Inscannen?quote:

Jawohl babequote:

quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb de oplader gevonden, ik ga zo gewoon even m'n camera halen bij m'n moeder, kan ik em zo op de gevoelige plaat chip gooien

Heey, een Rammstein fan.quote:

Wij gaan zo verder met The Sopranos. Seizoen 2 inmiddels. Erg verslavend.quote:

Oh daar vind ik niet zoveel aan, alle leuke series heb ik al helemaal gezien.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:34 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wij gaan zo verder met The Sopranos. Seizoen 2 inmiddels. Erg verslavend.

oeh das zeker tofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik wel eens wat dingetjes op een DVD+ zetten voor je, hier staan ms. wel wat dingen die jij ook leuk vindt. Sunn O, Coil, Current '93, Ait!, Black Sun Productions, HERR, O. Yuki Congugate, Scanner, Mucof en nog veel en veel meer.
Geef maar een gil.

bunny likes ur bathquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Konijnenpootjes zwemmen inmiddels ieg al in de marinade in de koelkast

en ze kunnen niet zelf gewoon verderkleien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:07 schreef Enfermera het volgende:
Avond!Druk dagje gehad, maar leuk. Bij een middel bare school vriendin langsgeweest, al superlang niet gesproken. Heeft een dochtertje van 3,5 die ik nu ook heb gezien, wat een poepie! Heb 'n tekening gehad en ik was gelijk haar vriendin
Al vergat ze soms mijn naam nog wel
![]()
Verder bij een borrel geweest van het kleiclubje van mn moeder die er ineens mee ophoudt (subsidie gestopt) Zo zonde! Heb daar nog 2x geposeerd, zijn mooie beelden geworden
Mn man ook. Echt zonde dat dit soort dingen dan wegbezuinigd worden.
![]()

*hai, ik weet dat het een beetje laat is, nu je inmiddels al kan lezen enzo, maar alsnog gefeliciteerd met je geboorte!"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Kleiclubje klinkt wat gek![]()
Boetseren heet dat![]()
Oeh de bunny is sweeeeeeet![]()
Ik ben ff kaartjes aan het schrijven en zo, allemaal vergeten verjaardagen en geboortes en zulks

quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Zwab,jouw piemolvlop gaat morgen onderweg naar Leeuwarden, gevuld met Lush en kauwgum

Nah, t kind is van 11-6, dus ik ben voor mijn doen heel laat, maar ik wilde persé een hele leuke kaart bij de coole winkel kopen en daar liep ik vandaag pas langsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*hai, ik weet dat het een beetje laat is, nu je inmiddels al kan lezen enzo, maar alsnog gefeliciteerd met je geboorte!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |