abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82974405
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Katth het volgende:

[..]

Ja en? Mensen deden 3D voordat Ulduar uitkwam. Toen had je 4k GS.
Ja dat was toen moeilijkste encounter in wotlk, we gaaf om hem op die manier te verslaan.
pi_82974567
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 06:16 schreef Windigo het volgende:

Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht in Ik geniet meer van het questen en het halen van vage achievements zoals de hoogste cooking skill of een of andere rare festival pet. Ik heb het gestress gewoon niet over voor de nieuwste gear. Ik ben nu bezig met de explorer title halen, dat kost ook bèst veel moeite maar dat vind ik tenminste wel leuk om te doen. Dan heb je tenminste eens de hele game gezien.
Herkenbaar hoor Ik durfde ook nooit 'te presteren' in wow en bleef dus weg uit groepsdingen (vermaakte me ook uitstekend!). Maar omdat ik een relatie kreeg met een die-hard raider is dat onder zijn druk veranderd. Hij bleef me maar meeslepen en pushen en nu heal ik icc 25 hc modes terwijl ik me zelfs wat verveel af en toe En het klinkt misschien onnozel of onrealistisch, maar ik ben best trots op mezelf dat ik zover ben dat ik die sociale druk niet echt meer voel en gewoon leuk bezig ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:06:01 #53
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82974975
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor Ik durfde ook nooit 'te presteren' in wow en bleef dus weg uit groepsdingen (vermaakte me ook uitstekend!). Maar omdat ik een relatie kreeg met een die-hard raider is dat onder zijn druk veranderd. Hij bleef me maar meeslepen en pushen en nu heal ik icc 25 hc modes terwijl ik me zelfs wat verveel af en toe En het klinkt misschien onnozel of onrealistisch, maar ik ben best trots op mezelf dat ik zover ben dat ik die sociale druk niet echt meer voel en gewoon leuk bezig ben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook een relatie met een die hard raider En hij heeft n jaar lang gepushed, maar mij krijgt hij niet zo ver

Ben blij dat jij t leuk vind, maar mn relatie is uit, en ik zit nu lekker in een slack roleplay guild op the Sha'tar.. Zo rustgevend
pi_82975255
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:06 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik had ook een relatie met een die hard raider En hij heeft n jaar lang gepushed, maar mij krijgt hij niet zo ver

Ben blij dat jij t leuk vind, maar mn relatie is uit, en ik zit nu lekker in een slack roleplay guild op the Sha'tar.. Zo rustgevend
dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen. het begint al te jeuken met me DK tankje. redelijk epic geared van heroics, dus het word badges sparen, gear fixen en dan miss raiden.

mijn vriendin speelt ook, maar raid niet omdat ze niet vast wil zitten aan het spel op avonden. ik ga haar niet pushen. ze moet doen wat ze zelf wilt doen
pi_82975541
Na ook Kel'Thuzad beslecht te hebben heet ik voortaan Sjiznit, Champion of the Frozen Wastes. Jullie mogen me aanspreken met U of edelachtbare.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_82975870
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef Sjiznit het volgende:
Na ook Kel'Thuzad beslecht te hebben heet ik voortaan Sjiznit, Champion of the Frozen Wastes. Jullie mogen me aanspreken met U of edelachtbare.
Sjiznit the Slow.

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82976329
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Metonae het volgende:

[..]

Sjiznit the Slow.

Zou wel een mooie titel zijn Maar beter laat dan nooit. Ben ook pas een paar maanden geleden begonnen op offi en het is moeilijker om een Naxx raid te vinden dan om in ICC te komen de laatste tijd.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:37:00 #58
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82980230
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen.
Tsja, het beste zijn interesseert me in het echte leven ook niet.. Status, geld en mooie kleren vind ik niet belangrijk Het gaat mij alleen maar om de ontspanning en het lol hebben
pi_82980595
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:11 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

dat zou ik dus never nooit kunnen. ik wil altijd het beste proberen te halen. het begint al te jeuken met me DK tankje. redelijk epic geared van heroics, dus het word badges sparen, gear fixen en dan miss raiden.

mijn vriendin speelt ook, maar raid niet omdat ze niet vast wil zitten aan het spel op avonden. ik ga haar niet pushen. ze moet doen wat ze zelf wilt doen
Dat heb ik ook. Zou best in een raiding guild willen. Wil voor het einde van de expansion toch de Lich King plat hebben. Maar kan gewoon geen avonden vrijhouden voor WoW, ik weet vaak pas aan het eind van de middag of ik de avond kan spelen of niet. Dus dan puggen we de boel wel.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:44:42 #60
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82980711
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 @ 14:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

Tsja, het beste zijn interesseert me in het echte leven ook niet.. Status, geld en mooie kleren vind ik niet belangrijk Het gaat mij alleen maar om de ontspanning en het lol hebben
En sommige mensen halen die ontspanning en lol uit het beter zijn dan anderen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82981840
tvp
pi_82982434
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef Moozzie het volgende:
tvp
Die had je nog niet?:P
pi_82987635
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef Windigo het volgende:

[..]

ik heb lol met raiden. er worden gewoon geintjes gedaan. bepaalde cooldowns gebruiken, of gewoon grapjes vertellen op TS, beetje ouwehoeren, je weet wel.

status boeit me irl niet, geld is daarentegen wel prettig om te hebben
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:44 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

En sommige mensen halen die ontspanning en lol uit het beter zijn dan anderen.
what he said
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:53:19 #64
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_82988381
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 06:16 schreef Windigo het volgende:

[..]

Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht in Ik geniet meer van het questen en het halen van vage achievements zoals de hoogste cooking skill of een of andere rare festival pet. Ik heb het gestress gewoon niet over voor de nieuwste gear. Ik ben nu bezig met de explorer title halen, dat kost ook bèst veel moeite maar dat vind ik tenminste wel leuk om te doen. Dan heb je tenminste eens de hele game gezien.
Ja, dat heb ik dus ook. Ik moet vrijheid hebben in mijn doen en laten, anders loop ik vast. Ik vind dungeons lopen met anderen dan ook heel verstikkend. Ergens wel tegenstrijdig, want op zich vind ik het sociale aspect heel leuk, alleen kan ik maar moeilijk omgaan met de sociale druk die het met zich meebrengt. Niet alleen dat je moet presteren, maar dat je het ook nog eens een paar uur lang moet doen. Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.

Welk level ben je eigenlijk, dat je nu de explorer title probeert te halen? Ik deed het een keer toen ik level 72 was. Dat was pas écht een uitdaging in Storm Peaks en Icecrown. Ik ben van plan om hem op mijn huidige main weer te halen, misschien wel op dezelfde manier. Tevens ben ik op het moment bezig op mijn eigen Venomhide Ravasaur op te voeden. Die quests stellen niet zoveel voor eigenlijk, maar ik vind het een feat of strength om trots op te zijn.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_82988383
Na 1900 casts eindelijk Old Crafty opgehengeld. Ik zei het al toen ik Ironjaw na 140 casts te pakken had in IF dat deze dan weer achterlijk lang ging duren. En ja hoor. Maar eindelijk is de elusive old Crafty in mijn bezit.
pi_82990991
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef Sjiznit het volgende:
Na 1900 casts eindelijk Old Crafty opgehengeld. Ik zei het al toen ik Ironjaw na 140 casts te pakken had in IF dat deze dan weer achterlijk lang ging duren. En ja hoor. Maar eindelijk is de elusive old Crafty in mijn bezit.
Wat nou bezit Je hebt em waarschijnlijk direct weggemikt
  vrijdag 18 juni 2010 @ 18:04:36 #67
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82991286
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 @ 16:53 schreef Rikketik het volgende: Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.
Helaas is dat sinds WotLK dus wel een groot probleem geworden.

Gelukkig ben jij nog slim genoeg om anderen daarmee niet in de weg te zitten, helaas geldt dit wel voor de overgrote meerderheid.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82991433
Hardcore raiden op weekly base zelf doe ik niet meer. Dat is echt gewoon een 2e baan erbij hebben. Geen zin meer in. Als ik wil raiden dan pug ik of organiseer ik zelf een pug.
pi_82994476
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:04 schreef Fir3fly het volgende:

Helaas is dat sinds WotLK dus wel een groot probleem geworden.

Gelukkig ben jij nog slim genoeg om anderen daarmee niet in de weg te zitten, helaas geldt dit wel voor de overgrote meerderheid.
Inderdaad dè grote ergernis bij pugs is niet eens dat mensen soms niet precies weten wat ze doen, maar vooral dat ze zomaar even afk (of gewoon weg) gaan Je bent met 24 anderen, het is aso. De meeste raids die ik ken hebben pauze-tijd en al sje van te voren al weet dat je niet een paar uur in een instance wilt zitten: ga niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_82996507
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 17:56 schreef Metonae het volgende:

[..]

Wat nou bezit Je hebt em waarschijnlijk direct weggemikt
Zit nu mooi in mijn bank. Naast Ironjaw
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:47:32 #71
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82997575
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:53 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook. Ik moet vrijheid hebben in mijn doen en laten, anders loop ik vast. Ik vind dungeons lopen met anderen dan ook heel verstikkend. Ergens wel tegenstrijdig, want op zich vind ik het sociale aspect heel leuk, alleen kan ik maar moeilijk omgaan met de sociale druk die het met zich meebrengt. Niet alleen dat je moet presteren, maar dat je het ook nog eens een paar uur lang moet doen. Ik vind: als ik midden in een instance even iets anders wil doen (mijn mail bekijken, even het nieuws checken), dan moet dat kunnen. Denkt niet iedereen hetzelfde over helaas.

Welk level ben je eigenlijk, dat je nu de explorer title probeert te halen? Ik deed het een keer toen ik level 72 was. Dat was pas écht een uitdaging in Storm Peaks en Icecrown. Ik ben van plan om hem op mijn huidige main weer te halen, misschien wel op dezelfde manier. Tevens ben ik op het moment bezig op mijn eigen Venomhide Ravasaur op te voeden. Die quests stellen niet zoveel voor eigenlijk, maar ik vind het een feat of strength om trots op te zijn.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Aphrodyte Sorry, ben n beetje moe dus kijk hier maar even Dit is mn hoogste char op t moment, maar ik speel nu meer met http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=The+Sha'tar&cn=Shelai , wil namelijk ook graag een alliance level 80.

Heb de explorer title met mn level 80 gehaald. En mijn ex is overigens een tank van een van de beste guilds van mn vorige server (Apex) geweest en tankt gewoon terwijl hij films kijkt en msn-t en skyped enzo. Ik snap niet hoe hij t doet, want zn achievs zijn ziek. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al'Akir&cn=Qurck
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:48:20 #72
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83006903
GDKP runs<-- wat betekent dit?
*Hosselcopter*
pi_83006956
Net echt een nieuw dieptepunt in de Dungeon Finder. Tank stopt in the Underbog vlak voor de baas met de druid pet. Probeerd een dk te kicken. Dk deed redelijk dps en verneukte niks. Dus ik es vragen in /p waarom hij hem wil kicken. Hij zo yesss, i need legz.
Nou heb ik veel meegemaakt maar dat is wel diep triest. Vote failde gelukkig. Bij de laatste baas dropt vervolgens leather legs. Ik won de roll. Trade hij me. Yessss, need legzzzz. Dus ik inspect em loopt ie in epic level 60 legs rond.
pi_83007016
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef Dibble het volgende:
GDKP runs<-- wat betekent dit?
Gold DKP runs.

Houdt eigenlijk in dat je kan bieden op items in plaats van dat er gerold wordt. Diegene met het hoogste bod krijgt dan het item, betaalt de lootmaster en aan het eind van de run krijgt dan iedereen een tiende deel van alle inkomsten.

Nadeel: als je arm bent, krijg je geen nieuwe gear
Voordeel: als je arm bent kan je zo mooi aan gold komen
Voordeel II: als je toch geen gear nodig had is het ook leuk dat je er nu wel wat aan over houdt
pi_83007065
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Sjiznit het volgende:
Net echt een nieuw dieptepunt in de Dungeon Finder. Tank stopt in the Underbog vlak voor de baas met de druid pet. Probeerd een dk te kicken. Dk deed redelijk dps en verneukte niks. Dus ik es vragen in /p waarom hij hem wil kicken. Hij zo yesss, i need legz.
Nou heb ik veel meegemaakt maar dat is wel diep triest. Vote failde gelukkig. Bij de laatste baas dropt vervolgens leather legs. Ik won de roll. Trade hij me. Yessss, need legzzzz. Dus ik inspect em loopt ie in epic level 60 legs rond.
Gebeurt wel vaker. Gewoon een enorme eikel dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')