DBW is prima voor Frost DK's. En Blood DPS DK's zijn noobs.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
welke spec/class speel je? DBW en frost DK's gaan niet optimaal samen afaik. DBW is wel goed voor blood spec van DK omdat die veel armor penetration kunnen hebben.
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
DBW is prima voor Frost DK's. En Blood DPS DK's zijn noobs.
Tis wel te zien dat jij enkel in PuGs dingen voor mekaar krijgt, al eens een fatsoenlijke guild opgezocht?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:01 schreef ufopiloot het volgende:
Blood is gewoon de noob spec, altijd al geweest. Als je een DK noob tegen komt, is het 9 van de 10 keer een blood DK.
Casualmournequote:Op maandag 21 juni 2010 16:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
.
DBW is prima voor alle specs, en Blood is gewoon minder dan Unholy/Frost atm, maar met 277 gear is het allemaal redelijk on par. (Mits S'mourne)
Op mijn DK doe ik wel pugs, raiden met de guild op mijn Paladin en Shaman. En 10-mans vooral, waarin je we geen Death Knight main hebben zitten. 25m wordt op mijn realm niet zoveel gedaan, hooguit 2 guilds aan de alliance kant die echt goed met heroics bezig zijn. Wel super zonde, want ze zitten allemaal volquote:Op maandag 21 juni 2010 17:11 schreef Blistering het volgende:
[..]
Tis wel te zien dat jij enkel in PuGs dingen voor mekaar krijgt, al eens een fatsoenlijke guild opgezocht?
Ja, die instances waar jij als ret paladin geen hoogste DPS kon halen.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:40 schreef Dibble het volgende:
HeroicsDat zijn toch van die 5 man instances waar je al slapend doorheen ploegt?
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:21 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, die instances waar jij als ret paladin geen hoogste DPS kon halen.
Waarom ?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef ScarFace- het volgende:
Toch moeten ze die maandelijkse contributie eens verlagen.
Outland is vaak een eitje. Kan je vliegen en dat scheelt heel wat. EK en Kalimdor zijn vaak lastig. Zelf heb ik gister EK gedaan. Alleen zo stom geweest om niet de horde steden in te wandelen dus moet ik nog es terug voor die andere achieve.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:45 schreef MarkyB het volgende:
Gister avond heb ik Eastern Kingdom en outland al gedaan, horde & alliance
Outland is echt een eitje, nam hearthstone naar dala om de portal te pakken naar sw om daar naar de dark portal te gaan. Vanaf daar begonnen met de outland fires. Bij de laatste fire had ik nog 8 seconden over op mijn HSDus precies een half uurtje (horde en alliance uiteraard
)
Yep. Hacked.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef MOON76 het volgende:
Iemand ervaring met de Authenticator??
Krijg diverse mailtjes dat mijn password is gewijzigd, vlak daarna een mail dat mijn account is geblokkeerd voor 72 uur vanwege teveel gebruik (selling gold etc).
Ik kon mijn password nog wijzigen , maar bij inloggen wordt om de Authenticator code gevraagd.
Ik heb deze niet en ook nog nooit eerder gezien..
Ik gok op een Hacker, maar zeker weten doe ik het niet.
Iemand tips?
Dacht ik al...quote:
Deze heb ik eerder gehoord. Ja je account is gehacked en de hacker heeft er een authenticator op gezet. Je moet even de webform van blizz invullen. Waarin je oa het antwoord op je geheime vraag moet beantwoorden, of anders kopie id opsturen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:13 schreef MOON76 het volgende:
Iemand ervaring met de Authenticator??
Krijg diverse mailtjes dat mijn password is gewijzigd, vlak daarna een mail dat mijn account is geblokkeerd voor 72 uur vanwege teveel gebruik (selling gold etc).
Ik kon mijn password nog wijzigen , maar bij inloggen wordt om de Authenticator code gevraagd.
Ik heb deze niet en ook nog nooit eerder gezien..
Ik gok op een Hacker, maar zeker weten doe ik het niet.
Iemand tips?
Dalaran -> Shattrah?quote:nam hearthstone naar dala om de portal te pakken naar sw om daar naar de dark portal te gaan
Nee ik wilde graag beginnen waar de dark portal zit, persoonlijke issuequote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dalaran -> Shattrah?
En als je dan met je rondje klaar bent in Outland kan je in Shattrah weer de portal pakken naar Azeroth
ik denk niet dat je verder komt dan de grens van china met tracerenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef MarkyB het volgende:
Das toch dom om een authenticator erop te zetten als hacker zijnde? Ik bedoel, die ID is gekoppeld aan een bestelling, en zo is de hacker makkelijk traceerbaar?
Je kan zo'n authenticator ook op je mobiel downloaden en niet elke mobiele telefoon is geregistreerd en ik denk al helemaal niet in zulke landen als China.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef MarkyB het volgende:
Das toch dom om een authenticator erop te zetten als hacker zijnde? Ik bedoel, die ID is gekoppeld aan een bestelling, en zo is de hacker makkelijk traceerbaar?
ditquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Katth het volgende:
Meestal schreeuwt de healer het dan uit, omdat hij loopt te healen als ik nog 90% hp ben en dan aggro pakt
Als je gewoon naar voren rent en je alle mobs van achteren laat aanvallen wel ja. Gewoon een beetje strafen en dan is het goed te doen. Op de helft even holy wrath doen om ze een paar seconden te stunnen om van ze weg te komen, dan kan je door rennen tot het eind zonder dat die mobs je aanvallen omdat je dan nog je voorsprong hebt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef Dibble het volgende:
Je moet voor de grap eens als tank proberen alle skeletons uit de eindtunnel bij Pit of Saron te pullen. Halverwege schreeuw je het al uit.
Als je recruit a friend gebruikt krijg jij ook 1 maand gratis, ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:36 schreef Desiler het volgende:
Als je WoW koopt (1e deel) en een nieuw account aanmaakt krijg je toch 1 maand gratis? Ben van plan om met een vriend te linken.
Ja maar ik ben degene die gerecruit wordt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je recruit a friend gebruikt krijg jij ook 1 maand gratis, ja.
Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Palingvis het volgende:
Wow is echt een klere spel!
Je bent lvl 80 na half jaar spelen, en alsnog kan je geen ene fuck doen in het spel.
Je moet je leven geven voor dit spel...
Allemaal zeikerds die je noob noemen, in real zijn ze waarschijnlijk contact gestoord..
Enige leuke dat ik heb gehad in dat spel, is dat ik die swift zulian tiger won, verder is dit spel gewoon LAME.
Ik ga me account verkopen!!!
Zover ik me herinner krijg je 1 maand (en als je het goed doet 10 dagen + 30 dagen) bij het kopen van warcraft, ja. Bij de Burning Crusade en WotLK krijg je geen gratis speeltijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Desiler het volgende:
Ja maar ik ben degene die gerecruit wordt.
Degene die recruit die krijgt een mount, een bonus level elke 2 levels dat jij levelt en een maand gratis. Jij als degene die gerecruit wordt alleen 3x xp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:59 schreef Desiler het volgende:
[..]
Ja maar ik ben degene die gerecruit wordt.
Het kan zelfs in een week, maar dat raad ik erg af voor mensen die nieuw zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef GI het volgende:
Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.
Heb ik geen tijd voor, en zeker geen zin in whaha!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:08 schreef GI het volgende:
[..]
Een half jaar tot level 80 ? Ik had mijn pally in ongeveer een maandje levellen al op level 80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wow-gemeenschap zal je missen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Palingvis het volgende:
[..]
Heb ik geen tijd voor, en zeker geen zin in whaha!
Ik deed er echt fucking lang over, maar grotendeels ook omdat ik op lvl 60 fully geared was op z'n best.
En op lvl 70 ook.
Nu op lvl 80 redelijk, maar neemt teveel tijd in beslag.
Is wel een leuk spel in principe, toen het net begon bijv, met lvl 60 cap, toen was het veel leuker :p
Ik ga heel miss die nieuwe expansion ooit proberen, heel misschien...
Ik mis sommige spelers trouwens echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |