Ik ook niet, ik dacht echt serieus dat je WK volledig met hoofdletters zou schrijvenquote:
11 jaar ouder dan mij en dan vind ik het terecht dat je jezelf nog jong vindt. Opzeker.quote:
maar ok dat naar de klote kan ik ms nog wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, maar het komt hier nou ook steeds vaker voor...
Ik vrees voor een complot
Ik ben vier jaar jonger dan jij dus ik heb het recht je te verbeteren: het is 'dan ik', niet 'dan mij'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
11 jaar ouder dan mij en dan vind ik het terecht dat je jezelf nog jong vindt. Opzeker.
Kally
Slaap ze!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Nu ga ik écht pitte. Dus dag dag iedereen en tot morgen ( vandaag dus )![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dacht echt serieus dat je WK volledig met hoofdletters zou schrijven!
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben vier jaar jonger dan jij dus ik heb het recht je te verbeteren: het is 'dan ik', niet 'dan mij'.
nu echt trusten dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
![]()
Ja slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
![]()
banaan zet ik IRL achter heel wat woorden...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ok dat naar de klote kan ik ms nog wel iets bij voorstellen
maar banaan?
versuftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Doe maar jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.quote:
hehe ah k.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
banaan zet ik IRL achter heel wat woorden...
(waarom weet ik niet)
maar dat deed ik 1x hier typen en nou krijg ik dit...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.quote:
rest zwaait ook ffquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
Ocharme.quote:
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefen.
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzo
Ga jij maar lekker dromen over mooie meisjes enzulksquote:
Je hebt een stuk in de hakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Veadige het volgende:
Jammer dat Oranje al zo vroeg moet, nu heb ik om 16 uur al een stuk in de hakken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |