Uitgeslapen gelukkigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heb je je flink verslapen? Of gewoon lekker uitgeslapen?
Op het commando's geven na herken ik het welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze je zo goed gedrild dat je het niet eens merkt
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op het commando's geven na herken ik het wel
hopelijk wordt het binnenkort wel watquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:02 schreef FutureFairytale het volgende:
wordt een gezellig weekend dus Lein met de hondjes![]()
Bluezz; idd voor mezelfhij was super. helemaal perfect voor mij, topligging ook (direct boven een leuk winkelcentrumpje). alleen helaas sta ik 8e van de lijst, dus gaat deze aan mijn neus voorbij. ik weet in ieder geval in welk gebouw ik wil wonen
over een paar maanden ben ik vast aan de beurt, er komen geregeld appartementen daar vrij.
Zoo net klaar! Ik was op rotterdam centraal, kortingsflyers van de broodzaakquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Sodemieters Aure dat is vroegWaar en waarom ga je flyeren?
Het zijn dan ook mooie foto's!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een mailtje van een van de dames van het koorZo leuk he, als mensen je gaan mailen
Op Sloterdijk stonden ze ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Zoo net klaar! Ik was op rotterdam centraal, kortingsflyers van de broodzaakis mn bijbaantje (promotiebureau, sampling, flyeren etc)
Niet vreemd, boekhouden stinkt!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:35 schreef borisz het volgende:
Tentamen boekhouden ingezien. Totale slagingspercentage was 25%.
De komende twee weken maar nog meer oefenen.
Gastheer laten bbq-en en jullie zitten lekker binnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Het is helemaal geen lekker weer. En het is de bedoeling dat we in Rotterdam gaan BBQ'en vanavond
quote:
De gastheer is mijn lieftallige vriendje. En 'binnen zitten' moet dan in het tuinhuisje, da's niet zo groot en ook niet zo warmquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
Gastheer laten bbq-en en jullie zitten lekker binnen
bbq pal voor de deur zetten zodat het een beetje naar binnen straalt de warmtequote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De gastheer is mijn lieftallige vriendje. En 'binnen zitten' moet dan in het tuinhuisje, da's niet zo groot en ook niet zo warm![]()
Wat leuk Peequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een mailtje van een van de dames van het koorZo leuk he, als mensen je gaan mailen
Ik ben op zoek naar een stroperige balsamico, ik vind die van ons te dunquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:13 schreef PdeHoog het volgende:
ZoNet naar Oil & Vinegar geweest
Balsamico-azijn
Lekker een wat stroperige, zoete
En nog een flesje Tomatenbalsamico meegenomen ook
Eens kijken wat we daar voor lekkers mee kunnen maken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Het is helemaal geen lekker weer. En het is de bedoeling dat we in Rotterdam gaan BBQ'en vanavond
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De gastheer is mijn lieftallige vriendje. En 'binnen zitten' moet dan in het tuinhuisje, da's niet zo groot en ook niet zo warm
Maar ik heb wel sateh babi en satehsaus gemaakt, dat kan niet meer mis gaan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:21 schreef Sunnythesun het volgende:
bbq pal voor de deur zetten zodat het een beetje naar binnen straalt de warmte
Dat ze de foto's geweldig vondquote:
Welke hebben jullie dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een stroperige balsamico, ik vind die van ons te dun
Misschien vind je het wat te omslachtig, maar: ik dik 'm altijd zelf in. Kun je 'm precies zo stroperig maken als je zelf wiltquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een stroperige balsamico, ik vind die van ons te dun
Neequote:
quote:Biologische omdat ie in de bonus was
Gewoon inkoken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien vind je het wat te omslachtig, maar: ik dik 'm altijd zelf in. Kun je 'm precies zo stroperig maken als je zelf wilt
Yes. Moet je wel rekening houden met het feit dat het tijdens het afkoelen nog een stuk stroperiger wordtquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Yes. Moet je wel rekening houden met het feit dat het tijdens het afkoelen nog een stuk stroperiger wordt
Meneer ging daat vandeweek nog mee de fout inquote:
Dat is mooi Klose voor onze Duitse vriendenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:09 schreef borisz het volgende:
Klose eraf met rood. 2x geel en 0-1 Servie
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meneer ging daat vandeweek nog mee de fout inAls het warm lekker stroperig is, is het afgekoeld een supertaaie boel.
Oh, en als je het te lang door laat koken, krijg je vieze zwarte caramel
In het eerste geval kun je 't nog vrij makkelijk 'redden' met een flinke scheut azijn erbij en even doorwarmenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Met andere woorden: het is niet zo simpel als het klinkt
bikken ook echtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In het eerste geval kun je 't nog vrij makkelijk 'redden' met een flinke scheut azijn erbij en even doorwarmenMaar mijn fiasco van de week was iets minder eenvoudig te herstellen
Gelukkig kon ik het vrij eenvoudig uit de pan bikken!
Dat je dat zelf durft te naaien joh, zo'n ding! Niet bang dat een van de naadjes het begeeft als jij er net een kind in hebt gehesen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |