abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82950375

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.
Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.
Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

Realm: Al'Akir
quote:
Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal Jadeey -(A)- Death Knight(80) Iowen -(A)- Priest (80)
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM Mopreme-(H)- Shaman (80) Cidden-(H)- Death Knight (80) Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Realm: Twilight's Hammer
quote:
Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Realm: Xavius
quote:
Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82950409
Laatste post:
quote:
Ik heb een standaard editie van WoW + TBC + WOTLK op 3 pc's staan, mocht er 1tje crashen dan heb ik altijd een back-up versie paraat. Best triest eigenlijk
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82952594
kan niet wachten totdat ik me Felguard heb om me lock dat lijkt me echt een brute warlock pet
pi_82953258
INV ME DK DPS PLZ NO ACHIV BUT KNO TACS
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:59:39 #5
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_82953382
De sfeer is nog steeds niet mij ding, maar het moet gezegd: het is heerlijken questen in Nagrand. Vooral die Nesingwary quests. Oké, het is hersenloos mobs killen, maar het skinnen is zó lucratief. Al denk ik niet dat ik nog voor level 70 genoeg gold bij elkaar krijg voor een epic flying mount. Van de andere kant: tot level 77 heb ik daar toch niets aan in Northrend...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_82954615
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef Evertjan het volgende:
kan niet wachten totdat ik me Felguard heb om me lock dat lijkt me echt een brute warlock pet
Same here, ben dan nu weer eens alliance aan het levelen
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 23:39:24 #7
34726 Fratz
Max
pi_82959660
damn ik heb echt veel te hard gelevelled. mijn professions kon ik niet echt meelevellen dus nou doe ik low level instances voor enchanting materials.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:44:39 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82959913
Ik zit er aan te denken om m'n oude wow account te verkopen omdat ik wel wat cash kan gebruiken... maar ik denk dat ik er niets voor kan krijgen omdat mijn characters enorm weinig achievement points ( ) hebben. Blijkbaar geven mensen daar nogal om.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82960623
Ben nu een tijdje als Retribution op zoek naar een goede 25m guild en drop mijn tank spec, maar dat is echt complete kak op mijn realm. Er zijn een handjevol guilds met een beetje progress, maar die zitten natuurlijk bomvol met Paladins. ICC10 heroic begint nou ook te vervelen, zeker nu de grootste noobs om je heen zelfs i277 beginnen te krijgen
pi_82962624
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef ufopiloot het volgende:
Ben nu een tijdje als Retribution op zoek naar een goede 25m guild en drop mijn tank spec, maar dat is echt complete kak op mijn realm. Er zijn een handjevol guilds met een beetje progress, maar die zitten natuurlijk bomvol met Paladins. ICC10 heroic begint nou ook te vervelen, zeker nu de grootste noobs om je heen zelfs i277 beginnen te krijgen
wehehehe world of casualcraft wehehehehe

vrijdag 18 juni 2010 @ 05:48:47 #11
171357 Rikketik
pi_82964238
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 04:08 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik ook niet. Al speel ik al 5 jaar. Ik heb nooit van raiden gehouden en het gezeik dat er bij komt kijken, en kennelijk speel je het spel dan ''niet serieus genoeg''..
Tja, ik speel het ook al een aantal jaar, maar het aantal dungeons dat ik in al die tijd heb gecleared samen met anderen, is op de vingers van twee handen te tellen. Dat was vooral in het begin, toen ik alles nog moest leren kennen. Ik kwam er echter al snel achter dat ik te impulsief, ongeduldig en asociaal was om instances te lopen met anderen, laat staan dat ik aan hele raids ging meedoen.

Boeit me verder ook niet zo. Of nou ja, het is jammer dat ik nooit toegang zal krijgen tot de echt toffe gear. En dat ik helemaal tot level 80 heb geleveld, maar dat ik nog steeds niets voorstel, zelfs niet in vergelijking met de grootste malloten, die echter wél braaf aan raids meedoen. Voordeel is wel dat ik me nooit druk heb hoeven maken om zoiets banaals als een gear score of een dungeon achievement.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 06:16:14 #12
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82964276
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 05:48 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Tja, ik speel het ook al een aantal jaar, maar het aantal dungeons dat ik in al die tijd heb gecleared samen met anderen, is op de vingers van twee handen te tellen. Dat was vooral in het begin, toen ik alles nog moest leren kennen. Ik kwam er echter al snel achter dat ik te impulsief, ongeduldig en asociaal was om instances te lopen met anderen, laat staan dat ik aan hele raids ging meedoen.
Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht in Ik geniet meer van het questen en het halen van vage achievements zoals de hoogste cooking skill of een of andere rare festival pet. Ik heb het gestress gewoon niet over voor de nieuwste gear. Ik ben nu bezig met de explorer title halen, dat kost ook bčst veel moeite maar dat vind ik tenminste wel leuk om te doen. Dan heb je tenminste eens de hele game gezien.
pi_82965983
Voor Explorer had ik een addon die niet geweeste gebieden als Rood op de kaart liet zien. Zodra je er geweest was werd de kleur normaal en kon je precies zien welke zone je nog moest zien om te exploren. Ik ben nu al een half jaar explorer en heb af en toe nog steeds gebieden die ik opeens discover

Ben trouwens DK ;-)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:27:34 #14
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82966288
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef MarkyB het volgende:
Voor Explorer had ik een addon die niet geweeste gebieden als Rood op de kaart liet zien. Zodra je er geweest was werd de kleur normaal en kon je precies zien welke zone je nog moest zien om te exploren. Ik ben nu al een half jaar explorer en heb af en toe nog steeds gebieden die ik opeens discover

Ben trouwens DK ;-)
Welke addon is dat?
pi_82966497
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:27 schreef Windigo het volgende:

[..]

Welke addon is dat?
Uit mijn hoofd zeg ik cartographer. Je moet dan de instellingen even doorbladeren en dan kan de de kleur veranderen van waar je nog niet geweest bent. (het een best uitgebreide addon, er zit ook een stukje 'look n feel' tussen).
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:09:56 #16
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82967534
Ik heb de achiev nu net gehaald, dus het hoeft niet meer

Het is nu voortaan ''Aphrodyte the explorer''
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:10:34 #17
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82967553
Gisteren weer lekkere raid gehad, met 6 nieuwe mensen in de raid toch 10/12 heroic 25 gecleared en nog 4 bosses in ToGC voor bepaalde trinkets die mensen nog graag willen hebben.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_82969628
59 Warrior!

Het gaat niet echt zo snel
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:19:53 #19
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82970007
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
59 Warrior!

Het gaat niet echt zo snel
Outlands is juist altijd een feestje om te levellen Daar race je in anderhalve dag doorheen!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:20:41 #20
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82970044
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Outlands is juist altijd een feestje om te levellen Daar race je in anderhalve dag doorheen!
Anderhalve dág? xD Hoe doe je dát in vredesnaam? Heirlooms ofzo? xD
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:22:00 #21
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82970101
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:20 schreef Windigo het volgende:

[..]

Anderhalve dág? xD Hoe doe je dát in vredesnaam? Heirlooms ofzo? xD
Mwa, bij wijze van he. Denk dat als ik non-stop zou spelen anderhalve dag best mogelijk is, maar langzaam gaat het zeker niet. En heirlooms zijn wel heerlijk

Grats trouwens Explorer!
pi_82970257
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik speel samen met mijn vriendin en we levelen alleen maar dmv instances. En gisteren hadden we het na 3x ramparts wel weer gezien
pi_82970358
Outland gaat belachelijk snel. 58-60 doe je echt binnen een half uurtje, daarna quest je en doe je tussendoor random dungeons om de quests compleet te krijgen. Mijn druid is lvl66 en heb alleen Hellfire compleet gedaan en iets van 20 quests in Zangarmarsh
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:29:06 #24
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82970371
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mwa, bij wijze van he. Denk dat als ik non-stop zou spelen anderhalve dag best mogelijk is, maar langzaam gaat het zeker niet. En heirlooms zijn wel heerlijk

Grats trouwens Explorer!
Ja bedankt, het viel me reuze mee hoe makkelijk die eigenlijk te halen is je moet er gewoon wat tijd voor over hebben. En een flying mount, da's een must.

Ja, als je aan één stuk zou spelen is 1 1/2e dag wel mogelijk, dat heb ik geloof ik zelfs eens met een char gedaan samen met mn toenmalige vriendje
pi_82970580
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef ufopiloot het volgende:
Outland gaat belachelijk snel. 58-60 doe je echt binnen een half uurtje, daarna quest je en doe je tussendoor random dungeons om de quests compleet te krijgen. Mijn druid is lvl66 en heb alleen Hellfire compleet gedaan en iets van 20 quests in Zangarmarsh
Geen tijd om te questen Ik zet ons in wachtrij (Tank en healer) en BOOM!... groep complete
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:34:53 #26
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82970622
Tis trouwens wel belachelijk hoe m'n Druid van 4.8k GS naar 5.7k GS is gegaan in 5 dagen . Heb er nu al bijna niets meer op te doen...

Tijd voor een nieuwe alt..

75 Priest
72 Warrior
70 Rogue
70 Mage
70 Hunter
53 Warlock

Allemaal hebben ze alle heirlooms + epic flying (indien mogelijk ). Maar vaak als ik ff op 1 char speel ben ik het weer zo zat dat ik log. Heb die cloth heirlooms al wel 25x rond gestuurd van mage naar lock naar priest Zou opzich wel een warrior of rogue op 80 willen, maar heb al 2 paladins een DK en een feral druid op 80. Boo
pi_82970829
Al guilds last van summer recess?
pi_82970844
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Blistering het volgende:
Tis trouwens wel belachelijk hoe m'n Druid van 4.8k GS naar 5.7k GS is gegaan in 5 dagen . Heb er nu al bijna niets meer op te doen...

Tijd voor een nieuwe alt..

75 Priest
72 Warrior
70 Rogue
70 Mage
70 Hunter
53 Warlock

Allemaal hebben ze alle heirlooms + epic flying (indien mogelijk ). Maar vaak als ik ff op 1 char speel ben ik het weer zo zat dat ik log. Heb die cloth heirlooms al wel 25x rond gestuurd van mage naar lock naar priest Zou opzich wel een warrior of rogue op 80 willen, maar heb al 2 paladins een DK en een feral druid op 80. Boo
Je Warlock is akelig laag. Gogo Lock!
pi_82970983
Jagga zit nu bij mijn vriendin thuis Zal ook eens daar gaan kijken
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:44:04 #30
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82971035
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:40 schreef Metonae het volgende:

[..]

Je Warlock is akelig laag. Gogo Lock!
Ja, maar die laatste 5 levels zijn . Als je het dan over slack hebt dan moet je bij mij met azeroth aankomen, my god wat kut zeg.
pi_82971040
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef MarkyB het volgende:
Jagga zit nu bij mijn vriendin thuis Zal ook eens daar gaan kijken
Another one bites the dust
pi_82971081
Fout in de TT trouwens:

WoW #265 LFM ICC25 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Moet natuurlijk zijn:

WoW #265 LFM Naxx10 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Kan een modje dit ff aanpassen?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:45:34 #33
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82971126
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja, maar die laatste 5 levels zijn . Als je het dan over slack hebt dan moet je bij mij met azeroth aankomen, my god wat kut zeg.
Ja ik vind die levels daar ook vreselijk, al vind ik winterspring nog een van de leukste zones
pi_82971197
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Blackrock Spire doen (als je dat al kan). 1 level per run die ~45 minuten duurt.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:50:02 #35
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82971352
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Metonae het volgende:

[..]

Blackrock Spire doen (als je dat al kan). 1 level per run die ~45 minuten duurt.
Als je een goede tank hebt ja Ik heb ze al van 2 tot 3 uur meegemaakt, en da's niet leuk..
pi_82971417
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:

[..]

Als je een goede tank hebt ja Ik heb ze al van 2 tot 3 uur meegemaakt, en da's niet leuk..
* Metonae is dus blijkbaar goeie tank
pi_82971656
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef effex1000 het volgende:
Al guilds last van summer recess?
Yup veel te veel mensen die zowat zijn gestopt.

Dus we kappen ermee voor de zomer
Jeweet!
pi_82971721
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
Fout in de TT trouwens:

WoW #265 LFM ICC25 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Moet natuurlijk zijn:

WoW #265 LFM Naxx10 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Kan een modje dit ff aanpassen?
Je maakt wel grapjes maar laatst op onze server LFM OS 10 5+ gs
pi_82971723
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:

[..]

Gister een volle 3-uur durende BRD run gedaan op level 52-55 met een pug. Doe ik dus ook gauw niet weer. Was wel een goeie groep overigens, maar oh zo'n grote instance.
pi_82971804
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Gister een volle 3-uur durende BRD run gedaan op level 52-55 met een pug. Doe ik dus ook gauw niet weer. Was wel een goeie groep overigens, maar oh zo'n grote instance.
Exp Dat is zo fijn aan tank zijn. DPS gaat weg en binnen 5 seconden heb je een nieuwe
pi_82971908
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef Metonae het volgende:

[..]

Exp Dat is zo fijn aan tank zijn. DPS gaat weg en binnen 5 seconden heb je een nieuwe
Idd. Alhoewel de exp niet zo heel geweldig was (1 heel level voor 3 uur oid?)

Ik was als tank/healer/dps gesigned maar dan wel toevallig als healer in de groep gequeued (een van die zeldzame momenten). Dan schiet het ook wel op met replacen ja. Na Thaurassian nog ff richting prison om High Interrogator te slopen.

edit: Ff kijken, ik was de healing Retdin (Judgements of the Wise ftw), we hadden een Protwar tank (later een Feral dps in Bear), een BoA Rogue van mijn server (nu maatjes mee ), een mage die liep te ninjapullen (we wipeden 5x achter elkaar in de BRD bar door hem vanwege AoE) en een 11-jarige Hunter die meer liep te meleeën dan te rangen (spec van 11/21/31 oid, 1 punt in elke talent). Duidelijk een eerste char dus. Was wel gezellig, dus gewoon in de groep gehouden, tips gegeven, etc.
pi_82972059
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Idd.

Ik was als tank/healer/dps gesigned maar dan wel toevallig als healer in de groep gequeued (een van die zeldzame momenten). Dan schiet het ook wel op met replacen ja. Na Thaurassian nog ff richting prison om High Interrogator te slopen.
10 minuten teruglopen voor een bagger boss

Begin daar dan mee
pi_82972220
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef Metonae het volgende:

[..]

10 minuten teruglopen voor een bagger boss

Begin daar dan mee
Nee. Als je die boss molt dan is de instance complete "Blackrock Depths - Prison". Blizz heeft BRD en Mara opgesplits in 2-3 dungeons omdat ze anders te lang zijn. En na instance complete kun je niet meer LFM als er iemand uit dropt. En na Thaurassian gewoon teleport out of dungeon -> teleport to dungeon, hoppa, terug bij instance portal.
pi_82972375
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:06 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee. Als je die boss molt dan is de instance complete "Blackrock Depths - Prison". Blizz heeft BRD en Mara opgesplits in 2-3 dungeons omdat ze anders te lang zijn. En na instance complete kun je niet meer LFM als er iemand uit dropt. En na Thaurassian gewoon teleport out of dungeon -> teleport to dungeon, hoppa, terug bij instance portal.
Daarom gewoon BRD - Upper City doen Als tank schijt hebben aan de dps en lekker je eigen weg volgen
pi_82972576
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Metonae het volgende:

[..]

Daarom gewoon BRD - Upper City doen Als tank schijt hebben aan de dps en lekker je eigen weg volgen
Mwha, maakt niet uit waar je heen gaat. Overal zit wel xp en loot.
pi_82972654
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Je maakt wel grapjes maar laatst op onze server LFM OS 10 5+ gs
3D waarschijnlijk.
pi_82972765
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

3D waarschijnlijk.
Natuurlijk 3D, of heb jij nog itemlevel 200 items nodig?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:17:09 #48
130412 Katth
pi_82972776
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

3D waarschijnlijk.
Ja en? Mensen deden 3D voordat Ulduar uitkwam. Toen had je 4k GS.
pi_82972814
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Katth het volgende:

[..]

Maar toen was het moeilijk. Of scheen het moeilijk te zijn.

Nu heb je 10 retards waarvan 1 tank, 1 healer en 8 random dps (hoezo class synergy?) en dan oneshot je die shit gewoon.

edit: Hier een screenie van onze eerste Sarth3D-25 kill, nonzerg ofc. Was nog voor de Ulduar patch.

http://i50.tinypic.com/m8k8qf.jpg

[ Bericht 8% gewijzigd door SharQueDo op 18-06-2010 12:27:08 ]
pi_82973573
quote:

[..]

Dat dus
pi_82974405
quote:

[..]

Ja dat was toen moeilijkste encounter in wotlk, we gaaf om hem op die manier te verslaan.
pi_82974567
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 06:16 schreef Windigo het volgende:

Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht in Ik geniet meer van het questen en het halen van vage achievements zoals de hoogste cooking skill of een of andere rare festival pet. Ik heb het gestress gewoon niet over voor de nieuwste gear. Ik ben nu bezig met de explorer title halen, dat kost ook bčst veel moeite maar dat vind ik tenminste wel leuk om te doen. Dan heb je tenminste eens de hele game gezien.
Herkenbaar hoor Ik durfde ook nooit 'te presteren' in wow en bleef dus weg uit groepsdingen (vermaakte me ook uitstekend!). Maar omdat ik een relatie kreeg met een die-hard raider is dat onder zijn druk veranderd. Hij bleef me maar meeslepen en pushen en nu heal ik icc 25 hc modes terwijl ik me zelfs wat verveel af en toe En het klinkt misschien onnozel of onrealistisch, maar ik ben best trots op mezelf dat ik zover ben dat ik die sociale druk niet echt meer voel en gewoon leuk bezig ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:06:01 #53
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82974975
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor Ik durfde ook nooit 'te presteren' in wow en bleef dus weg uit groepsdingen (vermaakte me ook uitstekend!). Maar omdat ik een relatie kreeg met een die-hard raider is dat onder zijn druk veranderd. Hij bleef me maar meeslepen en pushen en nu heal ik icc 25 hc modes terwijl ik me zelfs wat verveel af en toe En het klinkt misschien onnozel of onrealistisch, maar ik ben best trots op mezelf dat ik zover ben dat ik die sociale druk niet echt meer voel en gewoon leuk bezig ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook een relatie met een die hard raider En hij heeft n jaar lang gepushed, maar mij krijgt hij niet zo ver

Ben blij dat jij t leuk vind, maar mn relatie is uit, en ik zit nu lekker in een slack roleplay guild op the Sha'tar.. Zo rustgevend
pi_82975255
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik had ook een relatie met een die hard raider En hij heeft n jaar lang gepushed, maar mij krijgt hij niet zo ver

Ben blij dat jij t leuk vind, maar mn relatie is uit, en ik zit nu lekker in een slack roleplay guild op the Sha'tar.. Zo rustgevend
dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen. het begint al te jeuken met me DK tankje. redelijk epic geared van heroics, dus het word badges sparen, gear fixen en dan miss raiden.

mijn vriendin speelt ook, maar raid niet omdat ze niet vast wil zitten aan het spel op avonden. ik ga haar niet pushen. ze moet doen wat ze zelf wilt doen
pi_82975541
Na ook Kel'Thuzad beslecht te hebben heet ik voortaan Sjiznit, Champion of the Frozen Wastes. Jullie mogen me aanspreken met U of edelachtbare.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_82975870
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Sjiznit het volgende:
Na ook Kel'Thuzad beslecht te hebben heet ik voortaan Sjiznit, Champion of the Frozen Wastes. Jullie mogen me aanspreken met U of edelachtbare.
Sjiznit the Slow.

pi_82976329
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Metonae het volgende:

[..]

Sjiznit the Slow.

Zou wel een mooie titel zijn Maar beter laat dan nooit. Ben ook pas een paar maanden geleden begonnen op offi en het is moeilijker om een Naxx raid te vinden dan om in ICC te komen de laatste tijd.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:37:00 #58
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82980230
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen.
Tsja, het beste zijn interesseert me in het echte leven ook niet.. Status, geld en mooie kleren vind ik niet belangrijk Het gaat mij alleen maar om de ontspanning en het lol hebben
pi_82980595
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen. het begint al te jeuken met me DK tankje. redelijk epic geared van heroics, dus het word badges sparen, gear fixen en dan miss raiden.

mijn vriendin speelt ook, maar raid niet omdat ze niet vast wil zitten aan het spel op avonden. ik ga haar niet pushen. ze moet doen wat ze zelf wilt doen
Dat heb ik ook. Zou best in een raiding guild willen. Wil voor het einde van de expansion toch de Lich King plat hebben. Maar kan gewoon geen avonden vrijhouden voor WoW, ik weet vaak pas aan het eind van de middag of ik de avond kan spelen of niet. Dus dan puggen we de boel wel.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:44:42 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82980711
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja, het beste zijn interesseert me in het echte leven ook niet.. Status, geld en mooie kleren vind ik niet belangrijk Het gaat mij alleen maar om de ontspanning en het lol hebben
En sommige mensen halen die ontspanning en lol uit het beter zijn dan anderen.
pi_82981840
tvp
pi_82982434
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Moozzie het volgende:
tvp
Die had je nog niet?:P
pi_82987635
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

ik heb lol met raiden. er worden gewoon geintjes gedaan. bepaalde cooldowns gebruiken, of gewoon grapjes vertellen op TS, beetje ouwehoeren, je weet wel.

status boeit me irl niet, geld is daarentegen wel prettig om te hebben
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En sommige mensen halen die ontspanning en lol uit het beter zijn dan anderen.
what he said
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:53:19 #64
171357 Rikketik
pi_82988381
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 06:16 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook. Ik moet vrijheid hebben in mijn doen en laten, anders loop ik vast. Ik vind dungeons lopen met anderen dan ook heel verstikkend. Ergens wel tegenstrijdig, want op zich vind ik het sociale aspect heel leuk, alleen kan ik maar moeilijk omgaan met de sociale druk die het met zich meebrengt. Niet alleen dat je moet presteren, maar dat je het ook nog eens een paar uur lang moet doen. Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.

Welk level ben je eigenlijk, dat je nu de explorer title probeert te halen? Ik deed het een keer toen ik level 72 was. Dat was pas écht een uitdaging in Storm Peaks en Icecrown. Ik ben van plan om hem op mijn huidige main weer te halen, misschien wel op dezelfde manier. Tevens ben ik op het moment bezig op mijn eigen Venomhide Ravasaur op te voeden. Die quests stellen niet zoveel voor eigenlijk, maar ik vind het een feat of strength om trots op te zijn.
pi_82988383
Na 1900 casts eindelijk Old Crafty opgehengeld. Ik zei het al toen ik Ironjaw na 140 casts te pakken had in IF dat deze dan weer achterlijk lang ging duren. En ja hoor. Maar eindelijk is de elusive old Crafty in mijn bezit.
pi_82990991
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Na 1900 casts eindelijk Old Crafty opgehengeld. Ik zei het al toen ik Ironjaw na 140 casts te pakken had in IF dat deze dan weer achterlijk lang ging duren. En ja hoor. Maar eindelijk is de elusive old Crafty in mijn bezit.
Wat nou bezit Je hebt em waarschijnlijk direct weggemikt
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:04:36 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82991286
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:53 schreef Rikketik het volgende: Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.
Helaas is dat sinds WotLK dus wel een groot probleem geworden.

Gelukkig ben jij nog slim genoeg om anderen daarmee niet in de weg te zitten, helaas geldt dit wel voor de overgrote meerderheid.
pi_82991433
Hardcore raiden op weekly base zelf doe ik niet meer. Dat is echt gewoon een 2e baan erbij hebben. Geen zin meer in. Als ik wil raiden dan pug ik of organiseer ik zelf een pug.
pi_82994476
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Fir3fly het volgende:

Helaas is dat sinds WotLK dus wel een groot probleem geworden.

Gelukkig ben jij nog slim genoeg om anderen daarmee niet in de weg te zitten, helaas geldt dit wel voor de overgrote meerderheid.
Inderdaad dč grote ergernis bij pugs is niet eens dat mensen soms niet precies weten wat ze doen, maar vooral dat ze zomaar even afk (of gewoon weg) gaan Je bent met 24 anderen, het is aso. De meeste raids die ik ken hebben pauze-tijd en al sje van te voren al weet dat je niet een paar uur in een instance wilt zitten: ga niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82996507
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef Metonae het volgende:

[..]

Wat nou bezit Je hebt em waarschijnlijk direct weggemikt
Zit nu mooi in mijn bank. Naast Ironjaw
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:47:32 #71
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82997575
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook. Ik moet vrijheid hebben in mijn doen en laten, anders loop ik vast. Ik vind dungeons lopen met anderen dan ook heel verstikkend. Ergens wel tegenstrijdig, want op zich vind ik het sociale aspect heel leuk, alleen kan ik maar moeilijk omgaan met de sociale druk die het met zich meebrengt. Niet alleen dat je moet presteren, maar dat je het ook nog eens een paar uur lang moet doen. Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.

Welk level ben je eigenlijk, dat je nu de explorer title probeert te halen? Ik deed het een keer toen ik level 72 was. Dat was pas écht een uitdaging in Storm Peaks en Icecrown. Ik ben van plan om hem op mijn huidige main weer te halen, misschien wel op dezelfde manier. Tevens ben ik op het moment bezig op mijn eigen Venomhide Ravasaur op te voeden. Die quests stellen niet zoveel voor eigenlijk, maar ik vind het een feat of strength om trots op te zijn.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Aphrodyte Sorry, ben n beetje moe dus kijk hier maar even Dit is mn hoogste char op t moment, maar ik speel nu meer met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai , wil namelijk ook graag een alliance level 80.

Heb de explorer title met mn level 80 gehaald. En mijn ex is overigens een tank van een van de beste guilds van mn vorige server (Apex) geweest en tankt gewoon terwijl hij films kijkt en msn-t en skyped enzo. Ik snap niet hoe hij t doet, want zn achievs zijn ziek. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Qurck
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:48:20 #72
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83006903
GDKP runs<-- wat betekent dit?
*Hosselcopter*
pi_83006956
Net echt een nieuw dieptepunt in de Dungeon Finder. Tank stopt in the Underbog vlak voor de baas met de druid pet. Probeerd een dk te kicken. Dk deed redelijk dps en verneukte niks. Dus ik es vragen in /p waarom hij hem wil kicken. Hij zo yesss, i need legz.
Nou heb ik veel meegemaakt maar dat is wel diep triest. Vote failde gelukkig. Bij de laatste baas dropt vervolgens leather legs. Ik won de roll. Trade hij me. Yessss, need legzzzz. Dus ik inspect em loopt ie in epic level 60 legs rond.
pi_83007016
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef Dibble het volgende:
GDKP runs<-- wat betekent dit?
Gold DKP runs.

Houdt eigenlijk in dat je kan bieden op items in plaats van dat er gerold wordt. Diegene met het hoogste bod krijgt dan het item, betaalt de lootmaster en aan het eind van de run krijgt dan iedereen een tiende deel van alle inkomsten.

Nadeel: als je arm bent, krijg je geen nieuwe gear
Voordeel: als je arm bent kan je zo mooi aan gold komen
Voordeel II: als je toch geen gear nodig had is het ook leuk dat je er nu wel wat aan over houdt
pi_83007065
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Sjiznit het volgende:
Net echt een nieuw dieptepunt in de Dungeon Finder. Tank stopt in the Underbog vlak voor de baas met de druid pet. Probeerd een dk te kicken. Dk deed redelijk dps en verneukte niks. Dus ik es vragen in /p waarom hij hem wil kicken. Hij zo yesss, i need legz.
Nou heb ik veel meegemaakt maar dat is wel diep triest. Vote failde gelukkig. Bij de laatste baas dropt vervolgens leather legs. Ik won de roll. Trade hij me. Yessss, need legzzzz. Dus ik inspect em loopt ie in epic level 60 legs rond.
Gebeurt wel vaker. Gewoon een enorme eikel dus.
pi_83007275
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker. Gewoon een enorme eikel dus.
Jammer dat je dat soort lui niet met gegronde reden kan reporten. Achterbakse eikels.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:59:52 #77
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83007379
Ah ja, wat jij zegt komt precies overeen met het artikeltje erover wat ik aan het lezen was. Wel cool concept omdat je ook met een char die net lvl 80 heeft bereikt erin kunt komen.

Ingewikkeld ook eigenlijk, en je moet wel flink wat gold hebben en niet komen aankakken met een bod van 200 voor een goede drop.
*Hosselcopter*
pi_83007455
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef Dibble het volgende:
Ah ja, wat jij zegt komt precies overeen met het artikeltje erover wat ik aan het lezen was. Wel cool concept omdat je ook met een char die net lvl 80 heeft bereikt erin kunt komen.

Ingewikkeld ook eigenlijk, en je moet wel flink wat gold hebben en niet komen aankakken met een bod van 200 voor een goede drop.
Tussen de 4 en 10k is niet vreemd nee, dus zonder gold heb je nog steeds geen upgrades. Maar dan wel weer gold voor een volgende run
pi_83008060
Ja, als je wekelijks meegaat kan je gewoon geld opsparen met de runs en dat weer uitgeven. Dat is ook het hele concept, dat zo eigenlijk het geld toch voor een groot deel in de raid blijft zitten. Dus als je arm bent maakt het niet uit, dan wacht je even 2 weken en heb je genoeg gespaard zodat je daarna items wel kan kopen. Net zoals DKP waar je niet gelijk loot kan krijgen de eerste keer dat je meedoet.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 01:31:39 #80
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_83009980
GS en achievement beginnen me nu toch echt te irriteren.
M'n shaman heeft (door in de raid gekregen upgrades) 5003 GS en 9/12 (hellscream)
M'n Priest ~5.1k GS en 6/12 (aggramar)
en m'n hunter ~5.5k en 4/12 :S (haomarush).

Ik denk dat ik mn priest en shaman zo hoger kan krijgen omdat ik daar nog in raiding guilds zit (ben na een paar totc 25 clears gestopt met raiden op mn shaman. Ken wat mensen irl op de server van mn priest, dus dat komt ook wel goed, maar mn best gegearde char komt vaak niet een in pugs :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_83016991
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef Zokunen het volgende:
GS en achievement beginnen me nu toch echt te irriteren.
M'n shaman heeft (door in de raid gekregen upgrades) 5003 GS en 9/12 (hellscream)
M'n Priest ~5.1k GS en 6/12 (aggramar)
en m'n hunter ~5.5k en 4/12 :S (haomarush).

Ik denk dat ik mn priest en shaman zo hoger kan krijgen omdat ik daar nog in raiding guilds zit (ben na een paar totc 25 clears gestopt met raiden op mn shaman. Ken wat mensen irl op de server van mn priest, dus dat komt ook wel goed, maar mn best gegearde char komt vaak niet een in pugs :S
GS != progress
pi_83019574
Nieuwe twinkvorm in Battlegrounds gevonden Onze battlegroup doet eigenlijk niet aan twinken, dus als je xp uitzet krijg je geen enkele bg meer (ik heb het 2 dagen achter elkaar geprobeerd: nada, nop). Maar er zijn nu dus veel level 60 twinks in Alterac Valley die de burning crusade uitbreiding niet hebben....kunnen dus nooit levelen terwijl ze xp wel aan hebben. Et voila (gelukkig geen DK twinks mogelijk )
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 juni 2010 @ 20:04:06 #83
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_83029892
Ah, hier waren jullie
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  Moderator / Redactie FP zaterdag 19 juni 2010 @ 20:09:30 #84
Rawr
pi_83030072
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Sjiznit het volgende:
Goeie genade

Wat een faalkoning ben je dan
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_83039587
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe twinkvorm in Battlegrounds gevonden Onze battlegroup doet eigenlijk niet aan twinken, dus als je xp uitzet krijg je geen enkele bg meer (ik heb het 2 dagen achter elkaar geprobeerd: nada, nop). Maar er zijn nu dus veel level 60 twinks in Alterac Valley die de burning crusade uitbreiding niet hebben....kunnen dus nooit levelen terwijl ze xp wel aan hebben. Et voila (gelukkig geen DK twinks mogelijk )
Ik snap dat soort josti's ook niet die op lvl60 blijven hangen omdat ze TBC niet kopen
pi_83041067
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef ufopiloot het volgende:

Ik snap dat soort josti's ook niet die op lvl60 blijven hangen omdat ze TBC niet kopen
Dat doen ze dus expres om te twinken of allemaal 60-raids te doen (van die 'vroeger was alles beter'-types). Alhoewel ik me afvraag waar je de mensen vindt om dat te doen
pi_83041174
Net met een goede groep ICC10 in gegaan. Voor mijn doen dan. Heroic Gunship gehaald en Festergut ge-oneshot . Daarna 3 wipes op rotface. De offtank werd doodgemaakt rond de 20%. Toen gedisband. Geen loot maar wel veel geleerd en lol gehad
pi_83046332
gisteren meegedaan met een goldrun door ToC 25. Dropte er http://www.wowhead.com/item=47182 en http://www.wowhead.com/item=47115. Ging naar huis met 1000 gold voor 2 uurtjes werk
pi_83052305
Ben maar eens bezig gegaan met m'n Paladin klaarstomen (lees: gearen) voor Holy PvP. Gister 200k Honor verzameld van battlegrounds alleen al.
  zondag 20 juni 2010 @ 14:27:29 #90
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83054177
hoe doe je dat .

Heb ook even BG's gedaan met mijn pally tank ( BG met tank ) en was al blij als ik 3k honor points per gewonnen wedstrijd binnenhaalde. Een maat die ook holy spec was had binnen no time bijna de beste season gear binnen.

Wat die je dan in een BG, gewoon healen en daar punten voor krijgen?
*Hosselcopter*
  zondag 20 juni 2010 @ 14:31:15 #91
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83054307
Blergh, wat zijn pugs toch kut soms. Wil m'n Protadin graag wat meer gearen in ICC, maar kom gewoon geen groep in. En als je er dan in komt dan valt de groep uit elkaar op LDW. Heb 5.2k GS (boohoo, kut add-on, dood aan de maker) omdat ik 2 van die pauper Brewfest trinkets heb, instant decline vaak bij die kut puggers.

Ook al 2 ToC 25 groepen gehad deze week die op Faction Champs uit elkaar flikkerde omdat mensen gewoon tunnelvision zergen, echt te triest .

Gelukkig gister op m'n Druid wel een aardige pug, Plaguewing gecleared en Blood Princes, Maar soms is het echte zware frustratie
  zondag 20 juni 2010 @ 16:09:04 #92
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83058158
Ik ben met mijn Pally tank blijven steken op 4.8k GS man. Geen enkel kans dat ik daarmee in ToC of ICC wordt toegelaten. Heb zelfs geen achivements dus best balen. Bij vendors heb ik de beste items gehaald maar moet nu toh echt raid emblems/drops hebben wil mijn gs ook maar ietsjes hoger gaan.

Beste is denk ik gewoon switchen naar Ret en dan lekker meeslacken met season Gear van de pvp vendors. Paar van die dingen en je zit al tegen de 6k gs aan. Daarna de ICC tank drops pakken. Iig heb ik geleerd dat mijn eerste toon zeker geen Tank moet zijn. Dat is echt alles leren op de harde manier.
*Hosselcopter*
pi_83062221
quote:
Op zondag 20 juni 2010 14:27 schreef Dibble het volgende:

hoe doe je dat .

Heb ook even BG's gedaan met mijn pally tank ( BG met tank ) en was al blij als ik 3k honor points per gewonnen wedstrijd binnenhaalde. Een maat die ook holy spec was had binnen no time bijna de beste season gear binnen.

Wat die je dan in een BG, gewoon healen en daar punten voor krijgen?
BGs blijven joinen en defenden bij AB/EotS voor +50% defender bonus. Dit weekend is AV bonus, dus veel AV doen. 4k honor per game. Daarnaast elke 2,5 uur Wintergrasp doen. Als ik zat ben van PvPen ga ik - als we Wintergrasp hebben - heroics doen als healer. Triumps voor Furious gear en Stone Keeper Shards voor nog meer honor.
  † In Memoriam † zondag 20 juni 2010 @ 19:52:39 #94
34726 Fratz
Max
pi_83067514
wtf, ik kan geen soul shards maken..
heb alles al geprobeerd, op instance mobs, op training dummies, normale mobs, niets werkt.
dat is irritant!
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  Moderator / Redactie FP zondag 20 juni 2010 @ 19:59:46 #95
Rawr
pi_83067806
quote:
Op zondag 20 juni 2010 19:52 schreef Fratz het volgende:
wtf, ik kan geen soul shards maken..
heb alles al geprobeerd, op instance mobs, op training dummies, normale mobs, niets werkt.
dat is irritant!
Zijn de mobs wel minstens "groen"? Van een grijs lvl-mobje krijg je nl. niks

En je moet wel die soulsteal spell aan het channelen zijn op het moment dat de mob sterft
pi_83070431
5,2k gearscore en niet ICC10 inkomen. Dat zijn gewoon trieste kutpugs. Bedenk even dat we met i245 ToC-gear de eerste 7 bosses clearden met nog niet eens 5k gearscore, met een 5% buff. Nu zitten we aan 20% buff en met hogere gemiddelde gearscores

Voor ToC25 heb je nu zelfs meer dan 5,2k nodig soms

En wel grappig, op mijn DK had ik tanken als main spec. Ik ben nu omgewisseld naar Frost DPS. Pugs kom ik gemakkelijk in, gewoon even wat i264 tank trinkets/1h wapens aantrekken en mijn gearscore is hoog genoeg. En niemand die er wat van zegt En dan met 4-5 tank items alsnog nummer 6 dps zijn op Saurfang in ICC25
  Moderator zondag 20 juni 2010 @ 20:58:42 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_83070671
ICC ga ik echt nooit in komen, ik weet mijn GS niet en achievement heb ik (logisch) ook niet. Nou ja, dan maar niet, ik krijg jeuk van dat gezeur om GS en achievement.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_83071544
Je kan goed beginnen met het opzetten van ICC Rep runs, mss met een vriend ofzo. En zo ga je verder. Aan het eind probeer je gewoon Morrowgar te killen.. en stapje voor stapje ga je naar binnen.

Zo heb ik het ook gedaan. En heb inmiddels 3 chars op ICC25 nivo.. met tussen de 6/12 en 10/12 boss kills.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_83072804
ICC rep runs, goede grap.
  zondag 20 juni 2010 @ 21:41:40 #100
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83073223
Doet bij jullie de mainpage + forums + armory het wel? Bij mij in 3 browsers niet, dus kan ook aan mij liggen
pi_83076567
Ligt aan jou, armory doet het prima.

En godverdomme, m'n tweede daily op rij, tweede keer PoS. En weer 3x The Patient en 1x Jenkins, met van die vuile kutnoobs die geen reet van het spel snappen. BAH. Echt een nadeel als je joint als DPS, dan zit je vaak opgescheept met een zooitje noobs ipv. joinen als tank. Dan wordt je tenminst gegroepeerd met DPS van je eigen gearniveau en kan je wel verwachten dat ze een klein beetje hersenen hebben, en zo niet dan kan je ze alsnog boosten omdat je zelf de tank bent.
  zondag 20 juni 2010 @ 22:26:37 #102
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83076748
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:24 schreef ufopiloot het volgende:
Ligt aan jou, armory doet het prima.
Vage shit, heb al cookies gedelete, cache gedelete, rebooted etc. Niets lijkt te werken, andere sites doen het wel gewoon.
pi_83077433
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Blistering het volgende:
Doet bij jullie de mainpage + forums + armory het wel? Bij mij in 3 browsers niet, dus kan ook aan mij liggen
Yep hier werkt t gewoon

edit : ik zie dat je al antwoord had
  zondag 20 juni 2010 @ 22:39:48 #104
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83077687
Werkt hier nu ook weer, vaag.
pi_83078788
quote:
Op zondag 20 juni 2010 22:39 schreef Blistering het volgende:
Werkt hier nu ook weer, vaag.
Had ik van de week ook dat ik niet op armory kon 10 minuten later ging t weer wel. Misschien net ff druk moment of zo
  zondag 20 juni 2010 @ 23:50:08 #106
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83081651
Btw, super blij hier met de Moonkin. Veel cooler dan mijn saaie pally. Heb bijna altijd hoogste dps. Nog even flink de Balance tree spekken en Starfall leren.

AoE spam ftw!
*Hosselcopter*
pi_83082051
Wat begon als een avond waarin alles tegen leek te zitten. Groep na groep met mongolen in uiteenlopende dingen van random dungeon tot Ahn Qiraj Temple tot BG's is uiteindelijk nog wel een goede avond geworden. Flurry gehaald in Eye, nieuwe mammoet erbij en met arena 8-2 gespeeld.

Helaas wel de roll op de rooie tank verloren met 47 tegen 50 maar dat zijn we inmiddels wel gewend.
pi_83082990
quote:
Op zondag 20 juni 2010 23:50 schreef Dibble het volgende:
Btw, super blij hier met de Moonkin. Veel cooler dan mijn saaie pally. Heb bijna altijd hoogste dps. Nog even flink de Balance tree spekken en Starfall leren.

AoE spam ftw!
Je kan als ret paladin in een random dungeon geen hoogste dps halen?
  maandag 21 juni 2010 @ 00:26:35 #109
171357 Rikketik
pi_83083200
Oeh, Midsummer is weer begonnen.

Jammer dat je weer genaaid wordt met de achievements als je nog geen level 80 bent. Of in elk geval dik in de zeventig.
pi_83083369
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef Rikketik het volgende:

Jammer dat je weer genaaid wordt met de achievements als je nog geen level 80 bent. Of in elk geval dik in de zeventig.
Goed om te weten, morgen ff doen
  Moderator / Redactie FP maandag 21 juni 2010 @ 02:34:09 #111
Rawr
pi_83086077
Icelord neer, hallo cloak
pi_83086612
Is het moeilijk om die <Flame Warden> title te krijgen ?
Heb deze week toetsweek, en aangezien het festival 2 weken duurt vraag ik me af of ik die title ook volgende week kan halen.
  Moderator maandag 21 juni 2010 @ 07:42:26 #113
9859 crew  Karina
Woman
pi_83086791
quote:
Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef Junglebeast het volgende:
Je kan goed beginnen met het opzetten van ICC Rep runs, mss met een vriend ofzo. En zo ga je verder. Aan het eind probeer je gewoon Morrowgar te killen.. en stapje voor stapje ga je naar binnen.

Zo heb ik het ook gedaan. En heb inmiddels 3 chars op ICC25 nivo.. met tussen de 6/12 en 10/12 boss kills.
Oh is dat wat ze bedoelen met ICC rep run, ik snapte al steeds niet wat dat was Ik houd me niet zo bezig met die termen en zo, ik ben meestal een beetje Tournament dailies aan het doen en saronite farmen voor mijn Druid (voor transmutations).
niet zo tof doen
pi_83087867
gisteren met me DK geprobeerd rep runs te doen als pug. 2 healers, 2 tanks en 6 dps. in een pug is dat al een beetje fout om maar 2 healers te hebben, maar we hebben 20% buff. dus moest wel goed gaan. nou niet dus

wat blijkt, een of andere idioot praatte met king varian en verwijderd de 20% buff. niet 1 keer, maar 3 keer!
  maandag 21 juni 2010 @ 11:43:30 #115
171357 Rikketik
pi_83091830
quote:
Op maandag 21 juni 2010 07:02 schreef BWRaep het volgende:
Is het moeilijk om die <Flame Warden> title te krijgen ?
Heb deze week toetsweek, en aangezien het festival 2 weken duurt vraag ik me af of ik die title ook volgende week kan halen.
Moet wel lukken denk ik. Je zou het misschien zelfs al in één middagje voor elkaar kunnen krijgen. Alles bij elkaar opgeteld moet je alleen alle steden in Outland en Azaroth bezoeken, waarmee je gelijk genoeg blossoms hebt verzameld om Burning Hot Pole Dance te financieren. Dan ga je even vijftien seconden jugglen in Dalaran en Ahune op z'n donder geven in Slave Pens en dan heb je het ook wel weer gehad...
  maandag 21 juni 2010 @ 12:21:18 #116
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83093006
quote:
Op maandag 21 juni 2010 09:22 schreef dikke_donder het volgende:
gisteren met me DK geprobeerd rep runs te doen als pug. 2 healers, 2 tanks en 6 dps. in een pug is dat al een beetje fout om maar 2 healers te hebben, maar we hebben 20% buff. dus moest wel goed gaan. nou niet dus

wat blijkt, een of andere idioot praatte met king varian en verwijderd de 20% buff. niet 1 keer, maar 3 keer!
Wij 2man healen zo'n beetje alles in icc10

Niet omdat we dat leuk vinden ofzo, maar meer een gebrek aan competente healers

Ach ja zolang het lukt met een disc priest en shammy of druid, waarom niet.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  maandag 21 juni 2010 @ 12:23:07 #117
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_83093063
quote:
Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef Rikketik het volgende:

Ach er is onder dat level ook genoeg te doen hoor, de pet en de dress enzo kan je gewoon bij elkaar sparen
pi_83094823
quote:
Op maandag 21 juni 2010 12:23 schreef Windigo het volgende:

Ach er is onder dat level ook genoeg te doen hoor, de pet en de dress enzo kan je gewoon bij elkaar sparen
Jawel, maar onder level 80 is er bij al die festivals ook heel veel wat je niet kan doen. Vorige festival (childrensweek) kon ik maar 2 achievements halen (level 5x)
  maandag 21 juni 2010 @ 13:26:04 #119
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_83095162
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jawel, maar onder level 80 is er bij al die festivals ook heel veel wat je niet kan doen. Vorige festival (childrensweek) kon ik maar 2 achievements halen (level 5x)
Ja da's heel jammer altijd, dat ze er altijd een raid achievement bij doen, dat zou ik ook wel graag anders zien.
pi_83095393
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Windigo het volgende:

Ja da's heel jammer altijd, dat ze er altijd een raid achievement bij doen, dat zou ik ook wel graag anders zien.
En je kon nu nog een beetje cheaten door bijv je lowlevel mee te nemen naar Scarlet Monastery (Hallow's End) of Shadowfang keep (Love is in the air), maar ook die mogelijkheid is nu verwijderd.
  maandag 21 juni 2010 @ 13:44:49 #121
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83095950
Moet je maar levellen
pi_83096062
quote:
Op maandag 21 juni 2010 13:44 schreef Blistering het volgende:
Moet je maar levellen
pi_83096338
quote:

[..]

Ik vind het jammer dat er niet meer pvp achieves bij zitten. Dan wel achieves die goed uitgewerkt zijn en waarbij je niet tegen je eigen team moet spelen zoals met School of Hard Knocks.
pi_83097185
Ik heb al geen WoW meer gespeeld vanaf het moment dat Wotlk uitkwam, maar wat houdt die Gear Score in ?

Ik wil het spel wel graag weer spelen, desondanks dat ik het al 1.5 jaar niet meer gespeeld heb.
Maar ik ben bang dat het mijn leven weer gaat beďnvloeden
  maandag 21 juni 2010 @ 14:20:56 #125
171357 Rikketik
pi_83097441
quote:

[..]

Of dat je weer naar Dalaran moet... ik vraag me dan altijd af wat dat nou toevoegt aan de prestatie an sich (40 keer jugglen dus).
  maandag 21 juni 2010 @ 14:23:02 #126
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_83097509
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:20 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Of dat je weer naar Dalaran moet... ik vraag me dan altijd af wat dat nou toevoegt aan de prestatie an sich (40 keer jugglen dus).
Het voegt niks toe, maar kan mensen stimuleren (dwingen) om een uitbreiding te kopen, en dat is winst voor Blizz
pi_83097524
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:20 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat je 50 euro er voor moet neertellen als je een TBC of vanilla slacker bent.
pi_83097537
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al geen WoW meer gespeeld vanaf het moment dat Wotlk uitkwam, maar wat houdt die Gear Score in ?

Ik wil het spel wel graag weer spelen, desondanks dat ik het al 1.5 jaar niet meer gespeeld heb.
Maar ik ben bang dat het mijn leven weer gaat beďnvloeden
Gearscore check zeer oppervlakkig hoe goed je gear is. Hoe hoger ilevel er op een stuk zit hoe hogere gearscore. Op die manier proberen PuGleaders uit te zoeken wie er een beetje goede gear heeft voor een instance en indirect bedenken ze daarmee of iemand de skills heeft voor die instance.
pi_83097901
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef Sjiznit het volgende:

[..]

Gearscore check zeer oppervlakkig hoe goed je gear is. Hoe hoger ilevel er op een stuk zit hoe hogere gearscore. Op die manier proberen PuGleaders uit te zoeken wie er een beetje goede gear heeft voor een instance en indirect bedenken ze daarmee of iemand de skills heeft voor die instance.
Beetje raar verhaal vind ik gs btw. Op een 2 handed weapon zit 2 keer zoveel als op een one handed (want daar kan je er dan twee van dragen) maar een warrior kan gewoon twee 2 handed dragen en heeft dus zo'n 800 gs meer meteen
pi_83097974
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Beetje raar verhaal vind ik gs btw. Op een 2 handed weapon zit 2 keer zoveel als op een one handed (want daar kan je er dan twee van dragen) maar een warrior kan gewoon twee 2 handed dragen en heeft dus zo'n 800 gs meer meteen
Daar zullen ze waarschijnlijk NIET aan gedacht hebben nee. ERG onwaarschijnlijk.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:39:53 #131
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83098122
quote:
Op maandag 21 juni 2010 @ 13:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En je kon nu nog een beetje cheaten door bijv je lowlevel mee te nemen naar Scarlet Monastery (Hallow's End) of Shadowfang keep (Love is in the air), maar ook die mogelijkheid is nu verwijderd.
Wat een rare mentaliteit.
pi_83098676
quote:

[..]

Nee.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:51:43 #133
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83098701
quote:

[..]

ik geloof dat de 2e 2hander (je offhand dus) niet meetelt voor GS. Ondanks dat het een GS indicatie heeft, telt hij niet mee
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_83100242
quote:
Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef jagga het volgende:

[..]

ik geloof dat de 2e 2hander (je offhand dus) niet meetelt voor GS. Ondanks dat het een GS indicatie heeft, telt hij niet mee
k vond het al een raar verhaal
  maandag 21 juni 2010 @ 15:56:03 #136
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83102277
wat kost die gein >> pre-order ?
pi_83102331
Dus....40 euros in Duitsland (via Amazon).
34,99 via Bol.com

17 pounds in de UK.... (ook Amazon! )
  maandag 21 juni 2010 @ 15:57:14 #138
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83102353
is dat 24.95 of 34,95 ? kan het niet zien
pi_83102512
quote:
Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef jagga het volgende:
is dat 24.95 of 34,95 ? kan het niet zien
Hij staat er niet meer overheen, maar het is 34,99, zie linkje

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2010 16:02:08 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 16:08:54 #140
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_83102975
Valt me mee qua kosten
  maandag 21 juni 2010 @ 16:15:24 #141
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83103270
quote:
Op maandag 21 juni 2010 @ 16:08 schreef Windigo het volgende:
Valt me mee qua kosten
Tip: die prijs en datum kloppen niet.
pi_83103294
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Want?
pi_83103330
quote:

Tip: de datum kan nog wel veranderen ja, de prijs mogen ze niet veranderen als je nu al bestelt.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:18:45 #144
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83103435
quote:
Op maandag 21 juni 2010 @ 16:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tip: de datum kan nog wel veranderen ja, de prijs mogen ze niet veranderen als je nu al bestelt.
Goed punt. Maar alsnog is het een gok van Bol.com, de prijs kan heel anders zijn in de winkel.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:20:07 #145
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_83103494
quote:

[..]

Gôh nou bedankt dat me er nog op wijst zeg, ik had zelf nog niet bedacht dat er misschien dingen konden wijzigen

Het is Bol.com hoor, dat is een betrouwbare website. En de prijs mogen ze niet veranderen als je hem vooruit besteld.
pi_83103561
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:

Het is Bol.com hoor, dat is een betrouwbare website. En de prijs mogen ze niet veranderen als je hem vooruit besteld.
Maar als de prijs lager wordt dan heb je dus wel die pre-order prijs al betaald.
pi_83103696
Woooooooooooooooooohoooo, voor het eerst als DPS in ICC25 en gelijk DBW gewonnen met een roll van 67. Een Paladin outrollde mij, maar de leader gaf hem zomaar aan mij. PRIMA, en terecht natuurlijk Nu mijn tank offhand met 1.7 speed nog even vervangen met een goed wapen. Frost DK is wel leuk, dat blood tanken heb ik wel gehad
pi_83103737
Wat is DBW?
pi_83103869
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:25 schreef MarkyB het volgende:
Wat is DBW?
armor penetration trinket van saurfang.

is ook niet bijster goed voor paladins, dus kan het begrijpen dat hij het niet aan hem geeft. dat was een raidleader die kennis van zaken heeft!
pi_83104026
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef ufopiloot het volgende:
Woooooooooooooooooohoooo, voor het eerst als DPS in ICC25 en gelijk DBW gewonnen met een roll van 67. Een Paladin outrollde mij, maar de leader gaf hem zomaar aan mij. PRIMA, en terecht natuurlijk Nu mijn tank offhand met 1.7 speed nog even vervangen met een goed wapen. Frost DK is wel leuk, dat blood tanken heb ik wel gehad
welke spec/class speel je? DBW en frost DK's gaan niet optimaal samen afaik. DBW is wel goed voor blood spec van DK omdat die veel armor penetration kunnen hebben.
pi_83104435
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:25 schreef MarkyB het volgende:
Wat is DBW?
De meest geninja'de trinket in de game
pi_83104467
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

welke spec/class speel je? DBW en frost DK's gaan niet optimaal samen afaik. DBW is wel goed voor blood spec van DK omdat die veel armor penetration kunnen hebben.
DBW is prima voor Frost DK's. En Blood DPS DK's zijn noobs.
  maandag 21 juni 2010 @ 16:38:54 #153
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83104520
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

DBW is prima voor Frost DK's. En Blood DPS DK's zijn noobs.
.

DBW is prima voor alle specs, en Blood is gewoon minder dan Unholy/Frost atm, maar met 277 gear is het allemaal redelijk on par. (Mits S'mourne)
pi_83105680
Blood is gewoon de noob spec, altijd al geweest. Als je een DK noob tegen komt, is het 9 van de 10 keer een blood DK.
  maandag 21 juni 2010 @ 17:11:44 #155
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83106193
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:01 schreef ufopiloot het volgende:
Blood is gewoon de noob spec, altijd al geweest. Als je een DK noob tegen komt, is het 9 van de 10 keer een blood DK.
Tis wel te zien dat jij enkel in PuGs dingen voor mekaar krijgt, al eens een fatsoenlijke guild opgezocht?
pi_83107423
quote:
Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

.

DBW is prima voor alle specs, en Blood is gewoon minder dan Unholy/Frost atm, maar met 277 gear is het allemaal redelijk on par. (Mits S'mourne)
Casualmourne
pi_83109197
quote:
Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Blistering het volgende:

[..]

Tis wel te zien dat jij enkel in PuGs dingen voor mekaar krijgt, al eens een fatsoenlijke guild opgezocht?
Op mijn DK doe ik wel pugs, raiden met de guild op mijn Paladin en Shaman. En 10-mans vooral, waarin je we geen Death Knight main hebben zitten. 25m wordt op mijn realm niet zoveel gedaan, hooguit 2 guilds aan de alliance kant die echt goed met heroics bezig zijn. Wel super zonde, want ze zitten allemaal vol Dus als je nog een vervelende paladin in je guild moet vervangen..

En je kan zeggen wat je wilt, blood is (was) ook gewoon dé noob spec van Death Knight. Er zullen vast pro guilds met Shadowmourne Blood Death Knight rondlopen. Net zoals er full i277 Hunters/Ret paladins rondlopen. Maar toch zijn de meeste die je in pugs tegenkomt wel noobs Dat van blood=noob is een beetje blijven hangen vroeger misschien. Tegenwoordig zijn unholy noobs met desecration helemaal hip.

Net zelfs een Ret pala met 6100 gearscore. Best goed zou je denken. Niet dus. ARP badge cloak, DBW, arp items, idiote gems, PVP i270 legs etc. Maargoed, bij de classes die je zelf speelt merk je al gewoon binnen 10 seconden of het een noob is of iemand die weet wat hij doet.

[ Bericht 29% gewijzigd door ufopiloot op 21-06-2010 19:22:41 ]
  maandag 21 juni 2010 @ 18:40:53 #158
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83109960
Heroics Dat zijn toch van die 5 man instances waar je al slapend doorheen ploegt?
*Hosselcopter*
pi_83111650
quote:
Op maandag 21 juni 2010 18:40 schreef Dibble het volgende:
Heroics Dat zijn toch van die 5 man instances waar je al slapend doorheen ploegt?
Ja, die instances waar jij als ret paladin geen hoogste DPS kon halen.
pi_83113287
Toch moeten ze die maandelijkse contributie eens verlagen.
  maandag 21 juni 2010 @ 19:54:22 #161
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83113454
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:21 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ja, die instances waar jij als ret paladin geen hoogste DPS kon halen.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormscale&cn=Gauloisess

Ret?
*Hosselcopter*
  dinsdag 22 juni 2010 @ 07:39:36 #162
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_83131170
quote:
Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef ScarFace- het volgende:
Toch moeten ze die maandelijkse contributie eens verlagen.
Waarom ?
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 08:04:07 #163
9859 crew  Karina
Woman
pi_83131324
Ik gisteren druk bezig met die flames voor het Midsummer Festival festival en maar niet snappen waarom ik de achievement niet kreeg, die had ik dus al van vorig jaar Het dansende flamemeisje had ik ook nog in de bank. Van de 100 bloemen die ik heb verzameld ga ik dus maar iets anders kopen.
niet zo tof doen
pi_83131792
Gister avond heb ik Eastern Kingdom en outland al gedaan, horde & alliance

Outland is echt een eitje, nam hearthstone naar dala om de portal te pakken naar sw om daar naar de dark portal te gaan. Vanaf daar begonnen met de outland fires. Bij de laatste fire had ik nog 8 seconden over op mijn HS Dus precies een half uurtje (horde en alliance uiteraard )
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:13:38 #165
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_83132302
Iemand ervaring met de Authenticator??

Krijg diverse mailtjes dat mijn password is gewijzigd, vlak daarna een mail dat mijn account is geblokkeerd voor 72 uur vanwege teveel gebruik (selling gold etc).
Ik kon mijn password nog wijzigen , maar bij inloggen wordt om de Authenticator code gevraagd.
Ik heb deze niet en ook nog nooit eerder gezien..

Ik gok op een Hacker, maar zeker weten doe ik het niet.
Iemand tips?
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
pi_83132386
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef MarkyB het volgende:
Gister avond heb ik Eastern Kingdom en outland al gedaan, horde & alliance

Outland is echt een eitje, nam hearthstone naar dala om de portal te pakken naar sw om daar naar de dark portal te gaan. Vanaf daar begonnen met de outland fires. Bij de laatste fire had ik nog 8 seconden over op mijn HS Dus precies een half uurtje (horde en alliance uiteraard )
Outland is vaak een eitje. Kan je vliegen en dat scheelt heel wat. EK en Kalimdor zijn vaak lastig. Zelf heb ik gister EK gedaan. Alleen zo stom geweest om niet de horde steden in te wandelen dus moet ik nog es terug voor die andere achieve.
pi_83132588
Wat ben ik blij dat ik de titel vorig jaar al meegenomen heb
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:30:06 #168
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_83132598
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef MOON76 het volgende:

Krijg diverse mailtjes dat mijn password is gewijzigd, vlak daarna een mail dat mijn account is geblokkeerd voor 72 uur vanwege teveel gebruik (selling gold etc).
Ik kon mijn password nog wijzigen , maar bij inloggen wordt om de Authenticator code gevraagd.

Iemand tips?
Yep. Hacked.
pi_83132653
Scheeld ook een boel dat ik de death knight portal heb naar ebon hold, soort extra HS naar noord eastern kingdom, scheelt toch een hoop tijd met vliegen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 09:32:43 #170
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_83132655
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:30 schreef GI het volgende:

[..]

Yep. Hacked.
Dacht ik al...
Zo maar ff bellen dan...
THX!!
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
pi_83132719
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef MOON76 het volgende:

Iemand tips?
Deze heb ik eerder gehoord. Ja je account is gehacked en de hacker heeft er een authenticator op gezet. Je moet even de webform van blizz invullen. Waarin je oa het antwoord op je geheime vraag moet beantwoorden, of anders kopie id opsturen.
pi_83132965
Das toch dom om een authenticator erop te zetten als hacker zijnde? Ik bedoel, die ID is gekoppeld aan een bestelling, en zo is de hacker makkelijk traceerbaar?
pi_83134670
quote:
nam hearthstone naar dala om de portal te pakken naar sw om daar naar de dark portal te gaan
Dalaran -> Shattrah?

En als je dan met je rondje klaar bent in Outland kan je in Shattrah weer de portal pakken naar Azeroth
pi_83134764
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Dalaran -> Shattrah?

En als je dan met je rondje klaar bent in Outland kan je in Shattrah weer de portal pakken naar Azeroth
Nee ik wilde graag beginnen waar de dark portal zit, persoonlijke issue
pi_83134768
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef MarkyB het volgende:
Das toch dom om een authenticator erop te zetten als hacker zijnde? Ik bedoel, die ID is gekoppeld aan een bestelling, en zo is de hacker makkelijk traceerbaar?
ik denk niet dat je verder komt dan de grens van china met traceren

ze zorgen vast wel dat ze niet op hun eigen adres gebracht worden, maar via via via oid.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:00:49 #176
130412 Katth
pi_83135161
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef MarkyB het volgende:
Je kan zo'n authenticator ook op je mobiel downloaden en niet elke mobiele telefoon is geregistreerd en ik denk al helemaal niet in zulke landen als China.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:00:50 #177
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83135162
Heerlijk om complimenten te krijgen als tank . Net ook weer allemaal super blij dat ik zo snel pull. Vaak heb je van die slowpoke tanks die echt constant wachten, ik pull gewoon lekker door . Vinden mensen toch fijn, alhoewel het ook aan de healer ligt natuurlijk.

Maar als Paladin is het echt eazmode tanken, HoL in 4 pulls ftw .

Stiekem vind ik m'n Tankadin leuker dan m'n DK, maarja, je doet er niets aan . Pas kwam ik een Tankadin met 6400 GS tegen (GS ) en die hoefde ik dus echt niet te healen gewoon. Ging op een gegeven moment maar feral, gewoon niet leuk meer zo'n tank
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:19:33 #178
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83135816
ook leuk als tank zijnde.

In een groep tegenkomen die allemaal gestoken zijn in 277 gear..

Eerst wel geprobeerd te tanken, maar opgegeven bij de 3e trash pack, Dps gegaan en alles neer genuked.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:31:59 #179
130412 Katth
pi_83136251
Deed gisteren Utgarde Pinnacle en na de eerste boss was ik gelijk door met pullen terwijl de rest op roll stond te wachten ofzo bij de boss. Dus ik was het gevecht bij de 2e boss al begonnen voordat hun aankwamen kakken
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:46:14 #180
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83136725
Je moet voor de grap eens als tank proberen alle skeletons uit de eindtunnel bij Pit of Saron te pullen . Halverwege schreeuw je het al uit.
*Hosselcopter*
  dinsdag 22 juni 2010 @ 11:49:36 #181
130412 Katth
pi_83136853
Meestal schreeuwt de healer het dan uit, omdat hij loopt te healen als ik nog 90% hp ben en dan aggro pakt
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:09:48 #182
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83137607
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Katth het volgende:
Meestal schreeuwt de healer het dan uit, omdat hij loopt te healen als ik nog 90% hp ben en dan aggro pakt
dit
pi_83138497
Als je WoW koopt (1e deel) en een nieuw account aanmaakt krijg je toch 1 maand gratis? Ben van plan om met een vriend te linken.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 12:47:47 #184
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83138910
*Hosselcopter*
pi_83139118
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef Dibble het volgende:

pi_83140833
Tanken is wel leuk ja, maar na een tijdje ben je er wel helemaal master in en dan is het net zo'n routine als elke andere rol. Je bepaalt zelf wel de snelheid wat wel lekker is, vooral als je van die eikels hebt als tank die niet opschieten. Random Heroics tanken vind ik dan nog wel leuk, mooie pulls maken en alles bij elkaar houden. Gundrak tot en met de eerste boss alles meenemen, of in Utgarde Keep alles meenemen tot en met die hal bij de protodrakes, dat zijn altijd wel leuke dingen om te doen. Aan de andere kant kan je net zo goed als DPS joinen en met 8k dps alles neermaaien, gaat net zo snel.

Maar in raids is het tanken echt slaapverwekkend geworden. Een beetje je 9-6-9 rotatie doen en om de zoveel tijd even taunten.. Gaaaaap.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef Dibble het volgende:
Je moet voor de grap eens als tank proberen alle skeletons uit de eindtunnel bij Pit of Saron te pullen . Halverwege schreeuw je het al uit.
Als je gewoon naar voren rent en je alle mobs van achteren laat aanvallen wel ja. Gewoon een beetje strafen en dan is het goed te doen. Op de helft even holy wrath doen om ze een paar seconden te stunnen om van ze weg te komen, dan kan je door rennen tot het eind zonder dat die mobs je aanvallen omdat je dan nog je voorsprong hebt.
pi_83141328
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Desiler het volgende:
Als je WoW koopt (1e deel) en een nieuw account aanmaakt krijg je toch 1 maand gratis? Ben van plan om met een vriend te linken.
Als je recruit a friend gebruikt krijg jij ook 1 maand gratis, ja.
pi_83141510
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je recruit a friend gebruikt krijg jij ook 1 maand gratis, ja.
Ja maar ik ben degene die gerecruit wordt.
pi_83141773
Wow is echt een klere spel!
Je bent lvl 80 na half jaar spelen, en alsnog kan je geen ene fuck doen in het spel.
Je moet je leven geven voor dit spel...
Allemaal zeikerds die je noob noemen, in real zijn ze waarschijnlijk contact gestoord..

Enige leuke dat ik heb gehad in dat spel, is dat ik die swift zulian tiger won, verder is dit spel gewoon LAME.
Ik ga me account verkopen!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door Palingvis op 22-06-2010 14:15:02 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:08:25 #190
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_83141900
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Palingvis het volgende:
Je bent lvl 80 na half jaar spelen, en alsnog kan je geen ene fuck doen in het spel.
Allemaal zeikerds die je noob noemen, in real zijn ze waarschijnlijk contact gestoord..

Enige leuke dat ik heb gehad in dat spel, is dat ik die swift zulian tiger won, verder is dit spel gewoon LAME.
Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.
pi_83141951
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Desiler het volgende:

Zover ik me herinner krijg je 1 maand (en als je het goed doet 10 dagen + 30 dagen) bij het kopen van warcraft, ja. Bij de Burning Crusade en WotLK krijg je geen gratis speeltijd.
pi_83141969
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Desiler het volgende:

[..]

Degene die recruit die krijgt een mount, een bonus level elke 2 levels dat jij levelt en een maand gratis. Jij als degene die gerecruit wordt alleen 3x xp.

Edit: dat is alleen puur van de RAF. Niet van dingen die je kan krijgen bij het kopen van WoW.
pi_83142003
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef GI het volgende:

Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.
Het kan zelfs in een week, maar dat raad ik erg af voor mensen die nieuw zijn Maar voor alts prima te doen.

Daarbij is er ook voor casual spelers een heleboel te doen in wow, dus niet zeggen dat het een kutspel is, gewoon toegeven dat het voor jou geen spel is om te spelen
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:13:03 #194
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_83142104
Casual levellen dus Terwijl ik nog gewoon aan het raiden was op mijn priest

Trouwens mijn nieuwe projectje is mijn mage. Doe in full t9 met een paar ICC drops al meer damage dan de fully ICC geared/t10 warlock afgelopen weekend.

Eens kijken of ik met mijn mage de 10K kan gaan redden als ik epicly gegeared raak.
pi_83142505
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef GI het volgende:

[..]

Heb ik geen tijd voor, en zeker geen zin in whaha!
Ik deed er echt fucking lang over, maar grotendeels ook omdat ik op lvl 60 fully geared was op z'n best.
En op lvl 70 ook.
Nu op lvl 80 redelijk, maar neemt teveel tijd in beslag.
Is wel een leuk spel in principe, toen het net begon bijv, met lvl 60 cap, toen was het veel leuker :p
Ik ga heel miss die nieuwe expansion ooit proberen, heel misschien...
SPOILER
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:22:22 #196
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_83142551
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Ik deed er echt fucking lang over, maar grotendeels ook omdat ik op lvl 60 fully geared was op z'n best.
En op lvl 70 ook.
Is wel een leuk spel in principe, toen het net begon bijv, met lvl 60 cap, toen was het veel leuker :p
De wow-gemeenschap zal je missen...
pi_83142657
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef GI het volgende:

Ik mis sommige spelers trouwens echt wel Tot nu toe zijn de meesten wel weer terug gekomen, maar sommigen heb ik echt veel lol mee gehad en die spreek je dan nooit meer.
pi_83142681
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef GI het volgende:

[..]

Als kiespijn zeker
pi_83142789
Ik mis vooral twee vriendinnen wiens vriendjes (jaja, omgekeerde wereld) het niet zo tof vonden dat ze zoveel speelden.
pi_83142792
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:25 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Als kiespijn zeker
pi_83144819
Je bent ook wel de standaard hunter noob zo te zien.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 22 juni 2010 @ 15:44:29 #202
Rawr
pi_83146464
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
Alle hunters zijn noobs, ik ook.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:54:18 #203
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83146935
Ik dacht ik probeer nog ff een ICC10 pug vlak voordat de boel reset, killen we gewoon 10 van de 12 bosses . Tank weap + chest erbij. I iz a happeh Pally! En 59 Frosties dus morgen m'n trinket
pi_83148276
not bad for a pug

gz met je nieuwe shizzle
pi_83148372
quote:
Haha en jij bent zo'n standaard wow nerd met je noob :p
  dinsdag 22 juni 2010 @ 16:27:56 #206
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83148927
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef dikke_donder het volgende:
not bad for a pug

gz met je nieuwe shizzle
Haha thanks . Op een of andere manier geeft zo'n simpele ICC10 pug veel meer voldoening en plezier dan al die 25 man heroic raids bij mekaar
pi_83150988
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Palingvis het volgende:
Haha en jij bent zo'n standaard wow nerd met je noob :p
Ja, net zoals 80% van de spelers die tenminste wel moeite stoppen in hun gems/enchants/spec. Dan is het niet zo gek dat je door iedereen voor noob wordt uitgemaakt.
pi_83151579
Woei, eindelijk een keer geluk. Heb de ice pet van Ahune
pi_83151691
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ja, net zoals 80% van de spelers die tenminste wel moeite stoppen in hun gems/enchants/spec. Dan is het niet zo gek dat je door iedereen voor noob wordt uitgemaakt.
Zo zie jij het.
Moeite stoppen in een game, dat is niet mijn ding.
Ik stop liever moeite in mijn hobbies, waar je ook echt iets aan heb
Mahja noem me maar een noob, zegt heel veel over jezelf vriend
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:12:32 #210
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83151897
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Zo zie jij het.
Moeite stoppen in een game, dat is niet mijn ding.
Ik stop liever moeite in mijn hobbies, waar je ook echt iets aan heb
Mahja noem me maar een noob, zegt heel veel over jezelf vriend
Ooit er aan gedacht dat sommige mensen WoW als een hobby zien? Er er daarom tijd + geld in stoppen?

pi_83152084
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ooit er aan gedacht dat sommige mensen WoW als een hobby zien? Er er daarom tijd + geld in stoppen?

Ja dat zal wel zo zijn.
Maar het gaat mij even om het trieste scheldwoordje noob, dat gebruikt word door 90% van die gaming community.
En het hele feit dat hij elke hunter een noob vind.. gewoon trieste opmerking
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:17:27 #212
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83152170
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Ja dat zal wel zo zijn.
Maar het gaat mij even om het trieste scheldwoordje noob, dat gebruikt word door 90% van die gaming community.
Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.
pi_83152421
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.
Ja maar ik bedoel.
Je hebt mensen die spelen om gewoon goed te zijn in het spel.
Ik speelde het spel om tijd te doden, ik ga geen mining,blacksmithing leren, totaal geen zin in.
Maar kennelijk als je dat niet doet ben je een noob ofzo.
Terwijl ik het spel vanaf het uit kwam gespeeld heb, mahja idd beter negeren dat soort mensjes...
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:23:29 #214
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83152497
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel.
Je hebt mensen die spelen om gewoon goed te zijn in het spel.
Ik speelde het spel om tijd te doden, ik ga geen mining,blacksmithing leren, totaal geen zin in.
Maar kennelijk als je dat niet doet ben je een noob ofzo.
Terwijl ik het spel vanaf het uit kwam gespeeld heb, mahja idd beter negeren dat soort mensjes...
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornette

Als dat jou hunter is, dán ben je een noob. Anders is het prima
pi_83152638
The login server is currently busy,please try again later.
pi_83152667
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:23 schreef Blistering het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat iemand hem/haar op de fouten heeft gewezen in die aantal weken tijd
pi_83152762
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:23 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat ben ik niet aha!!
Ik ben dit! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terokkar&n=Crosell
pi_83152977
Het scheelt niet veel
quote:

[..]

Ja dat zal wel zo zijn.
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:17 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dan lees je het verkeerd. Er zijn gewoon veel meer noobs bij Hunters/Death Knights/Paladins dan bij andere classes. Waarom? Omdat het zo makkelijk te spelen is.

Net zoals met Blood Death Knights, verschrikkelijk was dat in het begin van WotLK, zoveel noobs dat je er grijze haren van kreeg. Met een noobspec wil ik niet zeggen dat het slecht is, maar dat het gewoon de eerste keuze is voor de newbies. Net zoals dat retribution dat is voor paladins, of beast mastery voor hunters.

En Ret paladins, die zolang ik het spel speel altijd al simpel zijn geweest en door elke 15-jarige wordt gespeeld lijkt het wel. Lekker op knopjes rammen, maar zodra ze bij een boss staan worden ze met hun 6100gs eruit gedpsed door mijn simpele offspec omdat ze geen idee hebben wat het beste is om te doen of niet verdiepen in hun class. Maar zodra ze door hun gear op trash weer eens hoge DPS halen, linken ze direct recount

En tja, WoW kan je spelen voor je lol, maar als je aan het raiden bent (niet tegen jou gericht) vind ik wel dat je moet weten wat je doet. En dat is blijkbaar teveel gevraagd voor veel mensen.

[ Bericht 47% gewijzigd door ufopiloot op 22-06-2010 17:42:57 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 17:32:51 #219
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83152991
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Dat ben ik niet aha!!
Ik ben dit! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terokkar&n=Crosell

511 Hit, laat Ezio het maar niet horen
pi_83153035
quote:

Ja dat zal wel zo zijn.
Qua gebruik van het woord noob ben ik het helemaal met je eens (maar alleen dat dus)
pi_83153150
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Palingvis het volgende:

[..]

En op lvl 70 ook.
SPOILER
Auto shot op je bars. Of is dat een melee attack op 1?
pi_83153176
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef ufopiloot het volgende:
Het scheelt niet veel
Toch ben ik de beste
pi_83153346
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:37 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Toch ben ik de beste

* Metonae prikt bubbel kapot
pi_83153450
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:37 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Auto shot op je bars. Of is dat een melee attack op 1?
Haha serieus, ik heb auto shot wel op me bars staan :p
Maar dat komt omdat ik dat zo vanaf het begin al heb, en anders heb ik 2 legen slots in me bar, en dat ziet er niet uit.
pi_83153473
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef Metonae het volgende:

[..]

* Metonae prikt bubbel kapot
'prikt bubbel kapot'?

Moet je zo doen:

SHATTTERRINNNG TTHHRRRRRRRROOOOOOOWWWWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

pi_83153535
quote:
Ja een nelf die emotes gaat doen naar spelers die hij heeft gedood.

Fucking irritant.
pi_83153640
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Fucking irritant.
#showtooltip Attack
/point
/laugh
/spit
/spit
/spit
/spit
pi_83153658
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Fucking irritant.
Wat is daar irritant aan?
Je baalt dan gewoon dat je gekilt bent
pi_83153757
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Ja dat sowieso . Maar het zijn altijd de 12 jarige noobs die zich dan zo stoer voelen en even /point en /laugh moeten doen. 95% van de mensen die dit doen zijn Alliance en 95% van die mensen zijn Night Elf hunters.

Het is gewoon gay.
pi_83153780
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Verlaat dit topic en keer nooit meer terug.
pi_83154037
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dat sowieso . Maar het zijn altijd de 12 jarige noobs die zich dan zo stoer voelen en even /point en /laugh moeten doen. 95% van de mensen die dit doen zijn Alliance en 95% van die mensen zijn Night Elf hunters.

Het is gewoon gay.
Oow ja zo, dat is nogal triest ja haha.
Of als ze /spit doen ofzo :p maar ik zelf lach er altijd om!

En wat is die sjaak ze probleem boven mij!?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:11:20 #232
171357 Rikketik
pi_83154508
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef ufopiloot het volgende:
Net zoals met Blood Death Knights, verschrikkelijk was dat in het begin van WotLK, zoveel noobs dat je er grijze haren van kreeg. Met een noobspec wil ik niet zeggen dat het slecht is, maar dat het gewoon de eerste keuze is voor de newbies. Net zoals dat retribution dat is voor paladins, of beast mastery voor hunters.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat die lui goed met hun talent specs omgaan, dan dat een DK frost specced omdat-ie anders een noob genoemd wordt, maar totaal niet weet waar hij verder mee bezig is. En dat is dus wel het effect dat je hebt met dat vreselijke irritante 'omg huntard noob'-gedrag. Het is hetzelfde verhaal als die mongolen die alleen afgaan op GS en verder geen aandacht schenken aan kennis van tactics e.d.
pi_83154804
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Het is gewoon gay.
Ik doe gewoon snel '/grin' terwijl ik ze nog in m'n stunlock heb op m'n Rogue, tijdens het killen dus.
pi_83154821
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 07:39 schreef GI het volgende:

[..]

Waarom ?
1. De game is al oud. Oude games zijn per definitie minder interessant om te spelen.
2. Een flink aantal spelers. De contributie per speler kan dus best omlaag.
Maar blizzard wil gewoon flink incasseren
pi_83154844
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Ik doe gewoon snel '/grin' terwijl ik ze nog in m'n stunlock heb op m'n Rogue, tijdens het killen dus.
Roques zijn top! vaak bespeeld door aardige mensen!
Moet zeggen dat die stuns zwaar irriterent zijn....
pi_83154918
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat die lui goed met hun talent specs omgaan, dan dat een DK frost specced omdat-ie anders een noob genoemd wordt, maar totaal niet weet waar hij verder mee bezig is.
Waar zeg ik dat dan?
pi_83155213
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan?
Wist niet dat jij beroemd was!!
:p
  dinsdag 22 juni 2010 @ 18:29:44 #238
171357 Rikketik
pi_83155254
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:21 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat dan?
Nu begrijp ik je even niet. Moet ik nu laten zien waar je zegt dat Blood een noob spec is?
pi_83157281
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:29 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Nu begrijp ik je even niet. Moet ik nu laten zien waar je zegt dat Blood een noob spec is?
Misschien moet je de rest ook lezen.
pi_83158762
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

1. De game is al oud. Oude games zijn per definitie minder interessant om te spelen.
2. Een flink aantal spelers. De contributie per speler kan dus best omlaag.
Maar blizzard wil gewoon flink incasseren
Ja, want voor 11 miljoen mensen een game hosten, constant updaten en de concurrentie voor blijven met een staf van meer dan 1500 man is net zo duur als de game draaien voor 500.000 spelers.

Ik mag hopen dat jij niet je eigen bedrijf gaat beginnen, volgens mij ben jij heel snel failliet. Het gaat toch om winstmaximalisatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mystikvm op 22-06-2010 20:38:20 ]
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:50:16 #241
171357 Rikketik
pi_83159012
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Misschien moet je de rest ook lezen.
Heb ik gedaan, wat is je punt? Misschien moet jij eens concreet worden. Ik kan niet zo veel met één-regel-reacties als 'Waar zeg ik dat dan?' of 'Misschien moet je de rest ook lezen.' Misschien dat er hier sprake is van miscommunicatie, maar op deze manier wordt het een gebed zonder einde.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 22:23:23 #242
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83168055
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Palingvis het volgende:

[ afbeelding ]
Fakking noob ben je dan . Als ik niet werk speel ik gemiddeld 12 uur per dag. Ok, dan heb je geen leven maar met DF en goede xp quests ben ik binnen een week lvl 80. 6 dagen geleden met mijn druid begonnen. Lvl 63 al

Nog 2 levels en dan Starfall gespecced. Dan begint de echte fun

Mages en Warlocks
*Hosselcopter*
pi_83171631
Zo lang er 11 miljoen mensen 13 euro per maand betalen zullen ze de prijs echt niet omlaag doen. En ja, ze kunnen er makkelijk een paar euro vanaf halen, maar waarom zouden ze?
pi_83173416
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Dibble het volgende:

[..]

Fakking noob ben je dan . Als ik niet werk speel ik gemiddeld 12 uur per dag. Ok, dan heb je geen leven maar met DF en goede xp quests ben ik binnen een week lvl 80. 6 dagen geleden met mijn druid begonnen. Lvl 63 al

Nog 2 levels en dan Starfall gespecced. Dan begint de echte fun

Mages en Warlocks
Haha als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een noob mag zijn
12 uur per dag? dat is geneens ziek meer maar gestoord...
It's you're life als je het leven kan noemen...
pi_83174179
Vanavond een paar bosses ICC gedaan. Caster cloak van Dreamwalker gekregen en genoeg emblems voor m'n 3e T10 piece, de chest. Ook nog een staff voor m'n tank spec van eh, geen idee.
  woensdag 23 juni 2010 @ 00:24:26 #246
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83175340
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Palingvis het volgende:

[..]

casual gaming
*Hosselcopter*
pi_83180285
Gisteren Flame Warden gehaald. Las dat Torch Juggler voor nogal wat problemen zorgde bij sommigen. Na een keer met 5 torches geprobeerd te hebben er nog 10 bijgekocht en toen in een keer gehaald. Ook Outland was een grap om al die bonfires te vinden. 20min vliegen en klaar.
Zijn er trouwens nog bonfires in Northrend? Die waren niet nodig voor de meta maar wel handig om die tokens te halen voor pet en dansend beeldje.
  woensdag 23 juni 2010 @ 09:20:02 #248
130412 Katth
pi_83180615
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef Dibble het volgende:

[..]

casual gaming
12 uur per dag wow spelen en nog niks bereiken, triest figuur
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:19:21 #249
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83182634
Net 264 tank gloves gewonnen in VoA 25 .

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Fatality is m'n Protadin nu, maar ik weet niet wat ik van m'n Frost moet halen. In eerste instantie had ik trinket gehaald, maar toen won ik 264 gloves dus nu twijfel ik of ik misschien maar schouders moet halen voor set bonus. Of wellicht toch de belt, die is ook super goed.

Boohoo :|
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:27:06 #250
130412 Katth
pi_83182948
Pala tank is leuk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Chromaggus&cn=Carjoy

Lastige keuzes, belt is een goede upgrade voor jou, maar trinket zal je nog lang blijven gebruiken. 2 set bonus is ook leuk, maar veel threat issues kan je niet hebben.
pi_83183497
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Je bent van level 1 naar level 80 gegaan. Dan maakt het niet uit of je nou 1 uur per dag speelt of 12, als level 80 kunnen mensen wel van je verwachten dat je ondertussen wel weet hoe je class in elkaar zit omdat je hem 80 levels lang hebt gespeeld. En zo niet dan zou je je anders kunnen verdiepen in de spec/gems/rotation die op tientallen forums te lezen is, of door het gewoon te vragen.
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Blistering het volgende:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Fatality is m'n Protadin nu, maar ik weet niet wat ik van m'n Frost moet halen. In eerste instantie had ik trinket gehaald, maar toen won ik 264 gloves dus nu twijfel ik of ik misschien maar schouders moet halen voor set bonus. Of wellicht toch de belt, die is ook super goed.

Shoulders zijn makkelijk te halen in ICC25, Gunship, dus i277 moet wel mogelijk zijn. Voor een goede trinket moet je in ICC25 Sindragosa omleggen, en dan heb je als andere optie nog de trinket uit ToC25. Het komt er eigenlijk op neer dat je de Frost trinket nooit zal vervangen, en belt/shoulders etc. kan je nog wel ergens anders meepikken. Zou zonde van de emblems zijn als ze droppen terwijl je net de vendor items hebt gehaald. Maar uiteindelijk zijn het wel een van de beste items ja, +ARMOR ftw

2-set bonus is wel leuk voor 10k+ trash DPS, maar voor de threat hoef je het inderdaad niet te doen.
  woensdag 23 juni 2010 @ 10:49:42 #252
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83183870
Heb de trinket maar gehaald ja, da's zo'n solide upgrade, daar kan je de mist niet mee ingaan. Wat ik trouwens ook ff ga doen is m'n Mining maxen (600 hp erbij ftw ) en daarna JC. Kom ik toch wel in de buurt van de 43k HP unbuffed

Thanks voor den hulp
pi_83183884
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je bent van level 1 naar level 80 gegaan. Dan maakt het niet uit of je nou 1 uur per dag speelt of 12, als level 80 kunnen mensen wel van je verwachten dat je ondertussen wel weet hoe je class in elkaar zit omdat je hem 80 levels lang hebt gespeeld. En zo niet dan zou je je anders kunnen verdiepen in de spec/gems/rotation die op tientallen forums te lezen is, of door het gewoon te vragen.
[..]
Ik weet wel hoe ik moet spelen, helemaal met hunter.
Pro jonge!
pi_83183981
Godverdomme, gisteren op mijn DK de T10 gloves gehaald, droppen ze net in VoA

/gm En lief vragen.

En ja, uiteindelijk heb ik op mijn paladin ook de T10 shoulders gehaald. Iets van 23 gunship kills, normal en heroic. Maar nog NOOIT zien droppen als ik op mijn paladin ben Maar als het goed is kan ik vanaf vandaag verder gaan als ret Overstap gemaakt van een 10m guild naar 25m. Hopelijk ook erg leuk daar, ICC10 HC is wel aardig om te doen, maar fuck i264

Gisteren ook wel leuk, ICC25 altpug met de 2e Alliance guild van de realm. Ik wilde de infusion bij Putricide doen als tank (voor de Shadowmourne die ik nooit op tijd zal halen), maar ze begonnen allemaal te zeuren dat ze er zelf 10 keer op gewiped waren en dat het moeilijk was, raidwiper etc. Nouja, ik stap in de Abo, en clear dat zooitje even. Putricide oneshot en ik had mijn infusion. Toen heb ik blijkbaar de zere teen geraakt van de alt van een shadowmourne gast (omdat hij dus enorm veel pogingen nodig had), en heeft ie de rest van de raid alleen maar op mij proberen te zeiken En expres overaggro'en bij de Princes waar ik achter de ballen aan ren en dan helemaal los gaan dat ik geen threat opbouw; terwijl we het al 10 weken zo zonder problemen doen. Hoe kinderachtig

Ik ben benieuwd hoe het sfeertje verder is in 25m raids in plaats van 10m. 10-mans is altijd leuk, iedereen kent elkaar en weet wat we van elkaar kunnen verwachten, en qua tactics veel minder mensen die het zouden kunnen verpesten. Volgens mij zit er in elke 25m wel minimaal één zwakke schakel die voor problemen zorgt.

[ Bericht 31% gewijzigd door ufopiloot op 23-06-2010 11:07:39 ]
pi_83184566
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Palingvis het volgende:

[..]

Ik weet wel hoe ik moet spelen, helemaal met hunter.
Pro jonge!
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:23:47 #256
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83185335
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Blistering het volgende:

Dat zijn wel schele gloves die je daar hebt. Ipv Parry and dodge krijg j hit rating
*Hosselcopter*
pi_83186205
En armor.
pi_83186403
Iemand hier die al geprobeerd heeft zijn of haar tabard of summer skies/flames om te ruilen? Ik lees op WoWhead dat het kan, maar heb liever toch een bevestiging van een van jullie

Postje nummer 800
  woensdag 23 juni 2010 @ 11:54:14 #259
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83186710
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Metonae het volgende:
Iemand hier die al geprobeerd heeft zijn of haar tabard of summer skies/flames om te ruilen? Ik lees op WoWhead dat het kan, maar heb liever toch een bevestiging van een van jullie

Postje nummer 800
Ja kan, Tabard Vendor in Dala. Gewoon tabard deleten en dan kan je nieuwe krijgen.
pi_83189184
Gister teruggegaan naar Anub Arak HC 25, het wilde maar niet lukken hij is lastiger dan LK 25 imo.
pi_83189474
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef effex1000 het volgende:
Gister teruggegaan naar Anub Arak HC 25, het wilde maar niet lukken hij is lastiger dan LK 25 imo.
Dat is hij ook
pi_83193793
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef effex1000 het volgende:
Maar komt bij lange na niet in de buurt van LK25HC .

Druidje nu 4600GS maar kom nog geen ICC10 in helaas , hoop eigelijk dat ik de staff uit de bag van midfest boss krijg en nieuwe trinket zou ook wel handig zijn. Mja we zulle zien xD
Jeweet!
  woensdag 23 juni 2010 @ 14:57:29 #263
130412 Katth
pi_83193884
Anub 25 heroic zal atijd moeilijk blijven, omdat met het improven van je gear niet alleen je dps hoger is, maar je hp ook. Dus Anub kan meer hp van raiders leechen.
  † In Memoriam † woensdag 23 juni 2010 @ 15:24:25 #264
159966 lifeblind
pi_83194985
verlate tvp na een weekje afwezigheid.

Blijkbaar ging de guildraid helemaal kut omdat ik en een vriend er afgelopen week niet waren Zelf hebben we gisteren met z'n twee icc10 gepugged, toch 7/12 neergekregen (eerste wing + fester/rotface en dreamwalker).
pi_83195123
Mwah Anub is wel veel makkelijker juist. Je kan hem in 1 burrow naar de laatste phase pushen en dan hoef je niet zo op het randje te zitten qua HP, en kan je hem rustig afmaken in de laatste phase. HP verschil vergeleken met ToC25 gear is niet zo groot terwijl de DPS wel flink hoger is.
pi_83200688
Net als enige dps warrior meegegaan met een VoA25 droppen de ilvl 264 gloves. Die zijn nu van mij
  woensdag 23 juni 2010 @ 20:39:23 #267
171357 Rikketik
pi_83210885
Vraagje: is er het afgelopen jaar iets veranderd aan de mana costs van veel spells? Ik ben namelijk laatst eens als Mage (en nu ook als Druid) aan de slag gegaan, en ik heb het idee dat ik veeeel minder hard door m'n mana heen brand. Wat heet: Ik heb nog geen enkele keer hoeven stoppen omdat ik mana moest regeneraten. Vroeger zoop ik me juist helemaal klem na zo'n beetje iedere serie gevechten.
  woensdag 23 juni 2010 @ 23:23:05 #268
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83223071
M'n vorige guild heeft net Lich King 25 heroic gekilled, toch altijd weer gemengde gevoelens als je ziet dat ze alles eerder killen dan de guild waarin je nu zit
pi_83224911
25% buff deed het hem?
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2010 @ 01:23:04 #270
159966 lifeblind
pi_83227938
Om maar even een beetje in te haken op de TT, ik heb nieuwe boots op m'n paladin, en daardoor een GS van 6014 ( )
pi_83228140
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Rikketik het volgende:
Vraagje: is er het afgelopen jaar iets veranderd aan de mana costs van veel spells? Ik ben namelijk laatst eens als Mage (en nu ook als Druid) aan de slag gegaan, en ik heb het idee dat ik veeeel minder hard door m'n mana heen brand. Wat heet: Ik heb nog geen enkele keer hoeven stoppen omdat ik mana moest regeneraten. Vroeger zoop ik me juist helemaal klem na zo'n beetje iedere serie gevechten.
Volgens mij vond ergens in dat jaar die base mana cost verandering plaats. Spells kosten nu een bepaald percentage van je base mana (wat je hebt als je alle intellect van gear van je int aftrekt) in plaats van een vaste hoeveelheid mana. Hierdoor kun je op laag level veel meer spells casten zonder OOM te gaan.
pi_83229830
ik was verbaasd, maar we hadden gisteren toch nog een 25m icc run. al was het gemixt met een andere guild. toch nog marrowgar, lootship, fester en rotface op heroic gedaan. we zijn t/m blood princes gekomen, daarna callde we het.

een best grappige raid met veel geouwehoer op TS. van mij mag het zondag doorgaan
pi_83234451
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef ufopiloot het volgende:
25% buff deed het hem?
Is de 25% buff al live in EU dan? 3.3.5 komt toch volgende week in EU?
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:13:05 #274
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_83234644
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:08 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Is de 25% buff al live in EU dan? 3.3.5 komt toch volgende week in EU?
Is gewoon live.

En ja ufo, oneshot met 25% buff
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:14:03 #275
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83234689
yep gisteren icc gedaan met 25% buff
pi_83235256
Ah oke.
pi_83235490
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:13 schreef Blistering het volgende:

En ja ufo, oneshot met 25% buff
Haha, wat een verschil dan.
  donderdag 24 juni 2010 @ 11:35:56 #278
171357 Rikketik
pi_83235742
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 01:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Volgens mij vond ergens in dat jaar die base mana cost verandering plaats. Spells kosten nu een bepaald percentage van je base mana (wat je hebt als je alle intellect van gear van je int aftrekt) in plaats van een vaste hoeveelheid mana. Hierdoor kun je op laag level veel meer spells casten zonder OOM te gaan.
Oh ja, nu zie ik het staan. Dat was met patch 3.3.0, toen ze een heleboel (low level) mechanics aangepast hebben. Tof, want de hele tijd OOM zijn, haalt flink het tempo uit het spel.

Thanks voor het antwoord.
pi_83235930
En met een beetje heirlooms met dikke INT stats en enchants is het dan nog veel makkelijker geworden.
pi_83238862
Zit te twijfelen om me op te geven voor de GDKP ICC25, zaterdag's van 17:30 tot 22:00 12/12 clear + 6 HM's.
En aan het einde is er meestal een pot van ongeveer 100-200k dat gedeeld wordt over de raid dus 4 to 8k Cash
Jeweet!
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:58:45 #281
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_83238910
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef ufopiloot het volgende:
En met een beetje heirlooms met dikke INT stats en enchants is het dan nog veel makkelijker geworden.
Moet je wel een main hebben om heirlooms te kopen natuurlijk Maar zelfs zonder heirlooms is t allemaal al makkelijk zat.
  † In Memoriam † donderdag 24 juni 2010 @ 13:32:22 #282
159966 lifeblind
pi_83240290
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Windigo het volgende:

[..]

Moet je wel een main hebben om heirlooms te kopen natuurlijk Maar zelfs zonder heirlooms is t allemaal al makkelijk zat.
De meuk die je krijgt uit die treasurebag als je een random dungeon doet, is vrijwel net zo goed (minus de 10% extra xp uiteraard).
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:59:31 #283
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_83243968
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 00:24 schreef Dibble het volgende:

[..]

casual gaming

Eilitair gewhine "huilhuiljankjank, iemand anders die minder speelt heeft ook goede gear en items!"

Casual en social gaming ftw!!!!
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_83247018
Casual gaming op z'n hoogtepunt, hier op de realm hebben we nu iets van 20 Shadowmournes rondlopen, en dan zit ik nog op een complete boutrealm ook
pi_83254822
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
Casual gaming op z'n hoogtepunt, hier op de realm hebben we nu iets van 20 Shadowmournes rondlopen, en dan zit ik nog op een complete boutrealm ook
Dat zijn er wel veel ja. Bij ons weet ik het van 2 op de alliance kant.
pi_83270368
Level 74 op m'n shaman nu. Gaat best lekker in randoms, magma totem gooien, fire nova en dan chain lightning spammen. Doe zo minimaal 2k, heb al uitschieters naar 4500 gehad . Nog 1 level en dan kan ik Lava Burst.
pi_83271382
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:59 schreef Sapstengel het volgende:
Level 74 op m'n shaman nu. Gaat best lekker in randoms, magma totem gooien, fire nova en dan chain lightning spammen. Doe zo minimaal 2k, heb al uitschieters naar 4500 gehad . Nog 1 level en dan kan ik Lava Burst.
Ik merk ook dat ele shaman ontzettend faceroll is i n70-79
Elemental mastery + Troll racial =
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_83271386
Oh ja, ben gestopt tot Ruby Sanctum/Cataclysm.
Of ik volg een deel van mijn guild naar die Star Wars MMO, plannen zijn al gemaakt om ook daareen guild op te zetten.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_83271738
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 06:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oh ja, ben gestopt tot Ruby Sanctum/Cataclysm.
Of ik volg een deel van mijn guild naar die Star Wars MMO, plannen zijn al gemaakt om ook daareen guild op te zetten.
Ach, zo gaat het altijd. Nieuwe MMO, allemaal WoW-spelers die massaal die game kopen en binnen 3 maanden weer in WoW inloggen. LotrO, AoC en Warhammer zijn goede voorbeelden daarvan. Star Trek Online volgens mij ook.

Ik heb wel vertrouwen in Bioware trouwens, goede developer die wat mij betreft nog nooit een slechte game gemaakt heeft. Zal wel een blijvertje worden. Ik houd alleen niet van Star Wars als franchise, dus mij niet gezien.
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2010 @ 09:59:41 #290
159966 lifeblind
pi_83274387
Ondertussen al lvl 73 (70%) op m'n mage. Ben nu in Dragonblight bezig met een guildie warrior die net zo ver is om de Wrathgate quests in Dragonblight te doen, gaat best lekker.

Gister ook met mn mage meegedaan met een Tempest Keep run. Heb toch nog mooie gloves geloot, m'n eerste purple item op m'n mage
  vrijdag 25 juni 2010 @ 10:30:41 #291
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_83275393
Nou joepie hoor.. account is gehacked . Kon nog wel inloggen om wachtwoord te veranderen + authenticator in te stellen. Nu wachten op ticketantwoord van een GM.

Mensen die op deze manier het spelen van een MMORPG compleet verpesten voor anderen (n)
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_83275443
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 07:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ach, zo gaat het altijd. Nieuwe MMO, allemaal WoW-spelers die massaal die game kopen en binnen 3 maanden weer in WoW inloggen. LotrO, AoC en Warhammer zijn goede voorbeelden daarvan. Star Trek Online volgens mij ook.

Ik heb wel vertrouwen in Bioware trouwens, goede developer die wat mij betreft nog nooit een slechte game gemaakt heeft. Zal wel een blijvertje worden. Ik houd alleen niet van Star Wars als franchise, dus mij niet gezien.
Was met Aion net zo. 'Ik ga zo stoppen met WoW als Aion uitkomt!'

1 week later: "Het is toch niet zo leuk als WoW. YAY WoW!"
  † In Memoriam † vrijdag 25 juni 2010 @ 10:52:22 #293
159966 lifeblind
pi_83276349
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Metonae het volgende:

[..]

Was met Aion net zo. 'Ik ga zo stoppen met WoW als Aion uitkomt!'

1 week later: "Het is toch niet zo leuk als WoW. YAY WoW!"
Toen Aion net uit was gekomen, stond ik een keer in breda of tilburg in een gamewinkel, en die verkoper zat constant te pushen dat ik dat moest kopen en niet meer verder moest gaan met WoW, want de echte hardcore spelers waren gestopt met WoW en speelde nu Aion en 't zou de grote knaller gaan worden van de komende paar jaar enzo

Ik heb 'm vriendelijk bedankt en Diablo II voor een tientje uit de budgetbak gevist

EDIT: overigens is Diablo III mijn enigste reden om een maandje met WoW te stoppen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:02:25 #294
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_83276826
Eens wat betreft het eventueel stoppen voor Diablo3.

Ik haal em, en speel em grijs waarschijnlijk... Diablo > alles
  vrijdag 25 juni 2010 @ 11:07:54 #295
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83277078
Diablo gaat inderdaad hard roeleren ja. Weet nog in 2001. Paar dagen na release kreeg ik 80 piek van moe en rende ik kk hard naar de Dixons om D2 te scoren.
*Hosselcopter*
pi_83278325
Boh gek, Diablo II is nog steeds gruwelijk.
  Moderator vrijdag 25 juni 2010 @ 13:24:32 #297
9859 crew  Karina
Woman
pi_83282785
Waarom staat dit topic eigenlijk onder PC games en niet onder online?

OT: kan niet inloggen, en er zijn nog meer servers, behalve de mijne, offline. En volgens mij zie ik de intro van Catacylsm als ik voorbij het inlogscherm kom (vervolgens niet verder kan inloggen)>
niet zo tof doen
  vrijdag 25 juni 2010 @ 13:37:26 #298
130412 Katth
pi_83283448
Het is een online pc game...
pi_83285415
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef Karina het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk onder PC games en niet onder online?

OT: kan niet inloggen, en er zijn nog meer servers, behalve de mijne, offline. En volgens mij zie ik de intro van Catacylsm als ik voorbij het inlogscherm kom (vervolgens niet verder kan inloggen)>
Zijn er dan niet al toevallig beta invites verstuurd dat jij er bij zit ofzo?
pi_83322591
Wow, net gekickt uit een ICC25 pug. "Replace ure pvp gear and gems". Enige pvp gear die ik had was een Wrathful cloak, aangezien die het beste is die ik kon krijgen tot de ICC versie dropte. Verder full strength gegemmed aangezien ik met arp gemmen ook nog niet aan de softcap kom Ach ja, misschien maar beter dak daar niet mee ga.
pi_83325136
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 13:05 schreef Sjiznit het volgende:
Wow, net gekickt uit een ICC25 pug. "Replace ure pvp gear and gems". Enige pvp gear die ik had was een Wrathful cloak, aangezien die het beste is die ik kon krijgen tot de ICC versie dropte. Verder full strength gegemmed aangezien ik met arp gemmen ook nog niet aan de softcap kom Ach ja, misschien maar beter dak daar niet mee ga.
Dat is wel zielig van die RL zeg. Ik kick meestal ook niet als ze 1 of 2 PvP items hebben. Zolang netjes gemmed en enchant voor PvE.

Zal wel te maken hebben met die GS. Het nummer opkrikken met gebruik van PvP items. Gelukkig gebruik ik Elistist Group om zo in 1 opslag te zien wat voor vlees ik in de kuip heb.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')