Ik ook niet, ik dacht echt serieus dat je WK volledig met hoofdletters zou schrijvenquote:
11 jaar ouder dan mij en dan vind ik het terecht dat je jezelf nog jong vindt. Opzeker.quote:
maar ok dat naar de klote kan ik ms nog wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, maar het komt hier nou ook steeds vaker voor...
Ik vrees voor een complot
Ik ben vier jaar jonger dan jij dus ik heb het recht je te verbeteren: het is 'dan ik', niet 'dan mij'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:56 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
11 jaar ouder dan mij en dan vind ik het terecht dat je jezelf nog jong vindt. Opzeker.
Kally
Slaap ze!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Nu ga ik écht pitte. Dus dag dag iedereen en tot morgen ( vandaag dus )![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:55 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik dacht echt serieus dat je WK volledig met hoofdletters zou schrijven!
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben vier jaar jonger dan jij dus ik heb het recht je te verbeteren: het is 'dan ik', niet 'dan mij'.
nu echt trusten dan hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
![]()
Ja slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
![]()
banaan zet ik IRL achter heel wat woorden...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar ok dat naar de klote kan ik ms nog wel iets bij voorstellen
maar banaan?
versuftquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Doe maar jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:58 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nochtand ben ik altijd sterk geweest in de Nederlandse taal. Maar mijn ogen zijn zowat versufd. Heel moe, dus nu ga ik écht pitte.
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.quote:
hehe ah k.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
banaan zet ik IRL achter heel wat woorden...
(waarom weet ik niet)
maar dat deed ik 1x hier typen en nou krijg ik dit...
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.quote:
rest zwaait ook ffquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:59 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Thanks a lot. Dag dag en tot dan iBenny, Kally, Rauzer, Remlof, D. en de rest.
Ocharme.quote:
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
't KOFSCHIP. Ja, je hebt gelijk. De f zit namelijk in 't KOFSCHIP.
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah je kent de regel iig dus het is je vergefen.
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzo
Ga jij maar lekker dromen over mooie meisjes enzulksquote:
Je hebt een stuk in de hakkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Veadige het volgende:
Jammer dat Oranje al zo vroeg moet, nu heb ik om 16 uur al een stuk in de hakken...
wk is kunst, kunst met de hoofdletter Kquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoor![]()
aaah...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:03 schreef gomi het volgende:
[..]
volgens mij was ik de enige die onder die categorie viel
Ah ok. De formica rufa copulantquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Of je de K van WK in de TT ook even in hoofdletters wil zetten, jeweetzzzz Rauzer enzo
Zal ik zeker gaan doen Kally.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dromen over mooie meisjes enzulks![]()
Slaap lekker![]()
Straks om 16uur, als je goed leestquote:
Dat weet ik tochquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik kan best leven met de kleine k hoor![]()
Als ik nuchter ben lijkt me een slim planquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok. De formica rufa copulant
Waar blijft je pm?
Een stuk in de kloten, weet je het dan??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dat las ik maar wat bedoel je daarmee?
Komt goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zal ik zeker gaan doen Kally.![]()
Jij ook héérlijk slapen Kally.
hehe maar die kwam later. rest kreeg later dus pas uitbreidingquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veadige hoort trouwens ook bij de rest... ben je toch niet alleen
ahw, ik wilde je alleen wat moed (enz) insprekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe maar die kwam later. rest kreeg later dus pas uitbreiding
Ja maar ik hoopte op tietenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Als ik nuchter ben lijkt me een slim plan
en daar voel ik me dan weer wel wat beter doorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
ahw, ik wilde je alleen wat moed (enz) inspreken
Verrot, dronken, naar de kloten? Bedoel je datquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:06 schreef Veadige het volgende:
[..]
Een stuk in de kloten, weet je het dan??
Ja oke maar dat lukt ook niet als ik niet nuchter benquote:
Dat hij om 4 uur dronken is jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Verrot, dronken, naar de kloten? Bedoel je dat?
om 16uur, niet om 4uur...quote:
nah we gaan gewoon 7x winnenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:09 schreef Veadige het volgende:
Dat Oranje maar 2e wordt in de groep, want een kwartfinale op zaterdag avond heb ik liever dan een op vrijdag middag, zo sprak de werkende
gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:08 schreef gomi het volgende:
[..]
en daar voel ik me dan weer wel wat beter door
mja, voor de sfeer zou dat inderdaad toffer zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:09 schreef Veadige het volgende:
Dat Oranje maar 2e wordt in de groep, want een kwartfinale op zaterdag avond heb ik liever dan een op vrijdag middag, zo sprak de werkende
O neem me niet kwalijk, dat was meer typenquote:
Huh? Het was toch maandag of dinsdag?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:09 schreef Veadige het volgende:
idd maandag als ze 1e wordenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Het was toch maandag of dinsdag?
juist ja, ik had het over kwartfinale.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:11 schreef gomi het volgende:
ah kwartfinale, remlof wij hebben t over de achtste finales
Ik ook maar zo jaquote:
Slaap lekker Bennyquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:14 schreef iBenny het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen
Tot later vandaag
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:15 schreef Rauzer het volgende:
Als je nu Kalmaphroderos had geheten had "Slaap lekker Kally" veel toffer geklonken
Dat is goed want ik ben ook incrowdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 02:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, Kally klinkt echt als een afkortwoord voor incrowd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |