abonnement Unibet Coolblue
pi_82950375

An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.
Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.
Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.

Realm: Al'Akir
quote:
Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
Realm: Alonsus
quote:
classpc Naochan-(A)- Rogue
Realm: Aggramar
quote:
stbabylon Babylon-(H)- Hunter (80) Dakylon-(H)- Death Knight Nolybab-(H)- Paladin Doeland-(H)- Bank
quote:
Ps2K Kabar-(A)- Shaman (80) Gilfin-(A)- Hunter
quote:
Avotar Warlockrick-(A)- Warlock (80) Amandus-(A)- Death Knight Grubleddim-(A)- Hunter
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl Brutaluc-(A)- Holy Paladin (80) Brutala-(A)- Feral Druid Bruticus-(A)- Marksman Hunter Brutalii-(A)- Frost Mage
Realm: Anachronos
quote:
Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Aszune
quote:
Blistering Nevada-(A)- Deathknight Servenia-(A)- Shaman
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Murloc Phalanx -(A)- Warlock (80) Giverne-(A)- Rogue Hyva-(A)- Hunter Tailz-(A)- Shaman
Realm: Balnazzar
quote:
MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Bladefist
quote:
Rauw. Vladje - ?? - ?? Malati - ?? - ??
Realm: Blade's Edge
quote:
Maraca Dolera - ?? - ??
quote:
Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
Realm: Boulderfist
quote:
Metonae Metonae-(H)- Paladin (80) Tenaya-(H)- Priest (80) Menique-(H)- Rogue (80)
quote:
AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Chromaggus
quote:
Katth Katth-(A)- Mage (80) Neuqfaut-(A)- Priest (80) Esmereé-(A)- Death Knight (80) Missery-(A)- Rogue (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness Tise - (H) - Rogue (80)
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder Iktankniet - (H) - Paladin (80) Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Executus
quote:
Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan Necrid -(A)- Mage (80) Enlae -(A)- Resto Shaman (80) Pijnacker -A- Prot Warrior
quote:
Atreidez Djudaz -(A)- Priest (80) Atreidez -(A)- Warrior
quote:
Guus Muisarm Guus -(H)- Warrior (80) Hetty -(H)- Priest (80) Sjefke -(H)- Hunter (80)
Realm: Emeriss
quote:
Merkowitz Lynalea-(A)- Warlock (80) Naiya-(A)- Warrior (80) Healyn-(A)- Priest Shato-(A)- Rogue
Realm: Frostmane
quote:
Fir3fly Aliya-(A)- Priest Avey-(A)- Paladin Scorchess-(A)- Hunter Executia-(A)- Death Knight
quote:
Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek Divyan-(A)- Warrior (80) Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian Civilian-(A)- Shaman (80) Kevorkian-(A)- Paladin Phrenesis-(A)- Hunter Reneuh-(A)- Rogue
quote:
Internal Jadeey -(A)- Death Knight(80) Iowen -(A)- Priest (80)
Realm: Karazhan
quote:
Thrilled Carpo-(H)- Mage Nyxus-(H)- Warrior Reyin-(H)- Priest
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM Mopreme-(H)- Shaman (80) Cidden-(H)- Death Knight (80) Plies-(H)- Warrior
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden Naschtokh-(H)- Warrior Orzhov-(H)- Rogue Razedhel-(H)- Priest
quote:
Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
quote:
Black-Hole Jileen-(A)- Druid (80) Anwell-(A)- Paladin
Realm: Outland
quote:
Dekkered Levines-(H)- Mage (80) Lavanas-(H)- Death Knight (80) Holylava-(H)- Priest
Realm: Nordrassil
quote:
Webbyplus Mioo-(A)- Hunter (80) Miopally-(A)- Paladin (80) Maraudeus-(A)- Warrior (70) Braindeath-(A)- Rogue (70) Snol-(A)- Mage (64) Nijntje-(A)- Warlock(40)
Realm: Ragnaros
quote:
Thormodo Glonius-(A)- Priest (80) Thormodo-(A)- Death Knight (80) Rhulath-(A)- Shaman
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Shattered Halls
quote:
NiGhTsPiRiT666 Nightspirit-(H)- Warlock Itarildë-(H)- Mage
Realm: Skullcrusher
quote:
R-Mon Athelia-(A)- Priest
Realm: Spinebreaker
quote:
HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: Stormscale
quote:
Dibble Phantium-(A)- Hunter
quote:
SharQueDo Sharqy-(H)- Rogue(80)
Realm: Tarren Mill
quote:
MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Terenas
quote:
Deoxyribonucleic Lumon-(H)- Warlock (80)
quote:
Sjiznit Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel Ceylin-(H)- Mage (80) Serap- (H) - Druid (80) Telka- (H) - Rogue (80) Fadiyah- (H) - Warlock (80) Katarzyna- (H) - Paladin (80) Charo- (H) - Death Knight
quote:
SharQueDo Icebear-(A)- Druid (80)
Realm: Twilight's Hammer
quote:
Joyvke Shenarea-(A)- Priest (80)
Realm: Xavius
quote:
Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82950409
Laatste post:
quote:
Ik heb een standaard editie van WoW + TBC + WOTLK op 3 pc's staan, mocht er 1tje crashen dan heb ik altijd een back-up versie paraat. Best triest eigenlijk
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82952594
kan niet wachten totdat ik me Felguard heb om me lock dat lijkt me echt een brute warlock pet
pi_82953258
INV ME DK DPS PLZ NO ACHIV BUT KNO TACS
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:59:39 #5
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_82953382
De sfeer is nog steeds niet mij ding, maar het moet gezegd: het is heerlijken questen in Nagrand. Vooral die Nesingwary quests. Oké, het is hersenloos mobs killen, maar het skinnen is zó lucratief. Al denk ik niet dat ik nog voor level 70 genoeg gold bij elkaar krijg voor een epic flying mount. Van de andere kant: tot level 77 heb ik daar toch niets aan in Northrend...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_82954615
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 21:47 schreef Evertjan het volgende:
kan niet wachten totdat ik me Felguard heb om me lock dat lijkt me echt een brute warlock pet
Same here, ben dan nu weer eens alliance aan het levelen
  † In Memoriam † donderdag 17 juni 2010 @ 23:39:24 #7
34726 Fratz
Max
pi_82959660
damn ik heb echt veel te hard gelevelled. mijn professions kon ik niet echt meelevellen dus nou doe ik low level instances voor enchanting materials.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:44:39 #8
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82959913
Ik zit er aan te denken om m'n oude wow account te verkopen omdat ik wel wat cash kan gebruiken... maar ik denk dat ik er niets voor kan krijgen omdat mijn characters enorm weinig achievement points ( ) hebben. Blijkbaar geven mensen daar nogal om.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82960623
Ben nu een tijdje als Retribution op zoek naar een goede 25m guild en drop mijn tank spec, maar dat is echt complete kak op mijn realm. Er zijn een handjevol guilds met een beetje progress, maar die zitten natuurlijk bomvol met Paladins. ICC10 heroic begint nou ook te vervelen, zeker nu de grootste noobs om je heen zelfs i277 beginnen te krijgen
pi_82962624
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef ufopiloot het volgende:
Ben nu een tijdje als Retribution op zoek naar een goede 25m guild en drop mijn tank spec, maar dat is echt complete kak op mijn realm. Er zijn een handjevol guilds met een beetje progress, maar die zitten natuurlijk bomvol met Paladins. ICC10 heroic begint nou ook te vervelen, zeker nu de grootste noobs om je heen zelfs i277 beginnen te krijgen
wehehehe world of casualcraft wehehehehe

  vrijdag 18 juni 2010 @ 05:48:47 #11
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_82964238
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 04:08 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik ook niet. Al speel ik al 5 jaar. Ik heb nooit van raiden gehouden en het gezeik dat er bij komt kijken, en kennelijk speel je het spel dan ''niet serieus genoeg''..
Tja, ik speel het ook al een aantal jaar, maar het aantal dungeons dat ik in al die tijd heb gecleared samen met anderen, is op de vingers van twee handen te tellen. Dat was vooral in het begin, toen ik alles nog moest leren kennen. Ik kwam er echter al snel achter dat ik te impulsief, ongeduldig en asociaal was om instances te lopen met anderen, laat staan dat ik aan hele raids ging meedoen.

Boeit me verder ook niet zo. Of nou ja, het is jammer dat ik nooit toegang zal krijgen tot de echt toffe gear. En dat ik helemaal tot level 80 heb geleveld, maar dat ik nog steeds niets voorstel, zelfs niet in vergelijking met de grootste malloten, die echter wél braaf aan raids meedoen. Voordeel is wel dat ik me nooit druk heb hoeven maken om zoiets banaals als een gear score of een dungeon achievement.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 06:16:14 #12
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82964276
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 05:48 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Tja, ik speel het ook al een aantal jaar, maar het aantal dungeons dat ik in al die tijd heb gecleared samen met anderen, is op de vingers van twee handen te tellen. Dat was vooral in het begin, toen ik alles nog moest leren kennen. Ik kwam er echter al snel achter dat ik te impulsief, ongeduldig en asociaal was om instances te lopen met anderen, laat staan dat ik aan hele raids ging meedoen.
Haha, herkenbaar. Ik word vreselijk gestressed als ik in een groep moet functioneren die verwacht dat ik dingen op een bepaalde manier doe, dat ik een bepaalde dps score haal of dat ik iedereen in leven houd. Door de stress daarvan kan ik helemaal niets meer, en zeker niet genieten van het spel. Het lijkt me teveel op teamsporten in het echte leven en daar was ik ook altijd slecht in Ik geniet meer van het questen en het halen van vage achievements zoals de hoogste cooking skill of een of andere rare festival pet. Ik heb het gestress gewoon niet over voor de nieuwste gear. Ik ben nu bezig met de explorer title halen, dat kost ook bčst veel moeite maar dat vind ik tenminste wel leuk om te doen. Dan heb je tenminste eens de hele game gezien.
pi_82965983
Voor Explorer had ik een addon die niet geweeste gebieden als Rood op de kaart liet zien. Zodra je er geweest was werd de kleur normaal en kon je precies zien welke zone je nog moest zien om te exploren. Ik ben nu al een half jaar explorer en heb af en toe nog steeds gebieden die ik opeens discover

Ben trouwens DK ;-)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:27:34 #14
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82966288
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:15 schreef MarkyB het volgende:
Voor Explorer had ik een addon die niet geweeste gebieden als Rood op de kaart liet zien. Zodra je er geweest was werd de kleur normaal en kon je precies zien welke zone je nog moest zien om te exploren. Ik ben nu al een half jaar explorer en heb af en toe nog steeds gebieden die ik opeens discover

Ben trouwens DK ;-)
Welke addon is dat?
pi_82966497
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 09:27 schreef Windigo het volgende:

[..]

Welke addon is dat?
Uit mijn hoofd zeg ik cartographer. Je moet dan de instellingen even doorbladeren en dan kan de de kleur veranderen van waar je nog niet geweest bent. (het een best uitgebreide addon, er zit ook een stukje 'look n feel' tussen).
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:09:56 #16
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82967534
Ik heb de achiev nu net gehaald, dus het hoeft niet meer

Het is nu voortaan ''Aphrodyte the explorer''
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:10:34 #17
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82967553
Gisteren weer lekkere raid gehad, met 6 nieuwe mensen in de raid toch 10/12 heroic 25 gecleared en nog 4 bosses in ToGC voor bepaalde trinkets die mensen nog graag willen hebben.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_82969628
59 Warrior!

Het gaat niet echt zo snel
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:19:53 #19
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82970007
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:10 schreef Metonae het volgende:
59 Warrior!

Het gaat niet echt zo snel
Outlands is juist altijd een feestje om te levellen Daar race je in anderhalve dag doorheen!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:20:41 #20
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82970044
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Outlands is juist altijd een feestje om te levellen Daar race je in anderhalve dag doorheen!
Anderhalve dág? xD Hoe doe je dát in vredesnaam? Heirlooms ofzo? xD
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:22:00 #21
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82970101
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:20 schreef Windigo het volgende:

[..]

Anderhalve dág? xD Hoe doe je dát in vredesnaam? Heirlooms ofzo? xD
Mwa, bij wijze van he. Denk dat als ik non-stop zou spelen anderhalve dag best mogelijk is, maar langzaam gaat het zeker niet. En heirlooms zijn wel heerlijk

Grats trouwens Explorer!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82970257
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Outlands is juist altijd een feestje om te levellen Daar race je in anderhalve dag doorheen!
Ik speel samen met mijn vriendin en we levelen alleen maar dmv instances. En gisteren hadden we het na 3x ramparts wel weer gezien
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82970358
Outland gaat belachelijk snel. 58-60 doe je echt binnen een half uurtje, daarna quest je en doe je tussendoor random dungeons om de quests compleet te krijgen. Mijn druid is lvl66 en heb alleen Hellfire compleet gedaan en iets van 20 quests in Zangarmarsh
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:29:06 #24
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82970371
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:22 schreef Blistering het volgende:

[..]

Mwa, bij wijze van he. Denk dat als ik non-stop zou spelen anderhalve dag best mogelijk is, maar langzaam gaat het zeker niet. En heirlooms zijn wel heerlijk

Grats trouwens Explorer!
Ja bedankt, het viel me reuze mee hoe makkelijk die eigenlijk te halen is je moet er gewoon wat tijd voor over hebben. En een flying mount, da's een must.

Ja, als je aan één stuk zou spelen is 1 1/2e dag wel mogelijk, dat heb ik geloof ik zelfs eens met een char gedaan samen met mn toenmalige vriendje
pi_82970580
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:28 schreef ufopiloot het volgende:
Outland gaat belachelijk snel. 58-60 doe je echt binnen een half uurtje, daarna quest je en doe je tussendoor random dungeons om de quests compleet te krijgen. Mijn druid is lvl66 en heb alleen Hellfire compleet gedaan en iets van 20 quests in Zangarmarsh
Geen tijd om te questen Ik zet ons in wachtrij (Tank en healer) en BOOM!... groep complete
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:34:53 #26
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82970622
Tis trouwens wel belachelijk hoe m'n Druid van 4.8k GS naar 5.7k GS is gegaan in 5 dagen . Heb er nu al bijna niets meer op te doen...

Tijd voor een nieuwe alt..

75 Priest
72 Warrior
70 Rogue
70 Mage
70 Hunter
53 Warlock

Allemaal hebben ze alle heirlooms + epic flying (indien mogelijk ). Maar vaak als ik ff op 1 char speel ben ik het weer zo zat dat ik log. Heb die cloth heirlooms al wel 25x rond gestuurd van mage naar lock naar priest Zou opzich wel een warrior of rogue op 80 willen, maar heb al 2 paladins een DK en een feral druid op 80. Boo
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82970829
Al guilds last van summer recess?
pi_82970844
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:34 schreef Blistering het volgende:
Tis trouwens wel belachelijk hoe m'n Druid van 4.8k GS naar 5.7k GS is gegaan in 5 dagen . Heb er nu al bijna niets meer op te doen...

Tijd voor een nieuwe alt..

75 Priest
72 Warrior
70 Rogue
70 Mage
70 Hunter
53 Warlock

Allemaal hebben ze alle heirlooms + epic flying (indien mogelijk ). Maar vaak als ik ff op 1 char speel ben ik het weer zo zat dat ik log. Heb die cloth heirlooms al wel 25x rond gestuurd van mage naar lock naar priest Zou opzich wel een warrior of rogue op 80 willen, maar heb al 2 paladins een DK en een feral druid op 80. Boo
Je Warlock is akelig laag. Gogo Lock!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82970983
Jagga zit nu bij mijn vriendin thuis Zal ook eens daar gaan kijken
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:44:04 #30
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_82971035
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:40 schreef Metonae het volgende:

[..]

Je Warlock is akelig laag. Gogo Lock!
Ja, maar die laatste 5 levels zijn . Als je het dan over slack hebt dan moet je bij mij met azeroth aankomen, my god wat kut zeg.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_82971040
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:43 schreef MarkyB het volgende:
Jagga zit nu bij mijn vriendin thuis Zal ook eens daar gaan kijken
Another one bites the dust
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82971081
Fout in de TT trouwens:

WoW #265 LFM ICC25 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Moet natuurlijk zijn:

WoW #265 LFM Naxx10 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Kan een modje dit ff aanpassen?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:45:34 #33
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82971126
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja, maar die laatste 5 levels zijn . Als je het dan over slack hebt dan moet je bij mij met azeroth aankomen, my god wat kut zeg.
Ja ik vind die levels daar ook vreselijk, al vind ik winterspring nog een van de leukste zones
pi_82971197
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ja, maar die laatste 5 levels zijn . Als je het dan over slack hebt dan moet je bij mij met azeroth aankomen, my god wat kut zeg.
Blackrock Spire doen (als je dat al kan). 1 level per run die ~45 minuten duurt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  vrijdag 18 juni 2010 @ 11:50:02 #35
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_82971352
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Metonae het volgende:

[..]

Blackrock Spire doen (als je dat al kan). 1 level per run die ~45 minuten duurt.
Als je een goede tank hebt ja Ik heb ze al van 2 tot 3 uur meegemaakt, en da's niet leuk..
pi_82971417
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:

[..]

Als je een goede tank hebt ja Ik heb ze al van 2 tot 3 uur meegemaakt, en da's niet leuk..
* Metonae is dus blijkbaar goeie tank
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82971656
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef effex1000 het volgende:
Al guilds last van summer recess?
Yup veel te veel mensen die zowat zijn gestopt.

Dus we kappen ermee voor de zomer
Jeweet!
pi_82971721
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:44 schreef SharQueDo het volgende:
Fout in de TT trouwens:

WoW #265 LFM ICC25 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Moet natuurlijk zijn:

WoW #265 LFM Naxx10 min. 6.3k GS + LKHC25 ach

Kan een modje dit ff aanpassen?
Je maakt wel grapjes maar laatst op onze server LFM OS 10 5+ gs
pi_82971723
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:50 schreef Windigo het volgende:

[..]

Als je een goede tank hebt ja Ik heb ze al van 2 tot 3 uur meegemaakt, en da's niet leuk..
Gister een volle 3-uur durende BRD run gedaan op level 52-55 met een pug. Doe ik dus ook gauw niet weer. Was wel een goeie groep overigens, maar oh zo'n grote instance.
pi_82971804
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Gister een volle 3-uur durende BRD run gedaan op level 52-55 met een pug. Doe ik dus ook gauw niet weer. Was wel een goeie groep overigens, maar oh zo'n grote instance.
Exp Dat is zo fijn aan tank zijn. DPS gaat weg en binnen 5 seconden heb je een nieuwe
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82971908
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:58 schreef Metonae het volgende:

[..]

Exp Dat is zo fijn aan tank zijn. DPS gaat weg en binnen 5 seconden heb je een nieuwe
Idd. Alhoewel de exp niet zo heel geweldig was (1 heel level voor 3 uur oid?)

Ik was als tank/healer/dps gesigned maar dan wel toevallig als healer in de groep gequeued (een van die zeldzame momenten). Dan schiet het ook wel op met replacen ja. Na Thaurassian nog ff richting prison om High Interrogator te slopen.

edit: Ff kijken, ik was de healing Retdin (Judgements of the Wise ftw), we hadden een Protwar tank (later een Feral dps in Bear), een BoA Rogue van mijn server (nu maatjes mee ), een mage die liep te ninjapullen (we wipeden 5x achter elkaar in de BRD bar door hem vanwege AoE) en een 11-jarige Hunter die meer liep te meleeën dan te rangen (spec van 11/21/31 oid, 1 punt in elke talent). Duidelijk een eerste char dus. Was wel gezellig, dus gewoon in de groep gehouden, tips gegeven, etc.
pi_82972059
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:00 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Idd.

Ik was als tank/healer/dps gesigned maar dan wel toevallig als healer in de groep gequeued (een van die zeldzame momenten). Dan schiet het ook wel op met replacen ja. Na Thaurassian nog ff richting prison om High Interrogator te slopen.
10 minuten teruglopen voor een bagger boss

Begin daar dan mee
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82972220
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:02 schreef Metonae het volgende:

[..]

10 minuten teruglopen voor een bagger boss

Begin daar dan mee
Nee. Als je die boss molt dan is de instance complete "Blackrock Depths - Prison". Blizz heeft BRD en Mara opgesplits in 2-3 dungeons omdat ze anders te lang zijn. En na instance complete kun je niet meer LFM als er iemand uit dropt. En na Thaurassian gewoon teleport out of dungeon -> teleport to dungeon, hoppa, terug bij instance portal.
pi_82972375
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:06 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Nee. Als je die boss molt dan is de instance complete "Blackrock Depths - Prison". Blizz heeft BRD en Mara opgesplits in 2-3 dungeons omdat ze anders te lang zijn. En na instance complete kun je niet meer LFM als er iemand uit dropt. En na Thaurassian gewoon teleport out of dungeon -> teleport to dungeon, hoppa, terug bij instance portal.
Daarom gewoon BRD - Upper City doen Als tank schijt hebben aan de dps en lekker je eigen weg volgen
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_82972576
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Metonae het volgende:

[..]

Daarom gewoon BRD - Upper City doen Als tank schijt hebben aan de dps en lekker je eigen weg volgen
Mwha, maakt niet uit waar je heen gaat. Overal zit wel xp en loot.
pi_82972654
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 11:56 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Je maakt wel grapjes maar laatst op onze server LFM OS 10 5+ gs
3D waarschijnlijk.
pi_82972765
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

3D waarschijnlijk.
Natuurlijk 3D, of heb jij nog itemlevel 200 items nodig?
  vrijdag 18 juni 2010 @ 12:17:09 #48
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_82972776
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

3D waarschijnlijk.
Ja en? Mensen deden 3D voordat Ulduar uitkwam. Toen had je 4k GS.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_82972814
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Katth het volgende:

[..]

Ja en? Mensen deden 3D voordat Ulduar uitkwam. Toen had je 4k GS.
Maar toen was het moeilijk. Of scheen het moeilijk te zijn.

Nu heb je 10 retards waarvan 1 tank, 1 healer en 8 random dps (hoezo class synergy?) en dan oneshot je die shit gewoon.

edit: Hier een screenie van onze eerste Sarth3D-25 kill, nonzerg ofc. Was nog voor de Ulduar patch.

http://i50.tinypic.com/m8k8qf.jpg

[ Bericht 8% gewijzigd door SharQueDo op 18-06-2010 12:27:08 ]
pi_82973573
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 12:17 schreef Katth het volgende:

[..]

Ja en? Mensen deden 3D voordat Ulduar uitkwam. Toen had je 4k GS.
Dat dus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')