Dan heb je iets opgevoerd. Bijzondere ziektekosten in 2008 of zo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:19 schreef Stereotomy het volgende:
Krijg 600 EUR terug van de belasting![]()
![]()
Tegemoetkoming buitengewone uitgaven uit 2008
I'm too stoopid for this shit
Vanochtend in de douche bedacht.quote:
ooh das heel normaal en zeker niet preutsquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik 't zo stellen: ik vind het niet heel classy om bijvoorbeeld op fok heel veel details over je seksleven te vermelden. Dat je 't er eens met vriendinnen over hebt, is wel wat anders, natuurlijk. Maar liefst niet al te SatC
Ik vrees het ergste voor vanavond.quote:
haha, tis ook not done om iemand zomaar af te kappen he... ach, zo leer je iemand kennenquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef DarkElf het volgende:
oh trouwens ff, ik heb wel iemand gekend die in geuren en kleuren vertelde over haar seksleven... en nee dat was geen goeie vriendin ofzo.... ik vind dat echt genant... dat ik t met vriendinnen erover heb wil niet zeggen dat ik van jan en alleman zo maar van alles wil weten
Ach schatje, ik zou best willen maar mijn man is werken en dan kan ik niet van huis weg in verband met kleine.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste voor vanavond.
Tezz, kom je kijken? 20:30 in het TAC (tegenover PSV stadion). Vandaag en morgen nog.
echt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Lidl heb je momenteel oranje WC papier met grasgeur.
Shit, je had door dat ik hem gejat had dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Bij de Lidl heb je momenteel oranje WC papier met grasgeur.
Ik heb je altijd door, Tezzquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Shit, je had door dat ik hem gejat had dus.
oh wat ergquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
6 rollen!
Voetbal editie 2010 met grasgeur!
3-laags
Inhoud: 6 x 180 vel
das toch hetzelfde? of zeg ik nou iets heel stoms?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:51 schreef cybermans het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen een bosui en een lenteui
dacht ik ook hoor... maar vandaar mijn vraag dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das toch hetzelfde? of zeg ik nou iets heel stoms?
Danke schön!quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, als je het hebt over de processen, dan moet je zonder twijfel McGee hebben. Maar dat beschrijft verder niet echt de technieken. Daarvoor zou je kunnen kijken naar het boek van le Cordon Bleu (?) dat DE heeft, bijvoorbeeld.
Ik zou zo uit m'n hoofd geen boek weten dat zowel processen als technieken behandelt.
Ja, dat is hetzelfde.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
das toch hetzelfde? of zeg ik nou iets heel stoms?
ik ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:05 schreef borisz het volgende:
Franse aardappels a la Jamie Oliver staat in de oven. Ben benieuwd.
Doelsaldo is primair bepalend ja, daarna heb ik de volgorde niet paraat. Maar ik denk niet dat de Grieken van Argentinie winnen, dus ik denk dat ZK aan een overwinning tegen Nigeria genoeg zal hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ookstel als korea en griekenland beide 2 wedstrijden winnen en 1 verliezen, checken ze dan t doelsaldo? Zoja, stel ze hebben evenveel goals gemaakt; waar kijken ze dan naar?
daar hoop ik ook opquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Doelsaldo is primair bepalend ja, daarna heb ik de volgorde niet paraat. Maar ik denk niet dat de Grieken van Argentinie winnen, dus ik denk dat ZK aan een overwinning tegen Nigeria genoeg zal hebben.
Wat voor quiche had je?quote:
hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:53 schreef borisz het volgende:
Na doelsaldo telt het onderling resultaat.
hehe lekker toch?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat voor quiche had je?
Wij eten een lekkere beefburger met Caesar salade. Ik was bijna in slaap gevallen in het zonnetje
Stel dat Griekenland en Nigeria gelijk eindigen qua punten en doelsaldo dan telt het resultaat van de onderlinge wedstrijd en aangezien Griekenland die gewonnen heeft gaan die dan door.quote:
huh? Ik had het over als griekenland en korea beide 2 wedstrijden hebben gewonnen en 1 verloren. En ook nog gelijk doelsaldo. Wat dan? Onderling..huh?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Stel dat Griekenland en Nigeria gelijk eindigen qua punten en doelsaldo dan telt het resultaat van de onderlinge wedstrijd en aangezien Griekenland die gewonnen heeft gaan die dan door.
ik weet niet wat ik eet. Wel ijs toequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Wij eten vanavond een lekkere pastamet bolognesesaus
En ijs toe
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
huh? Ik had het over als griekenland en korea beide 2 wedstrijden hebben gewonnen en 1 verloren. En ook nog gelijk doelsaldo. Wat dan? Onderling..huh?
aah zo, hehe.. onderling dacht ik dat je bedoelde hoeveel wedstrijden onderling gewonnen waren.. vond dat al zo gek.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
![]()
Als 2 landen gelijk eindigen en hetzelfde doelsaldo hebben telt het resultaat in hun onderlinge wedstrijd. Ofwel als je dan van het land gewonnen hebt waarmee je gelijk staat ben je door.
haha, ik moet een hoop ruimte overhouden dusquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
De ijssalon hier op 't dorp is ZO goedWitte chocolade ijs, chocolade ijs, yoghurt ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
En allemaal lekkere fruit-smaken
Absoluutquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:22 schreef FutureFairytale het volgende:
haha, ik moet een hoop ruimte overhouden dus
Ja, jij wordt vast moddervet van al dat ijs.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik denk eerder een mega-ijsmeet
ooh die zijn ook lekker, wel klein maar lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Ooooh lekker die ijsverhalen, ik ga een perenijsje nemen
Marjo ervoor en je bent er.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Lein; ik ken je echte naam nog niet!!
ik mag van mezelf tot de 160 kgquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, jij wordt vast moddervet van al dat ijs.
Ik lees het net.quote:
Die kon zomaar eens echt top gaan wordenquote:
sexbeestquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik mag van mezelf tot de 160 kg
mooi zoquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
wij hebben ook heerlijk gegeten, tnx!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb liever een ijsje nuHup, schoenen aan jij!
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
is weer eens wat anders om aan te likken he...
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
De ijssalon hier op 't dorp is ZO goedWitte chocolade ijs, chocolade ijs, yoghurt ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Du Puy linzen zijn in Frankrijk - net als veel wijnen - een A.O.C. Appellation d' origine controle is een aanduiding voor sterk gecontroleerde kwaliteitsproducten uit een bepaalde streek, in dit geval zijn dat de hoogvlakten van de Velay in het departement Haute-Loire)
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Soms heb ik gewoon behoefte aan het maken van hele flauwe grappen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
hobje, heb jij nog iets van spullen nodig nu?
call me stupide, maar waar haal je die dingen dan? Haute Loire, is wel een prachtig gebied als je niet voor een zonvakantie gaatquote:
ik heb in ieder geval nog genoeg servies en een tosti-apparaat, vazen en nog veel meerquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
nee meis dat komt wel weer te zijner tijd, gelukkig hadden we niet de hele huisraad al naar de kelder verplaatst.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval nog genoeg servies en een tosti-apparaat, vazen en nog veel meer
is gewoon toch, heb sowieso ook nog een combi-magnetron en motorhelm ligt hier ook te verstoffen aangezien vriendlief alleen auto rijdt, degelijke motorkleding heb ik ook nog wel. nu even mijn favoriete soap kijken als ik wakker kan blijvenquote:
ben bang dat ik dat lot ook beschoren benquote:Op donderdag 17 juni 2010 20:29 schreef borisz het volgende:
Ik ga maar eens Frankrijk - Mexico kijken.
Ja, valt mij mee. Twee aanvallend ingestelde teams.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:44 schreef TAV74 het volgende:
Eindelijk eens een lekker tempo in de wedstrijd. Het kan dus wel.
Die naam schijnt in Rotterdam, bij de turk waar mijn stiefzus vaak komt, te zijn ontstaan trouwens.. Geen idee of het echt zo is hoor, maar mijn stiefmoeder vertelde me dat.quote:
Geloof dat mijn zus het ontstaan er van heeft mee gemaakt zo ongeveerquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
dat heb ik vaker gehoord idd. maar het is stiekem wel lekker
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:11 schreef Den_Haag het volgende:
dat heb ik vaker gehoord idd. maar het is stiekem wel lekker
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Babi J. is weer goedgekeurd door de nederlandse vereniging van consternatiebureau's
Hij werd uitgekleed en lag eventjes te wachten op de dokter op de weegschaal, doc buigt zich over J. en zegt iets en ja hoor : Een fraai boogje plas op de witte jas
Ja hequote:
dat is wel balen zegquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef z80 het volgende:
weet ik eindelijk welke camera ik wil hebben,
is deze nergens meer te koop voor een normale prijs.
alleen kleine foto zaken kunnen deze nog leveren tegen de hoofdprijs.
en een opvolger is nog niet bekend.
ik haat tenten opzetten ondanks dat ik er goed in ben, ik zie logica, net als kaartlezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Son, wat een leuke kampeer foto's en goeie verdeling van tent opzetten e.d.
Wij hadden ook een vrij strak regime daarvoor. Maar wij kampeerden dan ook altijd met 2 grote tenten en 3 kleine tentjes (2 gezinnen en gezamenlijk 5 zoontjes).
We reden met 1 auto en enorme boedelbak elk jaar richting Schoorl, het bevriende stel nam de jongetjes mee met de trein (zij hadden geen rijbewijs).
Als we dan eenmaal op de plekken waren aangekomen en de boedelbak openden kwamen er altijd heel veel gasten met open mond kijken wat daar allemaal wel niet uitkwam
Niet alleen al die tenten koffers e.d. maar ook 9 fietsen. En die (kinder-) fietsen werden elk jaar groter en groterHilarisch maar erg leuk
welke hasselblad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef z80 het volgende:
weet ik eindelijk welke camera ik wil hebben,
is deze nergens meer te koop voor een normale prijs.
alleen kleine foto zaken kunnen deze nog leveren tegen de hoofdprijs.
en een opvolger is nog niet bekend.
de Canon 50Dquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat is wel balen zeg
welke moest het worden?
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik haat tenten opzetten ondanks dat ik er goed in ben, ik zie logica, net als kaartlezenWat een plezier is dat
* SeaOfLove hoopt dat vriendlief niet meeleest
Yeahquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik haat tenten opzetten ondanks dat ik er goed in ben, ik zie logica, net als kaartlezenWat een plezier is dat
* SeaOfLove hoopt dat vriendlief niet meeleest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan niet als 'grote zomervakantie'. Dan ga ik mijn zomerverblijf toch te veel missen![]()
ik heb de jackpot niet gewonnen.quote:
Knuffelsessie van een half uur netquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz: geweldig toch!! Oh ik hou er van, die hele volksverhuizingen.. maar kan ook goed zo op pad gaan hoor:Eind jaren 70 ben ik zo op vak gegaan, naar Engeland. Alleen een rugzak (13kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan niet als 'grote zomervakantie'. Dan ga ik mijn zomerverblijf toch te veel missen) klein tentje of met de fiets & bepakking
![]()
Ik vond het net ff too muchMaar dat kan ook aan de vriend van destijds hebben gelegen
Had trouwens niet zo'n Sam met bepakking![]()
Ik wil ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Pittigquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eind jaren 70 ben ik zo op vak gegaan, naar Engeland. Alleen een rugzak (13k) klein tentje of met de fiets & bepakking
![]()
Ik vond het net ff too muchMaar dat kan ook aan de vriend van destijds hebben gelegen
Had trouwens niet zo'n Sam met bepakking
Ha die Golfer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond btwIk heb net liggen slapen op de bank
Half 8 klaar met eten, kwart voor 10 wakker
Ik dut heul niet zo lang hoor.quote:
Dat wordt natuurlijk geen OF maar een dikke vette EN!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik binnenkort weer wat meer gezakt ben met mijn gewicht ga ik ter beloning een heerlijk lekker broodje kroket en/of kaassouflé naar binnen werken heb ik met mezelf afgesproken
Cool. Ben ik opeens de opa van de SCquote:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Pee.. ik weet niet of bbq'en wat gaat worden hoor, zaterdag.Voorspellingen zijn niet zo gunstig.. en bij bbq hoort toch wel een beetje lekker weer wat mij betreft..
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het jaJammer, maar er zijn vast andere leuke dingen te doen
We gaan het best druk hebben volgens mij
100 gr. vlees, (150 gr. aardappelen OF 125 gr. pasta OF 75 gr. rijst) en veeeeeeeeeeel groentenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook welwordt vast vet gezellig..
maar heb nu wel hoofdbrekens wat ik je eens voor zal schotelen..
Hij houdt van quiches.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
maar heb nu wel hoofdbrekens wat ik je eens voor zal schotelen..
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
100 gr. vlees, (150 gr. aardappelen OF 125 gr. pasta OF 75 gr. rijst) en veeeeeeeeeeel groenten
Oe...die bluezz-quichequote:
Maakt mij allemaal niet uit johquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??Weet niet of het nodig is hoor.. heb nog geen idee namelijk wat het wordt
EK2012 zullen ze gezien hun kwalificatiegroep er wel bij zijn. Laurent BLanc moet heel veel gaan veranderen daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
Einde van een hele generatie Franse voetballers.
Mooie spelers, maar te lang doorgegaan en geteerd op oude successen.
Volgens mij is het niet eens zo ingewikkeld, goede spelers hebben ze genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
EK2012 zullen ze gezien hun kwalificatiegroep er wel bij zijn. Laurent BLanc moet heel veel gaan veranderen daar.
Zo'n lekkere aubergine, kaas, tomblokjes & gehakt ovenschotelquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??Weet niet of het nodig is hoor.. heb nog geen idee namelijk wat het wordt
quote:... prachtige foto's geworden!!!
Mooie foto´s zeg! Wat mij betreft mag de hele wereld ervan meegenieten :-)
Hartstikke leuk de foto’s, er zitten heel mooie tussen.
Helemaal leuk de foto's!
Wat een leuke foto’s
Hartstikke leuk hoor die foto’s.
Wat mooooooooi
maar alleen goede spelers maken nog geen team.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens zo ingewikkeld, goede spelers hebben ze genoeg.
Zit aan mijn ratatouille recept te denken eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n lekkere aubergine, kaas, tomblokjes & gehakt ovenschotel
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, mailtjes van de dames druppelen binnen, allemaal helemaal vol met compliments about the pics![]()
Klonk ook goed jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit aan mijn ratatouille recept te denken eigenlijk
Uiteraard, maar onder een trainer met enig draagvlak en een beetje vakkennis voetballen ze gegarandeerd direct stukken beter.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:29 schreef z80 het volgende:
[..]
maar alleen goede spelers maken nog geen team.
ze moeten nog wel het zelfde spel spelen, en elkaar iets gunnen.
quote:
Je moet hem wel beter leren klokkijken. Het is nog te vroeg om het blaadje te verscheuren.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
haha Sam zat hier net een blaadje van de scheurkalender te verscheuren.. heeft het goed begrepen dus![]()
Nja.. we liepen bijna 2 maanden achter.. dus heb hem maar zijn gang laten gaanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Je moet hem wel beter leren klokkijken. Het is nog te vroeg om het blaadje te verscheuren.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk dat de theatergidsen er weer zijn! Wij zijn er al bijna uit. Ik mis het echt als het seizoen voorbij is.
Slimme Sam, sunny!
En wat zit je er fijn bij in je tentje! Kan wel zien dat er heel wat jaren kampeerervaring in zitten.
Ja, het wordt vast wel leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
vind het het meest heerlijke wat er is. Zonder kamperen heb ik geen echte zomervakantie..
Maar weet zeker dat jij je ook prima gaat redden Dude!!![]()
lekker zelf je eigen plan trekken
Leukquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Heerlijk dat de theatergidsen er weer zijn! Wij zijn er al bijna uit. Ik mis het echt als het seizoen voorbij is.
quote:Het arrangement bestaat uit 3 theatervoorstellingen in de Stadsschouwburg Velsen en 2 theatermenu’s in Restaurant Augusta te IJmuiden.
25 november 2010 - Stadsschouwburg - Aanvang 20.15 uur
Mrs.Einstein met “Vuile huichelaar2”
Hilarisch meezingconcert
14 januari 2011 - Stadsschouwburg - Aanvang 20.15 uur
Soul en Disco Brothers, inclusief theatermenu
Swingende show vol show- en discohits met afterparty
5 maart 2011 - Stadsschouwburg - Aanvang 20.15 uur
Veldhuis&Kemper, inclusief theatermenu
Met hun nieuwe show “ Dan maar niet gelukkig”
14 januari 2011 en 5 maart 2011:
Het driegangen theatermenu wordt geserveerd in Restaurant Augusta, Oranjestraat 98 te IJmuiden.
17.30 uur : U wordt verwacht in het Saloncafé
18.00 uur : Aanvang diner
De kosten voor dit arrangement bedragen:
¤ 79,- voor leden
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:19 schreef Leintjeuh het volgende:
En ze had ook nog een zak lekkere gesuikerde chocolade hazelnoten meegebracht![]()
Ja, en ik wilde eigenlijk alleen het soul gebeuren, maar je krijgt gewoon alles voor nog geen 80 ¤ ik ga wel met 3 andere leuke vrouwen, dus niet met zo'n hele bus wijvenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:20 schreef Duderella het volgende:
Wel leuk dat ze zoiets organiseren Bluezz!
Ik ga haar binnenkort ook maar een (goed)keuren.quote:
Tell me something newquote:
quote:
Klopt. Mijn door Bloes uitgezochte bril.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan heb je iets opgevoerd. Bijzondere ziektekosten in 2008 of zo?
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
BAM! Tweede voorstelling gehad. Speelde echt perfect totdat ik m'n eindmonoloog verprutstte die ik normaal nooit verprutsdus morgen nog een kans om goed te knallen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt. Mijn door Bloes uitgezochte bril.
Niet eens een strak klein broekje?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.
[..]die op een mooi hoofd staat
![]()
Ik mag next year weer een nieuwe. En ik wil een retro ietsigs
And go with the apes
Top.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; heb ik onthouden, gaan we zeker doen als het lekker weer is. In juli/augustus? Op het eiland wordt nog gewerkt om het zomerklaar te maken.
Het ownt echt verschikelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
wakker worden! wakker worden! wakker worden! wakker worden! wakker worden!
jou had ik wakker gemaakt met een vuvuzela!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het ownt echt verschikelijkmaar als je dat vanmorgen naast mij oor afgespeeld zou hebben.....
Sodemieters Aure dat is vroegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:29 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Zo weer een paar uurtjes flyerenmaar het is nog veel te vroeg...
Rabbering?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef borisz het volgende:
afbeelding ]
?
Toch geen Rabberingbril he?Retro oke maar geen ruitenwissers
.
dat hadden je collega's goed in de gaten dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters Aure dat is vroegWaar en waarom ga je flyeren?
Ik zit alweer netjes op het werk, waar een 'kadootje' voor me lag.
Een draadloze headset![]()
Scheelt minstens 4X per dag dat ik mijn telefoon meesleep omdat ie nog aan me vastzit als ik opsta
.. owkey hier moest ik gewoon echt hard om lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
jou had ik wakker gemaakt met een vuvuzela!
*PWEEEEEEP*
Rabbering is een radioDJ van 3FM(DIe linker dus). CLaudia heeft de bril van Rabbering even op voor de fotoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rabbering?![]()
Nee ik had wel iets anders in gedachten. En ook geen vlinderomabril.
Iets cools, zwarts
vrije dagen zijn goeie dagenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat hadden je collega's goed in de gaten dus![]()
goeiemorgen en werkse iedereenik heb bar geslapen maar vandaag vrij dus
En dan zo vroeg eruit ?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:14 schreef FutureFairytale het volgende:
dat hadden je collega's goed in de gaten dus![]()
goeiemorgen en werkse iedereenik heb bar geslapen maar vandaag vrij dus
Nou dan heb je over anderhalf, twee uur weer honger dudequote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:22 schreef Braamyo het volgende:
*burp*
Dat waren iets te veel calorien en coolhydraten als ontbijt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dan heb je over anderhalf, twee uur weer honger dude
een bak kwark is betere vullingquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:22 schreef Braamyo het volgende:
*burp*
Dat waren iets te veel calorien en coolhydraten als ontbijt
Minnaressen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:55 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe Jack de Vries. Jacques Tichelaar.
http://www.telegraaf.nl/b(...)chelaar__.html?p=4,1quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Minnaressen?
Mijn mooie nieuwe kekke glimmende headset doet het, helemaal zelf aangesloten, willen jullie me aanraken?
* SeaOfLove heeft bluez aangeraaktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Minnaressen?
Mijn mooie nieuwe kekke glimmende headset doet het, helemaal zelf aangesloten, willen jullie me aanraken?
liefde maakt blind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:55 schreef borisz het volgende:
We hebben een nieuwe Jack de Vries. Jacques Tichelaar.
ik moest auto brengen naar garage en onderweg nu naar app. kijken. Om 9.30u afgesproken vandaarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan zo vroeg eruit ?![]()
Headset komt niet van collega's hoor, kwestie van bestellen via de zorgmanager
Onze autistdoc komt voorbij en ja hoor, net als elke ochtend is ie al bijna de hoek om hoor ik hem : mogge mompelen.... in het begin dacht ik altijd dat het voor iemand bedoelt was die hij daar zag of tegenkwam, maar het is gewoon een late reaktie op mij.
w.s. ziet hij iets bewegen in het voorbijlopen of zo
Oe appartement kijken? Voor jezelfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moest auto brengen naar garage en onderweg nu naar app. kijken. Om 9.30u afgesproken vandaar
Denk dat het te maken heeft met dat je denkt: 'Ik ga het vergeten'. Als je het niet denkt, doe je het gewoon in een flow.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.
Alleen dat geblafquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Kaas en ik passen dit weekend op de honden van zijn zus, want ze is op vakantie. Best gezellig, het geluid van beesten om je heen
Nee, ik ben nooit bang dat ik tekst vergeet, is me ook nog niet eerder overkomen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:14 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat het te maken heeft met dat je denkt: 'Ik ga het vergeten'. Als je het niet denkt, doe je het gewoon in een flow.
Gezellig! Wat voor honden zijn het?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Kaas en ik passen dit weekend op de honden van zijn zus, want ze is op vakantie. Best gezellig, het geluid van beesten om je heen
aaaah lekker aan het bier en de bratwurst?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Vork het volgende:
Ha tuig, groeten uit Bremen. Het is hier goed, het weer iets minder, maar gelukkig heb ik vandaag geen fietsdag ingepland.
Ha fietsertquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Vork het volgende:
Ha tuig, groeten uit Bremen. Het is hier goed, het weer iets minder, maar gelukkig heb ik vandaag geen fietsdag ingepland.
Een Franse bulldog en een stafford. Ik was net aan het lopen met ze, ze liepen los door het hoge gras, hoor ik ineens *PLONS* (dat was de stafford) en *plons* (dat was de bull). Waren ze per ongeluk in de sloot gesprongen. Alleen was de slootkant nogal hoog dus kwamen ze er niet meer zelf uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Gezellig! Wat voor honden zijn het?
Hier trouwens ook een beest om me heen die me om 10 uur mijn bed uit timmerde om vervolgens beneden lekker onder de koffietafel verder te gaan liggen tukkenMaar goed, was toch al uitgeslapen.. gelukkig..
Hoi! Hoe bevalt het fietsen je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef Vork het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een Franse bulldog en een stafford. Ik was net aan het lopen met ze, ze liepen los door het hoge gras, hoor ik ineens *PLONS* (dat was de stafford) en *plons* (dat was de bull). Waren ze per ongeluk in de sloot gesprongen. Alleen was de slootkant nogal hoog dus kwamen ze er niet meer zelf uit
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een Franse bulldog en een stafford. Ik was net aan het lopen met ze, ze liepen los door het hoge gras, hoor ik ineens *PLONS* (dat was de stafford) en *plons* (dat was de bull). Waren ze per ongeluk in de sloot gesprongen. Alleen was de slootkant nogal hoog dus kwamen ze er niet meer zelf uit
Nu heb ik 2 fris gedouchte hondjes in huis
Ha je leert het snel!! Een hondenhart gaat door de maag.. net als de gehoorzaamheidquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
De staff heet Tess en de bull heet Bor. Maar Laurel en Hardy past ook wel. Of Dumb and Dumber. Maar ze zijn wel super cute en liggen nu samen te snurken op hun kussen
En ik heb hondenfrietjes gekocht bij de dierenwinkel, ze zijn er helemaal dol opErg makkelijk als ze bij je moeten komen
Geen, gewoon op jezelf gebruiken, niet rare fratsen op een brilquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef cybermans het volgende:
@steer
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-brillenpootjes.html
maybe handig voor een zonnebril? welke geur zou je daarvoor gebruiken?
foto?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Leintjeuh het volgende:
De staff heet Tess en de bull heet Bor. Maar Laurel en Hardy past ook wel. Of Dumb and Dumber. Maar ze zijn wel super cute en liggen nu samen te snurken op hun kussen
En ik heb hondenfrietjes gekocht bij de dierenwinkel, ze zijn er helemaal dol opErg makkelijk als ze bij je moeten komen
Net als bij mannenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ha je leert het snel!! Een hondenhart gaat door de maag.. net als de gehoorzaamheid![]()
maar heb je niks meer aan als je uit het zwembad komtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen, gewoon op jezelf gebruiken, niet rare fratsen op een bril
Jup. Eigenlijk kan je in je omgang met honden gewoon het zelfde aanhouden als wat je met mannen doet: duidelijke commando's, positief belonen als ze een keer iets goed doen, negatief gedrag negeren, af een toe een aai over hun bolletje en wat lekkers toestoppenquote:
Zie o.a. ook hier: Fietsvakantiequote:
om boven de chloor lucht uit te komen, moet je belachelijk veel "geur" op doen,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
maar heb je niks meer aan als je uit het zwembad komt
voor een paar op elkaar gestapelde stenen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:15 schreef cybermans het volgende:
zo nog 5 minuten en dan pleite
straks even praten over heel veel eurootjes
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup. Eigenlijk kan je in je omgang met honden gewoon het zelfde aanhouden als wat je met mannen doet: duidelijke commando's, positief belonen als ze een keer iets goed doen, negatief gedrag negeren, af een toe een aai over hun bolletje en wat lekkers toestoppen
Blijkbaar heeft ze je zo goed gedrild dat je het niet eens merktquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij van de Opzij school??
Uitgeslapen gelukkigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je je flink verslapen? Of gewoon lekker uitgeslapen?
Op het commando's geven na herken ik het welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze je zo goed gedrild dat je het niet eens merkt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op het commando's geven na herken ik het wel
hopelijk wordt het binnenkort wel watquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wordt een gezellig weekend dus Lein met de hondjes![]()
Bluezz; idd voor mezelfhij was super. helemaal perfect voor mij, topligging ook (direct boven een leuk winkelcentrumpje). alleen helaas sta ik 8e van de lijst, dus gaat deze aan mijn neus voorbij. ik weet in ieder geval in welk gebouw ik wil wonen
over een paar maanden ben ik vast aan de beurt, er komen geregeld appartementen daar vrij.
Zoo net klaar! Ik was op rotterdam centraal, kortingsflyers van de broodzaakquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters Aure dat is vroegWaar en waarom ga je flyeren?
Het zijn dan ook mooie foto's!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een mailtje van een van de dames van het koorZo leuk he, als mensen je gaan mailen
Op Sloterdijk stonden ze ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Zoo net klaar! Ik was op rotterdam centraal, kortingsflyers van de broodzaakis mn bijbaantje (promotiebureau, sampling, flyeren etc)
Niet vreemd, boekhouden stinkt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef borisz het volgende:
Tentamen boekhouden ingezien. Totale slagingspercentage was 25%.
De komende twee weken maar nog meer oefenen.
Gastheer laten bbq-en en jullie zitten lekker binnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Het is helemaal geen lekker weer. En het is de bedoeling dat we in Rotterdam gaan BBQ'en vanavond
quote:
De gastheer is mijn lieftallige vriendje. En 'binnen zitten' moet dan in het tuinhuisje, da's niet zo groot en ook niet zo warmquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gastheer laten bbq-en en jullie zitten lekker binnen
bbq pal voor de deur zetten zodat het een beetje naar binnen straalt de warmtequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De gastheer is mijn lieftallige vriendje. En 'binnen zitten' moet dan in het tuinhuisje, da's niet zo groot en ook niet zo warm![]()
Wat leuk Peequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een mailtje van een van de dames van het koorZo leuk he, als mensen je gaan mailen
Ik ben op zoek naar een stroperige balsamico, ik vind die van ons te dunquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
ZoNet naar Oil & Vinegar geweest
Balsamico-azijn
Lekker een wat stroperige, zoete
En nog een flesje Tomatenbalsamico meegenomen ook
Eens kijken wat we daar voor lekkers mee kunnen maken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Het is helemaal geen lekker weer. En het is de bedoeling dat we in Rotterdam gaan BBQ'en vanavond
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De gastheer is mijn lieftallige vriendje. En 'binnen zitten' moet dan in het tuinhuisje, da's niet zo groot en ook niet zo warm
Maar ik heb wel sateh babi en satehsaus gemaakt, dat kan niet meer mis gaan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
bbq pal voor de deur zetten zodat het een beetje naar binnen straalt de warmte
Dat ze de foto's geweldig vondquote:
Welke hebben jullie dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een stroperige balsamico, ik vind die van ons te dun
Misschien vind je het wat te omslachtig, maar: ik dik 'm altijd zelf in. Kun je 'm precies zo stroperig maken als je zelf wiltquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een stroperige balsamico, ik vind die van ons te dun
Neequote:
quote:Biologische omdat ie in de bonus was
Gewoon inkoken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien vind je het wat te omslachtig, maar: ik dik 'm altijd zelf in. Kun je 'm precies zo stroperig maken als je zelf wilt
Yes. Moet je wel rekening houden met het feit dat het tijdens het afkoelen nog een stuk stroperiger wordtquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yes. Moet je wel rekening houden met het feit dat het tijdens het afkoelen nog een stuk stroperiger wordt
Meneer ging daat vandeweek nog mee de fout inquote:
Dat is mooi Klose voor onze Duitse vriendenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef borisz het volgende:
Klose eraf met rood. 2x geel en 0-1 Servie
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer ging daat vandeweek nog mee de fout inAls het warm lekker stroperig is, is het afgekoeld een supertaaie boel.
Oh, en als je het te lang door laat koken, krijg je vieze zwarte caramel
In het eerste geval kun je 't nog vrij makkelijk 'redden' met een flinke scheut azijn erbij en even doorwarmenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Met andere woorden: het is niet zo simpel als het klinkt
bikken ook echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In het eerste geval kun je 't nog vrij makkelijk 'redden' met een flinke scheut azijn erbij en even doorwarmenMaar mijn fiasco van de week was iets minder eenvoudig te herstellen
Gelukkig kon ik het vrij eenvoudig uit de pan bikken!
Dat je dat zelf durft te naaien joh, zo'n ding! Niet bang dat een van de naadjes het begeeft als jij er net een kind in hebt gehesen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |