SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
We gebruikenn hier toch geen spaarlampen hequote:
quote:Van der Vaart: „Ich bin immer der Sündenbock“
Angespannte Stimmung im Lager der Holländer. Trotz des Auftaktsieges gegen Dänemark (2:0) gibt es vor der morgigen Partie in Durban gegen Japan (13.30 Uhr) Ärger.
Im Mittelpunkt: Rafael van der Vaart (27).
Der Mittelfeld-Star: „Ich bin immer der Sündenbock. Viele zweifeln an mir. Das ist frustrierend. Vielleicht ist es einfach so, dass ich nie unumstritten bin.“
Gegen die Asiaten wird van der Vaart wegen Arjen Robbens Verletzung (Muskelfaserriss) eine neue Chance bekommen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het zwembad (niet in het water)...
Broertje moet afzwemmen!![]()
![]()
Dat is heul wel logisch jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:09 schreef Cee het volgende:
goedemorgen!
Mooi badritueelpost, D.
Ik sliep te laat vannacht en ben alweer te vroeg wakker. Maar ik wil/kan niet meer slapen want ik moet nog te veel doen voordat het voetbal begint.
Dus daarom zit ik in bed te internetten, logisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik heb er zin in, zo gauw even boodschappen doen, en dan zijn we er klaar voor![]()
![]()
"Je bent het zwemmen"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het zwembad (niet in het water)...
Broertje moet afzwemmen!![]()
![]()
Ja ik zag het die regenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga ook zo nog even boodschappen doen!
Bah het regent!!!
nog 2 tellen, mens is weer aande telefoon met der moederquote:
Wel goedemorgen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
Als de kinderen nu meewerken met aankleden gaat het vast sneller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |