wk is kunst, kunst met de hoofdletter Kquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoor![]()
aaah...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:03 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij was ik de enige die onder die categorie viel
Ah ok. De formica rufa copulantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzo
Zal ik zeker gaan doen Kally.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dromen over mooie meisjes enzulks![]()
Slaap lekker![]()
Straks om 16uur, als je goed leestquote:
Dat weet ik tochquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoor![]()
Als ik nuchter ben lijkt me een slim planquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. De formica rufa copulant
Waar blijft je pm?
Een stuk in de kloten, weet je het dan??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat las ik maar wat bedoel je daarmee?
Komt goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zal ik zeker gaan doen Kally.![]()
Jij ook héérlijk slapen Kally.
hehe maar die kwam later. rest kreeg later dus pas uitbreidingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veadige hoort trouwens ook bij de rest... ben je toch niet alleen
ahw, ik wilde je alleen wat moed (enz) insprekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar die kwam later. rest kreeg later dus pas uitbreiding
Ja maar ik hoopte op tietenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben lijkt me een slim plan
en daar voel ik me dan weer wel wat beter doorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
ahw, ik wilde je alleen wat moed (enz) inspreken
Verrot, dronken, naar de kloten? Bedoel je datquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef Veadige het volgende:
[..]
Een stuk in de kloten, weet je het dan??
Ja oke maar dat lukt ook niet als ik niet nuchter benquote:
Dat hij om 4 uur dronken is jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verrot, dronken, naar de kloten? Bedoel je dat?
om 16uur, niet om 4uur...quote:
nah we gaan gewoon 7x winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:09 schreef Veadige het volgende:
Dat Oranje maar 2e wordt in de groep, want een kwartfinale op zaterdag avond heb ik liever dan een op vrijdag middag, zo sprak de werkende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |