quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef JJH het volgende:
Dat moest hem zijn. De auto zit al zowat vol.
Ik ga er hier stekkers eruit trekken, water en gas afsluiten, de kat vangen en opsluiten en weg.
Voor iedereen de me nog een fijne vakantie gaat wensen, alvast bedankt, en tot over een kleine 3 weken.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:21 schreef JJH het volgende:
Dat moest hem zijn. De auto zit al zowat vol.
Ik ga er hier stekkers eruit trekken, water en gas afsluiten, de kat vangen en opsluiten en weg.
Voor iedereen de me nog een fijne vakantie gaat wensen, alvast bedankt, en tot over een kleine 3 weken.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eigenlijk even een paper afmaken, morgen geen tijd want efteling, al zou ik het dan 's avonds ook nog wel kunnen, maar dan heb ik er nog minder zin in dan nu. Dat weet ik nu al.
Mijn verstand zegt "Doe nou gewoon even nu!", maar ik heb geen ziiiiiin, dus ik stel het nu al een half uur uit om er aan te beginnen. Ben ondertussen wel al zo ver dat ik de documenten geopend heb.
Het is hier rustig, dus doe maar doe maar doe maar, nuquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet eigenlijk even een paper afmaken, morgen geen tijd want efteling, al zou ik het dan 's avonds ook nog wel kunnen, maar dan heb ik er nog minder zin in dan nu. Dat weet ik nu al.
Mijn verstand zegt "Doe nou gewoon even nu!", maar ik heb geen ziiiiiin, dus ik stel het nu al een half uur uit om er aan te beginnen. Ben ondertussen wel al zo ver dat ik de documenten geopend heb.
Over mythologie in een gedicht. Ok. Ik begin nu.quote:
quote:
Oef ik pasquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Over mythologie in een gedicht. Ok. Ik begin nu.
* Tha_Erik inklokt.
Ik kan niet voor of achteruit op de laptop vandaag, ik dacht eerst dat het bepaalde sites waren, maar alles hangt, lijkt wel of ik op een ouderwets modempje zit te internetten.quote:
Wil jij ook alvast een aanmoedigingscheer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
Moet voor dinsdag nog een presentatie voorbereiden
Hihi ik had ruzie met de blackberry dus het zit vast in de luchtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan niet voor of achteruit op de laptop vandaag, ik dacht eerst dat het bepaalde sites waren, maar alles hangt, lijkt wel of ik op een ouderwets modempje zit te internetten.
[..]
Wil jij ook alvast een aanmoedigingscheer?![]()
Ik gaat zo maar eens een dvd'tje in bed kijken, krijg een houten kont van die stoelHele dag door de wind gefietst en op pad geweest, lekker relaxen
Goedenavond.quote:
Leven in de SC!quote:
Lekkere rijst van Lassi.quote:
quote:
Rijst.quote:
quote:
Zal lekker rustig zijn.quote:
Ik hoop hetquote:
Ik weet het wel zeker.quote:
Uiteindelijk wel. Het is niet handig als de achtersten remmen terwijl de voorkant midden op de weg staat.quote:
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo! I call it a day. Alleen nog een korte conclusie/samenvattend eindstukje, maar dat doe ik morgenavond als ik het geheel nog een laatste keer doorlees. Daarna opsturen en klaar is kees.
Morgen naar deEfteling
en dan niet met de zorgen dat ik nog zo veel moet doen als ik thuiskom en moe ben
.
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Het is niet handig als de achtersten remmen terwijl de voorkant midden op de weg staat.En aangezien we 2 fietsen en maar 1 routekaart hadden en wij de voorgangers snel kwijt waren hebben we maar een minirondje gemaakt.
![]()
Maar het was wel gezellig en we hebben het zowaar droog gehouden.![]()
[..]
Goed gedaan!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 @ 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al dachten wij dat maandag ook
allemaal schoolklasjes
Oef ja nog nooit zoveel kiddies op de ramen zien bonkenquote:
Teamdinges van mijn werk. Maar dan puur ontspanning. Was erg gezellig, leuke club mensen is het.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
klinkt als prima, waar was het van?
Ik heb dinsdag nog een teamdag
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Teamdinges van mijn werk. Maar dan puur ontspanning. Was erg gezellig, leuke club mensen is het.
Daar zullen we op zaterdag ook geen last van hebben denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]al dachten wij dat maandag ook
allemaal schoolklasjes
Hopelijk gooit het weer niet teveel roet in het eten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zullen we op zaterdag ook geen last van hebben denk ik.
Dat stadium is bij de City Drink volgens mij allang gepasseerd.quote:
Nee vandaar dequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Daar zullen we op zaterdag ook geen last van hebben denk ik.
ja ik weet het, maar dit lag net in de koelkast, en van bier in een donkere fles kan je al helemaal geen bubbelfoto's makenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat stadium is bij de City Drink volgens mij allang gepasseerd.
Waren dat jouw bubbels?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar dit lag net in de koelkast, en van bier in een donkere fles kan je al helemaal geen bubbelfoto's maken
Ik hoop op het beste, maar ik laat me niet tegenhouden in mijn Eftelingenthousiasme door een spatje regenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hopelijk gooit het weer niet teveel roet in het eten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat stadium is bij de City Drink volgens mij allang gepasseerd.
En de Droomvlucht.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop op het beste, maar ik laat me niet tegenhouden in mijn Eftelingenthousiasme door een spatje regen. Dan maar 10 rondjes in de Vogel Rok
. Zit je ook droog
.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop op het beste, maar ik laat me niet tegenhouden in mijn Eftelingenthousiasme door een spatje regen. Dan maar 10 rondjes in de Vogel Rok
. Zit je ook droog
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |