versuftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Doe maar jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.quote:
hehe ah k.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
banaan zet ik IRL achter heel wat woorden...
(waarom weet ik niet)
maar dat deed ik 1x hier typen en nou krijg ik dit...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.quote:
rest zwaait ook ffquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
Ocharme.quote:
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefen.
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzo
Ga jij maar lekker dromen over mooie meisjes enzulksquote:
Je hebt een stuk in de hakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Veadige het volgende:
Jammer dat Oranje al zo vroeg moet, nu heb ik om 16 uur al een stuk in de hakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |