quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wat jij met je kinderen heb, heb ik met me man
Pfff zeurpieten zijn hetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Wat jij met je kinderen heb, heb ik met me man
Huh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Owja nog steeds thuisverdomme!!! Ik moet wel op tijd thuis zijn voor de wedstrijd
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je advies werkte uitstekend Kally. Geregeld opstaan en me daarom nu uitstekend voelen.
ik heb voor de verandering eens ene keer uitgeslapenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Je advies werkte uitstekend Kally. Geregeld opstaan en me daarom nu uitstekend voelen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb voor de verandering eens ene keer uitgeslapen
Niet dat ik me daar beter door voel, maar da's weer wat anders.
O dat klinkt goed, ik kan ook niet wachten tot volgende week zaterdag ga ik ook met een vriendin op stapquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, tot slappe lach aan toe.Dat had ik echt al lang niet meer meegemaakt.
*nieuwe poging doetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:53 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer terug, alles weer binnen (buiten de 20 dingen die ik vast vergeten ben)
Nu eerst een lekker luxe ontbijtje en vooral
D.-manquote:
Ik weet het, die buik heb ik dus best vaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik gooi er wat gekke lachjes tussendoor om anderen nog meer te laten lijden.
Ik ben toch blij dat ik dit niet vaak meemaak. M'n buik.
Dan maar alleen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:49 schreef charmed_angel het volgende:
Owja nog steeds thuisverdomme!!! Ik moet wel op tijd thuis zijn voor de wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |