quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
Oke door zoonlief gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:49 schreef Cee het volgende:
Kally je bent modderfokking gorgeous, ik ben nu een jaloers wief.![]()
Vanochtend in de supermarkt liepen veel mensen lichtelijk nerveus en paniekerig door de gangen, snel nog spullen bij elkaar sprokkelend voor de wedstrijd.
Zo, nog even snel een boterham en wat thee naar binnen werken en dan naar m'n ouders waar ik samen met een vriendin en m'n zusje voetbal ga kijken.En daarna gourmetten, ben 's avonds weer terug voor Denemarken - Kameroen.
Succes allemaal!
quote:
Als ik fout wilde zijn had ik een opmerking met een Bavaria-jurkje gemaakt. Maar dat doe ik niet. Ik kan het niet en je hebt daar teveel stijl voor.quote:
Ik zou hem best willen hebben hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ik fout wilde zijn had ik een opmerking met een Bavaria-jurkje gemaakt. Maar dat doe ik niet. Ik kan het niet en je hebt daar teveel stijl voor.
Ditquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:49 schreef Cee het volgende:
Kally je bent modderfokking gorgeous.
Ik vind t slimquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef Kally het volgende:
Leuk die jongste, zit ik met sminck omdat hij het vroeg, en zelf heeft hij het eraf gewassen
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef Kally het volgende:
Leuk die jongste, zit ik met sminck omdat hij het vroeg, en zelf heeft hij het eraf gewassen
Nou ja je kan het voetbal iig zienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga er vandoor, op verjaardag voetbal kijken.....
zonder FOK!
tnxquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja je kan het voetbal iig zien![]()
Fijne wedstrijd en fijne verjaardag
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:08 schreef Cee het volgende:
dag allen. Ik ga nu ook echt. Nog even mijn voorspellingen, heb het rustig aan gedaan met de kaarten zie ik!
Mooi zo.
Nederland v. Japan 2 1 6 Nederland
Ghana v. Australie 1 0 5 Ghana
Kameroen v. Denemarken 2 0 4 Kameroen
Maar ik verwacht eigenlijk dat Nederland straks met een gelijkspel van geluk mag spreken. En het doelpunt van Japan wordt discutabel. Waardoor we dus de komende week gaan discussiëren over hoe ons de winst door de neus geboord was.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:44 schreef Kally het volgende:
Oke door zoonlief gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als je ooit nog een 23 jarige volbloed hengst wilt hebben, hou ik me aanbevolen![]()
Schijnt de zon bij jou?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als je ooit nog een 23 jarige volbloed hengst wilt hebben, hou ik me aanbevolen
Heb natuurlijk meteen nieuwsgierig in je fobo gekeken, je hebt Kat von D. er staanquote:
* Naar buiten kijktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:20 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan heb ik niets meer
Wil hem wel met je delen hoor
Yeah! Toen was ze nog ongelofelijk heet mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb natuurlijk meteen nieuwsgierig in je fobo gekeken, je hebt Kat von D. er staan
Het was een voorstel van mijn kant hoor, er was nog geen aktie ondernomenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
* Naar buiten kijkt
Ik zie nog niks hoor
Ja ze laat teveel tattoo's zetten ook door mensen die het niet kunnen, what a waistquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:22 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yeah! Toen was ze nog ongelofelijk heet mooi![]()
Ze begint tegenwoordig haar uiterlijk een beetje te verpesten..
Ja ze is als artiest zeer goed.. Maar ze heeft wat dingen aan dr gezicht laten veranderenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze laat teveel tattoo's zetten ook door mensen die het niet kunnen, what a waist![]()
Maar ik zou haar er zo 1 op mijn lichaam laten zetten
O nou onderneem dan aktiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een voorstel van mijn kant hoor, er was nog geen aktie ondernomen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:25 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja ze is als artiest zeer goed.. Maar ze heeft wat dingen aan dr gezicht laten veranderenAls ze zo doorgaat lijkt ze over 10 jaar op Marijke Helwegen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat heb ik nog helemaal niet gezien![]()
Ze is fucking jong ook gewoon, waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
Die werkt nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG ze lijkt wel een blonde Cher, ze is helemaal niet meer Katquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:35 schreef Torrio het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet het vooral op die linkse
Toch de grootste zonde van de wereldquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG ze lijkt wel een blonde Cher, ze is helemaal niet meer Kat
Have funquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nederland v. Japan 3 1 1 Nederland
Ghana v. Australie 0 1 3 Australie
Kameroen v. Denemarken 0 1 1 DenemarkenEn k ben weer weg! Ga bij Ouders kijken
Tot weer weerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef charmed_angel het volgende:
Nederland v. Japan 3 1 1 Nederland
Ghana v. Australie 0 1 3 Australie
Kameroen v. Denemarken 0 1 1 DenemarkenEn k ben weer weg! Ga bij Ouders kijken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:36 schreef Torrio het volgende:
[..]
Toch de grootste zonde van de wereld![]()
Hoop dat Nederland straks de pijn verzacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |