ahhwwwwquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef Lau. het volgende:
Aangenomen voor stage, als mijn stagebegeleider van school tenminste niet te moeilijk gaat doen
En wezen kraamschudden bij nichtje Fay, zooooo kleeeeein
[ afbeelding ]
Beetje bleekjes ook, is al bloedonderzoek gedaan, maar was gelukkig allemaal goed. Moeder en dochter moeten wel een nachtje blijven, Fay heeft een beetje een ruisje bij d'r hart. Maar toen ze de laatste keer gingen checken was 't al minder dan eerst.
En nu ruik ik heulemaal naar Zwitsal omdat ik Fay op de arm heb gehoudennnn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
na lang en hard werken en kabels trekken en afstandsbediening programmeren staat de universele afstandsbediening van mijn vader goed ingesteld
vol trots geef ik hem het apparaat aan..
hij pakt em beet, en meteen slaat alles op tilt, die man heeft er talent voor
mwuh, de afstandsbediening heeft een klein touchscreen, en hij was zo lomp om hem op te pakken met al zijn vingers op het touchscreenquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel weer prima. 1,5 uur geleden nog erg heet.
En errug veel zin in vakantie natuurlijk.
ja met je ogen dicht wel heaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Feli Enfermera en Lau.
Als je vluchtig kijkt lijkt het nog wat:![]()
[ afbeelding ]
Vakantie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel weer prima. 1,5 uur geleden nog erg heet.
En errug veel zin in vakantie natuurlijk.
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Zo warm daar?
Hier ist heerlijk.
quote:Waar ga je heen?
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.quote:
Lekker ! Ga je al gauw?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.
[..]
[..]
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.
Pagan vraagt, heb je in het vorige toppic, blad 6 je klok gezien?quote:
Het stukje finland wat we meepakken is echt te verwaarlozen hoor. Een beetje de wijze waarop je Luxemburg doorvliegt als je onderweg bent naar het zuiden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:Finland vind ik echt even leuk als de UK, Finnen zijn ook zooooo leuk
![]()
Geniaal optreden, en check onze Candy daar dan toch maar mooi weer bij, naast Maceo Parker
Ohhhja das waar, had ik gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.
[..]
[..]
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.
Trusten!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen. Morgen druk dagje, allerlei dingen te doenTrusten!
Ja, officieel is het zaterdagochtend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Jullie gaan morgen toch JJH?
Have a good one![]()
Ja dat zou ik ook doen als ik jou was idd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, officieel is het zaterdagochtend.Maar ik denk dat ik morgenochtend maar uitslaap en dan de nacht doorpak. Dat klinkt mij als nachtmens prettiger in de oren dan om uiterlijk 03:00 eruit te moeten.
Tussen de regels door, overdag denk ik. En 's avonds misschien nog ff. Ik weet wat ik nog te doen heb, maar geen idee hoe de dag gaat lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook doen als ik jou was idd.
Maar dan zien we je morgen nog wel online toch?
Hier stond het eten klaar toen ik thuis kwamquote:
Ik ga even snel loeren terwijl ik wacht op mijn irish coffee (die me hopelijk gaat helpen om nu deze week een keer een goede nachtrust te krijgen. Ik overweeg weer oordoppen)quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan vraagt, heb je in het vorige toppic, blad 6 je klok gezien?
Die is cooooooooolquote:
Dikke Mik, Jamie en Massimo zijn hier sowiesie gek op kittens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef nokwanda het volgende:
Zou die ook een mieuwende wekkerfunctie hebben?![]()
O wacht. Die heb ik al een. Rooie Kareltje. Alleen gaat die standaard midden in de nacht af. Die rooie veranderd zijn kittenstreken nooit.
Vraag me af hoe dat met Rufus zal gaan. Hoe is dat met Jamie?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Dikke Mik, Jamie en Massimo zijn hier sowiesie gek op kittens.
Rufus loopt/ rent overal achter Jamie aan.
Voorts heeft Rufus een vriend voor het leven aan Tashi.![]()
Bullie raakt iedere keer heftig ontroerd door Rufus, Bullie heeft zich ontwikkeld tot een erg intens hondje.![]()
Nou, voor jou nog één dagje, dan zit je eerste werkweek er alweer op!
Zie je wel dat ze het leuker kunnen makenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Heeft u nog een voorkeurstijd waarop ze u terug kunnen bellen?
- Nou doe maar niet tussen 12.30 en 13.30
- Dat kan ik helaas niet aangeven, ik kan alleen zeggen tussen 9 en 11 of zo.
- Nou doe dan maar tussen 9 en 11 joh!
- OK, ik zal het doorgeven, ik kan alleen niet beloven dat ze dan ook bellen.
- Hopenlijk bent u tevreden met de info die u van ons gekregen heeft.
Welke info mens???
Dolletjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze het leuker kunnen maken
quote:
Hoiquote:
Hier welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Is het overal zulk grijs stom saai snertweer?
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
quote:
oehquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel zin in een lekker lui weekend met een goed boek op de bank onder een dekentje
Hier wel, grijs, koud, harde wind en motregen. Bah.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kom maar bij mij op de bank liggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh
Gaat hier niet door. Morgen komen mijn ouders en vrienden o.a voetbal kijken, en zondag hebben we een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
Top Gear is niet dierproefvrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
Top Gear is niet dierproefvrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
zeg, betaal je in natura bij ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag op de markt gekocht 6 kilo knijnenvoorpoten voor 3 euri, een turks brood en een pond heerlijke kaas van de kaasboer, en dan was ik nog geen 10 euro kwijt
quote:
Ja konijnenbouten zijn duur, voorpoten vallen wel mee hoor, en die zijn echt superlekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, betaal je in natura bij ofzo?
volgens mij ben je hier 2x zoveel kwijt
checkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Strega het volgende:
https://www.secureconnect(...)ion/100618/index.php
Vast wel wat mensen hier om te tekenen toch?
Getekend, alhoewel ik me wel altijd af vraag of daar ooit iets mee gedaan wordt hoor...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Strega het volgende:
https://www.secureconnect(...)ion/100618/index.php
Vast wel wat mensen hier om te tekenen toch?
en alsnog groeit hij niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog dat Sjon dankzij de markt vanavond echt geen eten meer krijgt, die heeft een half broodje, 4 ijshoorntjes, een halve hamburger , een halve appel en een tomaat opgegeten van de grond
Jawel, in de breedte, nog ff en zn borstkast raakt de grondquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog dat Sjon dankzij de markt vanavond echt geen eten meer krijgt, die heeft een half broodje, 4 ijshoorntjes, een halve hamburger , een halve appel en een tomaat opgegeten van de grond
Tis een echt doorzettertje!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, in de breedte, nog ff en zn borstkast raakt de grond![]()
Hij heeft zn rammelspeeltje weer gevonden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Getekend, alhoewel ik me wel altijd af vraag of daar ooit iets mee gedaan wordt hoor...
misschien even flink knijpen, en *plop* schieten z'n poten weer naar buitenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, in de breedte, nog ff en zn borstkast raakt de grond![]()
Hij heeft zn rammelspeeltje weer gevonden
Sjon is een prima gebouwde chinees volgens mij, alleen zijn z'n poten de helft te kortquote:
Mocht ik je niet meer horen/zien, alvast een hele fijne vakantie gewenst!quote:
Ik vind het echt een beetje sneuig uitzien, als ie naast Billy staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sjon is een prima gebouwde chinees volgens mij, alleen zijn z'n poten de helft te kort
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien even flink knijpen, en *plop* schieten z'n poten weer naar buiten
Nieuwe schoenzolen is voor mij al op het randje, gekker moet het echt niet worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
No shit, ik krijg al hoogtevrees als ik naar die foto kijk, en dat heb ik normaal echt nooit
Dank je, maar ik kom tussen de bedrijven door nog wel ff langsgewaait hoor, en als ik echt, echt wegga roep ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Mocht ik je niet meer horen/zien, alvast een hele fijne vakantie gewenst!
Hoe lang ga je?
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:45 schreef Pagan het volgende:
Veel plezier JJH. Ga je ook nog langs de Prekestolen?
[ afbeelding ]
Is een heul bekend punt. Het hoogste fjord van Noorwegen (en dus ook van de wereld) geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Sodeju!Die foto!
En Duitsland die gewoon achter staat tegen Servië![]()
En een penalty krijgt en die niet benut![]()
Duitsland speelt maar met 10 man ivm rode kaart.quote:
Voor welke ploeg is ie?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:08 schreef oh-oh het volgende:Baas heeft clienten maar vraagt of ik m wel op de hoogte houd
Als ik voor Duitsland was had ik wel anders gereageerd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh sorry, jouw favoriet is (was?) Duitsland he?![]()
Jij riep onlangs toch echt na die 4-1 overwinning van Duitsland dat zij jouw nieuwe favoriet waren!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Als ik voor Duitsland was had ik wel anders gereageerd.
Zo ofzo.
Het lijk er @#$%& wel veel op.![]()
![]()
DAt is wat anders. Toen speelden die Duitsers toch echt goed en ik zei zoiets als "Die zie ik wel ver komen" geloof ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij riep onlangs toch echt na die 4-1 overwinning van Duitsland dat zij jouw nieuwe favoriet waren!
Duitsland dat een penalty mist? Ze spelen echt als Nederlandquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:54 schreef Greys het volgende:
Sodeju!Die foto!
En Duitsland die gewoon achter staat tegen Servië![]()
En een penalty krijgt en die niet benut![]()
Die was echt niet heel blij hequote:
Hey doucheloze stinkerd!quote:
Ik kom net weer bij pa en ma weg, lekker gedouched.quote:
Klusvakantie iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:47 schreef oh-oh het volgende:
Heb je klusvakantie?
Oh ik zou het echt niet kunnen, ik moet s morgens als ik opsta echt meteen zo onder de douche kunnen stappen, anders word ik noooooooooit wakker, en krijg ik mn lenzen niet in ook
Schuren, gotta love it.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kom net weer bij pa en ma weg, lekker gedouched.
Was vanochtend aan het schuren geweest, dus het was wel ff nodig zeg maar![]()
En dan zo ook nog naar een BBQ
Wutwutwut????????quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, Strega!waar heb ik dit aan verdiend?
Oh yep, been there, done that...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Schuren, gotta love it.
Ooit een polyster bootje geschuurd. Drie dagen later zat er nog stof in m'n oren.
Ah , ze zijn echt lief hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er lag ineens een vlop met een mooi cdtje in de bus
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef JJH het volgende:
Dat moest hem zijn. De auto zit al zowat vol.
Ik ga er hier stekkers eruit trekken, water en gas afsluiten, de kat vangen en opsluiten en weg.
Voor iedereen de me nog een fijne vakantie gaat wensen, alvast bedankt, en tot over een kleine 3 weken.
Wat voor kleur heeft Oskar je gestuurd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er lag ineens een vlop met een mooi cdtje in de bus
Have fun!quote:
tis echt een hele mooie cdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft Oskar je gestuurd?
Het laatste nummer, voor A.G. heeft Maarten van Vleuten speciaal voor Arjen gemaakt.
Ja, ze hebben zelf alle hoesjes enzo handgemaakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis echt een hele mooie cd![]()
kleur, geen idee, zal het vragen hier
OK, wij hebben de rode uitvoering.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
de voorkant is paars /bruinig oranje hoor ik net
Ja, de muziek id prachtig!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
en de muziek is ook mooi trouwens![]()
de verpakking is echt leuk gedaan, ziet er echt uit als iets speciaals
Have funnn!quote:
Als je de camera aan een USB poort hangt, laadt hij dan niet op?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal er zondag even een foto van maken, ik hoop dat ik dan de lader van mijn camera teruggevonden heb
nopequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je de camera aan een USB poort hangt, laadt hij dan niet op?
Inscannen?quote:
Jawohl babequote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb de oplader gevonden, ik ga zo gewoon even m'n camera halen bij m'n moeder, kan ik em zo op de gevoelige plaat chip gooien
Heey, een Rammstein fan.quote:
Wij gaan zo verder met The Sopranos. Seizoen 2 inmiddels. Erg verslavend.quote:
Oh daar vind ik niet zoveel aan, alle leuke series heb ik al helemaal gezien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij gaan zo verder met The Sopranos. Seizoen 2 inmiddels. Erg verslavend.
oeh das zeker tofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik wel eens wat dingetjes op een DVD+ zetten voor je, hier staan ms. wel wat dingen die jij ook leuk vindt. Sunn O, Coil, Current '93, Ait!, Black Sun Productions, HERR, O. Yuki Congugate, Scanner, Mucof en nog veel en veel meer.
Geef maar een gil.
bunny likes ur bathquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijnenpootjes zwemmen inmiddels ieg al in de marinade in de koelkast
en ze kunnen niet zelf gewoon verderkleien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef Enfermera het volgende:
Avond!Druk dagje gehad, maar leuk. Bij een middel bare school vriendin langsgeweest, al superlang niet gesproken. Heeft een dochtertje van 3,5 die ik nu ook heb gezien, wat een poepie! Heb 'n tekening gehad en ik was gelijk haar vriendin
Al vergat ze soms mijn naam nog wel
![]()
Verder bij een borrel geweest van het kleiclubje van mn moeder die er ineens mee ophoudt (subsidie gestopt) Zo zonde! Heb daar nog 2x geposeerd, zijn mooie beelden geworden
Mn man ook. Echt zonde dat dit soort dingen dan wegbezuinigd worden.
![]()
*hai, ik weet dat het een beetje laat is, nu je inmiddels al kan lezen enzo, maar alsnog gefeliciteerd met je geboorte!"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Kleiclubje klinkt wat gek![]()
Boetseren heet dat![]()
Oeh de bunny is sweeeeeeet![]()
Ik ben ff kaartjes aan het schrijven en zo, allemaal vergeten verjaardagen en geboortes en zulks
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwab,jouw piemolvlop gaat morgen onderweg naar Leeuwarden, gevuld met Lush en kauwgum
Nah, t kind is van 11-6, dus ik ben voor mijn doen heel laat, maar ik wilde persé een hele leuke kaart bij de coole winkel kopen en daar liep ik vandaag pas langsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*hai, ik weet dat het een beetje laat is, nu je inmiddels al kan lezen enzo, maar alsnog gefeliciteerd met je geboorte!"
Pas als ze de kauwgum op heeft zal ik t dr vertellenquote:
Nee, hele ruimte wordt opgedoekt etc. Echt zonde. En ze kregen het bericht een maand terug, dus ze zaten allemaal nog een beetje in de ontkenningsfase. Het zijn veelal ouderen (oa mn moeder dus XD), dus ik zei al: goh, dus *dorpje* en omgeving krijgt nu ineens heel veel meer hangjongeren? Moesten ze wel om lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ze kunnen niet zelf gewoon verderkleien?![]()
inderdaad jammer, en ik vrees dat er nog meer van dit soort berichten gaan komen
Nouja, tis niet alleen kleien, tis ook beeldhouwen, beelden in was maken en dan later mallen van maken en gieten in brons, beton, van allerlei andere dingen enzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Kleiclubje klinkt wat gek![]()
Boetseren heet dat![]()
Oeh de bunny is sweeeeeeet![]()
Ik ben ff kaartjes aan het schrijven en zo, allemaal vergeten verjaardagen en geboortes en zulks
tis een heel papieren vouwwerk joh, er zit aan de binnenkant ook nog een stuk papier, met een soort pentagram achtig logo er op gedruktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Hij ziet dr wel tof en orgineel uit ieg
![]()
Ik zit een hele leuke docu te kijken op Cultura 24 over de beginjaren van reggae
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah , ze zijn echt lief he![]()
Maar jij ook, met je dekentjes , poepig jonk
Achgos.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ech wel
Hier poezestress vanaaf. Ik kwam thuis uit mijn werk. gelijk gaan eten met het voornemen om daarna Poeska onder handen te nemen. Ze had poep aan haar kont, maar als ik eraan kwam kreeg ik een haal. Ik wilde er al dagen naar kijken, maar dan kreeg ik een haal van haar. Dus nu waren we met z'n tweeen en pakte ik de schaar er vast bij. Nou... daar was een schaar niet meer goed voor. Haar kontje is ook helemaal geiriteerd en ik wist niet of daar een ontsteking zat. Dus nood DA gebeld.Gelukkig praktisch om de hoek en we konden gelijk komen. Nu heeft Poeska een blote kont. Helemaal geschoren. Ze heeft pillen tegen de diarree en een zalfje voor haar billen.![]()
De stront overal is hier ook al opgeruimd.
Ahww.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:49 schreef nokwanda het volgende:
Ja, ze is wel weer kalm. Ze was op zich ook goed bij de DA. Met haar kopje tegen nokManda aan terwijl ik haar staart omhoog hield en de DA haar schoor. Ik had er gewoon eerder bij moeten zijn. Ik heb ook wel eerder gekeken en zag wel dat ik het moest doen, maar ik mocht niet van haar en ze werd boos. Alleen lukt dat niet met 9 kilo poes, dus het moet tenminste met twee of drie mensen, blijkbaar.
Vandeweek had Donna het ook een beetje. Niet erg. Gewoon wat plakkerige poep. Die geeft dat ook gelijk aan en die hebben we toen gelijk goed geknipt van achteren. Merlijntje ook. Dat is het nadeel van lanmgharige katten en nieuw voer. We zijn overgegaan op het voer dat Senes aanried. Het wordt niet opgeschrokt en ze eten het gedurende de dag in twee porties. Maar de diarree blijft erg bij Poeska en af en toe bij Merlijn.
Dierenarts is niet erg pro-biotica, geloof ik.
arme poezebibsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ech wel
Hier poezestress vanaaf. Ik kwam thuis uit mijn werk. gelijk gaan eten met het voornemen om daarna Poeska onder handen te nemen. Ze had poep aan haar kont, maar als ik eraan kwam kreeg ik een haal. Ik wilde er al dagen naar kijken, maar dan kreeg ik een haal van haar. Dus nu waren we met z'n tweeen en pakte ik de schaar er vast bij. Nou... daar was een schaar niet meer goed voor. Haar kontje is ook helemaal geiriteerd en ik wist niet of daar een ontsteking zat. Dus nood DA gebeld.Gelukkig praktisch om de hoek en we konden gelijk komen. Nu heeft Poeska een blote kont. Helemaal geschoren. Ze heeft pillen tegen de diarree en een zalfje voor haar billen.![]()
Daarom kijken we de Soprano's nu voor de tweede zomer...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar vind ik niet zoveel aan, alle leuke series heb ik al helemaal gezien.
Alhoewel, ik heb nog een seizoen nurse Jacky liggen om te proberen, en seizoen 1 van Millennium van Chris Carter van de X-Files.
Mss dalijk maar es doen.
Maar ik ben maar aan t opruimen geslagen, mn ouders komen morgen al vroeg in de middag, voor het voetbal, en ik dacht als ik nou zorg dat ik dan al mn huishoudelijke taken af heb, dan heb ik de rest van t weekend vrij![]()
Konijnenpootjes zwemmen inmiddels ieg al in de marinade in de koelkast
http://nl.wikipedia.org/wiki/John_Dee Dit is de doctor John Dee waar het cdtje over gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
zo toch eens even kijken waarom hij een beetje wazig blijft![]()
maar hier issie dan![]()
[ afbeelding ]
Ach arme Poeska en jij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ech wel
Same here, en dat moet dan allemaal af voor het voetbal maar ik ben al een goed end op wegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
Mogge
Boodschap- en opruim dag vandaag!![]()
Ik heb net ff een oranje shirt gekocht snelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:Ik vind het trouwens echt leuk, al die mensen in het oranje, en al die auto's met vlaggetjes en megabeessies en zo
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here, en dat moet dan allemaal af voor het voetbal maar ik ben al een goed end op weg![]()
Nok, wat een gedoe zeg![]()
Ik hoop dat er niks heerst...
Pagan, ik kijk echt al 3 jaar X-Files als dr niks op tv is![]()
Ow nee, 2,5 jaar maar geloof ik.
Maar goed, dat zijn gelukkig 9 seizoenen met meer dan 20 afleveringen per seizoen, en die duren allemaal 3 kwartier, dus daar kun je wel ff mee
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha![]()
LOLik dacht dat de wedstrijd vanavond was, zie ik net dat ie vanmiddag is
Daarom was het zo druk in de Appie
Iedereen wil inslaan voor de wedstrijd
![]()
![]()
Dusss.
Maar wij moeten opruimen dus denk niet dat ik 'm ga kijken. Weet 't nog niet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb de boodschappen juist voor vanmiddag gepland
dan heb ik er het minste last van, van die drukte
zin nee, niet echt.. ben ff wat vacatures aan t zoeken, maar heb geen zin om naar huis te lopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Kan ook, nog handiger
Gezien de drukte dan hier
Pfff. Ik heb echt nergens zin in
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zin nee, niet echt.. ben ff wat vacatures aan t zoeken, maar heb geen zin om naar huis te lopen
heb ietwat last van mn kuitspier na gisteren mn band was lek dus die staat bij de fietsenmaker. denk dat ik maar met de auto boodschappen ga doen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]Jij ook al niet?
Haha.
Ohjee
HAHA XD Geweldig. Wij zijn ook met de auto boodschappen gaan doen hoor, terwijl de Lidl echt achter ons ligt, 2 straten verder. Maar dan doen we ook gelijk daarna boodschappen bij de appie, das wat verder weg, en das dan een goed excuus vinden wij![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]k heb een blaar gelopen net op t randje hak/hiel en krijg m niet door geprikt, doordat er wat eelt zit, maar dat wegschuren doet ook pijn
dus auto mag wel
ow en dr moet zwaar drinken meeeigenlijk te erg voor woorden
maarja geen fiets nu he
Waarmee de hele wedstrijd wel samengevat isquote:
Wij hier ook al nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]Jij ook al niet?
Haha.
Ohjee
HAHA XD Geweldig. Wij zijn ook met de auto boodschappen gaan doen hoor, terwijl de Lidl echt achter ons ligt, 2 straten verder. Maar dan doen we ook gelijk daarna boodschappen bij de appie, das wat verder weg, en das dan een goed excuus vinden wij![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:57 schreef Pagan het volgende:
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
Hèhè, eindelijk heb ik ook mijn eigen Beesie![]()
[ afbeelding ]
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGGGGGGGGGGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
rara wat is dit
[ afbeelding ]
nu weer verder met de normale sushi
Of je wast ze ff en droogt ze af, knoeipotquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
note to self, wortel snijden en nori in vorm knippen, voooor je handen onder de klevende rijst zitten
Oh, wat een zalig duo!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:57 schreef Pagan het volgende:
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
rara wat is dit
[ afbeelding ]
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemachtig. Dan hadden ze toch níet meegedaan aan het fokprogramma?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Zoo doodt rasonzuivere tijgerbaby's
Jezus zeg...
De logeerleeuwen in Blijdorp, die zenuwenlijers, komen ook uit die dierentuin. Die waren ook niet fris toen ze er net waren. Het gaat hen nu al een stuk beter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig. Dan hadden ze toch níet meegedaan aan het fokprogramma?
Er was vast een plek gevonden waar ze hadden kunnen blijven leven
Nee, niet steeds, wel als we hem ff kwijt willenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Zit ie nog in de omheining?
Die blik van TashiZwoellll
rara wat is dit
[ afbeelding ]
Saai he. Ik heb maar een deel gezien maar dat vond ik al saaiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg![]()
Oh Barbaaf, je wil niet weten wat voor mooi weer het hier al de hele dag is![]()
Zonnetje, wolkjes, 1 wolkbreuk, en verder echt lekker zeg![]()
Mn ouders waren hier, twas gezellig, gestresste papa voor en onder de wedstrijd, en daarna had ie natuurlijk goede zin.
We hebben nog ff naar de koninklijke bruiloft gekeken, en toen zijn mn ma en ik een uur of 1,5 met de honden gaan lopen in het veld, en zat mn pa de volgende wedstrijd alweer te kijken![]()
Ik had heeeeeeeel lekker gekookt ( konijn, verse zelfgemaakte frietjes, en witlofsalade en frikandellen voor pa ) en zelfs een vader en moederdag kado in 1 voor ze gekocht ( tweepersoonsluchtbed met ingebouwde pomp ) want ze gaan ineens de hele tijd kamperen![]()
Ze zijn net pas weg.
Maar mn hele huishouden had ik om 13.00 al klaar, voor ze kwamen, dus de rest van t weekend hoef ik niks meer
rara wat is dit
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Bruidsmeisje Amalia was echt schattig trouwens he![]()
Hebben we afgeblazen wegens het voorspelde zeer slechte weerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
zou leuk zijn als hij even langs kwam fladderen![]()
en heb ik wat gemist? ik dacht dat barbaaf vandaag naar maastricht zou komen?
De meeste stellen doen verliefd op hun trouwdagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Leuk stel, Victoria en Daniël. Lekker verliefd nog na al die jaren!
En die beveiligers die de hele koets-rijtoer van 7 kilometer in pak naast de koets renden!![]()
je bedoelt denk ik deze link:quote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef Strega het volgende:
We zijn toch met z'n allen tegen de walvisvangst hoop ik?
Men wil zeker 1 miljoen handtekeningen ophangen.
https://secure.avaaz.org/act/index.php?r=act
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
oh lekker is dat he
in ieder geval een excuus om te fokken
"all against, raise hands..."quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijkt om zich heen naar de zomerbloeiers die nog in de bakken en potten moeten.......ik geloof dat ik FOK! iets te vaak als excuus heb gebruikt.Morgen hadden mijn broer en ik wel gepland om naar aanleiding van vaderdag en de sterfdag( 19 juni) en geboortedag (24 juni) van mijn vader nog even een plantje op het graf van mijn ouders en grootouders te zetten maar als ik niet meer kan lopen dan stellen we dat nog even een paar dagen uit, niemand van de feestvarkens die bezwaar daartegen maakt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, hier moeten nog twee vleesetende plantjes in een pot, das gelukkig iets minder werk
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
ahjoh, twee keer per week een verse zak hamsters er in kieperen, voor de nodige vitamientjes, en ze doen het verder prima
Hij staat gelijk op mijn facebookquote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef Strega het volgende:
We zijn toch met z'n allen tegen de walvisvangst hoop ik?
Men wil zeker 1 miljoen handtekeningen ophangen.
https://secure.avaaz.org/act/index.php?r=act
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen, nog net dan.
De huisdieren! hadden botje bij botje gelegd voor een vaderdag cadeau.
[ afbeelding ]
Een heerlijk geur, Bulgary Black!!!
Mijn tederbeminde nageslacht (dat nu officieel echt door is naar het tweede leerjaar) maakte ons om 9.15 wakker met ontbijt op bedquote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kinderen zijn vaderloos![]()
Lekker cheap ass, mijn papa heeft zn kado gisteren gekregen al![]()
Ik heb net een grote pan pasta met vis voor de honden gekookt
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef Lau. het volgende:
Hier doen we niet aan vaderdag...
Heb vorige week al een paar flauwe kadootjes naar m'n vader gedaan, een paar oranje sokken met leeuw, en witte sokken met rood-wit-blauw rand, en een belachelijke oranje pet
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]En de kleine baby Rufus heeft er net die paar kittenbrokjes bijgelegd die hij uit zijn kleine kattemondje gespaard heeft. Bullie zei met zijn bromstem: kom, ik heb veel om dankbaar voor te zijn. Laat ik er mijn grootste botje bij doen. Tashi kwam vrolijk met botje na botje aangehuppeld. Kundun was de Grote verzamelaar en heeft daarna met Strega overlegd
Oh echt?quote:
Hm, sinds begin april ofzo...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Jeetje, da wist ik heul nie, is t al lang uit?
stom hequote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Gofferdomme, weer geen Timur op 3FM maar Koen en Sander en dan gaat t over voetbal , net als gisteren
Ik vind het echt waardeloos, ikquote:
voetbal tot daar aan toe, maar je hoeft er niet mee doodgegooid te worden vind ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt waardeloos, ikecht van mn weekenden met Timur en Ramon.
Ik lig echt altijd in een deuk om hun![]()
Voordeel is wel dat die Annemieke trut dr ook niet is.
Maar uiteindelijk ga ik de radio nu maar uitzetten en wat Prince cds draaien of zo
Aaah, wat leuk!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik had m gisteren al hier gelinkt![]()
Ik vind net in de te verhuizen kast een dagboek dat ik en mn collega/huisgenote bijgehouden hebben in those good old Virgin days, ik kan me echt totaal niet herinneren dat we dat deden, ik ga es ff lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |