kinderen heb, heb ik met me man
Pfff zeurpieten zijn hetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wat jij met je kinderen heb, heb ik met me man
Huh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Owja nog steeds thuisverdomme!!! Ik moet wel op tijd thuis zijn voor de wedstrijd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je advies werkte uitstekend Kally. Geregeld opstaan en me daarom nu uitstekend voelen.
ik heb voor de verandering eens ene keer uitgeslapenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je advies werkte uitstekend Kally. Geregeld opstaan en me daarom nu uitstekend voelen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb voor de verandering eens ene keer uitgeslapen
Niet dat ik me daar beter door voel, maar da's weer wat anders.
O dat klinkt goed, ik kan ook niet wachten tot volgende week zaterdag ga ik ook met een vriendin op stapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, tot slappe lach aan toe.Dat had ik echt al lang niet meer meegemaakt.
*nieuwe poging doetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer terug, alles weer binnen (buiten de 20 dingen die ik vast vergeten ben)
Nu eerst een lekker luxe ontbijtje en vooral
D.-manquote:
Ik weet het, die buik heb ik dus best vaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi er wat gekke lachjes tussendoor om anderen nog meer te laten lijden.
Ik ben toch blij dat ik dit niet vaak meemaak. M'n buik.
Dan maar alleen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Owja nog steeds thuisverdomme!!! Ik moet wel op tijd thuis zijn voor de wedstrijd
ik ben vooral fan van Voice Male.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Belle Perez? Dat klinkt zoveel hetzelfde. Niet verkeerd hoor, dat zeker niet.
Ik heb net mijn ontbijt opquote:
O wacht, ik keek te selectief.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben vooral fan van Voice Male.
Maandag gaan we kaarten bestellen voor een concert van ze
Ja, echt een van de beste groepen van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O wacht, ik keek te selectief.
Voice Male ken ik wel, dat zijn die a capella Belgen.
Zijn er meer groepen die op deze manier bezig zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, echt een van de beste groepen van de afgelopen jaren.
ik ben al heel lang verslingerd aan acapalla
quote:
quote:
nog een goede groep:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn er meer groepen die op deze manier bezig zijn?
uiteraard zouden wij pics helemaal niet vervelend vindenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb even ingegrepen![]()
En ik moet ook van ze
Ik zit met een trommelpet op en vlaggetjes op mijn wangenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteraard zouden wij pics helemaal niet vervelend vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wat leuk en goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:45 schreef iBenny het volgende:
Broertje heeft z'n zwemdiploma![]()
(foto staat op m'n twitter)
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
Oke door zoonlief gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:49 schreef Cee het volgende:
Kally je bent modderfokking gorgeous, ik ben nu een jaloers wief.![]()
Vanochtend in de supermarkt liepen veel mensen lichtelijk nerveus en paniekerig door de gangen, snel nog spullen bij elkaar sprokkelend voor de wedstrijd.
Zo, nog even snel een boterham en wat thee naar binnen werken en dan naar m'n ouders waar ik samen met een vriendin en m'n zusje voetbal ga kijken.En daarna gourmetten, ben 's avonds weer terug voor Denemarken - Kameroen.
Succes allemaal!
quote:
Als ik fout wilde zijn had ik een opmerking met een Bavaria-jurkje gemaakt. Maar dat doe ik niet. Ik kan het niet en je hebt daar teveel stijl voor.quote:
Ik zou hem best willen hebben hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik fout wilde zijn had ik een opmerking met een Bavaria-jurkje gemaakt. Maar dat doe ik niet. Ik kan het niet en je hebt daar teveel stijl voor.
Ditquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:49 schreef Cee het volgende:
Kally je bent modderfokking gorgeous.
Ik vind t slimquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef Kally het volgende:
Leuk die jongste, zit ik met sminck omdat hij het vroeg, en zelf heeft hij het eraf gewassen
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef Kally het volgende:
Leuk die jongste, zit ik met sminck omdat hij het vroeg, en zelf heeft hij het eraf gewassen
Nou ja je kan het voetbal iig zienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er vandoor, op verjaardag voetbal kijken.....
zonder FOK!
tnxquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja je kan het voetbal iig zien![]()
Fijne wedstrijd en fijne verjaardag
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef Cee het volgende:
dag allen. Ik ga nu ook echt. Nog even mijn voorspellingen, heb het rustig aan gedaan met de kaarten zie ik!
Mooi zo.
Nederland v. Japan 2 1 6 Nederland
Ghana v. Australie 1 0 5 Ghana
Kameroen v. Denemarken 2 0 4 Kameroen
Maar ik verwacht eigenlijk dat Nederland straks met een gelijkspel van geluk mag spreken. En het doelpunt van Japan wordt discutabel. Waardoor we dus de komende week gaan discussiëren over hoe ons de winst door de neus geboord was.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
Oke door zoonlief gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je ooit nog een 23 jarige volbloed hengst wilt hebben, hou ik me aanbevolen![]()
Schijnt de zon bij jou?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je ooit nog een 23 jarige volbloed hengst wilt hebben, hou ik me aanbevolen
Heb natuurlijk meteen nieuwsgierig in je fobo gekeken, je hebt Kat von D. er staanquote:
* Naar buiten kijktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets meer
Wil hem wel met je delen hoor
Yeah! Toen was ze nog ongelofelijk heet mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb natuurlijk meteen nieuwsgierig in je fobo gekeken, je hebt Kat von D. er staan
Het was een voorstel van mijn kant hoor, er was nog geen aktie ondernomenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
* Naar buiten kijkt
Ik zie nog niks hoor
Ja ze laat teveel tattoo's zetten ook door mensen die het niet kunnen, what a waistquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:22 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yeah! Toen was ze nog ongelofelijk heet mooi![]()
Ze begint tegenwoordig haar uiterlijk een beetje te verpesten..
Ja ze is als artiest zeer goed.. Maar ze heeft wat dingen aan dr gezicht laten veranderenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze laat teveel tattoo's zetten ook door mensen die het niet kunnen, what a waist![]()
Maar ik zou haar er zo 1 op mijn lichaam laten zetten
O nou onderneem dan aktiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een voorstel van mijn kant hoor, er was nog geen aktie ondernomen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja ze is als artiest zeer goed.. Maar ze heeft wat dingen aan dr gezicht laten veranderenAls ze zo doorgaat lijkt ze over 10 jaar op Marijke Helwegen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik nog helemaal niet gezien![]()
Ze is fucking jong ook gewoon, waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die werkt nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG ze lijkt wel een blonde Cher, ze is helemaal niet meer Katquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:35 schreef Torrio het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het vooral op die linkse
Toch de grootste zonde van de wereldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG ze lijkt wel een blonde Cher, ze is helemaal niet meer Kat
Have funquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nederland v. Japan 3 1 1 Nederland
Ghana v. Australie 0 1 3 Australie
Kameroen v. Denemarken 0 1 1 DenemarkenEn k ben weer weg! Ga bij Ouders kijken
Tot weer weerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nederland v. Japan 3 1 1 Nederland
Ghana v. Australie 0 1 3 Australie
Kameroen v. Denemarken 0 1 1 DenemarkenEn k ben weer weg! Ga bij Ouders kijken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Toch de grootste zonde van de wereld![]()
Hoop dat Nederland straks de pijn verzacht
Ach dan is mijn 4-0 helemaal te hoog gegrepenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef D. het volgende:
Ben benieuwd of mijn 3-0 niet te hoog gegrepen is
Ach, dat ene puntjequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:40 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ach dan is mijn 4-0 helemaal te hoog gegrepen
Ah helemaal niet gezien nogquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:44 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ah helemaal niet gezien nog
Nederland v. Japan 4 0 2 Nederland
Ghana v. Australie 1 0 8 Ghana
Kameroen v. Denemarken 2 1 1 Kameroen
Als we nu niet winnen weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:44 schreef Kally het volgende:
Zo de oranje kat ligt ook naast me, Bierglas op mijn hoofd, ik ben er klaar voor
Ik zit natuurlijk niet voor niks met sminck opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als we nu niet winnen weet ik het ook niet meer
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zit natuurlijk niet voor niks met sminck op
Ik denk het welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef D. het volgende:
Het is hier nog rustig trouwens
Zou de rest allemaal 'elders' kijken?
Het is dat het mijn weekend is, anders zou ik ook in de stad zitten denk ikquote:
Ik wacht nog ff tot het echt spannend wordtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is dat het mijn weekend is, anders zou ik ook in de stad zitten denk ik
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:57 schreef crv het volgende:
op tijd terug [ afbeelding ]
Met een aangepast UIOranje japanse auto
![]()
Als in: je bent weer weg?quote:Ga wel kijken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:57 schreef crv het volgende:
op tijd terug [ afbeelding ]
Met een aangepast UIOranje japanse auto
![]()
Ga wel kijken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog ff tot het echt spannend wordt
Sorry nee ik kijk gewoon via tvquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:00 schreef Deceit het volgende:
hey welke site moet ik pakken om online te kijken? mijn computer szegt dat ik me niet in nl bevind, kan iemannd me helpen aunb?
quote:
Heb geen flauw ideequote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:00 schreef Deceit het volgende:
hey welke site moet ik pakken om online te kijken? mijn computer szegt dat ik me niet in nl bevind, kan iemannd me helpen aunb?
Is dit wat http://www.freelivevoetbal.nl/quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:01 schreef Deceit het volgende:
kan iemand me aub helpen ? heb me ingelogd op een tmobile site
http://www.spixtv.nl/quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:00 schreef Deceit het volgende:
Onze redder in noodquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/
http://www.eurovisionsports.tv/
He, Benn da Manquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/
http://www.eurovisionsports.tv/
Vindt de radio dat wel prettig dat je ervoor zit?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik zit voor de radio. Maar kijk naar de TV.
Hier staat weer alleen de tv aan... ik luister Jack wel terugquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik zit naast de radio, voor de tv, en kijk naar mijn monitorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Zou je niet naar de radio kijken ipv de tv?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:08 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Nee ik ga er eerst wat mee painten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
heb je 'm al ook als achtergrond ingesteld Bella?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |