ahhwwwwquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:27 schreef Lau. het volgende:
Aangenomen voor stage, als mijn stagebegeleider van school tenminste niet te moeilijk gaat doen
En wezen kraamschudden bij nichtje Fay, zooooo kleeeeein
[ afbeelding ]
Beetje bleekjes ook, is al bloedonderzoek gedaan, maar was gelukkig allemaal goed. Moeder en dochter moeten wel een nachtje blijven, Fay heeft een beetje een ruisje bij d'r hart. Maar toen ze de laatste keer gingen checken was 't al minder dan eerst.
En nu ruik ik heulemaal naar Zwitsal omdat ik Fay op de arm heb gehoudennnn
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
na lang en hard werken en kabels trekken en afstandsbediening programmeren staat de universele afstandsbediening van mijn vader goed ingesteld
vol trots geef ik hem het apparaat aan..
hij pakt em beet, en meteen slaat alles op tilt, die man heeft er talent voor
mwuh, de afstandsbediening heeft een klein touchscreen, en hij was zo lomp om hem op te pakken met al zijn vingers op het touchscreenquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel weer prima. 1,5 uur geleden nog erg heet.
En errug veel zin in vakantie natuurlijk.
ja met je ogen dicht wel heaquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:34 schreef Barbaaf het volgende:
Hoi![]()
Feli Enfermera en Lau.
Als je vluchtig kijkt lijkt het nog wat:![]()
[ afbeelding ]
Vakantie?quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu wel weer prima. 1,5 uur geleden nog erg heet.
En errug veel zin in vakantie natuurlijk.
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Zo warm daar?
Hier ist heerlijk.
quote:Waar ga je heen?
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.quote:
Lekker ! Ga je al gauw?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, ik ben vanmiddag naar opnames van Holland's got talent. geweest. En het was maar een klein beetje bloedheet in dat theater. En in de auto ook. Dus ik zat hier in huis heerlijk met de ramen tegenover elkaar open af te koelen.
[..]
[..]
Scandinavië en dan met name Noorwegen. Maar we pakken ook Denemarken, Zweden en een puntje Finland mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |