Oh ja, nu zie ik het staan. Dat was met patch 3.3.0, toen ze een heleboel (low level) mechanics aangepast hebben. Tof, want de hele tijd OOM zijn, haalt flink het tempo uit het spel.quote:Op donderdag 24 juni 2010 01:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij vond ergens in dat jaar die base mana cost verandering plaats. Spells kosten nu een bepaald percentage van je base mana (wat je hebt als je alle intellect van gear van je int aftrekt) in plaats van een vaste hoeveelheid mana. Hierdoor kun je op laag level veel meer spells casten zonder OOM te gaan.
Moet je wel een main hebben om heirlooms te kopen natuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:39 schreef ufopiloot het volgende:
En met een beetje heirlooms met dikke INT stats en enchants is het dan nog veel makkelijker geworden.
De meuk die je krijgt uit die treasurebag als je een random dungeon doet, is vrijwel net zo goed (minus de 10% extra xp uiteraard).quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:58 schreef Windigo het volgende:
[..]
Moet je wel een main hebben om heirlooms te kopen natuurlijkMaar zelfs zonder heirlooms is t allemaal al makkelijk zat.
quote:
Dat zijn er wel veel ja. Bij ons weet ik het van 2 op de alliance kant.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
Casual gaming op z'n hoogtepunt, hier op de realm hebben we nu iets van 20 Shadowmournes rondlopen, en dan zit ik nog op een complete boutrealm ook
Ik merk ook dat ele shaman ontzettend faceroll is i n70-79quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:59 schreef Sapstengel het volgende:
Level 74 op m'n shaman nu. Gaat best lekker in randoms, magma totem gooien, fire nova en dan chain lightning spammen. Doe zo minimaal 2k, heb al uitschieters naar 4500 gehad. Nog 1 level en dan kan ik Lava Burst.
Ach, zo gaat het altijd. Nieuwe MMO, allemaal WoW-spelers die massaal die game kopen en binnen 3 maanden weer in WoW inloggen. LotrO, AoC en Warhammer zijn goede voorbeelden daarvan. Star Trek Online volgens mij ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 06:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Oh ja, ben gestopt tot Ruby Sanctum/Cataclysm.
Of ik volg een deel van mijn guild naar die Star Wars MMO, plannen zijn al gemaakt om ook daareen guild op te zetten.
Was met Aion net zo. 'Ik ga zo stoppen met WoW als Aion uitkomt!'quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het altijd. Nieuwe MMO, allemaal WoW-spelers die massaal die game kopen en binnen 3 maanden weer in WoW inloggen. LotrO, AoC en Warhammer zijn goede voorbeelden daarvan. Star Trek Online volgens mij ook.
Ik heb wel vertrouwen in Bioware trouwens, goede developer die wat mij betreft nog nooit een slechte game gemaakt heeft. Zal wel een blijvertje worden. Ik houd alleen niet van Star Wars als franchise, dus mij niet gezien.
Toen Aion net uit was gekomen, stond ik een keer in breda of tilburg in een gamewinkel, en die verkoper zat constant te pushen dat ik dat moest kopen en niet meer verder moest gaan met WoW, want de echte hardcore spelers waren gestopt met WoW en speelde nu Aion en 't zou de grote knaller gaan worden van de komende paar jaar enzoquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:32 schreef Metonae het volgende:
[..]
Was met Aion net zo. 'Ik ga zo stoppen met WoW als Aion uitkomt!'
1 week later: "Het is toch niet zo leuk als WoW. YAY WoW!"
Zijn er dan niet al toevallig beta invites verstuurd dat jij er bij zit ofzo?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 13:24 schreef Karina het volgende:
Waarom staat dit topic eigenlijk onder PC games en niet onder online?
OT: kan niet inloggen, en er zijn nog meer servers, behalve de mijne, offline. En volgens mij zie ik de intro van Catacylsm als ik voorbij het inlogscherm kom (vervolgens niet verder kan inloggen)>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |