Realm: Alonsusquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Aggramarquote:classpc Naochan-(A)- Rogue
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darkspearquote:
Realm: Darksorrowquote:Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
quote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Spinebreakerquote:R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Stormscalequote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
quote:Dibble Phantium-(A)- Hunter
Realm: Tarren Millquote:SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Terenasquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
quote:Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
Realm: The Sha'tarquote:Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
quote:
Realm: Twilight's Hammerquote:SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Realm: Xaviusquote:Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
quote:Ik heb een standaard editie van WoW + TBC + WOTLK op 3 pc's staan, mocht er 1tje crashen dan heb ik altijd een back-up versie paraat. Best triest eigenlijk
Same here, ben dan nu weer eens alliance aan het levelenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef Evertjan het volgende:
kan niet wachten totdat ik me Felguard heb om me lock dat lijkt me echt een brute warlock pet
wehehehe world of casualcraft wehehehehequote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef ufopiloot het volgende:
Ben nu een tijdje als Retribution op zoek naar een goede 25m guild en drop mijn tank spec, maar dat is echt complete kak op mijn realm. Er zijn een handjevol guilds met een beetje progress, maar die zitten natuurlijk bomvol met Paladins. ICC10 heroic begint nou ook te vervelen, zeker nu de grootste noobs om je heen zelfs i277 beginnen te krijgen
Tja, ik speel het ook al een aantal jaar, maar het aantal dungeons dat ik in al die tijd heb gecleared samen met anderen, is op de vingers van twee handen te tellen. Dat was vooral in het begin, toen ik alles nog moest leren kennen. Ik kwam er echter al snel achter dat ik te impulsief, ongeduldig en asociaal was om instances te lopen met anderen, laat staan dat ik aan hele raids ging meedoen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 04:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al speel ik al 5 jaar. Ik heb nooit van raiden gehouden en het gezeik dat er bij komt kijken, en kennelijk speel je het spel dan ''niet serieus genoeg''..
Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, ik speel het ook al een aantal jaar, maar het aantal dungeons dat ik in al die tijd heb gecleared samen met anderen, is op de vingers van twee handen te tellen. Dat was vooral in het begin, toen ik alles nog moest leren kennen. Ik kwam er echter al snel achter dat ik te impulsief, ongeduldig en asociaal was om instances te lopen met anderen, laat staan dat ik aan hele raids ging meedoen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef MarkyB het volgende:
Voor Explorer had ik een addon die niet geweeste gebieden als Rood op de kaart liet zien. Zodra je er geweest was werd de kleur normaal en kon je precies zien welke zone je nog moest zien om te exploren. Ik ben nu al een half jaar explorer en heb af en toe nog steeds gebieden die ik opeens discover
Ben trouwens DK ;-)
Uit mijn hoofd zeg ik cartographer. Je moet dan de instellingen even doorbladeren en dan kan de de kleur veranderen van waar je nog niet geweest bent. (het een best uitgebreide addon, er zit ook een stukje 'look n feel' tussen).quote:
Outlands is juist altijd een feestje om te levellenquote:
Anderhalve dág? xD Hoe doe je dát in vredesnaam? Heirlooms ofzo? xDquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Outlands is juist altijd een feestje om te levellenDaar race je in anderhalve dag doorheen!
Mwa, bij wijze van he. Denk dat als ik non-stop zou spelen anderhalve dag best mogelijk is, maar langzaam gaat het zeker niet. En heirlooms zijn wel heerlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:20 schreef Windigo het volgende:
[..]
Anderhalve dág? xD Hoe doe je dát in vredesnaam? Heirlooms ofzo? xD
Ik speel samen met mijn vriendin en we levelen alleen maar dmv instances. En gisteren hadden we het na 3x ramparts wel weer gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Outlands is juist altijd een feestje om te levellenDaar race je in anderhalve dag doorheen!
Ja bedankt, het viel me reuze mee hoe makkelijk die eigenlijk te halen isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Mwa, bij wijze van he. Denk dat als ik non-stop zou spelen anderhalve dag best mogelijk is, maar langzaam gaat het zeker niet. En heirlooms zijn wel heerlijk![]()
Grats trouwens Explorer!
Geen tijd om te questenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef ufopiloot het volgende:
Outland gaat belachelijk snel. 58-60 doe je echt binnen een half uurtje, daarna quest je en doe je tussendoor random dungeons om de quests compleet te krijgen. Mijn druid is lvl66 en heb alleen Hellfire compleet gedaan en iets van 20 quests in Zangarmarsh
Je Warlock is akelig laag. Gogo Lock!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Blistering het volgende:
Tis trouwens wel belachelijk hoe m'n Druid van 4.8k GS naar 5.7k GS is gegaan in 5 dagen. Heb er nu al bijna niets meer op te doen...
Tijd voor een nieuwe alt..
75 Priest
72 Warrior
70 Rogue
70 Mage
70 Hunter
53 Warlock
Allemaal hebben ze alle heirlooms + epic flying (indien mogelijk). Maar vaak als ik ff op 1 char speel ben ik het weer zo zat dat ik log. Heb die cloth heirlooms al wel 25x rond gestuurd van mage naar lock naar priest
Zou opzich wel een warrior of rogue op 80 willen, maar heb al 2 paladins een DK en een feral druid op 80. Boo
Ja, maar die laatste 5 levels zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:40 schreef Metonae het volgende:
[..]
Je Warlock is akelig laag. Gogo Lock!
Another one bites the dustquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef MarkyB het volgende:
Jagga zit nu bij mijn vriendin thuisZal ook eens daar gaan kijken
Ja ik vind die levels daar ook vreselijk, al vind ik winterspring nog een van de leukste zonesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste 5 levels zijn. Als je het dan over slack hebt dan moet je bij mij met azeroth aankomen, my god wat kut zeg.
Blackrock Spire doen (als je dat al kan). 1 level per run die ~45 minuten duurt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste 5 levels zijn. Als je het dan over slack hebt dan moet je bij mij met azeroth aankomen, my god wat kut zeg.
Als je een goede tank hebt jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Blackrock Spire doen (als je dat al kan). 1 level per run die ~45 minuten duurt.
* Metonae is dus blijkbaar goeie tankquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je een goede tank hebt jaIk heb ze al van 2 tot 3 uur meegemaakt, en da's niet leuk..
Je maakt wel grapjes maar laatst op onze server LFM OS 10 5+ gsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
Fout in de TT trouwens:
WoW #265 LFM ICC25 min. 6.3k GS + LKHC25 ach
Moet natuurlijk zijn:
WoW #265 LFM Naxx10 min. 6.3k GS + LKHC25 ach
Kan een modje dit ff aanpassen?
Gister een volle 3-uur durende BRD run gedaan op level 52-55 met een pug. Doe ik dus ook gauw niet weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je een goede tank hebt jaIk heb ze al van 2 tot 3 uur meegemaakt, en da's niet leuk..
Expquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Gister een volle 3-uur durende BRD run gedaan op level 52-55 met een pug. Doe ik dus ook gauw niet weer.Was wel een goeie groep overigens, maar oh zo'n grote instance.
Idd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
ExpDat is zo fijn aan tank zijn. DPS gaat weg en binnen 5 seconden heb je een nieuwe
10 minuten teruglopen voor een bagger bossquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Idd.![]()
Ik was als tank/healer/dps gesigned maar dan wel toevallig als healer in de groep gequeued (een van die zeldzame momenten). Dan schiet het ook wel op met replacen ja. Na Thaurassian nog ff richting prison om High Interrogator te slopen.
Nee. Als je die boss molt dan is de instance complete "Blackrock Depths - Prison". Blizz heeft BRD en Mara opgesplits in 2-3 dungeons omdat ze anders te lang zijn. En na instance complete kun je niet meer LFM als er iemand uit dropt. En na Thaurassian gewoon teleport out of dungeon -> teleport to dungeon, hoppa, terug bij instance portal.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
10 minuten teruglopen voor een bagger boss
Begin daar dan mee
Daarom gewoon BRD - Upper City doenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:06 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee. Als je die boss molt dan is de instance complete "Blackrock Depths - Prison". Blizz heeft BRD en Mara opgesplits in 2-3 dungeons omdat ze anders te lang zijn. En na instance complete kun je niet meer LFM als er iemand uit dropt. En na Thaurassian gewoon teleport out of dungeon -> teleport to dungeon, hoppa, terug bij instance portal.
Mwha, maakt niet uit waar je heen gaat. Overal zit wel xp en loot.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Metonae het volgende:
[..]
Daarom gewoon BRD - Upper City doenAls tank schijt hebben aan de dps en lekker je eigen weg volgen
3D waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je maakt wel grapjes maar laatst op onze server LFM OS 10 5+ gs
Ja en? Mensen deden 3D voordat Ulduar uitkwam. Toen had je 4k GS.quote:
Maar toen was het moeilijk. Of scheen het moeilijk te zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja en? Mensen deden 3D voordat Ulduar uitkwam. Toen had je 4k GS.
Dat dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Katth het volgende:
[..]
Ja dat was toen moeilijkste encounter in wotlk, we gaaf om hem op die manier te verslaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Katth het volgende:
[..]
Herkenbaar hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 06:16 schreef Windigo het volgende:
Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht inIk geniet meer van het questen en het halen van vage achievements zoals de hoogste cooking skill of een of andere rare festival pet. Ik heb het gestress gewoon niet over voor de nieuwste gear. Ik ben nu bezig met de explorer title halen, dat kost ook bčst veel moeite maar dat vind ik tenminste wel leuk om te doen. Dan heb je tenminste eens de hele game gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar hoorIk durfde ook nooit 'te presteren' in wow en bleef dus weg uit groepsdingen (vermaakte me ook uitstekend!). Maar omdat ik een relatie kreeg met een die-hard raider is dat onder zijn druk veranderd. Hij bleef me maar meeslepen en pushen en nu heal ik icc 25 hc modes terwijl ik me zelfs wat verveel af en toe
En het klinkt misschien onnozel of onrealistisch, maar ik ben best trots op mezelf dat ik zover ben dat ik die sociale druk niet echt meer voel en gewoon leuk bezig ben.
Ik had ook een relatie met een die hard raiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij heeft n jaar lang gepushed, maar mij krijgt hij niet zo ver
Ben blij dat jij t leuk vind, maar mn relatie is uit, en ik zit nu lekker in een slack roleplay guild op the Sha'tar.. Zo rustgevend![]()
dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen. het begint al te jeuken met me DK tankje. redelijk epic geared van heroics, dus het word badges sparen, gear fixen en dan miss raiden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik had ook een relatie met een die hard raiderEn hij heeft n jaar lang gepushed, maar mij krijgt hij niet zo ver
Ben blij dat jij t leuk vind, maar mn relatie is uit, en ik zit nu lekker in een slack roleplay guild op the Sha'tar.. Zo rustgevend
Sjiznit the Slow.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Sjiznit het volgende:
Na ook Kel'Thuzad beslecht te hebben heet ik voortaan Sjiznit, Champion of the Frozen Wastes. Jullie mogen me aanspreken met U of edelachtbare.
Zou wel een mooie titel zijnquote:
Tsja, het beste zijn interesseert me in het echte leven ook niet.. Status, geld en mooie kleren vind ik niet belangrijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen.
Dat heb ik ook. Zou best in een raiding guild willen. Wil voor het einde van de expansion toch de Lich King plat hebben. Maar kan gewoon geen avonden vrijhouden voor WoW, ik weet vaak pas aan het eind van de middag of ik de avond kan spelen of niet. Dus dan puggen we de boel wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen. het begint al te jeuken met me DK tankje. redelijk epic geared van heroics, dus het word badges sparen, gear fixen en dan miss raiden.
mijn vriendin speelt ook, maar raid niet omdat ze niet vast wil zitten aan het spel op avonden. ik ga haar niet pushen. ze moet doen wat ze zelf wilt doen
En sommige mensen halen die ontspanning en lol uit het beter zijn dan anderen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, het beste zijn interesseert me in het echte leven ook niet.. Status, geld en mooie kleren vind ik niet belangrijkHet gaat mij alleen maar om de ontspanning en het lol hebben
ik heb lol met raiden. er worden gewoon geintjes gedaan. bepaalde cooldowns gebruiken, of gewoon grapjes vertellen op TS, beetje ouwehoeren, je weet wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef Windigo het volgende:
[..]
Tsja, het beste zijn interesseert me in het echte leven ook niet.. Status, geld en mooie kleren vind ik niet belangrijkHet gaat mij alleen maar om de ontspanning en het lol hebben
what he saidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En sommige mensen halen die ontspanning en lol uit het beter zijn dan anderen.
Ja, dat heb ik dus ook. Ik moet vrijheid hebben in mijn doen en laten, anders loop ik vast. Ik vind dungeons lopen met anderen dan ook heel verstikkend. Ergens wel tegenstrijdig, want op zich vind ik het sociale aspect heel leuk, alleen kan ik maar moeilijk omgaan met de sociale druk die het met zich meebrengt. Niet alleen dat je moet presteren, maar dat je het ook nog eens een paar uur lang moet doen. Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 06:16 schreef Windigo het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht inIk geniet meer van het questen en het halen van vage achievements zoals de hoogste cooking skill of een of andere rare festival pet. Ik heb het gestress gewoon niet over voor de nieuwste gear. Ik ben nu bezig met de explorer title halen, dat kost ook bčst veel moeite maar dat vind ik tenminste wel leuk om te doen. Dan heb je tenminste eens de hele game gezien.
Wat nou bezitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Na 1900 casts eindelijk Old Crafty opgehengeld. Ik zei het al toen ik Ironjaw na 140 casts te pakken had in IF dat deze dan weer achterlijk lang ging duren. En ja hoor. Maar eindelijk is de elusive old Crafty in mijn bezit.
Helaas is dat sinds WotLK dus wel een groot probleem geworden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:53 schreef Rikketik het volgende: Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.
![]()
Inderdaad dč grote ergernis bij pugs is niet eens dat mensen soms niet precies weten wat ze doen, maar vooral dat ze zomaar even afk (of gewoon weg) gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Fir3fly het volgende:
Helaas is dat sinds WotLK dus wel een groot probleem geworden.
Gelukkig ben jij nog slim genoeg om anderen daarmee niet in de weg te zitten, helaas geldt dit wel voor de overgrote meerderheid.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wat nou bezitJe hebt em waarschijnlijk direct weggemikt
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Aphrodyte Sorry, ben n beetje moe dus kijk hier maar evenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. Ik moet vrijheid hebben in mijn doen en laten, anders loop ik vast. Ik vind dungeons lopen met anderen dan ook heel verstikkend. Ergens wel tegenstrijdig, want op zich vind ik het sociale aspect heel leuk, alleen kan ik maar moeilijk omgaan met de sociale druk die het met zich meebrengt. Niet alleen dat je moet presteren, maar dat je het ook nog eens een paar uur lang moet doen. Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.![]()
Welk level ben je eigenlijk, dat je nu de explorer title probeert te halen? Ik deed het een keer toen ik level 72 was. Dat was pas écht een uitdaging in Storm Peaks en Icecrown.Ik ben van plan om hem op mijn huidige main weer te halen, misschien wel op dezelfde manier. Tevens ben ik op het moment bezig op mijn eigen Venomhide Ravasaur op te voeden. Die quests stellen niet zoveel voor eigenlijk, maar ik vind het een feat of strength om trots op te zijn.
Gold DKP runs.quote:
Gebeurt wel vaker. Gewoon een enorme eikel dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Sjiznit het volgende:
Net echt een nieuw dieptepunt in de Dungeon Finder. Tank stopt in the Underbog vlak voor de baas met de druid pet. Probeerd een dk te kicken. Dk deed redelijk dps en verneukte niks. Dus ik es vragen in /p waarom hij hem wil kicken. Hij zo yesss, i need legz.
Nou heb ik veel meegemaakt maar dat is wel diep triest. Vote failde gelukkig. Bij de laatste baas dropt vervolgens leather legs. Ik won de roll. Trade hij me. Yessss, need legzzzz. Dus ik inspect em loopt ie in epic level 60 legs rond.
Jammer dat je dat soort lui niet met gegronde reden kan reporten. Achterbakse eikels.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Gewoon een enorme eikel dus.
Tussen de 4 en 10k is niet vreemd nee, dus zonder gold heb je nog steeds geen upgrades. Maar dan wel weer gold voor een volgende runquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef Dibble het volgende:
Ah ja, wat jij zegt komt precies overeen met het artikeltje erover wat ik aan het lezen was. Wel cool concept omdat je ook met een char die net lvl 80 heeft bereikt erin kunt komen.
Ingewikkeld ook eigenlijk, en je moet wel flink wat gold hebben en niet komen aankakken met een bod van 200 voor een goede drop.
GS != progressquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:31 schreef Zokunen het volgende:
GS en achievement beginnen me nu toch echt te irriteren.
M'n shaman heeft (door in de raid gekregen upgrades) 5003 GS en 9/12 (hellscream)
M'n Priest ~5.1k GS en 6/12 (aggramar)
en m'n hunter ~5.5k en 4/12 :S (haomarush).
Ik denk dat ik mn priest en shaman zo hoger kan krijgen omdat ik daar nog in raiding guilds zit (ben na een paar totc 25 clears gestopt met raiden op mn shaman. Ken wat mensen irl op de server van mn priest, dus dat komt ook wel goed, maar mn best gegearde char komt vaak niet een in pugs :S
Goeie genadequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Sjiznit het volgende:
Net echt een nieuw dieptepunt in de Dungeon Finder. Tank stopt in the Underbog vlak voor de baas met de druid pet. Probeerd een dk te kicken. Dk deed redelijk dps en verneukte niks. Dus ik es vragen in /p waarom hij hem wil kicken. Hij zo yesss, i need legz.
Nou heb ik veel meegemaakt maar dat is wel diep triest. Vote failde gelukkig. Bij de laatste baas dropt vervolgens leather legs. Ik won de roll. Trade hij me. Yessss, need legzzzz. Dus ik inspect em loopt ie in epic level 60 legs rond.
Ik snap dat soort josti's ook niet die op lvl60 blijven hangen omdat ze TBC niet kopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:02 schreef Isabeau het volgende:
Nieuwe twinkvorm in Battlegrounds gevondenOnze battlegroup doet eigenlijk niet aan twinken, dus als je xp uitzet krijg je geen enkele bg meer (ik heb het 2 dagen achter elkaar geprobeerd: nada, nop). Maar er zijn nu dus veel level 60 twinks in Alterac Valley die de burning crusade uitbreiding niet hebben....kunnen dus nooit levelen terwijl ze xp wel aan hebben. Et voila
(gelukkig geen DK twinks mogelijk
)
Dat doen ze dus expres om te twinken of allemaal 60-raids te doen (van die 'vroeger was alles beter'-types). Alhoewel ik me afvraag waar je de mensen vindt om dat te doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef ufopiloot het volgende:
Ik snap dat soort josti's ook niet die op lvl60 blijven hangen omdat ze TBC niet kopen
BGs blijven joinen en defenden bij AB/EotS voor +50% defender bonus. Dit weekend is AV bonus, dus veel AV doen. 4k honor per game. Daarnaast elke 2,5 uur Wintergrasp doen. Als ik zat ben van PvPen ga ik - als we Wintergrasp hebben - heroics doen als healer. Triumps voor Furious gear en Stone Keeper Shards voor nog meer honor.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:27 schreef Dibble het volgende:
hoe doe je dat.
Heb ook even BG's gedaan met mijn pally tank ( BG met tank) en was al blij als ik 3k honor points per gewonnen wedstrijd binnenhaalde. Een maat die ook holy spec was had binnen no time bijna de beste season gear binnen.
Wat die je dan in een BG, gewoon healen en daar punten voor krijgen?
Zijn de mobs wel minstens "groen"? Van een grijs lvl-mobje krijg je nl. niksquote:Op zondag 20 juni 2010 19:52 schreef Fratz het volgende:
wtf, ik kan geen soul shards maken..
heb alles al geprobeerd, op instance mobs, op training dummies, normale mobs, niets werkt.
dat is irritant!
Vage shit, heb al cookies gedelete, cache gedelete, rebooted etc. Niets lijkt te werken, andere sites doen het wel gewoon.quote:
Yep hier werkt t gewoonquote:Op zondag 20 juni 2010 21:41 schreef Blistering het volgende:
Doet bij jullie de mainpage + forums + armory het wel? Bij mij in 3 browsers niet, dus kan ook aan mij liggen
Had ik van de week ook dat ik niet op armory konquote:
Je kan als ret paladin in een random dungeon geen hoogste dps halen?quote:Op zondag 20 juni 2010 23:50 schreef Dibble het volgende:
Btw, super blij hier met de Moonkin. Veel cooler dan mijn saaie pally. Heb bijna altijd hoogste dps.Nog even flink de Balance tree spekken en Starfall leren.
AoE spam ftw!
Goed om te weten, morgen ff doenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Oeh, Midsummer is weer begonnen.
Jammer dat je weer genaaid wordt met de achievements als je nog geen level 80 bent. Of in elk geval dik in de zeventig.
Oh is dat wat ze bedoelen met ICC rep run, ik snapte al steeds niet wat dat wasquote:Op zondag 20 juni 2010 21:15 schreef Junglebeast het volgende:
Je kan goed beginnen met het opzetten van ICC Rep runs, mss met een vriend ofzo. En zo ga je verder. Aan het eind probeer je gewoon Morrowgar te killen.. en stapje voor stapje ga je naar binnen.
Zo heb ik het ook gedaan. En heb inmiddels 3 chars op ICC25 nivo.. met tussen de 6/12 en 10/12 boss kills.
Moet wel lukken denk ik. Je zou het misschien zelfs al in één middagje voor elkaar kunnen krijgen. Alles bij elkaar opgeteld moet je alleen alle steden in Outland en Azaroth bezoeken, waarmee je gelijk genoeg blossoms hebt verzameld om Burning Hot Pole Dance te financieren. Dan ga je even vijftien seconden jugglen in Dalaran en Ahune op z'n donder geven in Slave Pens en dan heb je het ook wel weer gehad...quote:Op maandag 21 juni 2010 07:02 schreef BWRaep het volgende:
Is het moeilijk om die <Flame Warden> title te krijgen ?
Heb deze week toetsweek, en aangezien het festival 2 weken duurt vraag ik me af of ik die title ook volgende week kan halen.
Wij 2man healen zo'n beetje alles in icc10quote:Op maandag 21 juni 2010 09:22 schreef dikke_donder het volgende:
gisteren met me DK geprobeerd rep runs te doen als pug. 2 healers, 2 tanks en 6 dps. in een pug is dat al een beetje fout om maar 2 healers te hebben, maar we hebben 20% buff. dus moest wel goed gaan. nou niet dus![]()
wat blijkt, een of andere idioot praatte met king varian en verwijderd de 20% buff. niet 1 keer, maar 3 keer!
Ach er is onder dat level ook genoeg te doen hoor, de pet en de dress enzo kan je gewoon bij elkaar sparenquote:Op maandag 21 juni 2010 00:26 schreef Rikketik het volgende:
Oeh, Midsummer is weer begonnen.
Jammer dat je weer genaaid wordt met de achievements als je nog geen level 80 bent. Of in elk geval dik in de zeventig.
Jawel, maar onder level 80 is er bij al die festivals ook heel veel wat je niet kan doen. Vorige festival (childrensweek) kon ik maar 2 achievements halen (level 5x)quote:Op maandag 21 juni 2010 12:23 schreef Windigo het volgende:
Ach er is onder dat level ook genoeg te doen hoor, de pet en de dress enzo kan je gewoon bij elkaar sparen
Ja da's heel jammer altijd, dat ze er altijd een raid achievement bij doen, dat zou ik ook wel graag anders zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jawel, maar onder level 80 is er bij al die festivals ook heel veel wat je niet kan doen. Vorige festival (childrensweek) kon ik maar 2 achievements halen (level 5x)
En je kon nu nog een beetje cheaten door bijv je lowlevel mee te nemen naar Scarlet Monastery (Hallow's End) of Shadowfang keep (Love is in the air), maar ook die mogelijkheid is nu verwijderd.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Windigo het volgende:
Ja da's heel jammer altijd, dat ze er altijd een raid achievement bij doen, dat zou ik ook wel graag anders zien.
quote:
Ik vind het jammer dat er niet meer pvp achieves bij zitten. Dan wel achieves die goed uitgewerkt zijn en waarbij je niet tegen je eigen team moet spelen zoals met School of Hard Knocks.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja da's heel jammer altijd, dat ze er altijd een raid achievement bij doen, dat zou ik ook wel graag anders zien.
Of dat je weer naar Dalaran moet... ik vraag me dan altijd af wat dat nou toevoegt aan de prestatie an sich (40 keer jugglen dus).quote:Op maandag 21 juni 2010 13:26 schreef Windigo het volgende:
[..]
Het voegt niks toe, maar kan mensen stimuleren (dwingen) om een uitbreiding te kopen, en dat is winst voor Blizzquote:Op maandag 21 juni 2010 14:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Of dat je weer naar Dalaran moet... ik vraag me dan altijd af wat dat nou toevoegt aan de prestatie an sich (40 keer jugglen dus).
Dat je 50 euro er voor moet neertellen als je een TBC of vanilla slacker bent.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:20 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Of dat je weer naar Dalaran moet... ik vraag me dan altijd af wat dat nou toevoegt aan de prestatie an sich (40 keer jugglen dus).
Gearscore check zeer oppervlakkig hoe goed je gear is. Hoe hoger ilevel er op een stuk zit hoe hogere gearscore. Op die manier proberen PuGleaders uit te zoeken wie er een beetje goede gear heeft voor een instance en indirect bedenken ze daarmee of iemand de skills heeft voor die instance.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb al geen WoW meer gespeeld vanaf het moment dat Wotlk uitkwam, maar wat houdt die Gear Score in?
Ik wil het spel wel graag weer spelen, desondanks dat ik het al 1.5 jaar niet meer gespeeld heb.
Maar ik ben bang dat het mijn leven weer gaat beďnvloeden
Beetje raar verhaal vind ik gs btw. Op een 2 handed weapon zit 2 keer zoveel als op een one handed (want daar kan je er dan twee van dragen) maar een warrior kan gewoon twee 2 handed dragen en heeft dus zo'n 800 gs meer meteenquote:Op maandag 21 juni 2010 14:24 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Gearscore check zeer oppervlakkig hoe goed je gear is. Hoe hoger ilevel er op een stuk zit hoe hogere gearscore. Op die manier proberen PuGleaders uit te zoeken wie er een beetje goede gear heeft voor een instance en indirect bedenken ze daarmee of iemand de skills heeft voor die instance.
Daar zullen ze waarschijnlijk NIET aan gedacht hebben nee. ERG onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal vind ik gs btw. Op een 2 handed weapon zit 2 keer zoveel als op een one handed (want daar kan je er dan twee van dragen) maar een warrior kan gewoon twee 2 handed dragen en heeft dus zo'n 800 gs meer meteen
Wat een rare mentaliteit.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 13:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je kon nu nog een beetje cheaten door bijv je lowlevel mee te nemen naar Scarlet Monastery (Hallow's End) of Shadowfang keep (Love is in the air), maar ook die mogelijkheid is nu verwijderd.
Nee.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Beetje raar verhaal vind ik gs btw. Op een 2 handed weapon zit 2 keer zoveel als op een one handed (want daar kan je er dan twee van dragen) maar een warrior kan gewoon twee 2 handed dragen en heeft dus zo'n 800 gs meer meteen
ik geloof dat de 2e 2hander (je offhand dus) niet meetelt voor GS. Ondanks dat het een GS indicatie heeft, telt hij niet meequote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
k vond het al een raar verhaalquote:Op maandag 21 juni 2010 14:51 schreef jagga het volgende:
[..]
ik geloof dat de 2e 2hander (je offhand dus) niet meetelt voor GS. Ondanks dat het een GS indicatie heeft, telt hij niet mee
Hij staat er niet meer overheen, maar het is 34,99, zie linkjequote:Op maandag 21 juni 2010 15:57 schreef jagga het volgende:
is dat 24.95 of 34,95 ? kan het niet zien
Tip: die prijs en datum kloppen niet.quote:
Want?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tip: die prijs en datum kloppen niet.
Tip: de datum kan nog wel veranderen ja, de prijs mogen ze niet veranderen als je nu al bestelt.quote:
Goed punt. Maar alsnog is het een gok van Bol.com, de prijs kan heel anders zijn in de winkel.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 16:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tip: de datum kan nog wel veranderen ja, de prijs mogen ze niet veranderen als je nu al bestelt.
Gôh nou bedankt dat me er nog op wijst zeg, ik had zelf nog niet bedacht dat er misschien dingen konden wijzigenquote:Op maandag 21 juni 2010 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tip: die prijs en datum kloppen niet.
Maar als de prijs lager wordt dan heb je dus wel die pre-order prijs al betaald.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:20 schreef Windigo het volgende:
Het is Bol.com hoor, dat is een betrouwbare website. En de prijs mogen ze niet veranderen als je hem vooruit besteld.
armor penetration trinket van saurfang.quote:
welke spec/class speel je? DBW en frost DK's gaan niet optimaal samen afaik. DBW is wel goed voor blood spec van DK omdat die veel armor penetration kunnen hebben.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef ufopiloot het volgende:
Woooooooooooooooooohoooo, voor het eerst als DPS in ICC25 en gelijk DBW gewonnen met een roll van 67. Een Paladin outrollde mij, maar de leader gaf hem zomaar aan mij. PRIMA, en terecht natuurlijkNu mijn tank offhand met 1.7 speed nog even vervangen met een goed wapen. Frost DK is wel leuk, dat blood tanken heb ik wel gehad
DBW is prima voor Frost DK's. En Blood DPS DK's zijn noobs.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
welke spec/class speel je? DBW en frost DK's gaan niet optimaal samen afaik. DBW is wel goed voor blood spec van DK omdat die veel armor penetration kunnen hebben.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
DBW is prima voor Frost DK's. En Blood DPS DK's zijn noobs.
Tis wel te zien dat jij enkel in PuGs dingen voor mekaar krijgt, al eens een fatsoenlijke guild opgezocht?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:01 schreef ufopiloot het volgende:
Blood is gewoon de noob spec, altijd al geweest. Als je een DK noob tegen komt, is het 9 van de 10 keer een blood DK.
Casualmournequote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
.
DBW is prima voor alle specs, en Blood is gewoon minder dan Unholy/Frost atm, maar met 277 gear is het allemaal redelijk on par. (Mits S'mourne)
Op mijn DK doe ik wel pugs, raiden met de guild op mijn Paladin en Shaman. En 10-mans vooral, waarin je we geen Death Knight main hebben zitten. 25m wordt op mijn realm niet zoveel gedaan, hooguit 2 guilds aan de alliance kant die echt goed met heroics bezig zijn. Wel super zonde, want ze zitten allemaal volquote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tis wel te zien dat jij enkel in PuGs dingen voor mekaar krijgt, al eens een fatsoenlijke guild opgezocht?
Ja, die instances waar jij als ret paladin geen hoogste DPS kon halen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:40 schreef Dibble het volgende:
HeroicsDat zijn toch van die 5 man instances waar je al slapend doorheen ploegt?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:21 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, die instances waar jij als ret paladin geen hoogste DPS kon halen.
Waarom ?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef ScarFace- het volgende:
Toch moeten ze die maandelijkse contributie eens verlagen.
Outland is vaak een eitje. Kan je vliegen en dat scheelt heel wat. EK en Kalimdor zijn vaak lastig. Zelf heb ik gister EK gedaan. Alleen zo stom geweest om niet de horde steden in te wandelen dus moet ik nog es terug voor die andere achieve.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef MarkyB het volgende:
Gister avond heb ik Eastern Kingdom en outland al gedaan, horde & alliance
Outland is echt een eitje, nam hearthstone naar dala om de portal te pakken naar sw om daar naar de dark portal te gaan. Vanaf daar begonnen met de outland fires. Bij de laatste fire had ik nog 8 seconden over op mijn HSDus precies een half uurtje (horde en alliance uiteraard
)
Yep. Hacked.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef MOON76 het volgende:
Iemand ervaring met de Authenticator??
Krijg diverse mailtjes dat mijn password is gewijzigd, vlak daarna een mail dat mijn account is geblokkeerd voor 72 uur vanwege teveel gebruik (selling gold etc).
Ik kon mijn password nog wijzigen , maar bij inloggen wordt om de Authenticator code gevraagd.
Ik heb deze niet en ook nog nooit eerder gezien..
Ik gok op een Hacker, maar zeker weten doe ik het niet.
Iemand tips?
Dacht ik al...quote:
Deze heb ik eerder gehoord. Ja je account is gehacked en de hacker heeft er een authenticator op gezet. Je moet even de webform van blizz invullen. Waarin je oa het antwoord op je geheime vraag moet beantwoorden, of anders kopie id opsturen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef MOON76 het volgende:
Iemand ervaring met de Authenticator??
Krijg diverse mailtjes dat mijn password is gewijzigd, vlak daarna een mail dat mijn account is geblokkeerd voor 72 uur vanwege teveel gebruik (selling gold etc).
Ik kon mijn password nog wijzigen , maar bij inloggen wordt om de Authenticator code gevraagd.
Ik heb deze niet en ook nog nooit eerder gezien..
Ik gok op een Hacker, maar zeker weten doe ik het niet.
Iemand tips?
Dalaran -> Shattrah?quote:nam hearthstone naar dala om de portal te pakken naar sw om daar naar de dark portal te gaan
Nee ik wilde graag beginnen waar de dark portal zit, persoonlijke issuequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dalaran -> Shattrah?
En als je dan met je rondje klaar bent in Outland kan je in Shattrah weer de portal pakken naar Azeroth
ik denk niet dat je verder komt dan de grens van china met tracerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef MarkyB het volgende:
Das toch dom om een authenticator erop te zetten als hacker zijnde? Ik bedoel, die ID is gekoppeld aan een bestelling, en zo is de hacker makkelijk traceerbaar?
Je kan zo'n authenticator ook op je mobiel downloaden en niet elke mobiele telefoon is geregistreerd en ik denk al helemaal niet in zulke landen als China.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef MarkyB het volgende:
Das toch dom om een authenticator erop te zetten als hacker zijnde? Ik bedoel, die ID is gekoppeld aan een bestelling, en zo is de hacker makkelijk traceerbaar?
ditquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Katth het volgende:
Meestal schreeuwt de healer het dan uit, omdat hij loopt te healen als ik nog 90% hp ben en dan aggro pakt
Als je gewoon naar voren rent en je alle mobs van achteren laat aanvallen wel ja. Gewoon een beetje strafen en dan is het goed te doen. Op de helft even holy wrath doen om ze een paar seconden te stunnen om van ze weg te komen, dan kan je door rennen tot het eind zonder dat die mobs je aanvallen omdat je dan nog je voorsprong hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef Dibble het volgende:
Je moet voor de grap eens als tank proberen alle skeletons uit de eindtunnel bij Pit of Saron te pullen. Halverwege schreeuw je het al uit.
Als je recruit a friend gebruikt krijg jij ook 1 maand gratis, ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Desiler het volgende:
Als je WoW koopt (1e deel) en een nieuw account aanmaakt krijg je toch 1 maand gratis? Ben van plan om met een vriend te linken.
Ja maar ik ben degene die gerecruit wordt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je recruit a friend gebruikt krijg jij ook 1 maand gratis, ja.
Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Palingvis het volgende:
Wow is echt een klere spel!
Je bent lvl 80 na half jaar spelen, en alsnog kan je geen ene fuck doen in het spel.
Je moet je leven geven voor dit spel...
Allemaal zeikerds die je noob noemen, in real zijn ze waarschijnlijk contact gestoord..
Enige leuke dat ik heb gehad in dat spel, is dat ik die swift zulian tiger won, verder is dit spel gewoon LAME.
Ik ga me account verkopen!!!
Zover ik me herinner krijg je 1 maand (en als je het goed doet 10 dagen + 30 dagen) bij het kopen van warcraft, ja. Bij de Burning Crusade en WotLK krijg je geen gratis speeltijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Desiler het volgende:
Ja maar ik ben degene die gerecruit wordt.
Degene die recruit die krijgt een mount, een bonus level elke 2 levels dat jij levelt en een maand gratis. Jij als degene die gerecruit wordt alleen 3x xp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Desiler het volgende:
[..]
Ja maar ik ben degene die gerecruit wordt.
Het kan zelfs in een week, maar dat raad ik erg af voor mensen die nieuw zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef GI het volgende:
Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.
Heb ik geen tijd voor, en zeker geen zin in whaha!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef GI het volgende:
[..]
Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wow-gemeenschap zal je missen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor, en zeker geen zin in whaha!
Ik deed er echt fucking lang over, maar grotendeels ook omdat ik op lvl 60 fully geared was op z'n best.
En op lvl 70 ook.
Nu op lvl 80 redelijk, maar neemt teveel tijd in beslag.
Is wel een leuk spel in principe, toen het net begon bijv, met lvl 60 cap, toen was het veel leuker :p
Ik ga heel miss die nieuwe expansion ooit proberen, heel misschien...
Ik mis sommige spelers trouwens echt welquote:
Alle hunters zijn noobs, ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
Je bent ook wel de standaard hunter noob zo te zien.
Haha en jij bent zo'n standaard wow nerd met je noob :pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
Haha thanksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef dikke_donder het volgende:
not bad for a pug![]()
gz met je nieuwe shizzle
Ja, net zoals 80% van de spelers die tenminste wel moeite stoppen in hun gems/enchants/spec. Dan is het niet zo gek dat je door iedereen voor noob wordt uitgemaakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Palingvis het volgende:
Haha en jij bent zo'n standaard wow nerd met je noob :p
Zo zie jij het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, net zoals 80% van de spelers die tenminste wel moeite stoppen in hun gems/enchants/spec. Dan is het niet zo gek dat je door iedereen voor noob wordt uitgemaakt.
Ooit er aan gedacht dat sommige mensen WoW als een hobby zien? Er er daarom tijd + geld in stoppen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Zo zie jij het.
Moeite stoppen in een game, dat is niet mijn ding.
Ik stop liever moeite in mijn hobbies, waar je ook echt iets aan heb
Mahja noem me maar een noob, zegt heel veel over jezelf vriend![]()
Ja dat zal wel zo zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ooit er aan gedacht dat sommige mensen WoW als een hobby zien? Er er daarom tijd + geld in stoppen?
Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Ja dat zal wel zo zijn.
Maar het gaat mij even om het trieste scheldwoordje noob, dat gebruikt word door 90% van die gaming community.
En het hele feit dat hij elke hunter een noob vind.. gewoon trieste opmerking
Ja maar ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornettequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel.
Je hebt mensen die spelen om gewoon goed te zijn in het spel.
Ik speelde het spel om tijd te doden, ik ga geen mining,blacksmithing leren, totaal geen zin in.
Maar kennelijk als je dat niet doet ben je een noob ofzo.
Terwijl ik het spel vanaf het uit kwam gespeeld heb, mahja idd beter negeren dat soort mensjes...
Je zou toch denken dat iemand hem/haar op de fouten heeft gewezen in die aantal weken tijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornette
Als dat jou hunter is, dán ben je een noob. Anders is het prima
Dat ben ik niet aha!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornette
Als dat jou hunter is, dán ben je een noob. Anders is het prima
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Ja dat zal wel zo zijn.
Maar het gaat mij even om het trieste scheldwoordje noob, dat gebruikt word door 90% van die gaming community.
Dan lees je het verkeerd. Er zijn gewoon veel meer noobs bij Hunters/Death Knights/Paladins dan bij andere classes. Waarom? Omdat het zo makkelijk te spelen is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.
511 Hit, laat Ezio het maar niet horenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Dat ben ik niet aha!!
Ik ben dit! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terokkar&n=Crosell
Qua gebruik van het woord noob ben ik het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef Palingvis het volgende:
Ja dat zal wel zo zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor, en zeker geen zin in whaha!
Ik deed er echt fucking lang over, maar grotendeels ook omdat ik op lvl 60 fully geared was op z'n best.
En op lvl 70 ook.
Nu op lvl 80 redelijk, maar neemt teveel tijd in beslag.
Is wel een leuk spel in principe, toen het net begon bijv, met lvl 60 cap, toen was het veel leuker :p
Ik ga heel miss die nieuwe expansion ooit proberen, heel misschien...Auto shot op je bars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat een melee attack op 1?
![]()
![]()
quote:
Haha serieus, ik heb auto shot wel op me bars staan :pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Auto shot op je bars.Of is dat een melee attack op 1?
![]()
'prikt bubbel kapot'?quote:
Ja een nelf die emotes gaat doen naar spelers die hij heeft gedood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
#showtooltip Attackquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja een nelf die emotes gaat doen naar spelers die hij heeft gedood.
Fucking irritant.
Wat is daar irritant aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja een nelf die emotes gaat doen naar spelers die hij heeft gedood.
Fucking irritant.
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Wat is daar irritant aan?
Je baalt dan gewoon dat je gekilt bent
Verlaat dit topic en keer nooit meer terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Wat is daar irritant aan?
Je baalt dan gewoon dat je gekilt bent
Oow ja zo, dat is nogal triest ja haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar het zijn altijd de 12 jarige noobs die zich dan zo stoer voelen en even /point en /laugh moeten doen. 95% van de mensen die dit doen zijn Alliance en 95% van die mensen zijn Night Elf hunters.
Het is gewoon gay.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat die lui goed met hun talent specs omgaan, dan dat een DK frost specced omdat-ie anders een noob genoemd wordt, maar totaal niet weet waar hij verder mee bezig is. En dat is dus wel het effect dat je hebt met dat vreselijke irritante 'omg huntard noob'-gedrag. Het is hetzelfde verhaal als die mongolen die alleen afgaan op GS en verder geen aandacht schenken aan kennis van tactics e.d.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef ufopiloot het volgende:
Net zoals met Blood Death Knights, verschrikkelijk was dat in het begin van WotLK, zoveel noobs dat je er grijze haren van kreeg. Met een noobspec wil ik niet zeggen dat het slecht is, maar dat het gewoon de eerste keuze is voor de newbies. Net zoals dat retribution dat is voor paladins, of beast mastery voor hunters.
Ik doe gewoon snel '/grin' terwijl ik ze nog in m'n stunlock heb op m'n Rogue, tijdens het killen dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar het zijn altijd de 12 jarige noobs die zich dan zo stoer voelen en even /point en /laugh moeten doen. 95% van de mensen die dit doen zijn Alliance en 95% van die mensen zijn Night Elf hunters.
Het is gewoon gay.
1. De game is al oud. Oude games zijn per definitie minder interessant om te spelen.quote:
Roques zijn top! vaak bespeeld door aardige mensen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon snel '/grin' terwijl ik ze nog in m'n stunlock heb op m'n Rogue, tijdens het killen dus.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat die lui goed met hun talent specs omgaan, dan dat een DK frost specced omdat-ie anders een noob genoemd wordt, maar totaal niet weet waar hij verder mee bezig is.
Nu begrijp ik je even niet. Moet ik nu laten zien waar je zegt dat Blood een noob spec is?quote:
Misschien moet je de rest ook lezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je even niet. Moet ik nu laten zien waar je zegt dat Blood een noob spec is?
Ja, want voor 11 miljoen mensen een game hosten, constant updaten en de concurrentie voor blijven met een staf van meer dan 1500 man is net zo duur als de game draaien voor 500.000 spelers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
1. De game is al oud. Oude games zijn per definitie minder interessant om te spelen.
2. Een flink aantal spelers. De contributie per speler kan dus best omlaag.
Maar blizzard wil gewoon flink incasseren
Heb ik gedaan, wat is je punt? Misschien moet jij eens concreet worden. Ik kan niet zo veel met één-regel-reacties als 'Waar zeg ik dat dan?' of 'Misschien moet je de rest ook lezen.' Misschien dat er hier sprake is van miscommunicatie, maar op deze manier wordt het een gebed zonder einde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest ook lezen.
Fakking noob ben je danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Palingvis het volgende:
Wow is echt een klere spel!
Je bent lvl 80 na half jaar spelen, en alsnog kan je geen ene fuck doen in het spel.
Je moet je leven geven voor dit spel...
Allemaal zeikerds die je noob noemen, in real zijn ze waarschijnlijk contact gestoord..
Enige leuke dat ik heb gehad in dat spel, is dat ik die swift zulian tiger won, verder is dit spel gewoon LAME.
Ik ga me account verkopen!!!
[ afbeelding ]
Haha als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een noob mag zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Fakking noob ben je dan. Als ik niet werk speel ik gemiddeld 12 uur per dag. Ok, dan heb je geen leven maar met DF en goede xp quests ben ik binnen een week lvl 80. 6 dagen geleden met mijn druid begonnen. Lvl 63 al
Nog 2 levels en dan Starfall gespecced. Dan begint de echte fun![]()
Mages en Warlocks![]()
casual gamingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Haha als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een noob mag zijn![]()
12 uur per dag? dat is geneens ziek meer maar gestoord...
It's you're lifeals je het leven kan noemen...
12 uur per dag wow spelen en nog niks bereiken, triest figuurquote:
Je bent van level 1 naar level 80 gegaan. Dan maakt het niet uit of je nou 1 uur per dag speelt of 12, als level 80 kunnen mensen wel van je verwachten dat je ondertussen wel weet hoe je class in elkaar zit omdat je hem 80 levels lang hebt gespeeld. En zo niet dan zou je je anders kunnen verdiepen in de spec/gems/rotation die op tientallen forums te lezen is, of door het gewoon te vragen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Haha als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een noob mag zijn![]()
12 uur per dag? dat is geneens ziek meer maar gestoord...
It's you're lifeals je het leven kan noemen...
Shoulders zijn makkelijk te halen in ICC25, Gunship, dus i277 moet wel mogelijk zijn. Voor een goede trinket moet je in ICC25 Sindragosa omleggen, en dan heb je als andere optie nog de trinket uit ToC25. Het komt er eigenlijk op neer dat je de Frost trinket nooit zal vervangen, en belt/shoulders etc. kan je nog wel ergens anders meepikken. Zou zonde van de emblems zijn als ze droppen terwijl je net de vendor items hebt gehaald. Maar uiteindelijk zijn het wel een van de beste items ja, +ARMOR ftwquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Blistering het volgende:
Net 264 tank gloves gewonnen in VoA 25.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Fatality is m'n Protadin nu, maar ik weet niet wat ik van m'n Frost moet halen. In eerste instantie had ik trinket gehaald, maar toen won ik 264 gloves dus nu twijfel ik of ik misschien maar schouders moet halen voor set bonus. Of wellicht toch de belt, die is ook super goed.
Boohoo :|
Ik weet wel hoe ik moet spelen, helemaal met hunter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:40 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je bent van level 1 naar level 80 gegaan. Dan maakt het niet uit of je nou 1 uur per dag speelt of 12, als level 80 kunnen mensen wel van je verwachten dat je ondertussen wel weet hoe je class in elkaar zit omdat je hem 80 levels lang hebt gespeeld. En zo niet dan zou je je anders kunnen verdiepen in de spec/gems/rotation die op tientallen forums te lezen is, of door het gewoon te vragen.
[..]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:49 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe ik moet spelen, helemaal met hunter.
Pro jonge!
Dat zijn wel schele gloves die je daar hebt. Ipv Parry and dodge krijg j hit ratingquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:19 schreef Blistering het volgende:
Net 264 tank gloves gewonnen in VoA 25.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aszune&cn=Fatality is m'n Protadin nu, maar ik weet niet wat ik van m'n Frost moet halen. In eerste instantie had ik trinket gehaald, maar toen won ik 264 gloves dus nu twijfel ik of ik misschien maar schouders moet halen voor set bonus. Of wellicht toch de belt, die is ook super goed.
Boohoo :|
Ja kan, Tabard Vendor in Dala. Gewoon tabard deleten en dan kan je nieuwe krijgen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:46 schreef Metonae het volgende:
Iemand hier die al geprobeerd heeft zijn of haar tabard of summer skies/flames om te ruilen? Ik lees op WoWhead dat het kan, maar heb liever toch een bevestiging van een van jullie
Postje nummer 800
Dat is hij ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef effex1000 het volgende:
Gister teruggegaan naar Anub Arak HC 25, het wilde maar niet lukkenhij is lastiger dan LK 25 imo.
Maar komt bij lange na niet in de buurt van LK25HCquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:56 schreef effex1000 het volgende:
Gister teruggegaan naar Anub Arak HC 25, het wilde maar niet lukkenhij is lastiger dan LK 25 imo.
Volgens mij vond ergens in dat jaar die base mana cost verandering plaats. Spells kosten nu een bepaald percentage van je base mana (wat je hebt als je alle intellect van gear van je int aftrekt) in plaats van een vaste hoeveelheid mana. Hierdoor kun je op laag level veel meer spells casten zonder OOM te gaan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:39 schreef Rikketik het volgende:
Vraagje: is er het afgelopen jaar iets veranderd aan de mana costs van veel spells? Ik ben namelijk laatst eens als Mage (en nu ook als Druid) aan de slag gegaan, en ik heb het idee dat ik veeeel minder hard door m'n mana heen brand. Wat heet: Ik heb nog geen enkele keer hoeven stoppen omdat ik mana moest regeneraten. Vroeger zoop ik me juist helemaal klem na zo'n beetje iedere serie gevechten.
Is de 25% buff al live in EU dan? 3.3.5 komt toch volgende week in EU?quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:01 schreef ufopiloot het volgende:
25% buff deed het hem?
Is gewoon live.quote:Op donderdag 24 juni 2010 11:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Is de 25% buff al live in EU dan? 3.3.5 komt toch volgende week in EU?
Oh ja, nu zie ik het staan. Dat was met patch 3.3.0, toen ze een heleboel (low level) mechanics aangepast hebben. Tof, want de hele tijd OOM zijn, haalt flink het tempo uit het spel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij vond ergens in dat jaar die base mana cost verandering plaats. Spells kosten nu een bepaald percentage van je base mana (wat je hebt als je alle intellect van gear van je int aftrekt) in plaats van een vaste hoeveelheid mana. Hierdoor kun je op laag level veel meer spells casten zonder OOM te gaan.
Moet je wel een main hebben om heirlooms te kopen natuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef ufopiloot het volgende:
En met een beetje heirlooms met dikke INT stats en enchants is het dan nog veel makkelijker geworden.
De meuk die je krijgt uit die treasurebag als je een random dungeon doet, is vrijwel net zo goed (minus de 10% extra xp uiteraard).quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Moet je wel een main hebben om heirlooms te kopen natuurlijkMaar zelfs zonder heirlooms is t allemaal al makkelijk zat.
quote:
Dat zijn er wel veel ja. Bij ons weet ik het van 2 op de alliance kant.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
Casual gaming op z'n hoogtepunt, hier op de realm hebben we nu iets van 20 Shadowmournes rondlopen, en dan zit ik nog op een complete boutrealm ook
Ik merk ook dat ele shaman ontzettend faceroll is i n70-79quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:59 schreef Sapstengel het volgende:
Level 74 op m'n shaman nu. Gaat best lekker in randoms, magma totem gooien, fire nova en dan chain lightning spammen. Doe zo minimaal 2k, heb al uitschieters naar 4500 gehad. Nog 1 level en dan kan ik Lava Burst.
Ach, zo gaat het altijd. Nieuwe MMO, allemaal WoW-spelers die massaal die game kopen en binnen 3 maanden weer in WoW inloggen. LotrO, AoC en Warhammer zijn goede voorbeelden daarvan. Star Trek Online volgens mij ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oh ja, ben gestopt tot Ruby Sanctum/Cataclysm.
Of ik volg een deel van mijn guild naar die Star Wars MMO, plannen zijn al gemaakt om ook daareen guild op te zetten.
Was met Aion net zo. 'Ik ga zo stoppen met WoW als Aion uitkomt!'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het altijd. Nieuwe MMO, allemaal WoW-spelers die massaal die game kopen en binnen 3 maanden weer in WoW inloggen. LotrO, AoC en Warhammer zijn goede voorbeelden daarvan. Star Trek Online volgens mij ook.
Ik heb wel vertrouwen in Bioware trouwens, goede developer die wat mij betreft nog nooit een slechte game gemaakt heeft. Zal wel een blijvertje worden. Ik houd alleen niet van Star Wars als franchise, dus mij niet gezien.
Toen Aion net uit was gekomen, stond ik een keer in breda of tilburg in een gamewinkel, en die verkoper zat constant te pushen dat ik dat moest kopen en niet meer verder moest gaan met WoW, want de echte hardcore spelers waren gestopt met WoW en speelde nu Aion en 't zou de grote knaller gaan worden van de komende paar jaar enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Was met Aion net zo. 'Ik ga zo stoppen met WoW als Aion uitkomt!'
1 week later: "Het is toch niet zo leuk als WoW. YAY WoW!"
Zijn er dan niet al toevallig beta invites verstuurd dat jij er bij zit ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef Karina het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk onder PC games en niet onder online?
OT: kan niet inloggen, en er zijn nog meer servers, behalve de mijne, offline. En volgens mij zie ik de intro van Catacylsm als ik voorbij het inlogscherm kom (vervolgens niet verder kan inloggen)>
Dat is wel zielig van die RL zeg. Ik kick meestal ook niet als ze 1 of 2 PvP items hebben. Zolang netjes gemmed en enchant voor PvE.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 13:05 schreef Sjiznit het volgende:
Wow, net gekickt uit een ICC25 pug. "Replace ure pvp gear and gems". Enige pvp gear die ik had was een Wrathful cloak, aangezien die het beste is die ik kon krijgen tot de ICC versie dropte. Verder full strength gegemmed aangezien ik met arp gemmen ook nog niet aan de softcap komAch ja, misschien maar beter dak daar niet mee ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |