ahhwwwwquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef Lau. het volgende:
Aangenomen voor stage, als mijn stagebegeleider van school tenminste niet te moeilijk gaat doen
En wezen kraamschudden bij nichtje Fay, zooooo kleeeeein
[ afbeelding ]
Beetje bleekjes ook, is al bloedonderzoek gedaan, maar was gelukkig allemaal goed. Moeder en dochter moeten wel een nachtje blijven, Fay heeft een beetje een ruisje bij d'r hart. Maar toen ze de laatste keer gingen checken was 't al minder dan eerst.
En nu ruik ik heulemaal naar Zwitsal omdat ik Fay op de arm heb gehoudennnn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
na lang en hard werken en kabels trekken en afstandsbediening programmeren staat de universele afstandsbediening van mijn vader goed ingesteld
vol trots geef ik hem het apparaat aan..
hij pakt em beet, en meteen slaat alles op tilt, die man heeft er talent voor
mwuh, de afstandsbediening heeft een klein touchscreen, en hij was zo lomp om hem op te pakken met al zijn vingers op het touchscreenquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel weer prima. 1,5 uur geleden nog erg heet.
En errug veel zin in vakantie natuurlijk.
ja met je ogen dicht wel heaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Feli Enfermera en Lau.
Als je vluchtig kijkt lijkt het nog wat:![]()
[ afbeelding ]
Vakantie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel weer prima. 1,5 uur geleden nog erg heet.
En errug veel zin in vakantie natuurlijk.
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Zo warm daar?
Hier ist heerlijk.
quote:Waar ga je heen?
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.quote:
Lekker ! Ga je al gauw?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.
[..]
[..]
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.
Pagan vraagt, heb je in het vorige toppic, blad 6 je klok gezien?quote:
Het stukje finland wat we meepakken is echt te verwaarlozen hoor. Een beetje de wijze waarop je Luxemburg doorvliegt als je onderweg bent naar het zuiden.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:06 schreef oh-oh het volgende:Finland vind ik echt even leuk als de UK, Finnen zijn ook zooooo leuk
![]()
Geniaal optreden, en check onze Candy daar dan toch maar mooi weer bij, naast Maceo Parker
Ohhhja das waar, had ik gezienquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.
[..]
[..]
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.
Trusten!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen. Morgen druk dagje, allerlei dingen te doenTrusten!
Ja, officieel is het zaterdagochtend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:42 schreef oh-oh het volgende:
Jullie gaan morgen toch JJH?
Have a good one![]()
Ja dat zou ik ook doen als ik jou was idd.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, officieel is het zaterdagochtend.Maar ik denk dat ik morgenochtend maar uitslaap en dan de nacht doorpak. Dat klinkt mij als nachtmens prettiger in de oren dan om uiterlijk 03:00 eruit te moeten.
Tussen de regels door, overdag denk ik. En 's avonds misschien nog ff. Ik weet wat ik nog te doen heb, maar geen idee hoe de dag gaat lopen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook doen als ik jou was idd.
Maar dan zien we je morgen nog wel online toch?
Hier stond het eten klaar toen ik thuis kwamquote:
Ik ga even snel loeren terwijl ik wacht op mijn irish coffee (die me hopelijk gaat helpen om nu deze week een keer een goede nachtrust te krijgen. Ik overweeg weer oordoppen)quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Pagan vraagt, heb je in het vorige toppic, blad 6 je klok gezien?
Die is cooooooooolquote:
Dikke Mik, Jamie en Massimo zijn hier sowiesie gek op kittens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef nokwanda het volgende:
Zou die ook een mieuwende wekkerfunctie hebben?![]()
O wacht. Die heb ik al een. Rooie Kareltje. Alleen gaat die standaard midden in de nacht af. Die rooie veranderd zijn kittenstreken nooit.
Vraag me af hoe dat met Rufus zal gaan. Hoe is dat met Jamie?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Dikke Mik, Jamie en Massimo zijn hier sowiesie gek op kittens.
Rufus loopt/ rent overal achter Jamie aan.
Voorts heeft Rufus een vriend voor het leven aan Tashi.![]()
Bullie raakt iedere keer heftig ontroerd door Rufus, Bullie heeft zich ontwikkeld tot een erg intens hondje.![]()
Nou, voor jou nog één dagje, dan zit je eerste werkweek er alweer op!
Zie je wel dat ze het leuker kunnen makenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Heeft u nog een voorkeurstijd waarop ze u terug kunnen bellen?
- Nou doe maar niet tussen 12.30 en 13.30
- Dat kan ik helaas niet aangeven, ik kan alleen zeggen tussen 9 en 11 of zo.
- Nou doe dan maar tussen 9 en 11 joh!
- OK, ik zal het doorgeven, ik kan alleen niet beloven dat ze dan ook bellen.
- Hopenlijk bent u tevreden met de info die u van ons gekregen heeft.
Welke info mens???
Dolletjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zie je wel dat ze het leuker kunnen maken
quote:
Hoiquote:
Hier welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Is het overal zulk grijs stom saai snertweer?
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
quote:
oehquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb wel zin in een lekker lui weekend met een goed boek op de bank onder een dekentje
Hier wel, grijs, koud, harde wind en motregen. Bah.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Kom maar bij mij op de bank liggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
oeh
Gaat hier niet door. Morgen komen mijn ouders en vrienden o.a voetbal kijken, en zondag hebben we een feestje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
Top Gear is niet dierproefvrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef Pagan het volgende:
Top Gear is niet dierproefvrij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
zeg, betaal je in natura bij ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Vandaag op de markt gekocht 6 kilo knijnenvoorpoten voor 3 euri, een turks brood en een pond heerlijke kaas van de kaasboer, en dan was ik nog geen 10 euro kwijt
quote:
Ja konijnenbouten zijn duur, voorpoten vallen wel mee hoor, en die zijn echt superlekkerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg, betaal je in natura bij ofzo?
volgens mij ben je hier 2x zoveel kwijt
checkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Strega het volgende:
https://www.secureconnect(...)ion/100618/index.php
Vast wel wat mensen hier om te tekenen toch?
Getekend, alhoewel ik me wel altijd af vraag of daar ooit iets mee gedaan wordt hoor...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:14 schreef Strega het volgende:
https://www.secureconnect(...)ion/100618/index.php
Vast wel wat mensen hier om te tekenen toch?
en alsnog groeit hij niet?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog dat Sjon dankzij de markt vanavond echt geen eten meer krijgt, die heeft een half broodje, 4 ijshoorntjes, een halve hamburger , een halve appel en een tomaat opgegeten van de grond
Jawel, in de breedte, nog ff en zn borstkast raakt de grondquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh en dan vergeet ik nog dat Sjon dankzij de markt vanavond echt geen eten meer krijgt, die heeft een half broodje, 4 ijshoorntjes, een halve hamburger , een halve appel en een tomaat opgegeten van de grond
Tis een echt doorzettertje!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, in de breedte, nog ff en zn borstkast raakt de grond![]()
Hij heeft zn rammelspeeltje weer gevonden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Getekend, alhoewel ik me wel altijd af vraag of daar ooit iets mee gedaan wordt hoor...
misschien even flink knijpen, en *plop* schieten z'n poten weer naar buitenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, in de breedte, nog ff en zn borstkast raakt de grond![]()
Hij heeft zn rammelspeeltje weer gevonden
Sjon is een prima gebouwde chinees volgens mij, alleen zijn z'n poten de helft te kortquote:
Mocht ik je niet meer horen/zien, alvast een hele fijne vakantie gewenst!quote:
Ik vind het echt een beetje sneuig uitzien, als ie naast Billy staat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sjon is een prima gebouwde chinees volgens mij, alleen zijn z'n poten de helft te kort
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
misschien even flink knijpen, en *plop* schieten z'n poten weer naar buiten
Nieuwe schoenzolen is voor mij al op het randje, gekker moet het echt niet worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:46 schreef oh-oh het volgende:
No shit, ik krijg al hoogtevrees als ik naar die foto kijk, en dat heb ik normaal echt nooit
Dank je, maar ik kom tussen de bedrijven door nog wel ff langsgewaait hoor, en als ik echt, echt wegga roep ik dat ook wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Mocht ik je niet meer horen/zien, alvast een hele fijne vakantie gewenst!
Hoe lang ga je?
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:45 schreef Pagan het volgende:
Veel plezier JJH. Ga je ook nog langs de Prekestolen?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |