Cool. Ben ik opeens de opa van de SCquote:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Pee.. ik weet niet of bbq'en wat gaat worden hoor, zaterdag.Voorspellingen zijn niet zo gunstig.. en bij bbq hoort toch wel een beetje lekker weer wat mij betreft..
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het jaJammer, maar er zijn vast andere leuke dingen te doen
We gaan het best druk hebben volgens mij
100 gr. vlees, (150 gr. aardappelen OF 125 gr. pasta OF 75 gr. rijst) en veeeeeeeeeeel groentenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook welwordt vast vet gezellig..
maar heb nu wel hoofdbrekens wat ik je eens voor zal schotelen..
Hij houdt van quiches.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
maar heb nu wel hoofdbrekens wat ik je eens voor zal schotelen..
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
100 gr. vlees, (150 gr. aardappelen OF 125 gr. pasta OF 75 gr. rijst) en veeeeeeeeeeel groenten
Oe...die bluezz-quichequote:
Maakt mij allemaal niet uit johquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??Weet niet of het nodig is hoor.. heb nog geen idee namelijk wat het wordt
EK2012 zullen ze gezien hun kwalificatiegroep er wel bij zijn. Laurent BLanc moet heel veel gaan veranderen daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
Einde van een hele generatie Franse voetballers.
Mooie spelers, maar te lang doorgegaan en geteerd op oude successen.
Volgens mij is het niet eens zo ingewikkeld, goede spelers hebben ze genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
EK2012 zullen ze gezien hun kwalificatiegroep er wel bij zijn. Laurent BLanc moet heel veel gaan veranderen daar.
Zo'n lekkere aubergine, kaas, tomblokjes & gehakt ovenschotelquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??Weet niet of het nodig is hoor.. heb nog geen idee namelijk wat het wordt
quote:... prachtige foto's geworden!!!
Mooie foto´s zeg! Wat mij betreft mag de hele wereld ervan meegenieten :-)
Hartstikke leuk de foto’s, er zitten heel mooie tussen.
Helemaal leuk de foto's!
Wat een leuke foto’s
Hartstikke leuk hoor die foto’s.
Wat mooooooooi
maar alleen goede spelers maken nog geen team.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens zo ingewikkeld, goede spelers hebben ze genoeg.
Zit aan mijn ratatouille recept te denken eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n lekkere aubergine, kaas, tomblokjes & gehakt ovenschotel
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, mailtjes van de dames druppelen binnen, allemaal helemaal vol met compliments about the pics![]()
Klonk ook goed jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit aan mijn ratatouille recept te denken eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |