Alle hunters zijn noobs, ik ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
Je bent ook wel de standaard hunter noob zo te zien.
Haha en jij bent zo'n standaard wow nerd met je noob :pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
Haha thanksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:17 schreef dikke_donder het volgende:
not bad for a pug![]()
gz met je nieuwe shizzle
Ja, net zoals 80% van de spelers die tenminste wel moeite stoppen in hun gems/enchants/spec. Dan is het niet zo gek dat je door iedereen voor noob wordt uitgemaakt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Palingvis het volgende:
Haha en jij bent zo'n standaard wow nerd met je noob :p
Zo zie jij het.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, net zoals 80% van de spelers die tenminste wel moeite stoppen in hun gems/enchants/spec. Dan is het niet zo gek dat je door iedereen voor noob wordt uitgemaakt.
Ooit er aan gedacht dat sommige mensen WoW als een hobby zien? Er er daarom tijd + geld in stoppen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:09 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Zo zie jij het.
Moeite stoppen in een game, dat is niet mijn ding.
Ik stop liever moeite in mijn hobbies, waar je ook echt iets aan heb
Mahja noem me maar een noob, zegt heel veel over jezelf vriend![]()
Ja dat zal wel zo zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:12 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ooit er aan gedacht dat sommige mensen WoW als een hobby zien? Er er daarom tijd + geld in stoppen?
Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Ja dat zal wel zo zijn.
Maar het gaat mij even om het trieste scheldwoordje noob, dat gebruikt word door 90% van die gaming community.
En het hele feit dat hij elke hunter een noob vind.. gewoon trieste opmerking
Ja maar ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornettequote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel.
Je hebt mensen die spelen om gewoon goed te zijn in het spel.
Ik speelde het spel om tijd te doden, ik ga geen mining,blacksmithing leren, totaal geen zin in.
Maar kennelijk als je dat niet doet ben je een noob ofzo.
Terwijl ik het spel vanaf het uit kwam gespeeld heb, mahja idd beter negeren dat soort mensjes...
Je zou toch denken dat iemand hem/haar op de fouten heeft gewezen in die aantal weken tijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornette
Als dat jou hunter is, dán ben je een noob. Anders is het prima
Dat ben ik niet aha!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:23 schreef Blistering het volgende:
[..]
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodhoof&cn=Hornette
Als dat jou hunter is, dán ben je een noob. Anders is het prima
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Ja dat zal wel zo zijn.
Maar het gaat mij even om het trieste scheldwoordje noob, dat gebruikt word door 90% van die gaming community.
Dan lees je het verkeerd. Er zijn gewoon veel meer noobs bij Hunters/Death Knights/Paladins dan bij andere classes. Waarom? Omdat het zo makkelijk te spelen is.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:17 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon negeren, meneer noemt Blood ook een noob spec. Ik ga er gewoon niet vanuit dat dat soort gasten sims doen, theorycraften etc. en dus maar simpelweg dingen gaan roepen. Niet op in gaan is het enige fatsoenlijke.
511 Hit, laat Ezio het maar niet horenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:29 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Dat ben ik niet aha!!
Ik ben dit! http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terokkar&n=Crosell
Qua gebruik van het woord noob ben ik het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef Palingvis het volgende:
Ja dat zal wel zo zijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor, en zeker geen zin in whaha!
Ik deed er echt fucking lang over, maar grotendeels ook omdat ik op lvl 60 fully geared was op z'n best.
En op lvl 70 ook.
Nu op lvl 80 redelijk, maar neemt teveel tijd in beslag.
Is wel een leuk spel in principe, toen het net begon bijv, met lvl 60 cap, toen was het veel leuker :p
Ik ga heel miss die nieuwe expansion ooit proberen, heel misschien...Auto shot op je bars.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is dat een melee attack op 1?
![]()
![]()
quote:
Haha serieus, ik heb auto shot wel op me bars staan :pquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:37 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Auto shot op je bars.Of is dat een melee attack op 1?
![]()
'prikt bubbel kapot'?quote:
Ja een nelf die emotes gaat doen naar spelers die hij heeft gedood.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:10 schreef ufopiloot het volgende:
#showtooltip Attackquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja een nelf die emotes gaat doen naar spelers die hij heeft gedood.
Fucking irritant.
Wat is daar irritant aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja een nelf die emotes gaat doen naar spelers die hij heeft gedood.
Fucking irritant.
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Wat is daar irritant aan?
Je baalt dan gewoon dat je gekilt bent
Verlaat dit topic en keer nooit meer terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:48 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Wat is daar irritant aan?
Je baalt dan gewoon dat je gekilt bent
Oow ja zo, dat is nogal triest ja haha.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar het zijn altijd de 12 jarige noobs die zich dan zo stoer voelen en even /point en /laugh moeten doen. 95% van de mensen die dit doen zijn Alliance en 95% van die mensen zijn Night Elf hunters.
Het is gewoon gay.
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat die lui goed met hun talent specs omgaan, dan dat een DK frost specced omdat-ie anders een noob genoemd wordt, maar totaal niet weet waar hij verder mee bezig is. En dat is dus wel het effect dat je hebt met dat vreselijke irritante 'omg huntard noob'-gedrag. Het is hetzelfde verhaal als die mongolen die alleen afgaan op GS en verder geen aandacht schenken aan kennis van tactics e.d.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:32 schreef ufopiloot het volgende:
Net zoals met Blood Death Knights, verschrikkelijk was dat in het begin van WotLK, zoveel noobs dat je er grijze haren van kreeg. Met een noobspec wil ik niet zeggen dat het slecht is, maar dat het gewoon de eerste keuze is voor de newbies. Net zoals dat retribution dat is voor paladins, of beast mastery voor hunters.
Ik doe gewoon snel '/grin' terwijl ik ze nog in m'n stunlock heb op m'n Rogue, tijdens het killen dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar het zijn altijd de 12 jarige noobs die zich dan zo stoer voelen en even /point en /laugh moeten doen. 95% van de mensen die dit doen zijn Alliance en 95% van die mensen zijn Night Elf hunters.
Het is gewoon gay.
1. De game is al oud. Oude games zijn per definitie minder interessant om te spelen.quote:
Roques zijn top! vaak bespeeld door aardige mensen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik doe gewoon snel '/grin' terwijl ik ze nog in m'n stunlock heb op m'n Rogue, tijdens het killen dus.
Waar zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb liever dat die lui goed met hun talent specs omgaan, dan dat een DK frost specced omdat-ie anders een noob genoemd wordt, maar totaal niet weet waar hij verder mee bezig is.
Nu begrijp ik je even niet. Moet ik nu laten zien waar je zegt dat Blood een noob spec is?quote:
Misschien moet je de rest ook lezen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:29 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nu begrijp ik je even niet. Moet ik nu laten zien waar je zegt dat Blood een noob spec is?
Ja, want voor 11 miljoen mensen een game hosten, constant updaten en de concurrentie voor blijven met een staf van meer dan 1500 man is net zo duur als de game draaien voor 500.000 spelers.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:18 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
1. De game is al oud. Oude games zijn per definitie minder interessant om te spelen.
2. Een flink aantal spelers. De contributie per speler kan dus best omlaag.
Maar blizzard wil gewoon flink incasseren
Heb ik gedaan, wat is je punt? Misschien moet jij eens concreet worden. Ik kan niet zo veel met één-regel-reacties als 'Waar zeg ik dat dan?' of 'Misschien moet je de rest ook lezen.' Misschien dat er hier sprake is van miscommunicatie, maar op deze manier wordt het een gebed zonder einde.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:16 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Misschien moet je de rest ook lezen.
Fakking noob ben je danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Palingvis het volgende:
Wow is echt een klere spel!
Je bent lvl 80 na half jaar spelen, en alsnog kan je geen ene fuck doen in het spel.
Je moet je leven geven voor dit spel...
Allemaal zeikerds die je noob noemen, in real zijn ze waarschijnlijk contact gestoord..
Enige leuke dat ik heb gehad in dat spel, is dat ik die swift zulian tiger won, verder is dit spel gewoon LAME.
Ik ga me account verkopen!!!
[ afbeelding ]
Haha als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een noob mag zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:23 schreef Dibble het volgende:
[..]
Fakking noob ben je dan. Als ik niet werk speel ik gemiddeld 12 uur per dag. Ok, dan heb je geen leven maar met DF en goede xp quests ben ik binnen een week lvl 80. 6 dagen geleden met mijn druid begonnen. Lvl 63 al
Nog 2 levels en dan Starfall gespecced. Dan begint de echte fun![]()
Mages en Warlocks![]()
casual gamingquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:48 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Haha als ik dit zo lees ben ik blij dat ik een noob mag zijn![]()
12 uur per dag? dat is geneens ziek meer maar gestoord...
It's you're lifeals je het leven kan noemen...
12 uur per dag wow spelen en nog niks bereiken, triest figuurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |