Wutwutwut????????quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:03 schreef DeZwabber het volgende:
Pagan, Strega!waar heb ik dit aan verdiend?
Oh yep, been there, done that...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Schuren, gotta love it.
Ooit een polyster bootje geschuurd. Drie dagen later zat er nog stof in m'n oren.
Ah , ze zijn echt lief hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er lag ineens een vlop met een mooi cdtje in de bus
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef JJH het volgende:
Dat moest hem zijn. De auto zit al zowat vol.
Ik ga er hier stekkers eruit trekken, water en gas afsluiten, de kat vangen en opsluiten en weg.
Voor iedereen de me nog een fijne vakantie gaat wensen, alvast bedankt, en tot over een kleine 3 weken.
Wat voor kleur heeft Oskar je gestuurd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er lag ineens een vlop met een mooi cdtje in de bus
Have fun!quote:
tis echt een hele mooie cdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat voor kleur heeft Oskar je gestuurd?
Het laatste nummer, voor A.G. heeft Maarten van Vleuten speciaal voor Arjen gemaakt.
Ja, ze hebben zelf alle hoesjes enzo handgemaakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tis echt een hele mooie cd![]()
kleur, geen idee, zal het vragen hier
OK, wij hebben de rode uitvoering.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
de voorkant is paars /bruinig oranje hoor ik net
Ja, de muziek id prachtig!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
en de muziek is ook mooi trouwens![]()
de verpakking is echt leuk gedaan, ziet er echt uit als iets speciaals
Have funnn!quote:
Als je de camera aan een USB poort hangt, laadt hij dan niet op?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
ik zal er zondag even een foto van maken, ik hoop dat ik dan de lader van mijn camera teruggevonden heb
nopequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:55 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je de camera aan een USB poort hangt, laadt hij dan niet op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |