quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:12 schreef Bluezz het volgende:
Babi J. is weer goedgekeurd door de nederlandse vereniging van consternatiebureau's
Hij werd uitgekleed en lag eventjes te wachten op de dokter op de weegschaal, doc buigt zich over J. en zegt iets en ja hoor : Een fraai boogje plas op de witte jas
Ja hequote:
dat is wel balen zegquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef z80 het volgende:
weet ik eindelijk welke camera ik wil hebben,
is deze nergens meer te koop voor een normale prijs.
alleen kleine foto zaken kunnen deze nog leveren tegen de hoofdprijs.
en een opvolger is nog niet bekend.
ik haat tenten opzetten ondanks dat ik er goed in ben, ik zie logica, net als kaartlezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
Son, wat een leuke kampeer foto's en goeie verdeling van tent opzetten e.d.
Wij hadden ook een vrij strak regime daarvoor. Maar wij kampeerden dan ook altijd met 2 grote tenten en 3 kleine tentjes (2 gezinnen en gezamenlijk 5 zoontjes).
We reden met 1 auto en enorme boedelbak elk jaar richting Schoorl, het bevriende stel nam de jongetjes mee met de trein (zij hadden geen rijbewijs).
Als we dan eenmaal op de plekken waren aangekomen en de boedelbak openden kwamen er altijd heel veel gasten met open mond kijken wat daar allemaal wel niet uitkwam
Niet alleen al die tenten koffers e.d. maar ook 9 fietsen. En die (kinder-) fietsen werden elk jaar groter en groterHilarisch maar erg leuk
welke hasselblad?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:25 schreef z80 het volgende:
weet ik eindelijk welke camera ik wil hebben,
is deze nergens meer te koop voor een normale prijs.
alleen kleine foto zaken kunnen deze nog leveren tegen de hoofdprijs.
en een opvolger is nog niet bekend.
de Canon 50Dquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dat is wel balen zeg
welke moest het worden?
Hoezo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef SeaOfLove het volgende:
ik haat tenten opzetten ondanks dat ik er goed in ben, ik zie logica, net als kaartlezenWat een plezier is dat
* SeaOfLove hoopt dat vriendlief niet meeleest
Yeahquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik haat tenten opzetten ondanks dat ik er goed in ben, ik zie logica, net als kaartlezenWat een plezier is dat
* SeaOfLove hoopt dat vriendlief niet meeleest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan niet als 'grote zomervakantie'. Dan ga ik mijn zomerverblijf toch te veel missen![]()
ik heb de jackpot niet gewonnen.quote:
Knuffelsessie van een half uur netquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Bluezz: geweldig toch!! Oh ik hou er van, die hele volksverhuizingen.. maar kan ook goed zo op pad gaan hoor:Eind jaren 70 ben ik zo op vak gegaan, naar Engeland. Alleen een rugzak (13kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan niet als 'grote zomervakantie'. Dan ga ik mijn zomerverblijf toch te veel missen) klein tentje of met de fiets & bepakking
![]()
Ik vond het net ff too muchMaar dat kan ook aan de vriend van destijds hebben gelegen
Had trouwens niet zo'n Sam met bepakking![]()
Ik wil ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:19 schreef Leintjeuh het volgende:
De ijssalon hier op 't dorp is ZO goedWitte chocolade ijs, chocolade ijs, yoghurt ijs
![]()
![]()
![]()
![]()
En allemaal lekkere fruit-smaken
Pittigquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eind jaren 70 ben ik zo op vak gegaan, naar Engeland. Alleen een rugzak (13k) klein tentje of met de fiets & bepakking
![]()
Ik vond het net ff too muchMaar dat kan ook aan de vriend van destijds hebben gelegen
Had trouwens niet zo'n Sam met bepakking
Ha die Golfer.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Goeieavond btwIk heb net liggen slapen op de bank
Half 8 klaar met eten, kwart voor 10 wakker
Ik dut heul niet zo lang hoor.quote:
Dat wordt natuurlijk geen OF maar een dikke vette EN!quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik binnenkort weer wat meer gezakt ben met mijn gewicht ga ik ter beloning een heerlijk lekker broodje kroket en/of kaassouflé naar binnen werken heb ik met mezelf afgesproken
Cool. Ben ik opeens de opa van de SCquote:
Ik zie het jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey Pee.. ik weet niet of bbq'en wat gaat worden hoor, zaterdag.Voorspellingen zijn niet zo gunstig.. en bij bbq hoort toch wel een beetje lekker weer wat mij betreft..
Ja dat denk ik ook welquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zie het jaJammer, maar er zijn vast andere leuke dingen te doen
We gaan het best druk hebben volgens mij
100 gr. vlees, (150 gr. aardappelen OF 125 gr. pasta OF 75 gr. rijst) en veeeeeeeeeeel groentenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook welwordt vast vet gezellig..
maar heb nu wel hoofdbrekens wat ik je eens voor zal schotelen..
Hij houdt van quiches.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
maar heb nu wel hoofdbrekens wat ik je eens voor zal schotelen..
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
100 gr. vlees, (150 gr. aardappelen OF 125 gr. pasta OF 75 gr. rijst) en veeeeeeeeeeel groenten
Oe...die bluezz-quichequote:
Maakt mij allemaal niet uit johquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??Weet niet of het nodig is hoor.. heb nog geen idee namelijk wat het wordt
EK2012 zullen ze gezien hun kwalificatiegroep er wel bij zijn. Laurent BLanc moet heel veel gaan veranderen daar.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
Einde van een hele generatie Franse voetballers.
Mooie spelers, maar te lang doorgegaan en geteerd op oude successen.
Volgens mij is het niet eens zo ingewikkeld, goede spelers hebben ze genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
EK2012 zullen ze gezien hun kwalificatiegroep er wel bij zijn. Laurent BLanc moet heel veel gaan veranderen daar.
Zo'n lekkere aubergine, kaas, tomblokjes & gehakt ovenschotelquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogen de verhoudingen eventueel ook anders?? Als in: iets meer vlees, minder Kh's en vooral heeeel veeeel groentes??Weet niet of het nodig is hoor.. heb nog geen idee namelijk wat het wordt
quote:... prachtige foto's geworden!!!
Mooie foto´s zeg! Wat mij betreft mag de hele wereld ervan meegenieten :-)
Hartstikke leuk de foto’s, er zitten heel mooie tussen.
Helemaal leuk de foto's!
Wat een leuke foto’s
Hartstikke leuk hoor die foto’s.
Wat mooooooooi
maar alleen goede spelers maken nog geen team.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet eens zo ingewikkeld, goede spelers hebben ze genoeg.
Zit aan mijn ratatouille recept te denken eigenlijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zo'n lekkere aubergine, kaas, tomblokjes & gehakt ovenschotel
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
@ Pee, mailtjes van de dames druppelen binnen, allemaal helemaal vol met compliments about the pics![]()
Klonk ook goed jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit aan mijn ratatouille recept te denken eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |