SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
We gebruikenn hier toch geen spaarlampen hequote:
quote:Van der Vaart: „Ich bin immer der Sündenbock“
Angespannte Stimmung im Lager der Holländer. Trotz des Auftaktsieges gegen Dänemark (2:0) gibt es vor der morgigen Partie in Durban gegen Japan (13.30 Uhr) Ärger.
Im Mittelpunkt: Rafael van der Vaart (27).
Der Mittelfeld-Star: „Ich bin immer der Sündenbock. Viele zweifeln an mir. Das ist frustrierend. Vielleicht ist es einfach so, dass ich nie unumstritten bin.“
Gegen die Asiaten wird van der Vaart wegen Arjen Robbens Verletzung (Muskelfaserriss) eine neue Chance bekommen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het zwembad (niet in het water)...
Broertje moet afzwemmen!![]()
![]()
Dat is heul wel logisch jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:09 schreef Cee het volgende:
goedemorgen!
Mooi badritueelpost, D.
Ik sliep te laat vannacht en ben alweer te vroeg wakker. Maar ik wil/kan niet meer slapen want ik moet nog te veel doen voordat het voetbal begint.
Dus daarom zit ik in bed te internetten, logisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:26 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Ik heb er zin in, zo gauw even boodschappen doen, en dan zijn we er klaar voor![]()
![]()
"Je bent het zwemmen"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het zwembad (niet in het water)...
Broertje moet afzwemmen!![]()
![]()
Ja ik zag het die regenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga ook zo nog even boodschappen doen!
Bah het regent!!!
nog 2 tellen, mens is weer aande telefoon met der moederquote:
Wel goedemorgen natuurlijkquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:50 schreef Kally het volgende:
Als de kinderen nu meewerken met aankleden gaat het vast sneller
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wat jij met je kinderen heb, heb ik met me man
Pfff zeurpieten zijn hetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wat jij met je kinderen heb, heb ik met me man
Huh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Owja nog steeds thuisverdomme!!! Ik moet wel op tijd thuis zijn voor de wedstrijd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je advies werkte uitstekend Kally. Geregeld opstaan en me daarom nu uitstekend voelen.
ik heb voor de verandering eens ene keer uitgeslapenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je advies werkte uitstekend Kally. Geregeld opstaan en me daarom nu uitstekend voelen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb voor de verandering eens ene keer uitgeslapen
Niet dat ik me daar beter door voel, maar da's weer wat anders.
O dat klinkt goed, ik kan ook niet wachten tot volgende week zaterdag ga ik ook met een vriendin op stapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, tot slappe lach aan toe.Dat had ik echt al lang niet meer meegemaakt.
*nieuwe poging doetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer terug, alles weer binnen (buiten de 20 dingen die ik vast vergeten ben)
Nu eerst een lekker luxe ontbijtje en vooral
D.-manquote:
Ik weet het, die buik heb ik dus best vaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi er wat gekke lachjes tussendoor om anderen nog meer te laten lijden.
Ik ben toch blij dat ik dit niet vaak meemaak. M'n buik.
Dan maar alleen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Owja nog steeds thuisverdomme!!! Ik moet wel op tijd thuis zijn voor de wedstrijd
ik ben vooral fan van Voice Male.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Belle Perez? Dat klinkt zoveel hetzelfde. Niet verkeerd hoor, dat zeker niet.
Ik heb net mijn ontbijt opquote:
O wacht, ik keek te selectief.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben vooral fan van Voice Male.
Maandag gaan we kaarten bestellen voor een concert van ze
Ja, echt een van de beste groepen van de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O wacht, ik keek te selectief.
Voice Male ken ik wel, dat zijn die a capella Belgen.
Zijn er meer groepen die op deze manier bezig zijn?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, echt een van de beste groepen van de afgelopen jaren.
ik ben al heel lang verslingerd aan acapalla
quote:
quote:
nog een goede groep:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn er meer groepen die op deze manier bezig zijn?
uiteraard zouden wij pics helemaal niet vervelend vindenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb even ingegrepen![]()
En ik moet ook van ze
Ik zit met een trommelpet op en vlaggetjes op mijn wangenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteraard zouden wij pics helemaal niet vervelend vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wat leuk en goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:45 schreef iBenny het volgende:
Broertje heeft z'n zwemdiploma![]()
(foto staat op m'n twitter)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |