Klopt. Mijn door Bloes uitgezochte bril.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:22 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan heb je iets opgevoerd. Bijzondere ziektekosten in 2008 of zo?
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
BAM! Tweede voorstelling gehad. Speelde echt perfect totdat ik m'n eindmonoloog verprutstte die ik normaal nooit verprutsdus morgen nog een kans om goed te knallen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:23 schreef Stereotomy het volgende:
Klopt. Mijn door Bloes uitgezochte bril.
Niet eens een strak klein broekje?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat dat toch, zoiets he? Ik had het zondagavond ook, ff niet geconcentreerd genoeg en hoppa draad & tekst kwijt.
[..]die op een mooi hoofd staat
![]()
Ik mag next year weer een nieuwe. En ik wil een retro ietsigs
And go with the apes
Top.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:30 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Golfer; heb ik onthouden, gaan we zeker doen als het lekker weer is. In juli/augustus? Op het eiland wordt nog gewerkt om het zomerklaar te maken.
Het ownt echt verschikelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:00 schreef cybermans het volgende:
[..]
wakker worden! wakker worden! wakker worden! wakker worden! wakker worden!
jou had ik wakker gemaakt met een vuvuzela!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:01 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het ownt echt verschikelijkmaar als je dat vanmorgen naast mij oor afgespeeld zou hebben.....
Sodemieters Aure dat is vroegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 05:29 schreef Aure het volgende:
Goedemorgen!
Zo weer een paar uurtjes flyerenmaar het is nog veel te vroeg...
Rabbering?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:31 schreef borisz het volgende:
afbeelding ]
?
Toch geen Rabberingbril he?Retro oke maar geen ruitenwissers
.
dat hadden je collega's goed in de gaten dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters Aure dat is vroegWaar en waarom ga je flyeren?
Ik zit alweer netjes op het werk, waar een 'kadootje' voor me lag.
Een draadloze headset![]()
Scheelt minstens 4X per dag dat ik mijn telefoon meesleep omdat ie nog aan me vastzit als ik opsta
.. owkey hier moest ik gewoon echt hard om lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:02 schreef cybermans het volgende:
[..]
jou had ik wakker gemaakt met een vuvuzela!
*PWEEEEEEP*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |